Tis jammer, maar als je het laatste (beginnende) deel bekijkt en het voorlaatste deeltje was de rek er toch echt wel uit.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Mr.Dre het volgende:
Kloten maar was wel een keer te verwachten.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:52 schreef Snakey het volgende:
Ik denk dat we er meer als genoeg ruimte voor hebben gegeven.
Ik zie je wel vaker klagen over het niveau. Je hóeft hier natuurlijk niet te komen...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:00 schreef ChicaneBT het volgende:
Ach het is Onzin en het niveau is minstens net zo hoog als de andere topics.
ja ach, als er niet meerder topics over een onderwerp mogen dan het maar net ietsje aanpassenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zie je wel vaker klagen over het niveau. Je hóeft hier natuurlijk niet te komen...
Maar is dit deeltje één van het afscheid?.
Dat is jouw interpretatie dat ik m'n beklag doe over het niveau in mn vorige reply. Ikzelf zie het niet zoquote:Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zie je wel vaker klagen over het niveau. Je hóeft hier natuurlijk niet te komen...
Maar is dit deeltje één van het afscheid?.
Als die film er inderdaad komt kan daar een nieuw topic mee geopend worden. De reeks op zich was aan het doodbloeden dus tijd voor wat nieuws.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ja ach, als er niet meerder topics over een onderwerp mogen dan het maar net ietsje aanpassen![]()
wel zonde dat de kroon op de reeks eigenlijk nog moet komen met de film van sturmvogel en co...![]()
Het was een gedoogde reeks, ook voor deze reeks geldt dat er geen nieuwe lang lopende reeks geopend kan worden.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:04 schreef renz0r het volgende:
We beloven dat het levendiger wordt EN dat die film komt. Tevens zullen er weer leuke dingen georganiseerd worden met Kees. Hij is samen met zn matties wel onmisbaar voor Fok geworden. Soort van Fokmascotte voor Onzin. Gun dat ons, wij zullen er niemand verder mee lastigvallen, door alleen in ONS topicreeks te blijven posten zoals we al deden
Zoals ik al zei Sturmvogel, zodra die film een feit is kun je er wat mij betreft weer een nieuw topic over openen.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:07 schreef Sturmvogel het volgende:
Dan zal ik het materiaal maar mee in m'n graf nemen
Wanneer die kut het eindelijk allemaal op een rijtje heeft met de video krijgen jullie het wel te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |