Nouja, iets van achterin de 30 euro, en het is te combineren met een diner (maar dat is overal natuurlijk)quote:Op maandag 20 februari 2006 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Brrrr: Een ultiem ontspannen en creatieve aktiviteit, waarbij de interaktie
binnen de groep een nieuwe perceptie krijgt.maar wat kost het in De Bilt en hoe lang duurt de workshop (ook belangrijk)
He, da;s een goed idee... een BBQ! Eerst chocolade tot we er bij neer vallen en dan BBQ-en! Geweldig! Kunnen we in ieder geval nog lang in het dieet-club topic blijven hangen!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, iets van achterin de 30 euro, en het is te combineren met een diner (maar dat is overal natuurlijk)
Hoelang het duurt weet ik niet, maar dat is een kwestie van mailen denk ik.
Eventueel zou zoiets te combineren kunnen zijn met een BBC bij mij achter het huis (mits ikzo ver krijg) of iets in die richting.
O, maar je mag het tenminste nog wel zelf opetenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:24 schreef Troel het volgende:
Doe maar duur (maar wel centraal en wat uitgebreider dan alleen chocolade)
http://www.gebakenzo.nl/index.php?pag=workshops
Ja, dat leek me wel wat voor de meiden die dan bij die beruchte 25 zijn aanbelandquote:Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
He, da;s een goed idee... een BBQ! Eerst chocolade tot we er bij neer vallen en dan BBQ-en! Geweldig! Kunnen we in ieder geval nog lang in het dieet-club topic blijven hangen!![]()
Ik heb trouwens ook de ruimte voor 'n BBQ. Mochten jullie toch de tocht down-south aandurven.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Juni...
In juli krijg ik geen stufi.....![]()
Maar het wordt dan wel te gek, aangezien we in mei ookal wat geplant hadden.
Laten we die in Mei schappen.. En daar de 100ste topic meet van maken.
Dus workshop.
Ja doh!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Maar als je het in juni kan betalen, dan leg je dat geld toch opzij voor juli, ymme?
Inderdaad een veel later tijdstip.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik denk dat we de meet in mei dan maar moeten verschuiven naar een later tijdstip.
Vrienden van mij zijn daar een maandje geleden geweest en die vonden het ontzettend leuk!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:08 schreef pluisje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geinformeerd toen ik vorig jaar op zoek was en ik ben echt nog nergens zo onbeschoft te woord gestaan als daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |