Afraid to speak you're mind ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:17 schreef Scorpie het volgende:
kijk je uit, straks komen ze achter jou aan!
Link? Doel van dit topic was om spotprents te plaatsenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:22 schreef Soul79 het volgende:
Ja. Zijn makkelijk te vinden. En zo schokkend waren ze niet.
Heetgebakerde moslimbroeders![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:22 schreef Soul79 het volgende:
Ja. Zijn makkelijk te vinden. En zo schokkend waren ze niet.
Heetgebakerde moslimbroeders![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:21 schreef yoshimurak5 het volgende:
Ik ga er overigens vannuit dat dit topic gewoon openblijft. Zoniet dan weten wij meteen hoe de zaken er hier voorstaan op FOK!.
Ik heb niks tegen op leuke spotprents, ongeacht over wie, of welke bevolkingsgroep het gaat. Echter, zodra dit overslaat in puur moslimbashen zal ik het toch echt op slot gooien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:27 schreef Gebleekte het volgende:
Als ik die foto's online kon zetten dan zou ik ze zeker posten!
En ik ga er ook idd van uit dat dit open blijft op fok ja, anders gaat het voor mij wel heel ver.
http://www.di2.nu/files/Muhammed_Cartoons_Jyllands_Posten.htmlquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Staan die gewraakte cartoons eigenlijk nog ergens?
Deze vind ik weer te ver gaan, waarom moeten de nazi's hier nou weer bij gehaald worden??quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:35 schreef salutem het volgende:
Dit is een Protest topic! Lezen AUB!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van bashen...
I know the truth out there hurts.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Deze vind ik weer te ver gaan, waarom moeten de nazi's hier nou weer bij gehaald worden??
Slaat nergens op...
Typisch voorbeeld van bashen...
Dus prostesteren staat tegenwoordig gelijk aan bashen??quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:39 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Dit is een Protest topic! Lezen AUB!
Behalve die van mij hequote:Op woensdag 1 februari 2006 12:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
komt nekschot weer voorbij... zijn er echt geen leukere te verzinnen?Ik bedoel, als je tekst erbij moet schrijven wat je nou eigenlijk bedoelt te zeggen dan begrijp je het concept van spotprent niet.
Dit topic is bedoelt om te laten zien dat we ons niet de mond laten snoeren door moslims in NL / het Middenoosten. Niet meer niet minder.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus prostesteren staat tegenwoordig gelijk aan bashen??
Ik zou als ik jou was maar je schoolgeld gaan terug vragen...
mond snoeren door een tekening te plaatsen, right!quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:43 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Dit topic is bedoelt om te laten zien dat we ons niet de mond laten snoeren door moslims in NL / het Middenoosten. Niet meer niet minder.
Je beantwoord mijn vraag niet...quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:43 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Dit topic is bedoelt om te laten zien dat we ons niet de mond laten snoeren door moslims in NL / het Middenoosten. Niet meer niet minder.
Zag dat hakenkruis net pasquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je beantwoord mijn vraag niet...
Dus heb ik gelijk en slaat het nergens op...
Dat je het ergens niet mee eens bent a la, dat er dan tekeningen geplaatst worden a la...
Maar om meteen de nazi's erbij te gaan halen gaat zoals ik al zei veelste ver...
Er zijn ook andere manieren om je onvrede kenbaar te maken...
hmmm de geschiedenis leert mij iets anders maarja alles over een kam scheren doe ik niet maar er zijn wel degelijk aanknoppingspunten....quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:35 schreef salutem het volgende:
Edit: de vergelijking van moslims en nazi's gaat te ver. Daar ligt dus een grens.
Dat ga je dan maar in een ander topic uitleggenquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef salutem het volgende:
[..]
hmmm de geschiedenis leert mij iets anders maarja alles over een kam scheren doe ik niet maar er zijn wel degelijk aanknoppingspunten....
http://www.libertarian.nl/NL/archives/000214.php
Sorry yoshimurak5, maar dit topic gaat alleen maar een discussietopic worden over waar het toelaatbare ligt, en het bashen zal niet minder worden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Dat ga je dan maar in een ander topic uitleggen
Dit topic is niet om over de Islam ansich te discuseren maar om spotprents te plaatsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |