als we dit topic nou daar plaatsen en dan dit topic volmaken.. dan bespaart het ruimte in dat topic.. zodat je meer humor daar kwijt kan.quote:
in discussie gaan kan je in feedback doen niet in dit topic. tot die tijd blijft dit topic open!quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:23 schreef bupatih het volgende:
nee.
het is geen stormlooptopic maar dat komt doordat alle fokkers naar mijn uiterst selectief uitgekozen verwijstopic kijken vol bewondering en blijheid (wat hier troef is). dus geen slotje nog, over 3 minuten komen de leuke reacties.quote:
mee eensquote:op vrijdag 27 januari 2006 17:05 schreef #ANONIEM het volgende:
hier kan iedereen zijn favoriete onzintopic plaatsen
tubgirl
deze vind ik geweldig blijven![]()
oké. ik wacht het 3 minuten af. als het dan geen tof topic is geworden, gaat het op slot.quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:27 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
het is geen stormlooptopic maar dat komt doordat alle fokkers naar mijn uiterst selectief uitgekozen verwijstopic kijken vol bewondering en blijheid (wat hier troef is). dus geen slotje nog, over 3 minuten komen de leuke reacties.
dat is zo maar als je het op slot doet kunnen mensen geen tvp plaatsen en het topic dus niet terugvinden gemakkelijk... natuurlijk voldoet de ttt aan de vraag, geen twijfel daarover, maar omwille van de toegankelijkheid van de informatie kan het beter over blijven, ook al zie je ook wel in dat nu (1 minuutje later) het topic al als een tierelier loopt.quote:op vrijdag 27 januari 2006 17:28 schreef bupatih het volgende:
oké. ik wacht het 3 minuten af. als het dan geen tof topic is geworden, gaat het op slot.
want zeg nou zelf, de ttt voldoet toch voldoende aan je vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |