Ja, die was ik wel tegengekomen, maar ik schrok nogal van "¤ 41,- overdag"quote:Op maandag 20 februari 2006 16:06 schreef octopussy het volgende:
in delft![]()
http://www.chocoladeworkshops.nl/html/workshops.htm
Ik kwam in Waalre ook nog wat tegenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef Levitation het volgende:
Verdikkie, dacht ik even mooi weg te komen met Valkenswaard.
Ergens anders vind ik ook prima hoor, ik logeer wel ergens bij familie.
Ja? Geweldig, meteen doen!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kwam in Waalre ook nog wat tegen
Limburg dacht ik, of Brabant of zoiets, tamelijk Verweggistan dusquote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef octopussy het volgende:
iemand enig idee waar Schaijk ligt?
http://www.peppelen.nl/bonbon.htm
Zo begin juni, en dan gaan we met zijn allen een grote verjaardagstaart voor mij maken van die bonbons, dat is een goed ideequote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Als we dit nu eens over een maand of 4, 5 plannen, dan kan iedereen een tientje per maand opzij leggen. Dan moet het toch te doen zijn lijkt me
Juni...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Als we dit nu eens over een maand of 4, 5 plannen, dan kan iedereen een tientje per maand opzij leggen. Dan moet het toch te doen zijn lijkt me
In juli dus ergens?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Je zal nog meer schrikken als je ze eens mailt en reactie krijgt van dezelfde Sjaak als ikquote:Op maandag 20 februari 2006 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, die was ik wel tegengekomen, maar ik schrok nogal van "¤ 41,- overdag"
35.50 p.p.quote:Je leert het ambachtelijk vervaardigen van bonbons en
truffels van hoogwaardige chocolade-ingrediënten: een culinaire lekkernij.
Na een inleiding over allerlei chocolade wetenswaardigheden maken we samen bonbons met behulp van gietvormen ( diverse vullingen) en handgemaakte
bonbons.
Na deze workshop maak je ook thuis op een simpele wijze de heerlijkste
bonbons .
Alle deelnemers krijgen na afloop een feestelijke doos met dezelfgemaakte
bonbons mee naar huis,
Een ultiem ontspannen en creatieve aktiviteit, waarbij de interaktie
binnen de groep een nieuwe perceptie krijgt.
Deze workshop, het vervaardigen van ambachtelijk bonbons,<br> is zowel bij
de heren als de dames zeer geliefd.
quote:In de bonbonworkshops, gegeven door vakbekwame pattissiers, leer je het ambachtelijk vervaardigen van bonbons en truffels.
We gebruiken de meest hoogwaardige chocolade-ingrediënten: een culinaire lekkernij.
Je maakt bonbons met behulp van gietvormen ( diverse vullingen) en handgemaakte bonbons. Allerlei vullingen worden gebruikt zoals noten en caramel.
Na deze workshop kan je ook thuis de heerlijkste bonbons en de verslavend lekkere truffels maken.
Alle deelnemers krijgen na afloop een feestelijke doos met de zelfgemaakte bonbons mee naar huis.
De gehele bonbonworkshop staat in het teken van actief en “zelf doen”, onder de enthousiaste en inspirerende begeleiding van de docent.
Kortom: een super leuke, culinaire en interactieve workshop met veel humor.
Deze ambachtelijke bonbonworkshop is zowel bij de heren als de dames zeer in trek.
Nu als aanbieding vanaf ¤ 37,50 p.p. all-in
Factuurminimum ¤ 375,-
Op uw eigen locatie: ¤ 30,- p.p. exclusief consumpties en reiskosten en minimaal 10 deelnemers.
Zie ook "Aanbieding
quote:Elders: :
Voor een supergezellige Maidenparty of Bachelorparty of familiefeestjes bieden wij een aantal workshops aan van 3 uur vanaf ¤ 30,- in Werkhoven (iedere dag of avond ) of vanaf ¤ 37,50 in De Bilt ( alle dagen, overdag), all in.
Hierbij is inbegrepen : het lesgeld, alle materiaalkosten en twee consumpties met een heerlijk taartje.
Voor ¤ 42,50 p.p. kunnen wij deze workshops ook in Zandvoort of Amsterdam organiseren
In De Bilt kan je de workshop combineren met een lunch of diner ( driegangen menu
Die heb ik zelf gedaan, en was idd erg ok (maar je krijgt wel kilo's chocolade mee naar huis, dus enooorm slecht voor de lijnquote:Op maandag 20 februari 2006 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond die in Valkenswaard tot nu toe het beste klinken en die van Pluisje in Schiedam klinkt ook heel erg goed.
Zeg we gaan toch niet over lijnen zeuren in dit topic hè?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:16 schreef pluisje het volgende:
Die heb ik zelf gedaan, en was idd erg ok (maar je krijgt wel kilo's chocolade mee naar huis, dus enooorm slecht voor de lijn)
Ligt tussen Den Bosch en Nijmegen, langs de A50.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef octopussy het volgende:
iemand enig idee waar Schaijk ligt?
http://www.peppelen.nl/bonbon.htm
Nouja, iets van achterin de 30 euro, en het is te combineren met een diner (maar dat is overal natuurlijk)quote:Op maandag 20 februari 2006 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Brrrr: Een ultiem ontspannen en creatieve aktiviteit, waarbij de interaktie
binnen de groep een nieuwe perceptie krijgt.maar wat kost het in De Bilt en hoe lang duurt de workshop (ook belangrijk)
He, da;s een goed idee... een BBQ! Eerst chocolade tot we er bij neer vallen en dan BBQ-en! Geweldig! Kunnen we in ieder geval nog lang in het dieet-club topic blijven hangen!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, iets van achterin de 30 euro, en het is te combineren met een diner (maar dat is overal natuurlijk)
Hoelang het duurt weet ik niet, maar dat is een kwestie van mailen denk ik.
Eventueel zou zoiets te combineren kunnen zijn met een BBC bij mij achter het huis (mits ikzo ver krijg) of iets in die richting.
O, maar je mag het tenminste nog wel zelf opetenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:24 schreef Troel het volgende:
Doe maar duur (maar wel centraal en wat uitgebreider dan alleen chocolade)
http://www.gebakenzo.nl/index.php?pag=workshops
Ja, dat leek me wel wat voor de meiden die dan bij die beruchte 25 zijn aanbelandquote:Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
He, da;s een goed idee... een BBQ! Eerst chocolade tot we er bij neer vallen en dan BBQ-en! Geweldig! Kunnen we in ieder geval nog lang in het dieet-club topic blijven hangen!![]()
Ik heb trouwens ook de ruimte voor 'n BBQ. Mochten jullie toch de tocht down-south aandurven.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Juni...
In juli krijg ik geen stufi.....![]()
Maar het wordt dan wel te gek, aangezien we in mei ookal wat geplant hadden.
Laten we die in Mei schappen.. En daar de 100ste topic meet van maken.
Dus workshop.
Ja doh!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Maar als je het in juni kan betalen, dan leg je dat geld toch opzij voor juli, ymme?
Inderdaad een veel later tijdstip.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik denk dat we de meet in mei dan maar moeten verschuiven naar een later tijdstip.
Vrienden van mij zijn daar een maandje geleden geweest en die vonden het ontzettend leuk!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:08 schreef pluisje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geinformeerd toen ik vorig jaar op zoek was en ik ben echt nog nergens zo onbeschoft te woord gestaan als daar
En die ziet er echt heeeel goed uit!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Deze wordt aangeraden door Pietverdriet (en die weet veel van eten) http://www.bonbon.nl/workshops.php
ja, daar ben ik erg nebieuwd naarquote:Op maandag 20 februari 2006 20:25 schreef Rewimo het volgende:
Tot slot het glaceren van de slagroomfruffels
Zutphenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Deze wordt aangeraden door Pietverdriet (en die weet veel van eten) http://www.bonbon.nl/workshops.php
tnx, ben druk aan het downloadenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:08 schreef Levitation het volgende:
Ik heb de foto's op onze ftp server staan, heeftgeregeld. Wie toegang wil moet mij even mailen, ik mag van
niet 't IP-adres en inlog online zetten...
Mailadres: amvasco AT hotmail DOT com!
't Is wel overigens 1,3 gb (!!) aan foto's en een paar filmpjes. Ik ga nog wel even wat opruimen er in, maar nu eerst ff eten.
Zutphen klinkt inderdaad goed in mijn oren hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind truffels het aller, allerlekkersteEn Zutphen is op zich prima te doen voor zowel zuid als noord Nederland. En voor ymme heel erg goed te doen
Zutphen is niet verder weg dan Amsterdam of Schiedam of zo, Levitation
![]()
En het is echt een heel mooi stadje waar we nog veel meer kunnen doen.
Da's waar, maar Schiedam is dan weer redelijk dichtbij mijn ouders...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind truffels het aller, allerlekkersteEn Zutphen is op zich prima te doen voor zowel zuid als noord Nederland. En voor ymme heel erg goed te doen
Zutphen is niet verder weg dan Amsterdam of Schiedam of zo, Levitation
![]()
En het is echt een heel mooi stadje waar we nog veel meer kunnen doen.
Ik kan ook alle zaterdagen, behalve waarschijnlijk de 15de (schoonmoeder is dan jarig).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:12 schreef Isabeau het volgende:
Eens kijken wie er allemaal kunnen/willenJuli heeft 5 zaterdagen.
Ik maak de roosters op mijn werk, dus ik kan elke zaterdag nog. Misschien heb ik 15 juli een feestje (verjaardag).
Juli
1 -
8 -
15 -
22 -
29 -
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:12 schreef Isabeau het volgende:
Juli
1 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation
8 - Isabeau, Rewimo, Levitation
15 - Rewimo,
22 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation
29 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation
Dat zou je inderdaad kunnen doen jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:40 schreef octopussy het volgende:
Juli
1 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation, Troel, ymme, occy
8 - Isabeau, Rewimo, Levitation, Troel, occy
15 - Rewimo, occy
22 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation, occy
29 - Isabeau, Rewimo, Pandorah, Levitation, ymme, occy
ben zelf 18 juli jarig, en ik beslis meestal pas vrij kort van te voren OF ik het vier en wanneer dan. Maar in principe kan ik dus om de meeting heen plannen![]()
of ik vier het tijdens de meeting![]()
Ik ben bij meetings gewend dat op het laatst allerlei mensen afzeggenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
is zie op 1 juli nu al 11 mensen
Nou, als we van te voren contact op nemen is het heel misschien wel te regelen, maar je hebt natuurlijk ook nog kans in deze tijd van het jaar dat de bonbonshop dan met vakantie is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben bij meetings gewend dat op het laatst allerlei mensen afzeggen
Maar Zutphen klinkt wel risicovol inderdaad, helaas. Ik had wel zin in truffels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |