blijkbaar is snakey helderziend hij kan immers voorspellen dat het een discussie topic wordt terwijl ik voor de sluitings post nadrukelijk vermeldt dat dit topic alleen bedoelt is spotprents te plaatsen!quote:sorry yoshimurak5, maar dit topic gaat alleen maar een discussietopic worden over waar het toelaatbare ligt, en het bashen zal niet minder worden.
dehalve sluit ik het dan ook. dit soort discussie's, voor zover ze worden toegelaten, mag elders op het forum.
gaarne het verzoek om het topic weer open te zetten!quote:op woensdag 1 februari 2006 12:49 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
dat ga je dan maar in een ander topic uitleggen
dit topic is niet om over de islam ansich te discuseren maar om spotprents te plaatsen!
ik heb het gesloten omdat het al de verkeerde kant opging en er geen (of bijna geen) leuke spotprents werden gepost maar een discussie begon te worden.quote:op woensdag 1 februari 2006 14:37 schreef yoshimurak5 het volgende:
zeer bedroeft ben ik over het feit dat het topic plaats hier je spotprent van mohammed als protest! nu al gesloten is.
dat toont weer duidelijk aan wat voor sfeer er heerst, zeer teleurstellend als je het mij vraagt en een domper voor de vrijheids van meningsuiting die wij ooit hier hadden.
als reden wordt het volgende opgedragen
[..]
blijkbaar is snakey helderziend hij kan immers voorspellen dat het een discussie topic wordt terwijl ik voor de sluitings post nadrukelijk vermeldt dat dit topic alleen bedoelt is spotprents te plaatsen!
[..]
gaarne het verzoek om het topic weer open te zetten!
ik kan het topic niet meer zien, ik denk dat iemand het verwijderd heeft.quote:op woensdag 1 februari 2006 14:54 schreef quickie_butt het volgende:
hallo,
kan een mod deze post deel hier je geile msn contacten verwijderen? ik word enorm lastig gevallen en vind het nu niet meer grappig eigenlijk na al die tijd
als je deze policy over heel fok zou hanteren zouden er weinig topics open blijven.quote:op woensdag 1 februari 2006 15:13 schreef snakey het volgende:
[..]
ik heb het gesloten omdat het al de verkeerde kant opging en er geen (of bijna geen) leuke spotprents werden gepost maar een discussie begon te worden.
ik ben geen helderziende maar heb ervaring genoeg om te weten hoe dit verder escaleert in een moslimbashtopic. ik laat het dus op slot.
lees je eens in voor je zoiets roept.quote:op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
als je deze policy over heel fok zou hanteren zouden er weinig topics open blijven.
erg maar dan ook erg zwak dit slotje
ik zie het ja, nou nog beter zelfsquote:op woensdag 1 februari 2006 15:14 schreef snakey het volgende:
[..]
ik kan het topic niet meer zien, ik denk dat iemand het verwijderd heeft.
quote:op woensdag 1 februari 2006 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
ik heb een zonnebril op me kop
dus ik zo slotten
je doet het nog echt vragen ookquote:op donderdag 2 februari 2006 01:39 schreef theswooshdocksaints het volgende:
voor alle printscreen fans! o+
kan iemand even de s in de naar printscreen veranderen? danku
snakey slaapt al.quote:op donderdag 2 februari 2006 01:57 schreef printscreen het volgende:
[..]
je doet het nog echt vragen ook
so?quote:
ik ben bezig met de q, die is erg moeilijkquote:
gezien en verwijderd.quote:op donderdag 2 februari 2006 15:50 schreef meki het volgende:
meki klaagt geert wilders aan
doodwensing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |