wat moet ik trouwens in die mail zetten? adres enzo? of gaat het digitaal..quote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef BB_Koning het volgende:
Vanitas, zou je mij kunnen mailen? Ik kan je dan wat informatie opsturen over een experimentje dat ik ga houden over de mail
experimentbb@hotmail.com
Ik heb je al gemaild op je hotmailadres. Er staat info in die mailquote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wat moet ik trouwens in die mail zetten? adres enzo? of gaat het digitaal..
ohja al mijn mail die ik nodig heb komt in mijn ongewenste post.. en mijn spam in postvak inquote:Op maandag 30 januari 2006 16:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb je al gemaild op je hotmailadres. Er staat info in die mail![]()
een grote orgie waarbij er 1 aids heeftquote:
Ja maar van hun weet ik het niet.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo bijzonder is dat toch niet
volgens mij is bijna de helft van de Fokkers hier daar klant
ik vond jouw klemfoto leukerquote:Op maandag 30 januari 2006 16:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
een grote orgie waarbij er 1 aids heeftkijken hoeveel mensen besmet raken en dood gaan
![]()
Ik prefereer anoniem te blijven, als je 't niet erg vindquote:Op maandag 30 januari 2006 16:02 schreef BB_Koning het volgende:
Vanitas, zou je mij kunnen mailen? Ik kan je dan wat informatie opsturen over een experimentje dat ik ga houden over de mail
experimentbb@hotmail.com
ohhwwquote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
met je oog eruit en die klem om je kop heen, je weet wel, berenvalachtig.
quote:Op maandag 30 januari 2006 16:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ohhww![]()
dat was waxxer hoor
of die gespieste foto? dat was ik wel zelf
Ik dacht dat je een tijdje terug "bekeerd" was?quote:
nee hoor, dat was om irritante homos die mij telkens gingen utischelden om te zeggen dat het niet bestond voor eeuwig het zwijgen op te leggenquote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een tijdje terug "bekeerd" was?
schruftneus!quote:Op maandag 30 januari 2006 16:25 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik sta lekker ook op bi
dat is helemaal
hip
;-))
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |