ik was om 11 uur hier binnen:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat de rest pas over een uurtje of 2-3 thuis is. Of later.
my pleasure. vond het gezellig in de autoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik was om 11 uur hier binnen:
in 1 uur en 55 minuten naar mijn huis gereden dus
en lieve octo: bedankt voor de lift![]()
Ja, wat dom van onsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:59 schreef Troel het volgende:
Rewimo, we zijn vergeten samen op de foto te gaan
Nee, dat werkt idd (al meer dan een jaar of zo) nietquote:Op zondag 19 februari 2006 09:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
edit:Ik ben dus freecell, blijkbaar werkt onder een andere naam posten niet....
-Troel: Als muizen muizen miauwen ze niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar we kunnen alvast beginnen met een aantal quotes
-Isabeau: Ik heb alle knopjes aangeraakt
-Isabeau: Kunnen olifanten ook masturberen?
-Faithy:Misschien gaat ie (olifant) wel dood?
-Troel: Als je geen kind wil kun je ook altijd nog gaan krassen
Alle foto's die ik gemaakt heb staan erop. Om heel eerlijk te zijn weet ik niet of ik een foto van jou met taart genomen hebquote:Op zondag 19 februari 2006 10:26 schreef teigan het volgende:
leuke foto's!
Is die van mij met het taartje nou mislukt?
Zou jammer zijn...
quote:
Dat kan, mail me maar even dan stuur ik je de grote, afdrukbare versiequote:
Da's inderdaad een hele leuke foto!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef freecell het volgende:
[..]Als ik jarig ben, wil ik zo'n taart
Trouwens teigan: mijn vinger doet nog steeds een beetje pijn van dat bankje![]()
[afbeelding]
die wil ik hebben
Oh hou op! Ik krijg spontaan weer zinquote:
Misschien kom je daar Faithy nog tegenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:03 schreef octopussy het volgende:
als jullie foto's willen hebben, roep maar het nummer. Degenen die mij willen toevoegen op msn: je kan mijn adres uit mijn profiel daarvoor gebruiken.
Dat is een ideequote:Op zondag 19 februari 2006 15:18 schreef freecell het volgende:
Ik moest aan mensen met foto's vragen of jullie de foto's misschien in ZIP-files zouden kunnen stoppen, zodat TARA ze allemaal in één keer op de harde schijf kan zetten
En waar wil je ze dan hebben? Zip staat klaarquote:Op zondag 19 februari 2006 15:18 schreef freecell het volgende:
Ik moest aan mensen met foto's vragen of jullie de foto's misschien in ZIP-files zouden kunnen stoppen, zodat TARA ze allemaal in één keer op de harde schijf kan zetten
mijn mail bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 februari 2006 16:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waar wil je ze dan hebben? Zip staat klaar
Kun je daar ruim 3 Mb ontvangen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |