quote:Mawashite Koron is an inofficial successor to the 1992 released Super Famicom puzzle game Cameltry (also known as On the Ball in the US).
The target in this game is to lead a ball through a dungeon-like maze under a special time limit. This is done by rotating the maze left and right. A close-up view of the ball and its surroundings is shown on the top screen, while a full map is visible on the bottom one. Played with the stylus, the dungeon rotates depending on which icon is pressed. You can also make the ball spin, increase its speed and give it destructive abilities.
The single player mode contains four difficulties. In the multi player mode, you compete by trying to escape from the dungeon fastest.
niks, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee wat ik er van moet verwachten
Ik heb ook geen idee, maar voor die prijs kan het bijna niet fout gaan. Tevens was het filmpje op 1up hetgene wat me overhaalde: http://ds.1up.com/do/previewPage?cId=3146122&did=1quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens een game bij Play Asia besteld voor 15 euro incl verzenden. Hij is al eerder in dit topic genoemd, maar toen wassie uitverkocht (nu weer overigens):
Mawashite Koron
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Ah, jij was diegene die m ook gekocht had?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar voor die prijs kan het bijna niet fout gaan. Tevens was het filmpje op 1up hetgene wat me overhaalde: http://ds.1up.com/do/previewPage?cId=3146122&did=1
hert ziet er wel supertof uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Post vorige topic:
Ik heb trouwens een game bij Play Asia besteld voor 15 euro incl verzenden. Hij is al eerder in dit topic genoemd, maar toen wassie uitverkocht (nu weer overigens):
Mawashite Koron
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerst calibraten proberen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:41 schreef Yankee_One het volgende:
Godver me touchscreen klopt niet
De rand aan de rechterkant reageert niet goed. Wanneer ik op het meest uiterste gedeelte druk krijg ik het resultaat een paar mm links daarvan
Hierdoor kan ik niet verder komen in Mario & Luigi 2...
Iemand een oplossing, behalve terugbrengen?
http://www.ds-gamer.nl/article/2651p1.htmlquote:Tetris, de Russische puzzelgame die de GameBoy hielp grootmaken, komt naar de DS, zo maakt Nintendo vandaag bekend. De game moet op 20 maart al in de Amerikaanse winkels liggen, en zal daarnaast online gaan met de Nintendo WiFi Connection. Naast gewoon Tetris zal de game zes andere modes bevatten, gebaseerd op bekende Nintendo helden. Zo zullen Mario, Zelda, en Metroid hun opwachting maken in speciale modes.
De ene mode bevat speciale puzzels om op te lossen, de andere draait om head-to-head actie tegen een tegenspeler, en als je wat afleiding wil kan je met maximaal negen andere spelers spelen op 10 DSen en maar één gamecard! Online zal het mogelijk zijn om met twee of vier spelers te spelen, waar je punten kan verdienen door te winnen. Hoe meer punten je hebt, hoe hoger je rating. Andere spelers kunnen je rating ook zien; dat geeft je wat om over op te scheppen. Tot slot zal ook het touch-screen gebruikt kunnen worden, voor nog betere controle over het spel.
edit en quote lijken op elkaarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:59 schreef Webby het volgende:
Tetrinet!
Daar ben ik lang verslaafd aan geweest, als dit ook maar een beetje in de buurt komt kan het best aardig zijn, maar dan mag het wel voor een budget prijs, 50 euro voor tetris is wat teveel van het goede..
w00t, met 10 man tegelijk. Zwaar ownage. 8 man bomberman was al geniaal.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:58 schreef Thomper het volgende:
[..]
http://www.ds-gamer.nl/article/2651p1.html
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat zijn de controls op de DS toch megaslecht. Ik had al lang geleden op een DS gespeeld (Nintendogs demo), maar toen had ik nog geen Micro als vergelijking. Nu heb ik vandaag op een DS gespeeld (Mario Kart demo). De D-pad op de DS is echt niet te doen, veel te groot en te plat, de knoppen zijn veel te klein en de plat. Ze zijn ook te klikkerig.
Hopelijk wordt dat een stuk beter met de DS SP.
Hij heeft gelijk, dus ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:59 schreef Thomper het volgende:
[..]
Koop er nu eerst maar eens eentje, meneertje-gameplay-boven graphics.
wanneer komt die hier uitquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:45 schreef Xrenity het volgende:
We beginnen dit jaar met Mario en Luigi 2
Ja ik ookquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:30 schreef Hellrazor het volgende:
ik kriijg altijd kramp als ik langer dan een uur zit te ds en![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |