denk dak hier nog werk zat hebquote:Op maandag 30 januari 2006 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je nog tijd over hebt, dan mag je nog wel even bij mij verder gaan met opruimen![]()
Zal je zien dat ik naar de verkeerde Bart Smit ga.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bart Smit![]()
neem je die leuke jongen mee v/d Bart Smit?![]()
Tja..alleen werkt de uitzondering zelf dan weer niet mee.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
OH dan daar wordt al de eerste uitzondering op de leeftijdsindeling gemaakt![]()
Deze werkt i/d Kalverstraat, naast de Bakker Bartquote:Op maandag 30 januari 2006 14:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik naar de verkeerde Bart Smit ga.
Ah ja...daar kijk ik altijd of ze nog leuke games in de aanbieding hebben...ben er eigenlijk nog nooit een leuke winkelbediende tegen gekomen, maar goed...we zullen dan ook niet de zelfde smaak hebben.quote:Op maandag 30 januari 2006 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Deze werkt i/d Kalverstraat, naast de Bakker Bart![]()
Mwjah iedereen die ik meesleur spreekt me tegen maar ik vind t een lekker ding..die piercing ook die al 4x van plaats is veranderdquote:Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah ja...daar kijk ik altijd of ze nog leuke games in de aanbieding hebben...ben er eigenlijk nog nooit een leuke winkelbediende tegen gekomen, maar goed...we zullen dan ook niet de zelfde smaak hebben.
zeg het ff als je het gestuurd hebtquote:Op maandag 30 januari 2006 14:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben al bezig ene mail naar jou en een heleboel anderen te sturen
Ach...je hebt gewoon je eigen smaak...je moet maar denken dat dat heel karaktervol is van je....quote:Op maandag 30 januari 2006 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah iedereen die ik meesleur spreekt me tegen maar ik vind t een lekker ding..die piercing ook die al 4x van plaats is veranderd![]()
Dat lijkt me inderdaad handigquote:Op maandag 30 januari 2006 14:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
zeg het ff als je het gestuurd hebtanders zit je bij de spam afdeling
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...je hebt gewoon je eigen smaak...je moet maar denken dat dat heel karaktervol is van je....
Volgens mij wil je gewoon je MSN bestand uitbreidenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:34 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb ene mail gestuurd naar heeeeel veel fok![HOMO]'s
Hihi, ik heb het via een adres dat ik gemaakt heb voor dit experiment gestuurdquote:Op maandag 30 januari 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij wil je gewoon je MSN bestand uitbreiden![]()
'Zonder geweld' wordt altijd wel gewaardeerdquote:Op maandag 30 januari 2006 14:36 schreef Weemz het volgende:
De vraag bij een formulier:
'Hoe los jij problemen op?'
Tja... Uhm, niet?
Dat heet toch SPAMquote:Op maandag 30 januari 2006 14:34 schreef BB_Koning het volgende:
Dat is het risico van je mailadres in je profiel zetten: BB gaat je stalkenquote:
Zou hij aan z'n balboekje werkenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij wil je gewoon je MSN bestand uitbreiden![]()
Mwjah die wil na zn coming out gewoon gelijk een week vol kunnen plannenquote:
Coming outquote:Op maandag 30 januari 2006 14:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah die wil na zn coming out gewoon gelijk een week vol kunnen plannen
Niet erg slim, want van sporten en naar de sauna gaan val je afquote:Op maandag 30 januari 2006 14:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
this is the ultimate showdown
zoo. ik ga goed, al gesport, gesaunaat, opdracht gemaakt (lees gejat) en boodschapjes gedaan
Als het dan maar bij stalken blijftquote:Op maandag 30 januari 2006 14:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is het risico van je mailadres in je profiel zetten: BB gaat je stalken
![]()
4 maart toch?quote:
Verdoriequote:Op maandag 30 januari 2006 14:51 schreef Weemz het volgende:
Zeg, BB. In ruil voor die enquête wil ik een![]()
foto van jou.
Dat staat nog niet vastquote:
van de sauna afvallenquote:Op maandag 30 januari 2006 14:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Niet erg slim, want van sporten en naar de sauna gaan val je af
(u got mail)
Kom die dingen anders uitdelen op de meet op 4 maart 2006quote:Op maandag 30 januari 2006 14:34 schreef BB_Koning het volgende:
Vlarp neemt zn fototoestel meequote:Op maandag 30 januari 2006 14:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat staat nog niet vastEn dat zie ik niet als een coming out, hoewel ik dan wel uit de fok! kast kom
![]()
is toch gewoon algemeen dating jargonquote:Op maandag 30 januari 2006 14:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben neit zo thuis in gayjargonUitleg graag
Aha, heel slim, zo weer je de stalkersquote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef Sunjammer het volgende:
BB? Je hebt toch niks naar mijn adres gestuurd? Dat bestaat niet...
Anyway, m'n nieuwe staat erin... dus stuur maar
*op zich best intelligent is*quote:Op maandag 30 januari 2006 15:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Aha, heel slim, zo weer je de stalkers
Ik schijn er al uit te liggen... But I couldn't care lessquote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
omg ik zit nog steeds in dat tournament dinges topic
Ik zie nog steeds zelfdequote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef Sunjammer het volgende:
BB? Je hebt toch niks naar mijn adres gestuurd? Dat bestaat niet...
Anyway, m'n nieuwe staat erin... dus stuur maar
Je gooit al je charmes in de strijdquote:Op maandag 30 januari 2006 14:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom die dingen anders uitdelen op de meet op 4 maart 2006
onéé! meid!quote:Op maandag 30 januari 2006 15:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik schijn er al uit te liggen... But I couldn't care less
Ja..en je stemt nooitquote:Op maandag 30 januari 2006 15:01 schreef Blubberzwijn het volgende:
omg ik zit nog steeds in dat tournament dinges topic
Uhm...,[hollywoodmode] no pictures pleasequote:Op maandag 30 januari 2006 14:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vlarp neemt zn fototoestel mee
ik heb 2x gestemd hoor!quote:
Misschien heb ik ook nog nooit gedatedquote:Op maandag 30 januari 2006 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch gewoon algemeen dating jargon
Nee want ik ben te oud, dus dat maakt dan toch geen verschilquote:Op maandag 30 januari 2006 15:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je gooit al je charmes in de strijd![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |