Vrijstaande woningen: sexy...quote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieverd.... ik kom van 304 m2 en ga naar 85 m2 (waarvan 65 ongeveer echt leefoppervlak is, dus excl balkon en gang en wc).
Ik denk dat het door die ontwikkeling komt dat er zo weinig mensen in biseksualiteit geloven. De meeste biseksuelen vallen uiteindelijk toch vooral op een van beide geslachten.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, zei al een stukje terug dat ik wel steeds meer naar jongens neig... maar goed, ik ben eigenlijk pas sinds mijn 19de echt voor mezelf out.
aangezien het vorige topic al zo snel voorbij was en hij zo beter in het oog springtquote:Op maandag 30 januari 2006 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
GRATIS EXPRESZO'S
af halen in omg eindhoven
of tegen bezorgkosten
alle expreszo's jaareditie 1999 tot 2003
iemand intresse
mail me op dboonman@hotmail.com
of bel
0616152206
mjwa wat dat betreft word ik nie zo heel snel gek van mezelf hehe. maar goed ik kan me de verwarring ook voorstellen. maar weet je, het liefste noem ik mezelf niet eens biseksueel, ik wil gewoon zien hoe het met mijn gevoel eindigt zonder er een term aan te hangen die meteen zegt dat je gevoel bij wijze van spreke al bepaald is. maar goed, het maakt het er wel wat simpeler op.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik denk dat het door die ontwikkeling komt dat er zo weinig mensen in biseksualiteit geloven. De meeste biseksuelen vallen uiteindelijk toch vooral op een van beide geslachten.
Ik noemde mezelf vroeger ook biseksueel, maar vond jongens altijd al leuker. Op een gegeven moment werd het voor mezelf ook echt te verwarrend, dan weer een meisje, dan weer een jongen. Ik had zelf ook heel sterk de behoefte om voor een van beide te kiezen. En dat heb ik gedaan. Sindsdien ook eigenlijk nooit meer iets met een meisje gedaan.
geloof me zeker 1/3 van het huis is nooit gebruikt geweestquote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef wonderer het volgende:
Tja, je kunt je afvragen hoeveel van die 304m2 nou echt nodig is, natuurlijk
Hanenkam (ja, nieuwe spellingquote:Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef Weemz het volgende:
[afbeelding]
Lekker kort. enzo. Nu ga ik eten koken.
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef wonderer het volgende:
Ik neig ook meer naar jongens, maar ik zou me niet kunnen afsluiten voor meisjes. Zo nu en dan zie ik namelijk ook een meisje van wie ik denk: damnnnnnnnn. Dit gebeurt minder vaak dan bij jongens, maar dan nog zie ik geen reden te kiezenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:29 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik denk dat het door die ontwikkeling komt dat er zo weinig mensen in biseksualiteit geloven. De meeste biseksuelen vallen uiteindelijk toch vooral op een van beide geslachten.
Ik noemde mezelf vroeger ook biseksueel, maar vond jongens altijd al leuker. Op een gegeven moment werd het voor mezelf ook echt te verwarrend, dan weer een meisje, dan weer een jongen. Ik had zelf ook heel sterk de behoefte om voor een van beide te kiezen. En dat heb ik gedaan. Sindsdien ook eigenlijk nooit meer iets met een meisje gedaan.
Nu woon ik vrijstaand... strakjes niet meerquote:Op maandag 30 januari 2006 17:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vrijstaande woningen: sexy...
Alleen jammer dat die in de randstad 3 keer zo duur zijn als in het binnenland![]()
Ja, vreselijk verwarrend vind ik dat altijd als ik een meisje tegenkom dat ik echt, echt heel erg aantrekkelijk vind. Maar zelfs dan is het toch minder zinnelijk, lichamelijk dan dat het een ehm... aantrekkelijke jongen is.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik neig ook meer naar jongens, maar ik zou me niet kunnen afsluiten voor meisjes. Zo nu en dan zie ik namelijk ook een meisje van wie ik denk: damnnnnnnnn. Dit gebeurt minder vaak dan bij jongens, maar dan nog zie ik geen reden te kiezen
Maar zoals je al zegt, het gaat om wat je zelf wil. In het algemeen kunnen we gewoon stellen: iedereen gaat voor de liefde![]()
Aaaah, arme Luqas, helemaal in de warquote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, vreselijk verwarrend vind ik dat altijd als ik een meisje tegenkom dat ik echt, echt heel erg aantrekkelijk vind. Maar zelfs dan is het toch minder zinnelijk, lichamelijk dan dat het een ehm... aantrekkelijke jongen is.
(Trouwens, als je bi bent, dan mag je niet meedoen met mn experimentquote:Op maandag 30 januari 2006 17:39 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, vreselijk verwarrend vind ik dat altijd als ik een meisje tegenkom dat ik echt, echt heel erg aantrekkelijk vind. Maar zelfs dan is het toch minder zinnelijk, lichamelijk dan dat het een ehm... aantrekkelijke jongen is.
Het is 2 verdiepingen van 19 bij 8.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef wonderer het volgende:
Ik ben al zo'n jaar of vier helemaal clean van vrouwschepsels, dus dat is wel homo toch?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
(Trouwens, als je bi bent, dan mag je niet meedoen met mn experimentMaar ik heb het goed begrepen dat je gewoon homo bent?
)
Als je een aantal jaar niks met mannen gedaan hebt, dan mag je van de kerk priester worden, dus als je 4 jaar nisk met vrouwen gedaan hebt, dan mag je met mijn onderzoek meedoenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:43 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n jaar of vier helemaal clean van vrouwschepsels, dus dat is wel homo toch?![]()
Experiment?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
(Trouwens, als je bi bent, dan mag je niet meedoen met mn experimentMaar ik heb het goed begrepen dat je gewoon homo bent?
)
oef dat is aanzienlijk veel ruimtequote:Op maandag 30 januari 2006 17:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is 2 verdiepingen van 19 bij 8.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |