wat moet ik trouwens in die mail zetten? adres enzo? of gaat het digitaal..quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef BB_Koning het volgende:
Vanitas, zou je mij kunnen mailen? Ik kan je dan wat informatie opsturen over een experimentje dat ik ga houden over de mail
experimentbb@hotmail.com
Ik heb je al gemaild op je hotmailadres. Er staat info in die mailquote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wat moet ik trouwens in die mail zetten? adres enzo? of gaat het digitaal..
ohja al mijn mail die ik nodig heb komt in mijn ongewenste post.. en mijn spam in postvak inquote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb je al gemaild op je hotmailadres. Er staat info in die mail![]()
een grote orgie waarbij er 1 aids heeftquote:
Ja maar van hun weet ik het niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo bijzonder is dat toch niet
volgens mij is bijna de helft van de Fokkers hier daar klant
ik vond jouw klemfoto leukerquote:Op maandag 30 januari 2006 16:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
een grote orgie waarbij er 1 aids heeftkijken hoeveel mensen besmet raken en dood gaan
![]()
Ik prefereer anoniem te blijven, als je 't niet erg vindquote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef BB_Koning het volgende:
Vanitas, zou je mij kunnen mailen? Ik kan je dan wat informatie opsturen over een experimentje dat ik ga houden over de mail
experimentbb@hotmail.com
ohhwwquote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
met je oog eruit en die klem om je kop heen, je weet wel, berenvalachtig.
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ohhww![]()
dat was waxxer hoor
of die gespieste foto? dat was ik wel zelf
Ik dacht dat je een tijdje terug "bekeerd" was?quote:
nee hoor, dat was om irritante homos die mij telkens gingen utischelden om te zeggen dat het niet bestond voor eeuwig het zwijgen op te leggenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een tijdje terug "bekeerd" was?
schruftneus!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik sta lekker ook op bi
dat is helemaal
hip
;-))
hehe doet me denken aan Discimineren van bisexuelen NIET strafbaarquote:Op maandag 30 januari 2006 16:23 schreef Jerruh het volgende:
ach jah, ik ga gewoon heaumeau worden dan ofzo.
Dus je bent nog wel geinteresseerd in meisjes?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee hoor, dat was om irritante homos die mij telkens gingen utischelden om te zeggen dat het niet bestond voor eeuwig het zwijgen op te leggen
alleen eeuwig werd een paar weken.
ja, als ze leuk zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 16:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus je bent nog wel geinteresseerd in meisjes?
Lang leve hokjes en labeltjes, nietwaar?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, als ze leuk zijn![]()
.
nee het is vrij moeilijk om het geheel uit te leggen, je boksts net zo hard op tegen vooroordelen als de gemiddelde homo.
maar goed, zeg wel eerlijk dat ik steeds meer naar jongens neig.
Hij bedoelt het wel goed denk ik toch? Geeft ie door zulke uitspraken juist niet aan dat hij er helemaal geen moeite mee zou hebben als je het zou zijn en dat je het dus best bij hem kwijt kan?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:44 schreef davidov het volgende:
*schuift aan*
Argh die verschrikkelijke gesprekjes hier thuis komen mn strot uit.
Iedere keer ook loopt mn vader weer te azen of verder alles ok is en als er iets is dat ik het moet vertellen want dr is iets niet pluis of door mn studie of door iets anders.
Als ik het wil zeggen, doe ik dat wel lul....
Ik heb soms het idee dat het onbegrip jegens biseksualiteit groter is dan dat jegens homoseksualiteit. Mensen snappen niet dat je niet kan 'kiezen'.quote:Op maandag 30 januari 2006 16:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, als ze leuk zijn![]()
.
nee het is vrij moeilijk om het geheel uit te leggen, je boksts net zo hard op tegen vooroordelen als de gemiddelde homo.
maar goed, zeg wel eerlijk dat ik steeds meer naar jongens neig.
ik hou alleen van pashokjesquote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lang leve hokjes en labeltjes, nietwaar?
ja inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2006 17:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij bedoelt het wel goed denk ik toch? Geeft ie door zulke uitspraken juist niet aan dat hij er helemaal geen moeite mee zou hebben als je het zou zijn en dat je het dus best bij hem kwijt kan?
Nou hij geeft aan dat hij het wil weten, en ook dat hij er klaar voor is (hem kennende zat hij er eerst niet op te wachten). Het probleem is dat het nu niet goed uit komt ivm familie vakantie over 1 week, en dat hij niet zo moet pushenquote:Op maandag 30 januari 2006 17:03 schreef LuQas het volgende:
[..]
Hij bedoelt het wel goed denk ik toch? Geeft ie door zulke uitspraken juist niet aan dat hij er helemaal geen moeite mee zou hebben als je het zou zijn en dat je het dus best bij hem kwijt kan?
mjwa, het heeft geen ene reet te maken met niet kunnen kiezen. zo van: tja wat zal ik vandaag es zijn, flip a coin, ik kies voor heteroseksualiteit. je komt gewoon een persoon tegen die je mateloos boeit, en of dat een man is of vrouw, er zit verschil in maar het gaat toch om verliefdheid etc? seksuele aantrekkingskracht is daar gratis bij inbegrepen. en tja, ik kan het op beide worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat het onbegrip jegens biseksualiteit groter is dan dat jegens homoseksualiteit. Mensen snappen niet dat je niet kan 'kiezen'.
Ja idd, ikzelf heb nooit echt aan een 'coming out' gedaanquote:Op maandag 30 januari 2006 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lang leve hokjes en labeltjes, nietwaar?
Ja, dat bedoel ik, maar vaak genoeg heb ik mensen over biseksualiteit horen praten alsof er een 'keuze' is.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, het heeft geen ene reet te maken met niet kunnen kiezen. zo van: tja wat zal ik vandaag es zijn, flip a coin, ik kies voor heteroseksualiteit. je komt gewoon een persoon tegen die je mateloos boeit, en of dat een man is of vrouw, er zit verschil in maar het gaat toch om verliefdheid etc? seksuele aantrekkingskracht is daar gratis bij inbegrepen. en tja, ik kan het op beide worden.
Val je ook even vaak op jongens als op meisjes?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, het heeft geen ene reet te maken met niet kunnen kiezen. zo van: tja wat zal ik vandaag es zijn, flip a coin, ik kies voor heteroseksualiteit. je komt gewoon een persoon tegen die je mateloos boeit, en of dat een man is of vrouw, er zit verschil in maar het gaat toch om verliefdheid etc? seksuele aantrekkingskracht is daar gratis bij inbegrepen. en tja, ik kan het op beide worden.
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik uh... denk dat ik morgen de woningbouwmevrouw opbvel en zeg: JA IK WIL!
Lieverd.... ik kom van 304 m2 en ga naar 85 m2 (waarvan 65 ongeveer echt leefoppervlak is, dus excl balkon en gang en wc).quote:
304m2???quote:Op maandag 30 januari 2006 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieverd.... ik kom van 304 m2 en ga naar 85 m2 (waarvan 65 ongeveer echt leefoppervlak is, dus excl balkon en gang en wc).
nee, zei al een stukje terug dat ik wel steeds meer naar jongens neig... maar goed, ik ben eigenlijk pas sinds mijn 19de echt voor mezelf outquote:Op maandag 30 januari 2006 17:14 schreef LuQas het volgende:
[..]
Val je ook even vaak op jongens als op meisjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |