Humorloze jongeman zoekt dito vrouwquote:Op zondag 5 februari 2006 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Jonge blonde god zoekt dito vrouw
Je hebt me gevondenquote:Op zondag 5 februari 2006 23:59 schreef Biogarde het volgende:
Zoekt: vrouw met gebleekte anus!
Leeftijd: tussen de 25 en 35!
PS: Ik houdt van hobby's
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef Herald het volgende:
Hallo lieve leuke vrijgezelle alleenstaande moeder,
De meeste mannen gruwelen van vrouwen met een kind, maar ik ben zo niet! Ik ben een vrolijke jongeman die juist helemaal wegloopt met kinderen. Ik ben erg goed in relaties leggen met ze. Daarom hoop ik via deze weg een aangename vrouw te vinden die zich niet hoeft te schamen dat ze al moeder is. Uiterlijk speelt geen rol, mijn enige eis is dat het kind niet ouder is dan 13. Bij voorkeur een jongetje.
kusjes
Martijn
dan ook die martijn er onderquote:Op maandag 6 februari 2006 00:06 schreef Herald het volgende:
Hallo lieve leuke vrijgezelle alleenstaande moeder,
De meeste mannen gruwelen van vrouwen met een kind, maar ik ben zo niet! Ik ben een vrolijke jongeman die juist helemaal wegloopt met kinderen. Ik ben erg goed in relaties leggen met ze. Daarom hoop ik via deze weg een aangename vrouw te vinden die zich niet hoeft te schamen dat ze al moeder is. Uiterlijk speelt geen rol, mijn enige eis is dat het kind niet ouder is dan 13. Bij voorkeur een jongetje.
kusjes
Martijn
dat is idd zeeer fout,quote:
OMFGquote:Op maandag 6 februari 2006 00:15 schreef Sebasser het volgende:
ik moet ook vaak naar de dokter,
ik krijg dan spier verslappers,
die is goedquote:Op maandag 6 februari 2006 10:10 schreef Nosh het volgende:
Hallo, ik ben Maarten!
Ik heb de hoop op een partner al opgegeven, maar ik zoek wel een maatje, iemand om alles mee te delen, een schouder om op te huilen, maar ook iemand met wie je altijd kunt lachen!
Ik houd van lange strandwandelingen, films met Hugh Grant (vooral die ene waarin hij een verdwaalde Engelsman speelt, die is echt goed!), en legpuzzels en misschien ben jij wel het laatste stukje!
Knuffels!
Maarten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |