ik heb de eerste helft genomen, de tweede helft wordt niet / verkeerd begrepen. dat loopt meestal uit de hand.quote:op zondag 29 januari 2006 02:32 schreef cerror het volgende:
slangenmans, nog èèn klein requestje: kan je de titel van [meedoen]funmetal songteksten veranderen naar: [meedoen]funmetal songteksten, het kan niet grof genoeg. veranderen?

nu je het zegt.quote:op zondag 29 januari 2006 02:35 schreef snakey het volgende:
[..]
ik heb de eerste helft genomen, de tweede helft wordt niet / verkeerd begrepen. dat loopt meestal uit de hand.![]()

snakey, hij is origineel!quote:op zondag 29 januari 2006 21:01 schreef snakey het volgende:
verkapt slotje.

omdat je ten eerste een topic verbaggert, ten tweede iemand (hoe subtiel ook) doodverwenst.quote:op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef static het volgende:
vertel eens nj, waarom worden die pics verwijderd?
er staat nog wel ergere en bloediger op het forum.

precies zoals dat sujet verdient. kijk even naar zijn historie?quote:op maandag 30 januari 2006 01:15 schreef nj het volgende:
[..]
omdat je ten eerste een topic verbaggert,
bull. zo zou ik hem graag willen zien, is wat anders dan verwensen.quote:ten tweede iemand (hoe subtiel ook) doodverwenst.

quote:op maandag 30 januari 2006 14:50 schreef bupatih het volgende:
ik ben de 50.000 voobij! ben ik nu eindelijk geen newbie meer?

deze in ieder geval niet.quote:op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef el_rey het volgende:
ey.....
hoe is het eigenlijk met jullie..
bestaat er ook ergens een voorstel topic??
en waa rje dan contacten met elkaar kan blijven houden..
lijkt me errug leuk!! wanneer is er weer een meet..
dat waren mijn vragen voor nu..
love de prins!

vind ik jammer.. ik heb het beste met jullie voorquote:

ik sta te koken.quote:op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef kritischblikje het volgende:
18 minuten, ach, redelijke, echter niet bepaald indrukwekkende, tijd. een 6+ op het rapport van snakey, de andere moderators moeten het met een 6- doen.
liefs,
yvonne.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |