goed zoquote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb 2x gestemd hoor!en dat was hélemaal op éigen initiatief
![]()
Ik wilde het eigenlijk zo snel mogelijk achter de rug hebben, maar ik snap wat je zegt. Echter heb ik 20-25 gays nodig en zoveel komen er niet op de meet en ik heb er vertrouwen in dat men me wel wil helpenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee want ik ben te oud, dus dat maakt dan toch geen verschil
je hoeft dan alleen niet zo te leuren en kan mensen direct benaderen
Of je browser refreshed slecht, of je hebt een kleine oogafwijkingquote:Op maandag 30 januari 2006 15:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Die zie ik niet staan als ik daar rechtsboven op dat mannetje klik![]()
Sentquote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:15 schreef Semisane het volgende:
Een XS4ALL adres......even kijken of ik er wat mee uit kan gaan halen![]()
zo bijzonder is dat toch nietquote:Op maandag 30 januari 2006 15:15 schreef Semisane het volgende:
Een XS4ALL adres......even kijken of ik er wat mee uit kan gaan halen![]()
Dat .tk adres gebruik ik alleen voor MSN communicatie, je kunt er niet naartoe mailen. Anti-spam enzoquote:Op maandag 30 januari 2006 15:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sent
Ik zie achter msn dat tk-adres staan en achter e-mail staat niks. Verdorie, die browsers van tegenwoordig![]()
Da's gemeen, want ik mag niet meedoen!quote:Op maandag 30 januari 2006 14:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Verdorie
Maar misschien moet ik wel iets verloten om mensen mee te laten werken....., een date met BB![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's gemeen, want ik mag niet meedoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]Je moet me wel een mail sturen met vermelding van je leeftijd als je mee wilt doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bb_koning.hyves.nl
Jerruhquote:Op maandag 30 januari 2006 15:21 schreef Jerruh het volgende:
mijn stem is de afgelopen weken echt octaven omlaag gegaan
ik lijk christine van de rhorst wel.
Meld je maar aan: experimentbb@hotmail.comquote:Op maandag 30 januari 2006 15:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's gemeen, want ik mag niet meedoen!
Dat is een beetje minder, als je als Katja Schuurman zou klinken, dan zou het nog wel te waarderen zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 15:21 schreef Jerruh het volgende:
wou iets zeggen.. doe het toch maar nietquote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Meld je maar aan: experimentbb@hotmail.com
Ik heb ook hetero's nodig, die ken ik genoeg, maar 1 extra kan er ook wel bij![]()
Woei!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Meld je maar aan: experimentbb@hotmail.com
Ik heb ook hetero's nodig, die ken ik genoeg, maar 1 extra kan er ook wel bij![]()
GnN is toch gratis?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Woei!
Even iets heel anders, weet iemand waar het blad "Gay and Night" verkocht wordt? Komt een artikel in over de cast van Sweet Charity, dat wil ik wel graag lezen.
Ik zou het eerlijk waar niet weten. Maar als het gratis is, kan ik het vast niet bij de Bruna halen, dus weet iemand waar wel?quote:
nou ik als ik zeg: ""my name is bond, jamers bond"klinkt het erg sexyquote:Op maandag 30 januari 2006 15:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is een beetje minder, als je als Katja Schuurman zou klinken, dan zou het nog wel te waarderen zijn![]()
Ooeeoeee, kan je ook zo'n aankondiger nadoen van Net 5: ...maar nu eerst Will And Grace.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ik als ik zeg: ""my name is bond, jamers bond"klinkt het erg sexy.
en jij gaat op de bank liggen, voetbal kijken en bier drinken?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef Burner82 het volgende:
mijn vriendje gaat de was doen, strijken, en boodschappen doen als we samen wonen![]()
ff oefenenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ooeeoeee, kan je ook zo'n aankondiger nadoen van Net 5: ...maar nu eerst Will And Grace.
Ik praat altijd met hem mee, maar mijn stem is niet zwaar genoeg om hetzelfde effect teweeg te brengen![]()
![]()
Wie is de president?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:30 schreef Jerruh het volgende:
ik kwam gister DePresident tegen in de Trut
en nu moeten wij gaan bellen om de oplossing van de fotopuzzel door te gevenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:21 schreef Jerruh het volgende:
de grootste rellerd op FOK!, is gebannedquote:
Volgens mij ligt ie altijd in al die homo discotheken.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk waar niet weten. Maar als het gratis is, kan ik het vast niet bij de Bruna halen, dus weet iemand waar wel?COC of zo?
Zat ie niet id kast meer danquote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de grootste rellerd op FOK!, is gebanned
hij had een rood shirt aan en heet bas
hij ws er vol uitquote:Op maandag 30 januari 2006 15:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zat ie niet id kast meer dan?
Hoezee..quote:
Hmmm... staat me niets van bij.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Hij heeft vanochtend weer 2 posts achtergelatenquote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Yay... Wie moet ik tzt lief aankijken?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ie altijd in al die homo discotheken.
Geen idee..quote:Op maandag 30 januari 2006 15:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yay... Wie moet ik tzt lief aankijken?
op de bank liggen, niet zonder hem, khou nie van voetbal, en bier, drink ik gewoon ook welquote:Op maandag 30 januari 2006 15:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
en jij gaat op de bank liggen, voetbal kijken en bier drinken?![]()
Hij gaat de 11e in premiere.quote:Op maandag 30 januari 2006 15:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
hmmm is brokeback mountain 18 februari al in de bios?komt een vriendin van me logeren dan..
ik heb m 5 minuten meegemaakt ofzo en hij was vrij rustigquote:Op maandag 30 januari 2006 15:46 schreef petre86 het volgende:
Jerruh.. hoe gedroeg DP zich?
was het weer een sletje?
hehe, .. diegenen? een groep?quote:Op maandag 30 januari 2006 15:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb m 5 minuten meegemaakt ofzo en hij was vrij rustig
alleen diegenen met wie ie was waren uit de trut gezet.
Je zat te gebiologeerd te kijken naar de plaatjes, zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 15:29 schreef BB_Koning het volgende:
Ik was bij een gozer thuis en zat een blad te lezen: Squeeze. Na 5 minuten had ik pas door dat het een gayblad was![]()
Er was een artikel over partners en er was een plaatje bij getekend en beide personen waren mannelijkquote:Op maandag 30 januari 2006 15:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je zat te gebiologeerd te kijken naar de plaatjes, zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |