En niemand die hierop reageert en vraagt of je al kan wennen in je nieuwe omgevingquote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef Waxxer het volgende:
Dat was een aandachtspost ja
ik wil even XMN8R citeren met betrekking (dit keer wel héél letterlijk) tot mijn nieuwe pand: hélemaal casie!!!
Ik kan gewoon naar mijn bed lopen en een tuin een tsjielp-tsjielp en alles degelijk enzo, ja, ik moet nog een boel opruimen en nog steeds e.e.a. administratief regelen
maar ik ben érg blij met de keuze! Dus.
.
En ik mag voor je hopen ook een heel stuk sneller dan het drama afgelopen zomer/herfstquote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben meteen gewendEn ik zit op school, heb nog geen internet thuis
Maar dat komt goed
Snel dan even naar Creno zwaaienquote:Op maandag 30 januari 2006 12:20 schreef creno het volgende:ff eten, babbelen met mun vent en dan weer werken
I knowquote:
Hoe was Betty?quote:
Je bent erna nog in Am*dam geweest? Ja dan snap k de brakheidquote:Op maandag 30 januari 2006 12:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het ging, kon beter
de trut erna was wel ff jammerlijk.
ach ja, brakheid trekt lekker snel wegquote:Op maandag 30 januari 2006 13:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent erna nog in Am*dam geweest? Ja dan snap k de brakheid
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach ja, brakheid trekt lekker snel weg.
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:27 schreef Waxxer het volgende:
maar ik ben érg blij met de keuze! Dus..
* Succes Stephquote:Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi zo!
Dan hoop ik dat ik mezelf ook blij kan maken vanmiddag.
Om 14:00 moet in in de stad zijn. Ik heb de m2's opgevraagd en tis wel een beetje kleinIk zal een hoop meubels weg moeten doen, maa ja... van een boerderij naar een stadsappartement, wat wil je dan he ....
Hoeveel meters is het appartement?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi zo!
Dan hoop ik dat ik mezelf ook blij kan maken vanmiddag.
Om 14:00 moet in in de stad zijn. Ik heb de m2's opgevraagd en tis wel een beetje kleinIk zal een hoop meubels weg moeten doen, maa ja... van een boerderij naar een stadsappartement, wat wil je dan he ....
65 ongeveer zoiets een beetjequote:Op maandag 30 januari 2006 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoeveel meters is het appartement?
en neem je wel heel proffessioneel een duimstok mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |