ik heb daar niet eens aan gezeten!quote:op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef snakey het volgende:
[..]
blijf eens van het stickie knoppie af.![]()
ow.quote:op maandag 23 januari 2006 23:02 schreef bupatih het volgende:
[..]
ik heb daar niet eens aan gezeten!
quote:op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef snakey het volgende:
[..]
note ----> fa topic. weg met die vent.![]()
o wacht![]()
ja is goedquote:op maandag 23 januari 2006 23:12 schreef slikchick het volgende:
[..]
zet jij mij erin? zet ik jou erin!
bij deze,quote:post je frustraties maar in het fb topic van desbetreffende sub-forum.
ik zie alle avatars hoorquote:op dinsdag 24 januari 2006 11:32 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader mompelt iets over een op en een avatar
nieuwe reeks? dacht het niet!
de klaagcode natuurlijk. ik las in het laatste stukje van het vorige topics dat nj en snakey bezig waren de op te herschrijvenquote:op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef intxaurraga het volgende:
[..]
ik zie alle avatars hoor. of hielt je je gewoon aan de klaagcode voor de eerste pagina?
ik had het reeds gezien. bedankt.quote:op dinsdag 24 januari 2006 12:10 schreef manneke_pils het volgende:
de manier waarop bepaalde devvers met gegevens omgaan.
mocht iemand het gemist hebben..
ja, alles is in rook opgelost?quote:op dinsdag 24 januari 2006 12:28 schreef nj het volgende:
[..]
ik had het reeds gezien. bedankt.
het topic heb ik achter de schermen uitgepluist en waarschijnlijk blijft het daar ook.
de i-spy24 reeks is afgelopen.
nee. het topic staat achter de schermen, de posts van jera staan in zijn notes en die foto's komen niet meer op fok.quote:
dat jij dave en de historie van dat topic nou niet kent.quote:op dinsdag 24 januari 2006 12:42 schreef frutsel het volgende:
ah... weer een sc topic in onz wat nergens over gaat...
goedemorgen dave.
maar ja, tis gepost door een smurf...
er wordt weer prima met twee maten gemeten... of niet stofje![]()
edit... laat ook maar...quote:op dinsdag 24 januari 2006 12:43 schreef nj het volgende:
[..]
dat jij dave en de historie van dat topic nou niet kent..
quote:
quote:op dinsdag 24 januari 2006 13:04 schreef stofje het volgende:
ik hoop dat dit m'n enige post in dit pokketopic wordt, trouwens.![]()
da's 4. gaat hard!quote:op dinsdag 24 januari 2006 13:15 schreef stofje het volgende:
[..]
ik heb trouwens vorige week een mailtje gehad van ene iwan spyros. tof hè.
beter je hand in een kut dan de lucht van 20 vogels.quote:op dinsdag 24 januari 2006 13:19 schreef stofje het volgende:
als hek van de dam is, dansen de muizen liever 10 keer in de lucht dan één keer in de boom.
weg.quote:op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef loloxia het volgende:
waar is eigenlijk het laatste topic over i-spy?
met de foto's?
lees eens terug op deze pagina.quote:op dinsdag 24 januari 2006 13:24 schreef loloxia het volgende:
waar is eigenlijk het laatste topic over i-spy?
met de foto's?
40.quote:op dinsdag 24 januari 2006 14:24 schreef huhu het volgende:
maar bupatih, hoe oud is die kristin davis wel niet?
emma watson is veuls te jong!quote:op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef huhu het volgende:
[..]
nee toch!
daarom verblijf ik ook liever in het emma watson topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |