Dat kan, mail me maar even dan stuur ik je de grote, afdrukbare versiequote:
Da's inderdaad een hele leuke foto!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef freecell het volgende:
[..]Als ik jarig ben, wil ik zo'n taart
Trouwens teigan: mijn vinger doet nog steeds een beetje pijn van dat bankje![]()
[afbeelding]
die wil ik hebben
Oh hou op! Ik krijg spontaan weer zinquote:
Misschien kom je daar Faithy nog tegenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:03 schreef octopussy het volgende:
als jullie foto's willen hebben, roep maar het nummer. Degenen die mij willen toevoegen op msn: je kan mijn adres uit mijn profiel daarvoor gebruiken.
Dat is een ideequote:Op zondag 19 februari 2006 15:18 schreef freecell het volgende:
Ik moest aan mensen met foto's vragen of jullie de foto's misschien in ZIP-files zouden kunnen stoppen, zodat TARA ze allemaal in één keer op de harde schijf kan zetten
En waar wil je ze dan hebben? Zip staat klaarquote:Op zondag 19 februari 2006 15:18 schreef freecell het volgende:
Ik moest aan mensen met foto's vragen of jullie de foto's misschien in ZIP-files zouden kunnen stoppen, zodat TARA ze allemaal in één keer op de harde schijf kan zetten
mijn mail bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 februari 2006 16:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waar wil je ze dan hebben? Zip staat klaar
Kun je daar ruim 3 Mb ontvangen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |