De knop vind ik puiker... kun je tenminste printscreens van printscreen op de webcam printscreenenquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Printscreen is een puike Fok!useres![]()
de user is nog veel puiker hoor!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De knop vind ik puiker... kun je tenminste printscreens van printscreen op de webcam printscreenen
Pic's NU!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De knop vind ik puiker... kun je tenminste printscreens van printscreen op de webcam printscreenen
Komt als je net zo speciaal bent als ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef Intrepidity het volgende:
Waarom is er toch geen intrepidity-knop trouwens
ow sorryquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
Swoosh, dit was niet het momentje wat ik je gunde
Het is PrintScreen btw
Waarvoor dient dat kreng eigenlijk... het zit er al minstens sinds mijn trouwe 386 op, maar geen mens op deze aardkloot die het ooit gebruikt heeft volgensmij...quote:
Ach, kleinigheidje, kniesoor die erop letquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ow sorryik zal even een modje het laten aanpassen
Het begon bij mij mij met Scr Lk oftewel -SL-quote:
Goeie vraagquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waarvoor dient dat kreng eigenlijk... het zit er al minstens sinds mijn trouwe 386 op, maar geen mens op deze aardkloot die het ooit gebruikt heeft volgensmij...
Geen slapende honden wakker makken!quote:Op donderdag 2 februari 2006 01:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ow sorryik zal even een modje het laten aanpassen
op je oog jaquote:Op donderdag 2 februari 2006 01:44 schreef paultjuhhh het volgende:
slotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |