dat bedoel ik.quote:op dinsdag 24 januari 2006 14:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader mompelt iets over pedopas
when apples turn green, they are ready to be plucked.
when girls turn sixteen, ...
when they're old enough to bleed,
they're bleeding old enough
als je oud genoeg bent om te schommelen
ben je ook oud genoeg om te wippen.
![]()
when there's grass on the wicketquote:
je moet net als ieder die dat voorrecht heeft wat orale diensten verlenen aan de betreffende moderators.quote:
erh..quote:op dinsdag 24 januari 2006 15:41 schreef xlarge het volgende:
[..]
je moet net als ieder die dat voorrecht heeft wat orale diensten verlenen aan de betreffende moderators.
iedereen heeft er moeite voor moeten doen , dus jij ook ...
ik had iets gelezen dat ex modjes een vrijbrief kregen...quote:op dinsdag 24 januari 2006 16:49 schreef jogy het volgende:
gelukkig, ik hoef dus niet met terugwerkende kracht 2 dagen aan iemands harige genitaliën te sabbelen?
na langdurig overleg hebben we besloten je icoon in de op te plaatsen zodat je je tegoed kon wegwerken.quote:op dinsdag 24 januari 2006 16:49 schreef jogy het volgende:
gelukkig, ik hoef dus niet met terugwerkende kracht 2 dagen aan iemands harige genitaliën te sabbelen?
quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar als ik het zelf koop dan koop ik precies wat ik ok vind ipv dat ik het anderhalf uur op de vensterbank zet en het er daarna 'per ongeluk' van af stoot
nee.quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef desiredbard het volgende:
stofje doe mijn bloemen topic eens weer open ivm met
[..]
omdat het een kuttopic is.quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef desiredbard het volgende:
waarom niet
deze poging tot bashen geeft je gebrek aan creativiteit best goed aan, trouwens.quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef desiredbard het volgende:
waarom niet wees ens lief voordat ik mijn stofzuiger pak en je samen met die omgegooide vass bloemen van spek opzuig
alsmede het gebruik van interpunctie.quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:46 schreef stofje het volgende:
zinnen formuleren ook.
quote:op dinsdag 24 januari 2006 12:08 schreef manneke_pils het volgende:
kut, net zitten mailen, is er een fb topic over
maarja, ik ben beniewd wat dit voor jera voor gevolgen gaat hebben..
cyberstalker hebben we ook nooit terug gezien en dat hoeft wat mij betreft met deze kerel ook niet te gebeuren.
of kunnen jullie daar niks over zeggen?quote:
ja modjes, permban die homo.quote:op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef manneke_pils het volgende:
zeg, is er al iets bekend over die lompe devver?
zolang duurt het toch niet, om iemand te permbannen? hij heeft notabene zelf aangegeven, dat hij dat een goede oplossing vind..
[..]
[..]
of kunnen jullie daar niks over zeggen?
ha-ha. ik weet ook dat modjes niet kunnen bannen, maar ik weet wel dat ze in fc kunnen zien of er daar iets speelt. bombarie vanochtend "de admins zijn er mee bezig" en topic op slot..quote:
fuck op idioot!quote:op dinsdag 24 januari 2006 18:07 schreef manneke_pils het volgende:
[..]
ha-ha. ik weet ook dat modjes niet kunnen bannen, maar ik weet wel dat ze in fc kunnen zien of er daar iets speelt. bombarie vanochtend "de admins zijn er mee bezig" en topic op slot..
waarmee dan?
ik heb het topic gesloten, verplaatst en de bijbehorende notes gezet. dat is in principe het laatste waarbij de mods in beeld komen aangezien de developers onder de admins vallen.quote:op dinsdag 24 januari 2006 18:07 schreef manneke_pils het volgende:
[..]
ha-ha. ik weet ook dat modjes niet kunnen bannen, maar ik weet wel dat ze in fc kunnen zien of er daar iets speelt. bombarie vanochtend "de admins zijn er mee bezig" en topic op slot..
waarmee dan?
de admins hebben een forum waar geen moderators komen. en derhalve kunnen zij ook niet meelezen wat er wordt besproken.quote:op dinsdag 24 januari 2006 18:07 schreef manneke_pils het volgende:
[..]
waarmee dan?
hij heeft last van z`n sluitspier.quote:op dinsdag 24 januari 2006 19:50 schreef iamredleader het volgende:
zeg, stofje, dat zijn al 10 posts in dit topic, ben je ziek of zo?
je bent verliefd op me hčquote:op dinsdag 24 januari 2006 22:33 schreef most_wanted het volgende:
[..]
hij heeft last van z`n sluitspier.
moeten we dat zien in combinatie met de last die je hebt van je sluitspier?quote:
quote:op donderdag 26 januari 2006 06:47 schreef plae@ het volgende:
'40-'45 dat waren nog eens tijden!
en dit gaat op slot omdat er een uur of 3 niet gepost is? dan kan je half onzin sluiten. of bevalt het topic je gewoon niet? dan blijf je toch lekker weg![]()
overdag zou het ook dichtgaan, dan heet het gewoon bagger.quote:op donderdag 26 januari 2006 07:02 schreef plae@ het volgende:
post nr 5 is van een mod en om t nou meteen als nachtelijke bagger te kwalificeren. wat is er meer bagger aan dan wat overdag gepost wordt :s
ik vond het wel een goed onz topic eigenlijk, uitlokkende titel, toch nog steeds een gevoelig onderwerpquote:op donderdag 26 januari 2006 07:04 schreef snakey het volgende:
[..]
overdag zou het ook dichtgaan, dan heet het gewoon bagger.![]()
als het een lemming was hadf ik het wel in klb gezet. en tis gewoon een parodie op al die mensen die zeiken op treinen.quote:op donderdag 26 januari 2006 11:19 schreef nj het volgende:
omdat het een slechte lemming is.
vandaar dat dit initiatief al ontelbare keren is geprobeerd. zonder succes. met alle respect, het interesseert niemand hoeveel posts jij hebt. het gaat om de inhoud die je geeft aan je posts, niet om de hoeveelheid. en dus is het topic dicht. jubileumtopic openen over hoeveel posts je hebt...quote:op donderdag 26 januari 2006 11:57 schreef madmarine het volgende:
waarom wordt dit topic gesloten? ik vond het een leuk initiatief
daarom is onz toch in het leven geroepen? zodat de mensen die niks nuttigs melden ook een plekje hebben? nou, ik had eens een keer heel erg niks te melden in een topic, maar ik voel dat er honderden mensen zijn die dat ook hebben. daarom pleit ik voor een heropening van mijn topic.quote:op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef stofje het volgende:
[..]
vandaar dat dit initiatief al ontelbare keren is geprobeerd. zonder succes. met alle respect, het interesseert niemand hoeveel posts jij hebt. het gaat om de inhoud die je geeft aan je posts, niet om de hoeveelheid. en dus is het topic dicht. jubileumtopic openen over hoeveel posts je hebt...![]()
quote:op donderdag 26 januari 2006 12:11 schreef madmarine het volgende:
[..]
daarom is onz toch in het leven geroepen? zodat de mensen die niks nuttigs melden ook een plekje hebben? nou, ik had eens een keer heel erg niks te melden in een topic, maar ik voel dat er honderden mensen zijn die dat ook hebben. daarom pleit ik voor een heropening van mijn topic.
pas maar op, straks koopt ie nog een autoquote:op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef stofje het volgende:
slipmoeheid. we wéten onderhand wel dat je een brommertje hebt en dat je dat heel stoer vindt. kun je wel wéér hetzelfde trucje herhalen en zo'n fantáááástische paint erbij maken. gevalletje been there, done that. verzin eens wat nieuws.
quote:op donderdag 26 januari 2006 15:15 schreef stofje het volgende:
slipmoeheid.
stofje, waarom ga je geen slotjes meer plaatsen? misschien komt er straks een echt slecht topic, en moet je ingrijpen!quote:op donderdag 26 januari 2006 20:12 schreef stofje het volgende:
slotje op veler verzoek. ik had me potdorie voorgenomen vandaag geen slotjes meer te plaatsen. laat me nou es met rust, hoeren!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |