Je hebt een leuke uitstraling.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:21 schreef Ikiskoel het volgende:
[afbeelding]
En hier een foto van mij...
Thanks!quote:
Mijn muis vond ineens dat-ie nieuwe batterijen nodig had... dus die heb ik maar uit de muis van mijn collega gejatquote:Op maandag 16 januari 2006 16:25 schreef Isabeau het volgende:
Mwoah, dat is hier niet zo 'streng'Maar hij is zo weer compleet
Andere topic heb ik gewoon gesloten.
Ja, dat zag ik... Iemand vroeg ook waarom ze % achter het BMI zetten. Kreeg als reactie 'omdat het een percentage is' . Die snapte ik niet, ben te blondquote:Op maandag 16 januari 2006 16:29 schreef Isabeau het volgende:
In het 'Slank de zomer in' topic vernieuwen ze de openingspost ook nooitEn ze zijn het spoor een beetje bijster door BMI een % te noemen...
Terug Vind Postquote:Op maandag 16 januari 2006 17:18 schreef Ikiskoel het volgende:
Nu heb ik een blonde vraag: wat houdt tvp in?
Vraag gewoon verder: percentage WAT, percentage WAARVAN?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef Sjeen het volgende:
Ja, dat zag ik... Iemand vroeg ook waarom ze % achter het BMI zetten. Kreeg als reactie 'omdat het een percentage is' . Die snapte ik niet, ben te blond
Ja, vage lui daarquote:Op maandag 16 januari 2006 17:23 schreef kwakveense het volgende:
het is pas een percentage als je het per 100 uitrekent...
je gewicht, gedeeld dooe je lengte in het kwadraat is geen percentage...
Ik denk dat het een groot verschil is dat je daar inderdaad ook mensen hebt lopen die in "onze ogen" niet te dik zijn. En hier zijn we allemaal gewoon te dik en dat schept een betere band dan als er natuurlijk ook mensen rondlopen die nog net voor hun verjaardag op een BMI van 20 willen komen door 1 kilo af te vallen enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef Sjeen het volgende:
Ik geloof dat ik trouwens niet minder dan 72,25 kilo wil wegen... Als ik minder weeg, is mijn BMI namelijk lager dan 25 en dan moet ik hier weg. Om naar het andere topic te gaan... dat wil ik nietDie zijn me daar allemaal veel te fanatiek
![]()
Ik ben niet te dikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat het een groot verschil is dat je daar inderdaad ook mensen hebt lopen die in "onze ogen" niet te dik zijn. En hier zijn we allemaal gewoon te dik en dat schept een betere band dan als er natuurlijk ook mensen rondlopen die nog net voor hun verjaardag op een BMI van 20 willen komen door 1 kilo af te vallen enzo
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef Sjeen het volgende:
Ik geloof dat ik trouwens niet minder dan 72,25 kilo wil wegen... Als ik minder weeg, is mijn BMI namelijk lager dan 25 en dan moet ik hier weg. Om naar het andere topic te gaan... dat wil ik nietDie zijn me daar allemaal veel te fanatiek
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:31 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zoooooo ik vind gezond eten en bewegen leuk!!!!!!!! Ik wordt er echt zo happy van! En het is helemaal af als ik m'n 2 literpak water op heb.
Ik vind bruin brood heerlijk in combinatie met rosbief (zout en peper)quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:13 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind volkorenbrood lekker (dat lichtbruine spul vind ik niks) maar sommige dingen smaken nu eenmaal het lekkerst op vers witbrood. Pindakaas bijvoorbeeld, of bruine suiker
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:16 schreef pluisje het volgende:
Ik vind het heerlijk om af en toe te snoepen, en dat doe ik in het weekend dan ook wel eens, maar ik ben eigenlijk ook altijd wel weer blij als het maandagochtend is, en ik weer alleen gezonde dingen ga eten
Grof volkoren boterham met kaas
Is dat Blue Band-brood dan niks voor jou?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:12 schreef kwakveense het volgende:
hmmm...dat gezond eten lekkerder is dan friet ben ik het geheel mee ONEENS
Ik vind bruin brood bijvoorbeeld nog steeds vies, en ik vind ook geen enkel beleg lekker op bruinbrood/volkorenbrood...t s nog steeds een straf voor me om dat te eten ipv lkere witte boterhammen met lekker beleg...
Oude kaas vind ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:20 schreef Rewimo het volgende:
Of roggebrood met kaasIk hou het meest van jonge kaas trouwens.
De topics gaan sneller dan de kilo'squote:Op woensdag 18 januari 2006 12:56 schreef Droeke het volgende:
Tjongejonge, alweer een nieuw topic?!?! Gaat wel snel hier! Ik heb al langer niet meer echt mijn best gedaan, maar ik moet nu toch echt weer aan de slag. Volgende week mijn bruidsjurk afspelden, dus dan wil ik echt weer die 84.5 hier uit het lijstje hebben!!!
zeg dat welquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:59 schreef ymme het volgende:
[..]
De topics gaan sneller dan de kilo's![]()
Behalve dan bij Sjeen.quote:
Ben sinds twee weken weer aan het rennen. Heb de maand december alles een beeje gelaten voor wat het was. En ben eigenlijk niet echt aangekomen toen, nu wel weer aan het afvallen! Nieuwe sporttas, here I come!!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Behalve dan bij Sjeen.
Gaat lekker Sjeen!![]()
Ik heb gisteren inderdaad Opgelicht gezien, was wel benieuwd, maar welk verhaal was het?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:52 schreef ymme het volgende:
Dinsdag post ik voor het eerst in dit jaar, een update.
Ik zie het zwaar in.
Laatste tijd nogal een rottijd gehad.
December, (zwager+ons)opgelicht (kijk dinsdag 17 jan. om 20.55 naar de tros, dan kunnen jullie dit verhaal allemaal horen)
Toen werd hond ziek, en die hebben we woensdag in moeten laten slapen.
Dus kortom, veel snel eten..
Vaak geen honger, en dus dan naar de zoetigheid vliegen.
Dus ik zie het zwaar in. Maar we wachten af...
Sterkte ermee!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef ymme het volgende:
Straks gaan we onze hond ophalen bij de dierenarts (de urn met as) en dan gaan we even lekker bij de MacDonals eten, om deze rotperiode af te sluiten.
En gaan we langzaam aan opnieuw beginnen.
Over Anthonie de Bruin.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef Levitation het volgende:
Even geknipt uit 't vorige topic:
[..]
Ik heb gisteren inderdaad Opgelicht gezien, was wel benieuwd, maar welk verhaal was het?
Het waren allemaal rotverhalen...![]()
[..]
Sterkte ermee!![]()
heb ik geprobeerd...maar das ook niet echt lekker...zit een bijsmaakje aan...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:06 schreef notendop het volgende:
[..]
Is dat Blue Band-brood dan niks voor jou?
Dat heb ik echt met open mond aangehoord!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Over Anthonie de Bruin.
Guido Wildenbeest en zijn familie (wij dus) zijn gedupeerde daarvan.
Guido heeft zelf een stichting. Op de naam van Guido Wildenbeest, en alleen hij is tekenbevoegd.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat heb ik echt met open mond aangehoord!Ongelofelijk dat er zulke mensen (Anthonie) rondlopen. Onvoorstelbaar dat mensen zo ontzettend kunnen liegen en bedriegen! Iedereen zou er in vliegen, ik zeker! Ik had het echt te doen met Guido, vooral ook vanwege de enorme finaciële nasleep. Ik hoop dat die Anthonie voorlopig nog vastzit!
Ik vraag me trouwens af hoe dat juridisch zit met de aankopen die Anthonie op naam van Guido's bedrijf heeft gedaan. Volgens mij kun je vrij eenvoudig (wel tegen betaling) bij de KvK opvragen of iemand tekenbevoegd is, is Guido dan wel aansprakelijk? Ik hoop dat jullie goed advies kunnen inwinnen...
Wat een klote situatie!
Ik wens jullie heeeeeel veel sterkte toe!![]()
"knul"quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:34 schreef Fuente het volgende:
Ikiskoel, mooie meid ben je!
Beessie, wow wat een verschil! Daar mag je zeker trots op zijn
Kwakveense, ook al een heel verschil, vooral in je gezicht!
Ymme, wat rot voor je van je hond... en iedereen heeft baalmomenten met eten hoor *knuf* En lekker van die 0.7 kilo eraf!
Notendop, welkom!
Sjeen je bent bijna onder de 80!!
RedScorpion, welkom!
Nog een vraag aan jullie. Waarmee ontbijten jullie allemaal? Ik eet 's morgens vaak brood of beschuit maar heb dan ruim een uur later weer honger (ik fiets dan ook 13 km naar mijn werk). Maar nu was ik aan het denken om 's morgens brinta te gaan eten. Doen er dat meer? En hoe zoeten jullie het? (ik vind het op zich best lekker, maar niet zonder suiker
)
Mijn nieuwe regeltje:
Fuente (1m77) (35,7) was 114,2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen - 2,3
Fuente (1m77) (35.6) was 112 kg, weegt nu 111,5 kg en wil graag 99 wegen - 2.8
Volgens mij zei ze knuf, met een f dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:07 schreef ymme het volgende:
[..]
"knul"
sorry, ik weet niet hoe je dat bedoelt, maar ik ben een meid![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:09 schreef pluisje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze knuf, met een f dus
Dat gebeurt hier ook zo vaak, volgens mij leiden die weegschalen van tegenwoordig een heel eigen levenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:27 schreef Faithy het volgende:
ik moet een andere weegschaal hebben, want ik zie door de bomen het bos niet meer..
voor mn gevoel was ik afgevallen, volgens de weegschaal niet, en een half uur later weer wel (ja, ik was gefrustreerd)
Pluisje, je kunt bij AH hamsteren, 2 pakken SpecialK voor ¤ 4,- (ook die met chocola en fruit)quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:08 schreef pluisje het volgende:
Ik eet altijd een kommetje SpecialK met (vruchten)yoghurt
Best te doen, alleen vind ik die SpecialK best prijzig (maar er zijn hier bij de c1000 in het dorp weinig eetbare en gezonde alternatieven te vinden, en geloof me, ik heb alles getest)
Oh, daar moet ik Rick dan eens heen sturenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:21 schreef Faat het volgende:
[..]
Pluisje, je kunt bij AH hamsteren, 2 pakken SpecialK voor ¤ 4,- (ook die met chocola en fruit) [afbeelding]
Je moest het allemaal elke dag nemen op de vis na, dat moest je 4x per week nemen. Voor het optimale resultaat dan. Maar het is gewoon een enorme hoeveelheid chocoladequote:Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef kwakveense het volgende:
als je die ingredienten echter over een week verspreidt krijg e wél al het goede binnen maar dan iest gedoseerder...
toch?
Dank uquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
www.valtaf.nl
Daar kun je ook van die leuke grafiekjes maken en zo
Dus dat aanmelden kost niets.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Euh aanmelden en dan doet ie het vanzelf voor je als je je gegevens hebt ingevoerd
Sterker nog... vanmorgen woog ik 79,6quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:34 schreef Fuente het volgende:
Ikiskoel, mooie meid ben je!
Beessie, wow wat een verschil! Daar mag je zeker trots op zijn
Kwakveense, ook al een heel verschil, vooral in je gezicht!
Ymme, wat rot voor je van je hond... en iedereen heeft baalmomenten met eten hoor *knuf* En lekker van die 0.7 kilo eraf!
Notendop, welkom!
Sjeen je bent bijna onder de 80!!
RedScorpion, welkom!
Nog een vraag aan jullie. Waarmee ontbijten jullie allemaal? Ik eet 's morgens vaak brood of beschuit maar heb dan ruim een uur later weer honger (ik fiets dan ook 13 km naar mijn werk). Maar nu was ik aan het denken om 's morgens brinta te gaan eten. Doen er dat meer? En hoe zoeten jullie het? (ik vind het op zich best lekker, maar niet zonder suiker
)
Mijn nieuwe regeltje:
Fuente (1m77) (35,7) was 114,2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen - 2,3
Fuente (1m77) (35.6) was 112 kg, weegt nu 111,5 kg en wil graag 99 wegen - 2.8
Yeeeyquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sterker nog... vanmorgen woog ik 79,6![]()
"smak smak smak"quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:53 schreef Levitation het volgende:
Bah, ik heb vandaag al een stuk caramelvlaai (jammie!) en een muffin op. Mocht van mezelf omdat ik jarig ben, maar eigenlijk baal ik er wel van dat ik 't gegeten heb. Ik heb nu echt zo'n vettige smaak in m'n mond. Bah.
Morgen maar een "balansdag" houdenvooral omdat het weekend ook wel weer bal zal zijn, ik vier zaterdag mijn verjaardag.
Succes!quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:06 schreef ymme het volgende:
Ik ga nu even een boterham naar binnen werken.
En dan op naar het tentamen.
Dank je wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:15 schreef Faat het volgende:
Levitation gefeliciteerd en Ymme succes met je tentamen!!![]()
Ik heb last van ernstig lekkere trek hier en de gedachte aan caramelvlaai doet me watertanden![]()
Zet hem op, je kunt het!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:22 schreef ymme het volgende:
Dank je wel.
Ik zit nu op school te wachten tot het 14.00 uur is.![]()
ik krijg honger als ik die vlaai zo ziequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Succes!![]()
En iedereen hartelijk dank voor de felicitaties!
Speciaal voor Faat 'n stukje calorie-vrije caramelvlaai:
[afbeelding]
En voor de rest natuurlijk ook..
is dat hetzelfde als dat aquaspinnen wat ik ga doen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:03 schreef Riann het volgende:
ik heb me vandaag opgegeven voor aquafun samen met mijn mama![]()
Ik heb hem van de week aangehad. Maar ik was blij dat ik hem 's avonds weer uit kon doen. Hij past eigenlijk net iets te precies, zit nog niet echt lekker.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:39 schreef Troel het volgende:
Hoe is het met je beige broek eigenlijk Rewimo? Past die al?
Oh, wat herkenbaar. Ik heb dat soort 'vlagen' van weken tot maanden. Dan wil ik ècht dat het morgen beter gaat en morgen gaat het weer minstens net zo slecht als vandaag. Dan neem ik me weer voor om morgen...etc. Ik heb dat ook in periodes dat ik moe, sachrijnig en gestresst ben. Te moe om te koken en een kant & klaar hap is stukken minder lekker, maar wel makkelijk. Ik heb ook de toverspreuk om het goed te doen in zo'n periode nog niet ontdekt, maar mocht iemand hem wel hebben dan hoor ik het graag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:04 schreef Maeghan het volgende:
Morgen ga ik het beter doen hoor! Dat neem ik me al de hele maand voor, maar iedere dag ben ik moe en grijp ik toch weer naar lekkere kip-kerriewraps, croissantjes en ander gemakkelijk en lekker voedsel. Ik hoef morgen in ieder geval de deur niet uit, dat scheelt. Dan blijft het altijd wel gewoon bij brood en fruit.
Hoe doen jullie dat nu als je tijd tekort komt en moe en chago bent? Wat houdt je dan toch tegen om een 'fout' product te eten?
Probeer vooral niet de Light chocolademelk van de Albert Heijn. Tenminste niet als je een innige relatie met de wcpot wilt beginnen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Niet in huis halen? Maar ja da's makkelijk gezegd als je net een verjaardag hebt gehad. Hier liggen de kasten ook nog vol met van alles. Gelukkig heb ik een stok achter de deur, ik moet uitkijken wat ik eet anders kan ik er erg beroerd van worden. Dat maakt het makkelijker om er vanaf te blijven of alleen maar een klein beetje te nemen. Hoewel ik me net te buiten ben gegaan aan chocoladepinda's
Ligt eraan hoe gezellig je toilet isquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef Troel het volgende:
Probeer vooral niet de Light chocolademelk van de Albert Heijn. Tenminste niet als je een innige relatie met de wcpot wilt beginnen.
Idd, op dat moment is het gewoon niet boeiend.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:19 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik moet toch boodschappen doen, Rewimo en dan ben ik zo moe en kan het me zo weinig schelen dat ik gewoon tiramisu, chocolademouse en pizza haal. En ik vind pizza niet eens echt lekker.
Ja, dat ken ik. En ik haal niets in huis, dat doen mijn ouders vooral (maar dan nog, ik kan daar tegenwoordig wel redelijk afblijven; ik heb hier zelfs in de kast rumbonen liggen die ik met de kerst gehad heb, de doos is al twee weken open en ze zijn nog niet op). Probleem daarbij is dat ik 4 dagen in de week college heb en dus 4 dagen in de week 's ochtends en 's middags vlak langs de AH to go loop met die overheerlijke warme hamkaascroissantjes, en ik dus vaak 's ochtends geen tijd meer heb om thuis te eten, en dan maar onderweg wat haal. Als ik later van huis ga mis ik m'n metro en dus m'n trein, en als ik gelijk wegga heb ik nog net twee minuutjes overom een croissantje op het station te kopen (en afgezien van het vet en de kcal, het is ook heel slecht voor de portemonnee, maar 's ochtends vroeg boeit dat me gewoon totaal niet). Brood van tevoren klaarleggen vind ik echt smerig, ik ben echt een zeikerd, alles moet vers en zo. Nu zou ik dus kunnen proberen om eerder op te staan, maar ik ben verschrikkelijk slecht in vroeg opstaan (ben daar letterlijk ziek van, ga er soms zelfs spontaan van overgeven) en ik kom al standaard overal te laat sinds ik naar de basisschool ging, dus de kans dat dat op korte termijn veranderd gaat worden is nihil.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:30 schreef Liejannuh het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon zorgen voor een redelijk voorraad redelijk gezond eten. Zo heb ik altijd een paar blikken sperziebonen in de kast staan, ligt er een flinke voorraad kipfilet in de vriezer en heb ik ook flink wat rijst in huis. Kun je altijd een makkelijke en snelle maaltijd mee maken.
Maar ik ben ook zo'n typje dat alles opeet wat in huis is. Dus ik moet het maar gewoon niet in huis halen.
Dat had ik al ervarenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik zal eraan denken, Troel. En ik raad je druivensap ook erg af trouwensDat zorgde bij mij voor een volle toiletpot...
Nee dat is zeker niks voor mij, brrr. Dat vind ik echt vies, daar zit van die prut in. Alhoewel het niet zo goor is als dat Brinta ontbijt, daar bleef ik de hele dag bananenprut opboeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:14 schreef Rewimo het volgende:
Maeghan, is Hero fruitontbijt niks voor jou? Dat giet je helemaal zo naar binnen. En dat hebben ze vast ook bij de AH to go
Ja, ik weet alleen niet in hoeverre ik dat mag. Breaker mag ik in ieder geval niet (ongekookte/onverwerkte zuivel), en ik mag meestal geen lightproducten ook (aspartaam). Ik mag ook geen noten 1 (amandelen en hazelnoten vooral), ik weet niet of er Slimfast repen zijn zonder noten? Dat is mss. wel te proberen. Ik deed eerst wel bijv. Sultana of Bammetjes in m'n tas voor op college, maar dat vult niet genoeg dus dan eet ik me weer klem aan die dingen, dat hielp ook niet. Die SlimFastrepen zit ook een soort vulmiddel in volgens mij, of niet? Ik probeer nu dus ook om na college gewoon even een broodje met beleg te halen bij de gewone AH ipv een croissantje (redelijk succesvol hoor, mijn hamkaascroissantjesinname is zeker met 90% gedaald vergeleken met vorig jaar).quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Suggesties voor Maeghan:
- maaltijdreep van Slimfast (ik vind ze lekker)
- breaker light
- een vers broodje van de AH to go, geen croissant
- fruitontbijt (light)
We gaan het weer over poep hebben. Yippie!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:03 schreef ymme het volgende:
Misschien een klein beetje heel erg goor, zo op de vroege ochtent.
Maar ik had gisteren en vandaag ookal weer ,hele witte/creme kleurige ontlasting (poep dus)
Kan dit te maken hebben met het feit, dat mijn lichaam compleet aan het veranderen is daarbinnen, of betekent het dat mijn lichaam iets tekort heeft?
Ik eet alles toch gewoon.
Maak me hier een klein beetje zorgen om.
(ik heb wel eens van ontgiften gehoort ofzo, kan dit het zijn?)
het is met gewichten en zoquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef Troel het volgende:
[..]
is dat hetzelfde als dat aquaspinnen wat ik ga doen?
putten waar ligt dat ergensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Hey, Riann, ga je mee naar de sauna in Putten? Zie het meetingtopic
best wel heel erg ver voor mij maar zoals ik al eerder heb aan gegeven sauna in geldrop die is geweldig www.thermengeldrop.nl en ik kan jullie dan wel ophalen op station eindhoven eventueelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Op de Veluwe geloof ik, bij Amersfoort of zo in de buurt.
ja sorry ik zit op moment ook een beetje met geld en zo en als voor dat reizen zoveel moet betalen word het gewoon ook een ontzettend duur dagje voor mij. Ik heb geen OV meer omdat ik stage moet lopen en ik dat niet met OV kan bereiken krijg ik er een vergoeding voor. En ik krijg maar 133 euro in de maand studiefinancering en daar moet ik wel alles mee doen. Benzine betalen, kleding autoverzekeringen en zo dat haal ik zoiezo allemaal niet met die 133 euro dus ik ben al blij dat ik een vergoeding er voor krijg maar dat is maar zo'n klein beetje. helaas.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Riann, alles is te ver voor joubehalve de sauna naast de deur. Maar daar komen we vast ook nog wel een keer. Maakt verder niet uit dat dat 3 uur reizen is voor mij.
Ik was vreselijk moequote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:57 schreef Isabeau het volgende:
Lekker, 8 km wandelenIk hoop niet dat je al erg moe was op dat moment, want het is nogal een eindje.
tuurlijk kan je blijven slapenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen ov en geen stufi en kan absoluut geen auto betalenMaar goed, ik begrijp het wel, ik vind het alleen jammer dat je niet meekan. Dan moeten we de sauna bij jou in de buurt maar een keer proberen. Maar alleen als ik kan blijven slapen
(geen zin om 6 uur op een dag in een trein te zitten)
Het spijt me, het is leedvermaak, maar toen ik dit las moest ik even hardop lachen. Sorry nogmaalsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:13 schreef Fuente het volgende:
Ik ben geloof ik nog nooit zo boos geweest als gisteravond, maar met het lopen zakte het wel. En mijn mannetje was lief opgebleven dus toen kon ik ook nog even uitrazen.
Dan kom ik graag een keerquote:
is goedquote:
Geeft nietsquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het spijt me, het is leedvermaak, maar toen ik dit las moest ik even hardop lachen. Sorry nogmaalsIk zag je al helemaal boos en mopperend door het donker lopen. En echt lekker weer was het gisteren ook niet.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Poepkleur is een ingewikkeld iets. Maar een mooi onderwerp voor bij de thee
Weet ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:35 schreef Isabeau het volgende:
RedScorpion met een gewoon dieet kan je ook 8 kilo kwijt zijn voor eind mei hoorIk heb ook ooit een dieet met shakes geprobeerd en daar val je ook absoluut van af, maar het verandert helemaal niets aan je eetgewoontes, de oorzaak van je overgewicht. En ik vond het lang zo lekker niet als een door mezelf klaargemaakte maaltijd (ik had bijvoorbeeld vanavond zalm met aardappeltjes en doperwtjes, is toch een stuk lekkerder dan een shake). Daarbij is het vaak gewoon duurder. Maar ik weet zeker dat je op -8 staat eind mei
Succes!
Ik weet het echt niet met de weight watchers was ik in de 1e week 1,5 kilo afgevallen hoe is het mogelijk toen ben ik met kerst oud en nieuw en weekendje weg alles bij elkaar er dus weer aangekomen ik moet zeggen ik het met kerst niet opgelet met oud en nieuw heb ik niet opgelet en met het weekendje weg heb ik niet opgelet. Tussendoor steeds wel. Ik ben nu weer positief begonnen met de weight watchers. Maar er is helaas nog niks af. En nu begin ik 2 feb dus met aquafun. Hopelijk dat het meewerkt met het afvallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:09 schreef Isabeau het volgende:
Lukt het nog steeds niet, Riann? Wat vaag... Wat denk je zelf dat de oorzaak is?
ja ik vind het ook vaag maar goed hopelijk komt het weer. Zolang ik niks meer aankom ben ik al wel blij want ik wil dus nooit maar dan ook nooit meer naar 102 kilo. Maar waarom sta jij niet meer in het lijstje je zult het vast ooit wel hebben verteld maar dan heb ik er over heen gelezen of ik ben het vergeten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Dus eerst viel je met weight watchers (heel mooi) 1,5 kilo af, dat gewicht kwam terug door kerst en oud & nieuw maar wil er nu niet meer af? Vaag hoor. Kan ik ook niet verklaren, maar ik hoop dat het aquafun helpt en dat je daarna weer gewoon afvalt.
ja dat snap ik wel ik had er ook veel moeite mee om hier weer te vertellen hoeveel dat ik inmiddels in een korte tijd alweer was bij gekomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel een tijdje niet in de OP gestaan omdat ik me zo schaamde dat ik al die afgevallen kilo's (ik woog 81) er gewoon weer bij had gekregen![]()
Cool!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Yppy was trouwens bijna 30 kg kwijt, onze eerste succesdieetclubster
En bijna alles is er nog af.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Yppy was trouwens bijna 30 kg kwijt, onze eerste succesdieetclubster
Echt cool! Wil je misschien effe een regeltje posten, dan zet ik je op een gedeelde vierde plaats met dznl (tenzij ik daarmee uit de top vijf valt natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
En bijna alles is er nog af.Het kan dus wel. Houdt moed!
![]()
Daarmee bevestigen ze dan meteen mijn gevoel dat het een beetje betweters zijn, zowel met het percentage-verhaal als met het 'hoe lijn ik het beste'... Ik geloof dat als ik mijn eetpatroon daar post, dat ze allemaal gaan roepen dat ik veel te veel eetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:44 schreef Isabeau het volgende:
Levitation, we gaan nooit antwoord krijgen op de BMI % vraag hè? En ze blijven hem gewoon gebruiken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Sjeen het volgende:
Waar een feestje en iemand die eigenlijk teveel gedronken heeft (en daardoor dus precies tegen me zei wat hij dacht) goed voor kan zijn![]()
Persoon in kwestie is vandaag jarig, dus die ga ik nog eens een extra dikke kus geven![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat deze onbeschofte held(in) precies zei?
En dat is nog het knapstquote:Op zaterdag 21 januari 2006 09:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
En bijna alles is er nog af.Het kan dus wel. Houdt moed!
![]()
Mijn regeltje kan hier niet, omdat ik in het andere topic thuis hoor. Mijn bmi is gezond, dus ik ben al lang geleden overgehuisd. Voor anderen die nog veel af moeten vallen is het niet leuk als ik daar tussen in sta met een gezond gewicht. Daarom zijn we ook met dat andere topic begonnen. Maar jullie zien me af en toe nog wel verschijnen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Echt cool! Wil je misschien effe een regeltje posten, dan zet ik je op een gedeelde vierde plaats met dznl (tenzij ik daarmee uit de top vijf valt natuurlijk)
Klein vraagje dan (ik begrijp waarom het andere topic gestart is), voel je je als ex-dittopicer daar thuis?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Mijn regeltje kan hier niet, omdat ik in het andere topic thuis hoor. Mijn bmi is gezond, dus ik ben al lang geleden overgehuisd. Voor anderen die nog veel af moeten vallen is het niet leuk als ik daar tussen in sta met een gezond gewicht. Daarom zijn we ook met dat andere topic begonnen. Maar jullie zien me af en toe nog wel verschijnen.
Het gaat er heel anders aan toe dan hier. Een tijdje geleden was het wel gezellig, maar dat is meestal bij vlagen. Ik kom er maar weinig, hier zitten meer bekenden, dat is leuker om af en toe te lezen hoe het daarmee gaat.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Klein vraagje dan (ik begrijp waarom het andere topic gestart is), voel je je als ex-dittopicer daar thuis?
Nou, het zijn dingen waarin ik mijn kinderen niet zou laten lopen hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 18:10 schreef Maeghan het volgende:
CoolCat is toch kinderkleding?
Nee ik weet wat je bedoelt. Ik had eigenlijk moeten zeggen, "Cool Cat is toch een winkel voor kinderprostituees?" Het ergste wat ik ooit gezien heb was op m'n werk, een meisje van een jaar of tien, met een halftransparant minirokje en een string eronder... En als ze pappa hielp met boodschappen inpakken trok haar rokje nog op.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, het zijn dingen waarin ik mijn kinderen niet zou laten lopen hoor![]()
Hier is het gewoon zo'n echte breezerslettenwinkel
Waar ik heb geleerd dat 2 liter water al onzin is, wil wikipedia dat ik minstens 4,5-5 liter water per dag drink.quote:Elk goed dieet zal adviseren dagelijks 1,5 tot 2 liter water te drinken. Voor iedere 10 kilo overgewicht 1 liter extra. Het wordt overigens afgeraden om meer dan 10 liter per dag te drinken.
Op de één of andere manier vind ik dat niet kunnen. Of stel ik me aan?quote:Terwijl het vaak vrij duidelijk is waarom een bepaald individu vet wordt, is het veel moeilijker om te begrijpen waarom het gemiddelde gewicht in bepaalde maatschappijen recent is toegenomen.
Ik vind het woord vet nog niet eens het ergste.quote:Op maandag 23 januari 2006 04:59 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind de gebruikte woordkeuze op wikipedia behoorlijk denigrerend:
[..]
Op de één of andere manier vind ik dat niet kunnen. Of stel ik me aan?
Ja, vandaar veel tenenkrommende informatie.quote:
Daarom kijk ik er zelden opquote:Op maandag 23 januari 2006 06:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, vandaar veel tenenkrommende informatie.
Ik ben trouwens helemaal op en ik heb het heel heel erg koud. Ik zit met m'n winterjas aan op m'n werk, maar moet zo ook naar buiten en dan is het natuurlijk nog veel koude![]()
Wees blij, dan mag je zo naar bed.quote:Op maandag 23 januari 2006 06:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, vandaar veel tenenkrommende informatie.
Ik ben trouwens helemaal op en ik heb het heel heel erg koud. Ik zit met m'n winterjas aan op m'n werk, maar moet zo ook naar buiten en dan is het natuurlijk nog veel koude![]()
Ik heb stagequote:Op maandag 23 januari 2006 06:28 schreef Isabeau het volgende:
Och, TroelDat klinkt nog rampzaliger zeg. Heb je veel te doen vandaag?
Nouja, ik weet dat het toch niet lekker zal gaan. Zelfs als ik gewoon zit voel ik mijn rug. Best raar, het is dus echt 1 punt in mijn rug. Gisteren toen ik in de auto wilde gaan zitten kon ik van de pijn mijn rechterbeen er niet eens inkrijgen, dus dat ben ik maar omhoog gaan trekken.quote:Op maandag 23 januari 2006 06:39 schreef Isabeau het volgende:
Als het ècht niet gaat, dan gaat het niet. Maar ik begrijp je dilemma
Heel erg veel sterkte vandaag
Jeminee, daar moet je inderdaad niet aan denken zegquote:Op maandag 23 januari 2006 04:55 schreef Isabeau het volgende:
Wikipedia over afvallen en water drinken:
[..]
Waar ik heb geleerd dat 2 liter water al onzin is, wil wikipedia dat ik minstens 4,5-5 liter water per dag drink.Ik moet er niet aan denken! De hele dag op de wc.
En da's dan weer mooi, afvaltechnisch gezienquote:Op maandag 23 januari 2006 09:00 schreef miss_dynastie het volgende:
* miss_dynastie heeft gelijk een vreselijk vol gevoel bij het idee
Hoogeveen, lieverd, Hoogeveen. Heerenveen ligt in frieslandquote:Op maandag 23 januari 2006 10:03 schreef Faithy het volgende:
ik ben nog langs Heerenveen gereden Isaheb nog even gezwaaid vrijdag
![]()
en ja, het IS koud, het is godsgruwelijk koud..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |