ik heb daar niet eens aan gezeten!quote:op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef snakey het volgende:
[..]
blijf eens van het stickie knoppie af.![]()
ow.quote:op maandag 23 januari 2006 23:02 schreef bupatih het volgende:
[..]
ik heb daar niet eens aan gezeten!
quote:op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef snakey het volgende:
[..]
note ----> fa topic. weg met die vent.![]()
o wacht![]()
ja is goedquote:op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef slikchick het volgende:
[..]
zet jij mij erin? zet ik jou erin!
bij deze,quote:post je frustraties maar in het fb topic van desbetreffende sub-forum.
ik zie alle avatars hoorquote:op dinsdag 24 januari 2006 11:32 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader mompelt iets over een op en een avatar
nieuwe reeks? dacht het niet!
de klaagcode natuurlijk. ik las in het laatste stukje van het vorige topics dat nj en snakey bezig waren de op te herschrijvenquote:op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef intxaurraga het volgende:
[..]
ik zie alle avatars hoor. of hielt je je gewoon aan de klaagcode voor de eerste pagina?
ik had het reeds gezien. bedankt.quote:op dinsdag 24 januari 2006 12:10 schreef manneke_pils het volgende:
de manier waarop bepaalde devvers met gegevens omgaan.
mocht iemand het gemist hebben..
ja, alles is in rook opgelost?quote:op dinsdag 24 januari 2006 12:28 schreef nj het volgende:
[..]
ik had het reeds gezien. bedankt.
het topic heb ik achter de schermen uitgepluist en waarschijnlijk blijft het daar ook.
de i-spy24 reeks is afgelopen.
nee. het topic staat achter de schermen, de posts van jera staan in zijn notes en die foto's komen niet meer op fok.quote:
dat jij dave en de historie van dat topic nou niet kent.quote:op dinsdag 24 januari 2006 12:42 schreef frutsel het volgende:
ah... weer een sc topic in onz wat nergens over gaat...
goedemorgen dave.
maar ja, tis gepost door een smurf...
er wordt weer prima met twee maten gemeten... of niet stofje![]()
edit... laat ook maar...quote:op dinsdag 24 januari 2006 12:43 schreef nj het volgende:
[..]
dat jij dave en de historie van dat topic nou niet kent..
quote:
quote:op dinsdag 24 januari 2006 13:04 schreef stofje het volgende:
ik hoop dat dit m'n enige post in dit pokketopic wordt, trouwens.![]()
da's 4. gaat hard!quote:op dinsdag 24 januari 2006 13:15 schreef stofje het volgende:
[..]
ik heb trouwens vorige week een mailtje gehad van ene iwan spyros. tof hè.
beter je hand in een kut dan de lucht van 20 vogels.quote:op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef stofje het volgende:
als hek van de dam is, dansen de muizen liever 10 keer in de lucht dan één keer in de boom.
weg.quote:op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef loloxia het volgende:
waar is eigenlijk het laatste topic over i-spy?
met de foto's?
lees eens terug op deze pagina.quote:op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef loloxia het volgende:
waar is eigenlijk het laatste topic over i-spy?
met de foto's?
40.quote:op dinsdag 24 januari 2006 14:24 schreef huhu het volgende:
maar bupatih, hoe oud is die kristin davis wel niet?
emma watson is veuls te jong!quote:op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef huhu het volgende:
[..]
nee toch!
daarom verblijf ik ook liever in het emma watson topic
* iamredleader mompelt iets over pedopasquote:
dat bedoel ik.quote:op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader mompelt iets over pedopas
when apples turn green, they are ready to be plucked.
when girls turn sixteen, ...
when they're old enough to bleed,
they're bleeding old enough
als je oud genoeg bent om te schommelen
ben je ook oud genoeg om te wippen.
![]()
when there's grass on the wicketquote:
je moet net als ieder die dat voorrecht heeft wat orale diensten verlenen aan de betreffende moderators.quote:
erh..quote:op dinsdag 24 januari 2006 15:41 schreef xlarge het volgende:
[..]
je moet net als ieder die dat voorrecht heeft wat orale diensten verlenen aan de betreffende moderators.
iedereen heeft er moeite voor moeten doen , dus jij ook ...
ik had iets gelezen dat ex modjes een vrijbrief kregen...quote:op dinsdag 24 januari 2006 16:49 schreef jogy het volgende:
gelukkig, ik hoef dus niet met terugwerkende kracht 2 dagen aan iemands harige genitaliën te sabbelen?
na langdurig overleg hebben we besloten je icoon in de op te plaatsen zodat je je tegoed kon wegwerken.quote:op dinsdag 24 januari 2006 16:49 schreef jogy het volgende:
gelukkig, ik hoef dus niet met terugwerkende kracht 2 dagen aan iemands harige genitaliën te sabbelen?
quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar als ik het zelf koop dan koop ik precies wat ik ok vind ipv dat ik het anderhalf uur op de vensterbank zet en het er daarna 'per ongeluk' van af stoot
nee.quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef desiredbard het volgende:
stofje doe mijn bloemen topic eens weer open ivm met
[..]
omdat het een kuttopic is.quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef desiredbard het volgende:
waarom niet
deze poging tot bashen geeft je gebrek aan creativiteit best goed aan, trouwens.quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef desiredbard het volgende:
waarom niet wees ens lief voordat ik mijn stofzuiger pak en je samen met die omgegooide vass bloemen van spek opzuig
alsmede het gebruik van interpunctie.quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef stofje het volgende:
zinnen formuleren ook.
quote:op dinsdag 24 januari 2006 12:08 schreef manneke_pils het volgende:
kut, net zitten mailen, is er een fb topic over
maarja, ik ben beniewd wat dit voor jera voor gevolgen gaat hebben..
cyberstalker hebben we ook nooit terug gezien en dat hoeft wat mij betreft met deze kerel ook niet te gebeuren.
of kunnen jullie daar niks over zeggen?quote:
ja modjes, permban die homo.quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef manneke_pils het volgende:
zeg, is er al iets bekend over die lompe devver?
zolang duurt het toch niet, om iemand te permbannen? hij heeft notabene zelf aangegeven, dat hij dat een goede oplossing vind..
[..]
[..]
of kunnen jullie daar niks over zeggen?
ha-ha. ik weet ook dat modjes niet kunnen bannen, maar ik weet wel dat ze in fc kunnen zien of er daar iets speelt. bombarie vanochtend "de admins zijn er mee bezig" en topic op slot..quote:
fuck op idioot!quote:op dinsdag 24 januari 2006 18:07 schreef manneke_pils het volgende:
[..]
ha-ha. ik weet ook dat modjes niet kunnen bannen, maar ik weet wel dat ze in fc kunnen zien of er daar iets speelt. bombarie vanochtend "de admins zijn er mee bezig" en topic op slot..
waarmee dan?
ik heb het topic gesloten, verplaatst en de bijbehorende notes gezet. dat is in principe het laatste waarbij de mods in beeld komen aangezien de developers onder de admins vallen.quote:op dinsdag 24 januari 2006 18:07 schreef manneke_pils het volgende:
[..]
ha-ha. ik weet ook dat modjes niet kunnen bannen, maar ik weet wel dat ze in fc kunnen zien of er daar iets speelt. bombarie vanochtend "de admins zijn er mee bezig" en topic op slot..
waarmee dan?
de admins hebben een forum waar geen moderators komen. en derhalve kunnen zij ook niet meelezen wat er wordt besproken.quote:op dinsdag 24 januari 2006 18:07 schreef manneke_pils het volgende:
[..]
waarmee dan?
hij heeft last van z`n sluitspier.quote:op dinsdag 24 januari 2006 19:50 schreef iamredleader het volgende:
zeg, stofje, dat zijn al 10 posts in dit topic, ben je ziek of zo?
je bent verliefd op me hèquote:op dinsdag 24 januari 2006 22:33 schreef most_wanted het volgende:
[..]
hij heeft last van z`n sluitspier.
moeten we dat zien in combinatie met de last die je hebt van je sluitspier?quote:
quote:op donderdag 26 januari 2006 06:47 schreef plae@ het volgende:
'40-'45 dat waren nog eens tijden!
en dit gaat op slot omdat er een uur of 3 niet gepost is? dan kan je half onzin sluiten. of bevalt het topic je gewoon niet? dan blijf je toch lekker weg![]()
overdag zou het ook dichtgaan, dan heet het gewoon bagger.quote:op donderdag 26 januari 2006 07:02 schreef plae@ het volgende:
post nr 5 is van een mod en om t nou meteen als nachtelijke bagger te kwalificeren. wat is er meer bagger aan dan wat overdag gepost wordt :s
ik vond het wel een goed onz topic eigenlijk, uitlokkende titel, toch nog steeds een gevoelig onderwerpquote:op donderdag 26 januari 2006 07:04 schreef snakey het volgende:
[..]
overdag zou het ook dichtgaan, dan heet het gewoon bagger.![]()
als het een lemming was hadf ik het wel in klb gezet. en tis gewoon een parodie op al die mensen die zeiken op treinen.quote:op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef nj het volgende:
omdat het een slechte lemming is.
vandaar dat dit initiatief al ontelbare keren is geprobeerd. zonder succes. met alle respect, het interesseert niemand hoeveel posts jij hebt. het gaat om de inhoud die je geeft aan je posts, niet om de hoeveelheid. en dus is het topic dicht. jubileumtopic openen over hoeveel posts je hebt...quote:op donderdag 26 januari 2006 11:57 schreef madmarine het volgende:
waarom wordt dit topic gesloten? ik vond het een leuk initiatief
daarom is onz toch in het leven geroepen? zodat de mensen die niks nuttigs melden ook een plekje hebben? nou, ik had eens een keer heel erg niks te melden in een topic, maar ik voel dat er honderden mensen zijn die dat ook hebben. daarom pleit ik voor een heropening van mijn topic.quote:op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef stofje het volgende:
[..]
vandaar dat dit initiatief al ontelbare keren is geprobeerd. zonder succes. met alle respect, het interesseert niemand hoeveel posts jij hebt. het gaat om de inhoud die je geeft aan je posts, niet om de hoeveelheid. en dus is het topic dicht. jubileumtopic openen over hoeveel posts je hebt...![]()
quote:op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef madmarine het volgende:
[..]
daarom is onz toch in het leven geroepen? zodat de mensen die niks nuttigs melden ook een plekje hebben? nou, ik had eens een keer heel erg niks te melden in een topic, maar ik voel dat er honderden mensen zijn die dat ook hebben. daarom pleit ik voor een heropening van mijn topic.
pas maar op, straks koopt ie nog een autoquote:op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef stofje het volgende:
slipmoeheid. we wéten onderhand wel dat je een brommertje hebt en dat je dat heel stoer vindt. kun je wel wéér hetzelfde trucje herhalen en zo'n fantáááástische paint erbij maken. gevalletje been there, done that. verzin eens wat nieuws.
quote:op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef stofje het volgende:
slipmoeheid.
stofje, waarom ga je geen slotjes meer plaatsen? misschien komt er straks een echt slecht topic, en moet je ingrijpen!quote:op donderdag 26 januari 2006 20:12 schreef stofje het volgende:
slotje op veler verzoek. ik had me potdorie voorgenomen vandaag geen slotjes meer te plaatsen. laat me nou es met rust, hoeren!![]()
ik zag het mijn foutquote:op vrijdag 27 januari 2006 00:05 schreef nj het volgende:
op het gebruik van pi's.
waarom hier wél een nieuwe reeks?quote:op vrijdag 27 januari 2006 00:05 schreef nj het volgende:
op het gebruik van pi's.
waar moet ik dan verantwoord nachtbaggeren?quote:op vrijdag 27 januari 2006 00:10 schreef stofje het volgende:
dit is geen reeks. dit is nachtbagger. wel een beetje opletten hè. deeltje iii komt hier echt niet van.
kofferbakhumor.quote:op vrijdag 27 januari 2006 00:55 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
waar moet ik dan verantwoord nachtbaggeren?
ik geef er tien, of iets meer.quote:op vrijdag 27 januari 2006 01:28 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
op van 9 minuten, gegarandeerd kwaliteitsnachtbagger
kofferbakhumor
achterbakhumor.quote:op vrijdag 27 januari 2006 01:53 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
verdommeulleme ik gaf bijna antwoord op een retorische vraag
je bent er vroeg bij.quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:33 schreef #ANONIEM het volgende:
ik vind dat de beste onzintopics weer open moet.
het was een topic met potentie !!
klopt.quote:op zaterdag 28 januari 2006 00:57 schreef falco het volgende:
huh, ik kan dat topic van stofje niet meer vinden!
ik zie 'm anders gewoonquote:op zaterdag 28 januari 2006 00:57 schreef falco het volgende:
huh, ik kan dat topic van stofje niet meer vinden!
ik heb de eerste helft genomen, de tweede helft wordt niet / verkeerd begrepen. dat loopt meestal uit de hand.quote:op zondag 29 januari 2006 02:32 schreef cerror het volgende:
slangenmans, nog èèn klein requestje: kan je de titel van [meedoen]funmetal songteksten veranderen naar: [meedoen]funmetal songteksten, het kan niet grof genoeg. veranderen?
nu je het zegt.quote:op zondag 29 januari 2006 02:35 schreef snakey het volgende:
[..]
ik heb de eerste helft genomen, de tweede helft wordt niet / verkeerd begrepen. dat loopt meestal uit de hand.![]()
snakey, hij is origineel!quote:op zondag 29 januari 2006 21:01 schreef snakey het volgende:
verkapt slotje.
omdat je ten eerste een topic verbaggert, ten tweede iemand (hoe subtiel ook) doodverwenst.quote:op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef static het volgende:
vertel eens nj, waarom worden die pics verwijderd?
er staat nog wel ergere en bloediger op het forum.
precies zoals dat sujet verdient. kijk even naar zijn historie?quote:op maandag 30 januari 2006 01:15 schreef nj het volgende:
[..]
omdat je ten eerste een topic verbaggert,
bull. zo zou ik hem graag willen zien, is wat anders dan verwensen.quote:ten tweede iemand (hoe subtiel ook) doodverwenst.
quote:op maandag 30 januari 2006 14:50 schreef bupatih het volgende:
ik ben de 50.000 voobij! ben ik nu eindelijk geen newbie meer?
deze in ieder geval niet.quote:op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef el_rey het volgende:
ey.....
hoe is het eigenlijk met jullie..
bestaat er ook ergens een voorstel topic??
en waa rje dan contacten met elkaar kan blijven houden..
lijkt me errug leuk!! wanneer is er weer een meet..
dat waren mijn vragen voor nu..
love de prins!
vind ik jammer.. ik heb het beste met jullie voorquote:
ik sta te koken.quote:op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef kritischblikje het volgende:
18 minuten, ach, redelijke, echter niet bepaald indrukwekkende, tijd. een 6+ op het rapport van snakey, de andere moderators moeten het met een 6- doen.
liefs,
yvonne.
verkeerde volgorde dan. ik was allereerst onzmod daarna pas weblogquote:op maandag 30 januari 2006 22:27 schreef bupatih het volgende:
ik volg je, knut.
eerst weblog, dan onz...
wat dan ?quote:op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef snakey het volgende:
[..]
ik sta te koken.![]()
achter het gasfornuis enzo, voordat daar vergissingen over ontstaan![]()
quote:op maandag 30 januari 2006 22:26 schreef knut het volgende:
uhm, fb slotjes ban tegen fb zeikers is toch leuker
fotoboek bans uitdelen heeft ook zijn charme. dan heb je de echte losers te pakkenquote:
en elk jaar de beste fotoboekmod-award winnen heeft ook wel weer iets.quote:op maandag 30 januari 2006 22:30 schreef knut het volgende:
[..]
fotoboek bans uitdelen heeft ook zijn charme. dan heb je de echte losers te pakken
ik ben nog steeds een stamgast hoor. maar reageer haast nooit meerquote:
wehehequote:op maandag 30 januari 2006 22:31 schreef bupatih het volgende:
[..]
en elk jaar de beste fotoboekmod-award winnen heeft ook wel weer iets.
spo dat is toch het subforum van de sportcrew ? of heet dat anders ?quote:op maandag 30 januari 2006 22:31 schreef nj het volgende:
wat moet een sa-weblog eigenlijk met sluitrechten in sport?
ohja.quote:op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef knut het volgende:
[..]
spo dat is toch het subforum van de sportcrew ? of heet dat anders ?
heb ik ook, hoorquote:op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef knut het volgende:
[..]
wehehe
gewoon een subsite in mijn eentje
ik kom nooit in spo trouwens. maar uit historische overwegingen heb ik daar nog sluitrechten geloof ik.quote:
wedden dat er niemand klikt ?quote:op maandag 30 januari 2006 22:34 schreef bupatih het volgende:
[..]
heb ik ook, hoor
http://bupatih.fok.nl
done, en ik heb die andere gesloten, zie sluitpost.quote:op dinsdag 31 januari 2006 13:50 schreef cerror het volgende:
kan een modje ff de tt van [bef] #374 werken zuigt, bier roeleert aanpassen door er een [bef] #374 voor te zetten?
waarom leef jij nog?quote:op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef stervendehoeren het volgende:
waarom is m'n topic dicht?
twas bagger.quote:op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef stervendehoeren het volgende:
waarom is m'n topic dicht?
o.a. inderdaad.quote:op dinsdag 31 januari 2006 15:35 schreef stervendehoeren het volgende:
[..]
en dat bepaal jij?
gare gast
quote:
quote:op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef slikchick het volgende:
probeer yvonne eens, die is altijd heel redelijk in dat soort zaken..
expliciet blote piel mag niet.quote:op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef tobbes het volgende:
ik snap niks van joden.
waarom dicht? weet je hoeveel tijd ik in die pic() heb gestoken?
verwijder de pic en steek de sleutel in het slot.quote:op dinsdag 31 januari 2006 17:13 schreef snakey het volgende:
[..]
expliciet blote piel mag niet.![]()
en een hoop mensen op hun werk worden er ernstig zweterig en paranoia van als ze zoiets openen.![]()
hehe daar heb je dan ook weer gelijk inquote:op dinsdag 31 januari 2006 20:48 schreef stofje het volgende:
ik deed niks, in ieder geval. maakt niet uit, hou maar dicht, het was niet echt een geweldig topic
.
de op was wel erg grappig geschrevenquote:op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef mmarsu het volgende:
[..]
hehe daar heb je dan ook weer gelijk in![]()
doe het maar zo, want het is niet iets voor onz.quote:op dinsdag 31 januari 2006 19:59 schreef guitarist.nl het volgende:
o ja kan het natuurlijk ook hier posten
lieve nj *slijm*
ik weet dat je niet mag reeksen, mijn excusses ervoor,
maar ik ben wel echt serieus benieuwd wie staphorst kent!!
mag aub mijn topicje weer open *kijkt heel lief*
poll: staphorst <- zo niet, kan iedereen dan toch ff stemmen?!?
topic verkeerd begrepen.quote:op dinsdag 31 januari 2006 23:44 schreef nanking het volgende:
@ nj sinds wanneer zijn alle urls een taboe?
ik heb het nu over "rokers gahter around"
het ging me meer om het principe dan dat ik echt op zo een topic zat te wachtenquote:op dinsdag 31 januari 2006 23:56 schreef nj het volgende:
[..]
topic verkeerd begrepen..
ik gooi het weer open, maar de kans is groot dat het bij de morgenochtendschoonmaak alsnog verdwijnt..
blijkbaar is snakey helderziend hij kan immers voorspellen dat het een discussie topic wordt terwijl ik voor de sluitings post nadrukelijk vermeldt dat dit topic alleen bedoelt is spotprents te plaatsen!quote:sorry yoshimurak5, maar dit topic gaat alleen maar een discussietopic worden over waar het toelaatbare ligt, en het bashen zal niet minder worden.
dehalve sluit ik het dan ook. dit soort discussie's, voor zover ze worden toegelaten, mag elders op het forum.
gaarne het verzoek om het topic weer open te zetten!quote:op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
dat ga je dan maar in een ander topic uitleggen
dit topic is niet om over de islam ansich te discuseren maar om spotprents te plaatsen!
ik heb het gesloten omdat het al de verkeerde kant opging en er geen (of bijna geen) leuke spotprents werden gepost maar een discussie begon te worden.quote:op woensdag 1 februari 2006 14:37 schreef yoshimurak5 het volgende:
zeer bedroeft ben ik over het feit dat het topic plaats hier je spotprent van mohammed als protest! nu al gesloten is.
dat toont weer duidelijk aan wat voor sfeer er heerst, zeer teleurstellend als je het mij vraagt en een domper voor de vrijheids van meningsuiting die wij ooit hier hadden.
als reden wordt het volgende opgedragen
[..]
blijkbaar is snakey helderziend hij kan immers voorspellen dat het een discussie topic wordt terwijl ik voor de sluitings post nadrukelijk vermeldt dat dit topic alleen bedoelt is spotprents te plaatsen!
[..]
gaarne het verzoek om het topic weer open te zetten!
ik kan het topic niet meer zien, ik denk dat iemand het verwijderd heeft.quote:op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef quickie_butt het volgende:
hallo,
kan een mod deze post deel hier je geile msn contacten verwijderen? ik word enorm lastig gevallen en vind het nu niet meer grappig eigenlijk na al die tijd
als je deze policy over heel fok zou hanteren zouden er weinig topics open blijven.quote:op woensdag 1 februari 2006 15:13 schreef snakey het volgende:
[..]
ik heb het gesloten omdat het al de verkeerde kant opging en er geen (of bijna geen) leuke spotprents werden gepost maar een discussie begon te worden.
ik ben geen helderziende maar heb ervaring genoeg om te weten hoe dit verder escaleert in een moslimbashtopic. ik laat het dus op slot.
lees je eens in voor je zoiets roept.quote:op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
als je deze policy over heel fok zou hanteren zouden er weinig topics open blijven.
erg maar dan ook erg zwak dit slotje
ik zie het ja, nou nog beter zelfsquote:op woensdag 1 februari 2006 15:14 schreef snakey het volgende:
[..]
ik kan het topic niet meer zien, ik denk dat iemand het verwijderd heeft.
quote:op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb een zonnebril op me kop
dus ik zo slotten
je doet het nog echt vragen ookquote:op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef theswooshdocksaints het volgende:
voor alle printscreen fans! o+
kan iemand even de s in de naar printscreen veranderen? danku
snakey slaapt al.quote:op donderdag 2 februari 2006 01:57 schreef printscreen het volgende:
[..]
je doet het nog echt vragen ook
so?quote:
ik ben bezig met de q, die is erg moeilijkquote:
gezien en verwijderd.quote:op donderdag 2 februari 2006 15:50 schreef meki het volgende:
meki klaagt geert wilders aan
doodwensing
met rechts klikken en dan "opslaan als" kiezen heb je dat probleem niet en dat yourfilehost zonodig porno-ads op hun site wil zetten kan ik niks aan doen.quote:je link op die site klikt door naar porno. dat mag niet op fok!
ik zie het. ik wordt echter direct doorgelinkt naar yourfilehost waar ik de pornlinkjes krijg.quote:op donderdag 2 februari 2006 17:38 schreef rul0r het volgende:
[..]
met rechts klikken en dan "opslaan als" kiezen heb je dat probleem niet en dat yourfilehost zonodig porno-ads op hun site wil zetten kan ik niks aan doen.
ach, over een tijdje hebben we een fatsoenlijke host zonder al die troep.
edit: we zijn nu bezig om hem ergens anders te hosten om dit soort problemen te voorkomen.
dan zal ik hem daar wel neergooien als we hem pr0nloos kunnen hosten.quote:op donderdag 2 februari 2006 17:42 schreef snakey het volgende:
[..]
ik zie het. ik wordt echter direct doorgelinkt naar yourfilehost waar ik de pornlinkjes krijg.![]()
anyway, op deze manier je site "promoten" wordt als spam gezien. als je echter een leuke link of filmpje hebt kun je het beter hier posten. funny links, pics en clips topic. deel 13.
gebruik pi's, kutuserquote:op zaterdag 4 februari 2006 12:39 schreef pussydeluxe het volgende:
ow, dat is vreemd in sommige topics kan ik niet posten
komen ze ooit terug? of blijft er ergens in replique een soort van achterstandswijk met dooie topics? wordt dat dan nooit opgeschoond/verwijdert?quote:op zaterdag 4 februari 2006 18:16 schreef nj het volgende:
kapotte topics.
dat gebeurt als er in de database iets misgaat en je post niet aan het topic gehangen wordt, waardoor replique geen op kan vinden en dus denkt dat het topic leeg is.
ik zie net dat je 'm gefixed en geslot hebt. was de op niet meer leesbaar? was op zich wel een redelijk topic, toch?quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:01 schreef nj het volgende:
ze zijn niet te traceren, omdat een post een topic moet hebben voordat je \'m kan zien.
en wat er in replique mee gebeurt weet ik niet, maar ik denk dat ze gewoon blijven staan.
de op was niet zichtbaar.quote:op zaterdag 4 februari 2006 19:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik zie net dat je \'m gefixed en geslot hebt. was de op niet meer leesbaar? was op zich wel een redelijk topic, toch?
lees de paar posts hierboven eens.quote:op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef nitrane het volgende:
mijn topic, meteen gesloten :\\\'(
wat kosten slotjes
waarom is mijn bericht ook weg?
je hebt hem wel snel op slot gezet, toen ik op invoeren drukte zat hij ook meteen al op slotquote:
neehee. hij zat niet op slot.quote:op zaterdag 4 februari 2006 22:51 schreef nitrane het volgende:
[..]
je hebt hem wel snel op slot gezet, toen ik op invoeren drukte zat hij ook meteen al op sloten het was een goed topic en het is dus wel een 2e kans waard.
had je een topiclink in de op? want dat zorgt voor de fout.quote:op zaterdag 4 februari 2006 22:42 schreef nitrane het volgende:
mijn topic, meteen gesloten :\\\\\\\'(
wat kosten slotjes
waarom is mijn bericht ook weg?
ja, kijk maar naar z'n vervolgtopic.quote:op zondag 5 februari 2006 16:13 schreef svensational het volgende:
[..]
had je een topiclink in de op? want dat zorgt voor de fout.
sorry, maar ik erger mij mateloos aan deze opmerking, tevens op de reacties die naar aanleiding van deze opmerking zijn gemaakt.quote:op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef yellowledbetter het volgende:
-quote edit-
ik heb ze zelf altijd dichtgegooid voor zover ik weet, omdat het gewoon alleen voor \'s ochtends is en we verder geen slowchattopic voor de hele dag hoeven. misschien is dat even anders geweest nu ik een paar weekjes druk / op vakantie was, maar wat mij betreft gaan ze \'s middags dicht als er dan nog in gereageerd wordt. zeker als de topickicker voor de tweede keer goedemorgen gaat zeggen, wat hier het geval was.quote:op zondag 5 februari 2006 17:20 schreef iamredleader het volgende:
.../topic/814731
waarom, pool, waarom? de afgelopen weken is het tot \\\'savonds laat geen probleem, alleen \\\"volgende-dag-kickjes\\\" worden afgestraft...
waarom nu plotseling ook midden op de dag?
quote:op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef iamredleader het volgende:
maar goed, de huidige onz bezetting van mods vind ik erg goed,
quote:
meestal hebben jouw topics zeker potentie, maar deze was, ja, 'matig'.quote:op zondag 5 februari 2006 21:51 schreef pberends het volgende:
meest foute datingprofiel.
komop zeg, een topic met potentie.
wat een onzin, dat kan je nog niet weten. dat ligt aan de inzendingen. en aangezien het topic een breed scala aan onderwerpen kan behelsen heeft het zeker potentie. valt me weer tegen na maandenlange goede moderatie.quote:op zondag 5 februari 2006 21:54 schreef stofje het volgende:
[..]
meestal hebben jouw topics zeker potentie, maar deze was, ja, \'matig\'.
rustig, rustig, misschien heb je ook een goed punt. de eerste posts voorspelden een matig topic, maar ik wil 'm best nog een kans geven.quote:op zondag 5 februari 2006 22:00 schreef pberends het volgende:
[..]
wat een onzin, dat kan je nog niet weten. dat ligt aan de inzendingen. en aangezien het topic een breed scala aan onderwerpen kan behelsen heeft het zeker potentie. valt me weer tegen na maandenlange goede moderatie.
quote:op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef stofje het volgende:
[..]
rustig, rustig, misschien heb je ook een goed punt. de eerste posts voorspelden een matig topic, maar ik wil \'m best nog een kans geven.
whehe, je piquote:op zondag 5 februari 2006 22:00 schreef pberends het volgende:
[..]
wat een onzin, dat kan je nog niet weten. dat ligt aan de inzendingen. en aangezien het topic een breed scala aan onderwerpen kan behelsen heeft het zeker potentie. valt me weer tegen na maandenlange goede moderatie.
geen banner, wél bagger.quote:op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
zag jij wel een banner dan nj ?
waarom nog vragen in fb, paultjuhhh? kom eens toch het inzicht dat je gewoon echt heel veel bagger opent. ik heb je al eens uitgelegd, dat de ts van een topic me echt weinig interesseert, dat ik kijk naar het topic an sich. maar het valt nu wel heel erg op, dat vrijwel al jouw topics heel snel dichtgaan. ligt dat aan de mods? of aan jezelf?quote:
ja maarquote:op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef stofje het volgende:
[..]
waarom nog vragen in fb, paultjuhhh? kom eens toch het inzicht dat je gewoon echt heel veel bagger opent. ik heb je al eens uitgelegd, dat de ts van een topic me echt weinig interesseert, dat ik kijk naar het topic an sich. maar het valt nu wel heel erg op, dat vrijwel al jouw topics heel snel dichtgaan. ligt dat aan de mods? of aan jezelf?
denk het laatste, toch?
quote:op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef stofje het volgende:
denk het laatste, toch?
dat vind ik ook van de usersquote:op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef guitarist.nl het volgende:
ik vind dat je als onz mod soms wel wat meer humor mag hebben
eyquote:op zondag 5 februari 2006 23:48 schreef stofje het volgende:
[..]
dat vind ik ook van de users. en dat gaat prima. kom op, als je dát -en de andere paultjuhhh topics- grappig vindt, dan moet je je echt zorgen maken.
stel je niet zo aan manquote:
quote:op maandag 6 februari 2006 00:05 schreef stofje het volgende:
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit baggertopic snel dicht gaat.
hahahaha, dat was een goeie!
ga jij je usericon nou maar eens fixen.quote:op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef stofje het volgende:
ik heb nu al geen zin meer. dus doe ik het ook niet.
zegt d'r 1 watquote:op maandag 6 februari 2006 10:55 schreef nj het volgende:
[..]
ga jij je usericon nou maar eens fixen..
je doet het gewoon niet omdat je dit topic eigenlijk liever ziet sluiten? dan kun je een nieuwe openen, met mooie op, werkende user-icons en minder slowchat?quote:op maandag 6 februari 2006 10:54 schreef stofje het volgende:
ik heb nu al geen zin meer. dus doe ik het ook niet.
ik had toch een lelijke. mijn huidige zegt meer over mijn persoonlijkheid. die werkt ook niet.quote:op maandag 6 februari 2006 10:55 schreef nj het volgende:
[..]
ga jij je usericon nou maar eens fixen..
misschien is deze wat voor je.quote:op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef stofje het volgende:
[..]
ik had toch een lelijke. mijn huidige zegt meer over mijn persoonlijkheid. die werkt ook niet.
bij deze, hij is mooi!quote:op maandag 6 februari 2006 11:07 schreef stofje het volgende:
[..]
ik had toch een lelijke. mijn huidige zegt meer over mijn persoonlijkheid. die werkt ook niet.
en oranje.quote:op maandag 6 februari 2006 11:09 schreef nj het volgende:
[..]
misschien is deze wat voor je.
[afbeelding]
karin is namelijk ook geknipt.
ben jij oranje, stofje? ik dacht blauw!quote:op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef stofje het volgende:
en oranje.
geel met zwart.quote:op maandag 6 februari 2006 11:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ben jij oranje, stofje? ik dacht blauw!
als je problemen met een topic hebt, dan plaats je maar een tr ofzo!quote:
okquote:op maandag 6 februari 2006 11:20 schreef nj het volgende:
[..]
als je problemen met een topic hebt, dan plaats je maar een tr ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |