En niemand die hierop reageert en vraagt of je al kan wennen in je nieuwe omgevingquote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef Waxxer het volgende:
Dat was een aandachtspost ja
ik wil even XMN8R citeren met betrekking (dit keer wel héél letterlijk) tot mijn nieuwe pand: hélemaal casie!!!
Ik kan gewoon naar mijn bed lopen en een tuin een tsjielp-tsjielp en alles degelijk enzo, ja, ik moet nog een boel opruimen en nog steeds e.e.a. administratief regelen
maar ik ben érg blij met de keuze! Dus.
.
En ik mag voor je hopen ook een heel stuk sneller dan het drama afgelopen zomer/herfstquote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben meteen gewendEn ik zit op school, heb nog geen internet thuis
Maar dat komt goed
Snel dan even naar Creno zwaaienquote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef creno het volgende:ff eten, babbelen met mun vent en dan weer werken
I knowquote:
Hoe was Betty?quote:
Je bent erna nog in Am*dam geweest? Ja dan snap k de brakheidquote:Op maandag 30 januari 2006 12:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het ging, kon beter
de trut erna was wel ff jammerlijk.
ach ja, brakheid trekt lekker snel wegquote:Op maandag 30 januari 2006 13:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent erna nog in Am*dam geweest? Ja dan snap k de brakheid
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach ja, brakheid trekt lekker snel weg.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef Waxxer het volgende:
maar ik ben érg blij met de keuze! Dus..
* Succes Stephquote:Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi zo!
Dan hoop ik dat ik mezelf ook blij kan maken vanmiddag.
Om 14:00 moet in in de stad zijn. Ik heb de m2's opgevraagd en tis wel een beetje kleinIk zal een hoop meubels weg moeten doen, maa ja... van een boerderij naar een stadsappartement, wat wil je dan he ....
Hoeveel meters is het appartement?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi zo!
Dan hoop ik dat ik mezelf ook blij kan maken vanmiddag.
Om 14:00 moet in in de stad zijn. Ik heb de m2's opgevraagd en tis wel een beetje kleinIk zal een hoop meubels weg moeten doen, maa ja... van een boerderij naar een stadsappartement, wat wil je dan he ....
65 ongeveer zoiets een beetjequote:Op maandag 30 januari 2006 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoeveel meters is het appartement?
en neem je wel heel proffessioneel een duimstok mee?
Kom even langs in Zwolle!quote:Op maandag 30 januari 2006 13:36 schreef Burner82 het volgende:
kheb een opruim en schoonmaak aanval
Als je nog tijd over hebt, dan mag je nog wel even bij mij verder gaan met opruimenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:36 schreef Burner82 het volgende:
kheb een opruim en schoonmaak aanval, ben bijna blij, dat ik morgen weer kan werken
you've got emailquote:Op maandag 30 januari 2006 13:39 schreef BB_Koning het volgende:
Hoi iedereen, ik ben het: BB
Ik heb een vraagje. Kunnen jullie je e-mail adres naar mij toe mailen (experimentbb@hotmail.com)? Ik moet voor mijn scriptie een experiment uitvoeren en daar heb ik ook gays voor nodig. Ik zal een aantal advertenties naar je toesturen en per advertentie moet je een cijfer geven. Simpel gezegd was dat het. Meer dan 10-15 minuten zal het niet in beslag nemen. (Ik moet nog een Powerpoint-presentatie maken en een goede vraagformulering en een goede schaal, maar binnenkort zal ik jullie alles sturen).
BB dankt u vriendelijk![]()
edit: graag leeftijd erbij![]()
Dan val ik er ook buitenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Uhm, je bent eigenlijk iets te oud, de doelgroep is 20-30![]()
Maak je toch gewoon een controle groep vol met bejaarden en tienersquote:Op maandag 30 januari 2006 13:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Uhm, je bent eigenlijk iets te oud, de doelgroep is 20-30![]()
Verdoriequote:
Morgen ben ik 18quote:Op maandag 30 januari 2006 13:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
VerdorieJij bent weer te jong
Ik richt me op jonge volwassenen, dus eigenlijk 22-27, maar uitschieters naar boven en onder heb ik al meegerekend. Jij bent dus gewoon nog een kindje![]()
![]()
Mocht ik ooit een uitgebreid onderzoek doen waarin oudere gays worden vergeleken met jonge gays (lijkt me wel leuk en is een interessant idee om op te promoveren), dan zal ik je benaderenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maak je toch gewoon een controle groep vol met bejaarden en tieners![]()
Dan kunnen TRS en CDP en zo ook gewoon meedoen
Bespeur ik daar sarcasmequote:Op maandag 30 januari 2006 13:54 schreef Dave het volgende:
Wat een representatief onderzoek!
en die zitten hier niet in dit topic, die zal je ergens anders moeten gaan wervenquote:Op maandag 30 januari 2006 13:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een uitgebreid onderzoek doen waarin oudere gays worden vergeleken met jonge gays (lijkt me wel leuk en is een interessant idee om op te promoveren), dan zal ik je benaderen(Overigens doen hetero's en lesbo's ook mee in het onderzoek, hetero's vinden is geen probleem, homo's op zich ook niet, nu de lesbo's nog
)
Oh! taart!quote:
Maar dan ook niet HOMOgeen maar HOMOwel dusquote:Op maandag 30 januari 2006 13:56 schreef BB_Koning het volgende:
De leeftijd kan van invloed zijn op het onderwerp dat ik wil onderzoeken, dus ik wil de groep homogeen houden![]()
(hihi: HOMOgeen)
Bart Smitquote:Op maandag 30 januari 2006 13:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh! taart!Rent snel naar de Bart Smidt voor een kadootje
Je wordt 31, dus het kan misshcien nog net, pleeez mail BBquote:Op maandag 30 januari 2006 13:59 schreef Semisane het volgende:
* Semisane doet niet mee aan onderzoekjes.
Ik ben toch niet representatief, dus ik mag nooit worden meegeteld.
OH dan daar wordt al de eerste uitzondering op de leeftijdsindeling gemaaktquote:Op maandag 30 januari 2006 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je wordt 31, dus het kan misshcien nog net, pleeez mail BB![]()
k ben 24, mag ik wel?quote:Op maandag 30 januari 2006 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je wordt 31, dus het kan misshcien nog net, pleeez mail BB![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |