ik zag het mijn foutquote:op vrijdag 27 januari 2006 00:05 schreef nj het volgende:
op het gebruik van pi's.
waarom hier wél een nieuwe reeks?quote:op vrijdag 27 januari 2006 00:05 schreef nj het volgende:
op het gebruik van pi's.
waar moet ik dan verantwoord nachtbaggeren?quote:op vrijdag 27 januari 2006 00:10 schreef stofje het volgende:
dit is geen reeks. dit is nachtbagger. wel een beetje opletten hè. deeltje iii komt hier echt niet van.
kofferbakhumor.quote:op vrijdag 27 januari 2006 00:55 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
waar moet ik dan verantwoord nachtbaggeren?
ik geef er tien, of iets meer.quote:op vrijdag 27 januari 2006 01:28 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
op van 9 minuten, gegarandeerd kwaliteitsnachtbagger
kofferbakhumor
achterbakhumor.quote:op vrijdag 27 januari 2006 01:53 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
verdommeulleme ik gaf bijna antwoord op een retorische vraag
je bent er vroeg bij.quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:33 schreef #ANONIEM het volgende:
ik vind dat de beste onzintopics weer open moet.
het was een topic met potentie !!
klopt.quote:op zaterdag 28 januari 2006 00:57 schreef falco het volgende:
huh, ik kan dat topic van stofje niet meer vinden!
ik zie 'm anders gewoonquote:op zaterdag 28 januari 2006 00:57 schreef falco het volgende:
huh, ik kan dat topic van stofje niet meer vinden!
ik heb de eerste helft genomen, de tweede helft wordt niet / verkeerd begrepen. dat loopt meestal uit de hand.quote:op zondag 29 januari 2006 02:32 schreef cerror het volgende:
slangenmans, nog èèn klein requestje: kan je de titel van [meedoen]funmetal songteksten veranderen naar: [meedoen]funmetal songteksten, het kan niet grof genoeg. veranderen?
nu je het zegt.quote:op zondag 29 januari 2006 02:35 schreef snakey het volgende:
[..]
ik heb de eerste helft genomen, de tweede helft wordt niet / verkeerd begrepen. dat loopt meestal uit de hand.![]()
snakey, hij is origineel!quote:op zondag 29 januari 2006 21:01 schreef snakey het volgende:
verkapt slotje.
omdat je ten eerste een topic verbaggert, ten tweede iemand (hoe subtiel ook) doodverwenst.quote:op maandag 30 januari 2006 01:12 schreef static het volgende:
vertel eens nj, waarom worden die pics verwijderd?
er staat nog wel ergere en bloediger op het forum.
precies zoals dat sujet verdient. kijk even naar zijn historie?quote:op maandag 30 januari 2006 01:15 schreef nj het volgende:
[..]
omdat je ten eerste een topic verbaggert,
bull. zo zou ik hem graag willen zien, is wat anders dan verwensen.quote:ten tweede iemand (hoe subtiel ook) doodverwenst.
quote:op maandag 30 januari 2006 14:50 schreef bupatih het volgende:
ik ben de 50.000 voobij! ben ik nu eindelijk geen newbie meer?
deze in ieder geval niet.quote:op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef el_rey het volgende:
ey.....
hoe is het eigenlijk met jullie..
bestaat er ook ergens een voorstel topic??
en waa rje dan contacten met elkaar kan blijven houden..
lijkt me errug leuk!! wanneer is er weer een meet..
dat waren mijn vragen voor nu..
love de prins!
vind ik jammer.. ik heb het beste met jullie voorquote:
ik sta te koken.quote:op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef kritischblikje het volgende:
18 minuten, ach, redelijke, echter niet bepaald indrukwekkende, tijd. een 6+ op het rapport van snakey, de andere moderators moeten het met een 6- doen.
liefs,
yvonne.
verkeerde volgorde dan. ik was allereerst onzmod daarna pas weblogquote:op maandag 30 januari 2006 22:27 schreef bupatih het volgende:
ik volg je, knut.
eerst weblog, dan onz...
wat dan ?quote:op maandag 30 januari 2006 20:11 schreef snakey het volgende:
[..]
ik sta te koken.![]()
achter het gasfornuis enzo, voordat daar vergissingen over ontstaan![]()
quote:op maandag 30 januari 2006 22:26 schreef knut het volgende:
uhm, fb slotjes ban tegen fb zeikers is toch leuker
fotoboek bans uitdelen heeft ook zijn charme. dan heb je de echte losers te pakkenquote:
en elk jaar de beste fotoboekmod-award winnen heeft ook wel weer iets.quote:op maandag 30 januari 2006 22:30 schreef knut het volgende:
[..]
fotoboek bans uitdelen heeft ook zijn charme. dan heb je de echte losers te pakken
ik ben nog steeds een stamgast hoor. maar reageer haast nooit meerquote:
wehehequote:op maandag 30 januari 2006 22:31 schreef bupatih het volgende:
[..]
en elk jaar de beste fotoboekmod-award winnen heeft ook wel weer iets.
spo dat is toch het subforum van de sportcrew ? of heet dat anders ?quote:op maandag 30 januari 2006 22:31 schreef nj het volgende:
wat moet een sa-weblog eigenlijk met sluitrechten in sport?
ohja.quote:op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef knut het volgende:
[..]
spo dat is toch het subforum van de sportcrew ? of heet dat anders ?
heb ik ook, hoorquote:op maandag 30 januari 2006 22:32 schreef knut het volgende:
[..]
wehehe
gewoon een subsite in mijn eentje
ik kom nooit in spo trouwens. maar uit historische overwegingen heb ik daar nog sluitrechten geloof ik.quote:
wedden dat er niemand klikt ?quote:op maandag 30 januari 2006 22:34 schreef bupatih het volgende:
[..]
heb ik ook, hoor
http://bupatih.fok.nl
done, en ik heb die andere gesloten, zie sluitpost.quote:op dinsdag 31 januari 2006 13:50 schreef cerror het volgende:
kan een modje ff de tt van [bef] #374 werken zuigt, bier roeleert aanpassen door er een [bef] #374 voor te zetten?
waarom leef jij nog?quote:op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef stervendehoeren het volgende:
waarom is m'n topic dicht?
twas bagger.quote:op dinsdag 31 januari 2006 15:19 schreef stervendehoeren het volgende:
waarom is m'n topic dicht?
o.a. inderdaad.quote:op dinsdag 31 januari 2006 15:35 schreef stervendehoeren het volgende:
[..]
en dat bepaal jij?
gare gast
quote:
quote:op dinsdag 31 januari 2006 16:11 schreef slikchick het volgende:
probeer yvonne eens, die is altijd heel redelijk in dat soort zaken..
expliciet blote piel mag niet.quote:op dinsdag 31 januari 2006 17:07 schreef tobbes het volgende:
ik snap niks van joden.
waarom dicht? weet je hoeveel tijd ik in die pic() heb gestoken?
verwijder de pic en steek de sleutel in het slot.quote:op dinsdag 31 januari 2006 17:13 schreef snakey het volgende:
[..]
expliciet blote piel mag niet.![]()
en een hoop mensen op hun werk worden er ernstig zweterig en paranoia van als ze zoiets openen.![]()
hehe daar heb je dan ook weer gelijk inquote:op dinsdag 31 januari 2006 20:48 schreef stofje het volgende:
ik deed niks, in ieder geval. maakt niet uit, hou maar dicht, het was niet echt een geweldig topic
.
de op was wel erg grappig geschrevenquote:op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef mmarsu het volgende:
[..]
hehe daar heb je dan ook weer gelijk in![]()
doe het maar zo, want het is niet iets voor onz.quote:op dinsdag 31 januari 2006 19:59 schreef guitarist.nl het volgende:
o ja kan het natuurlijk ook hier posten
lieve nj *slijm*
ik weet dat je niet mag reeksen, mijn excusses ervoor,
maar ik ben wel echt serieus benieuwd wie staphorst kent!!
mag aub mijn topicje weer open *kijkt heel lief*
poll: staphorst <- zo niet, kan iedereen dan toch ff stemmen?!?
topic verkeerd begrepen.quote:op dinsdag 31 januari 2006 23:44 schreef nanking het volgende:
@ nj sinds wanneer zijn alle urls een taboe?
ik heb het nu over "rokers gahter around"
het ging me meer om het principe dan dat ik echt op zo een topic zat te wachtenquote:op dinsdag 31 januari 2006 23:56 schreef nj het volgende:
[..]
topic verkeerd begrepen..
ik gooi het weer open, maar de kans is groot dat het bij de morgenochtendschoonmaak alsnog verdwijnt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |