Afraid to speak you're mind ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:17 schreef Scorpie het volgende:
kijk je uit, straks komen ze achter jou aan!
Link? Doel van dit topic was om spotprents te plaatsenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:22 schreef Soul79 het volgende:
Ja. Zijn makkelijk te vinden. En zo schokkend waren ze niet.
Heetgebakerde moslimbroeders![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:22 schreef Soul79 het volgende:
Ja. Zijn makkelijk te vinden. En zo schokkend waren ze niet.
Heetgebakerde moslimbroeders![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:21 schreef yoshimurak5 het volgende:
Ik ga er overigens vannuit dat dit topic gewoon openblijft. Zoniet dan weten wij meteen hoe de zaken er hier voorstaan op FOK!.
Ik heb niks tegen op leuke spotprents, ongeacht over wie, of welke bevolkingsgroep het gaat. Echter, zodra dit overslaat in puur moslimbashen zal ik het toch echt op slot gooien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:27 schreef Gebleekte het volgende:
Als ik die foto's online kon zetten dan zou ik ze zeker posten!
En ik ga er ook idd van uit dat dit open blijft op fok ja, anders gaat het voor mij wel heel ver.
http://www.di2.nu/files/Muhammed_Cartoons_Jyllands_Posten.htmlquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Staan die gewraakte cartoons eigenlijk nog ergens?
Deze vind ik weer te ver gaan, waarom moeten de nazi's hier nou weer bij gehaald worden??quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:35 schreef salutem het volgende:
Dit is een Protest topic! Lezen AUB!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van bashen...
I know the truth out there hurts.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Deze vind ik weer te ver gaan, waarom moeten de nazi's hier nou weer bij gehaald worden??
Slaat nergens op...
Typisch voorbeeld van bashen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |