Hoe groot is jouw keukenquote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef YPPY het volgende:
Het restaurant waar ik was, dat was de Swaen, het misschien al 18 jaar geleden. Dat bestaat niet meer. Geen idee of hij daarna nog wat anders heeft gehad.
Ik kan jullie altijd nog leren die bonbons te maken. Supersimpel en goedkoop.
Ik doe mee!!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ja, we gaan gewoon chocoladesmelten bij Yppy thuis
Eh, het is geen standaard fokmeeting hoorquote:
Een keer in Delft gedaan, was wel grappig. Verschillende soorten bonbons maken, maar niet echt hoogstaand. Met een grote groep wel leuk, daar niet van. Jean-Jaques Menanteau van Hotel L'Europe in Amsterdam geeft binnenkort een workshop voor chocolade desserts. Dan krijg je les van een top-kok, maar er zijn slechts 12 plaatsen per keer...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Isabeau het volgende:
Wie heeft er wel eens een workshop gevolgd waarbij je zelf je bonbons en andere chocolade mocht maken? Hoe vond je het, hoe was het geregeld, is de plek waar je bent geweest aan te raden?
dit ivm een chocoladeworkshop die we met een groep willen gaan doen, maar er zijn zoveel plaatsen waar het kan![]()
Dan zou je snel moeten uitzoeken wanneer het is.... Hij doet heel af en toe een workshop in de keuken, vrij leuk om in zo'n keuken te staan...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:00 schreef Isabeau het volgende:
We zijn waarschijnlijk met ongeveer 12 man vrouw![]()
Nee, ik liep al te googlen voor je... Mijn ouders kennen hem namelijk persoonlijk en hij had het over deze workshop toen hij daar dit weekend was. Maar goed, je zou even kunnen bellen met het hotel en ernaar vragen? Hij heeft wel een leuke staat van dienst...quote:
Ja, loont echt de moeite, en als je het organiseerd, kan je smiddags vooraf nog hier voorbijquote:Op maandag 20 februari 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Zutphen, dat is ook wel redelijk centraalZiet er goed uit, Pietverdriet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |