Hoe moeten wij weten wat iemand anders te ver vind gaan of niet ? ik vond het een redelijk leuke grapquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:10 schreef borkx3 het volgende:
Even terzijde:
Afgezien dat het verschrikkelijk was, kan je best er een grappig topic aan wagen, maar je mag nooit vergeten wat er gebeurd is in die jaren.....en niet te ver gaan natuurlijk met antwoorden.
Als je dan moet zoeken naar positievere dingen, kun je zeggen dat we er leuke snelwegen aan over hebben gehouden...A1 richting duitsland enzo....
Als het goed is is het niet nodig om dit te zeggenquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:10 schreef borkx3 het volgende:
Even terzijde:
Afgezien dat het verschrikkelijk was, kan je best er een grappig topic aan wagen, maar je mag nooit vergeten wat er gebeurd is in die jaren.....en niet te ver gaan natuurlijk met antwoorden.
Was je opa een Oekrainerquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:12 schreef zoalshetis het volgende:
mijn opa is ook overleden in een strafkamp....
hij viel van de wachttoren.
Maar als ik een opmerking zou maken over het spoor zou dat weer te ver gaan zeker?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:10 schreef borkx3 het volgende:
Even terzijde:
Als je dan moet zoeken naar positievere dingen, kun je zeggen dat we er leuke snelwegen aan over hebben gehouden...A1 richting duitsland enzo....
ken je boris lasnikovovitz!?quote:
Bijvoorbeeld zeggen dat het lekker opruimde qua allochtonen ofzo gaat best ver.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe moeten wij weten wat iemand anders te ver vind gaan of niet ? ik vond het een redelijk leuke grap
Wanneer je doelt op de symboliek van het doodlopende spoor, dan is dat echt over de schreef ja!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Maar als ik een opmerking zou maken over het spoor zou dat weer te ver gaan zeker?
Vandaar die mentale achterstand op de rest van het land!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
'40-'44 voor ons LimburgersWij zaten weer gewoon aan de aardappelen in 45 en niet aan de bloembollen
![]()
nee hoor....dat liep best goed toen toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar als ik een opmerking zou maken over het spoor zou dat weer te ver gaan zeker?
het was mijn opa.quote:
Van aardappelen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Vandaar die mentale achterstand op de rest van het land!
Nu ga je te ver !!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef borkx3 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld zeggen dat het lekker opruimde qua allochtonen ofzo gaat best ver.....
Ja er moet toch een reden zijnquote:
hebben je voorouders nu een kunstgebit van het slechte eten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja er moet toch een reden zijn
Die honden daar in het zuiden waren ook alweer druk carnaval aan het vieren terwijl mijn voorouders zaten te verpieteren
quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ja er moet toch een reden zijn
Die honden daar in het zuiden waren ook alweer druk carnaval aan het vieren terwijl mijn voorouders zaten te verpieteren
Neej .... wtf boeit mij dat als je over zoiets een opmerking maaktquote:
Nah, ok, ik dacht ik vraag het maar even. Je hoeft niet zo te gaan flippen, gast.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wanneer je doelt op de symboliek van het doodlopende spoor, dan is dat echt over de schreef ja!
Nou, daar hadden ze in 40-45 geen last van!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:21 schreef ChicaneBT het volgende:
Heb ik net een topic geopend ligt iedereen te pitten.
Het positieve was ook dat je toen niet zo een topic kon openen!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, daar hadden ze in 40-45 geen last van!
En hij was ook nog niet geboren! Weer een voordeel!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:23 schreef borkx3 het volgende:
[..]
Het positieve was ook dat je toen niet zo een topic kon openen!!!
Nu kun je naar de EO-jongerendag.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:24 schreef remlof het volgende:
ja toen kon je je nog leuk bij de Hitlerjugend aansluiten als je geen vrienden had
Jawohl, mein Gottquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:25 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nu kun je naar de EO-jongerendag.
Toen waren padvinders tenminste nog echte padvinders!quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:24 schreef remlof het volgende:
ja toen kon je je nog leuk bij de Hitlerjugend aansluiten als je geen vrienden had
[afbeelding]
nee, niet echt, ik was toen nog niet geboren, zou je aan yvonne moeten vragen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:06 schreef PLAE@ het volgende:
Mensen weten jullie nog leuke feitjes/positieve punten uit die jaren?![]()
Die blonde haren doen het hemquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:24 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Of Dubaiquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:47 schreef mcDavid het volgende:
wie niet van kerkklokken houd moet maar naar marokko verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |