sorry, maar ik erger mij mateloos aan deze opmerking, tevens op de reacties die naar aanleiding van deze opmerking zijn gemaakt.quote:op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef yellowledbetter het volgende:
-quote edit-
ik heb ze zelf altijd dichtgegooid voor zover ik weet, omdat het gewoon alleen voor \'s ochtends is en we verder geen slowchattopic voor de hele dag hoeven. misschien is dat even anders geweest nu ik een paar weekjes druk / op vakantie was, maar wat mij betreft gaan ze \'s middags dicht als er dan nog in gereageerd wordt. zeker als de topickicker voor de tweede keer goedemorgen gaat zeggen, wat hier het geval was.quote:op zondag 5 februari 2006 17:20 schreef iamredleader het volgende:
.../topic/814731
waarom, pool, waarom? de afgelopen weken is het tot \\\'savonds laat geen probleem, alleen \\\"volgende-dag-kickjes\\\" worden afgestraft...
waarom nu plotseling ook midden op de dag?
quote:op zondag 5 februari 2006 18:20 schreef iamredleader het volgende:
maar goed, de huidige onz bezetting van mods vind ik erg goed,
quote:
meestal hebben jouw topics zeker potentie, maar deze was, ja, 'matig'.quote:op zondag 5 februari 2006 21:51 schreef pberends het volgende:
meest foute datingprofiel.
komop zeg, een topic met potentie.
wat een onzin, dat kan je nog niet weten. dat ligt aan de inzendingen. en aangezien het topic een breed scala aan onderwerpen kan behelsen heeft het zeker potentie. valt me weer tegen na maandenlange goede moderatie.quote:op zondag 5 februari 2006 21:54 schreef stofje het volgende:
[..]
meestal hebben jouw topics zeker potentie, maar deze was, ja, \'matig\'.
rustig, rustig, misschien heb je ook een goed punt. de eerste posts voorspelden een matig topic, maar ik wil 'm best nog een kans geven.quote:op zondag 5 februari 2006 22:00 schreef pberends het volgende:
[..]
wat een onzin, dat kan je nog niet weten. dat ligt aan de inzendingen. en aangezien het topic een breed scala aan onderwerpen kan behelsen heeft het zeker potentie. valt me weer tegen na maandenlange goede moderatie.
quote:op zondag 5 februari 2006 22:10 schreef stofje het volgende:
[..]
rustig, rustig, misschien heb je ook een goed punt. de eerste posts voorspelden een matig topic, maar ik wil \'m best nog een kans geven.
whehe, je piquote:op zondag 5 februari 2006 22:00 schreef pberends het volgende:
[..]
wat een onzin, dat kan je nog niet weten. dat ligt aan de inzendingen. en aangezien het topic een breed scala aan onderwerpen kan behelsen heeft het zeker potentie. valt me weer tegen na maandenlange goede moderatie.
geen banner, wél bagger.quote:op zondag 5 februari 2006 23:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
zag jij wel een banner dan nj ?
waarom nog vragen in fb, paultjuhhh? kom eens toch het inzicht dat je gewoon echt heel veel bagger opent. ik heb je al eens uitgelegd, dat de ts van een topic me echt weinig interesseert, dat ik kijk naar het topic an sich. maar het valt nu wel heel erg op, dat vrijwel al jouw topics heel snel dichtgaan. ligt dat aan de mods? of aan jezelf?quote:
ja maarquote:op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef stofje het volgende:
[..]
waarom nog vragen in fb, paultjuhhh? kom eens toch het inzicht dat je gewoon echt heel veel bagger opent. ik heb je al eens uitgelegd, dat de ts van een topic me echt weinig interesseert, dat ik kijk naar het topic an sich. maar het valt nu wel heel erg op, dat vrijwel al jouw topics heel snel dichtgaan. ligt dat aan de mods? of aan jezelf?
denk het laatste, toch?
quote:op zondag 5 februari 2006 23:41 schreef stofje het volgende:
denk het laatste, toch?
dat vind ik ook van de usersquote:op zondag 5 februari 2006 23:43 schreef guitarist.nl het volgende:
ik vind dat je als onz mod soms wel wat meer humor mag hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |