abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2006 @ 12:11:54 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33898313

• Nintendo DS!
    Nintendo DS plaveit de weg naar de toekomst van videogames met 's werelds eerste handheld met twee schermen, touch-screen en spraakherkenning, inclusief ingebouwde communicatiesoftware en draadloze multiplayer mogelijkheden.

• Nintendo Wi-Fi Connection
    De gratis online service van Nintendo gaat met de release van Mario Kart DS op 25 November in Europa van start. Nintendo Wi-Fi Connection lanceert uiteraard ook in de VS (14 November met Mario Kart DS) en in Japan (23 November met Animal Crossing Wild World).
    Vorige delen:
    [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20]
    [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [38] [39] | [40] | [41]

Nintendo Wi-Fi Connection Fok! topics:
    [01]

Hier is de OP te vinden.
    [afbeelding]
    [/quote]
  • The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:13:37 #2
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33898363
    Post vorige topic:
    Ik heb trouwens een game bij Play Asia besteld voor 15 euro incl verzenden. Hij is al eerder in dit topic genoemd, maar toen wassie uitverkocht (nu weer overigens):

Mawashite Koron
    quote:
    Mawashite Koron is an inofficial successor to the 1992 released Super Famicom puzzle game Cameltry (also known as On the Ball in the US).

The target in this game is to lead a ball through a dungeon-like maze under a special time limit. This is done by rotating the maze left and right. A close-up view of the ball and its surroundings is shown on the top screen, while a full map is visible on the bottom one. Played with the stylus, the dungeon rotates depending on which icon is pressed. You can also make the ball spin, increase its speed and give it destructive abilities.

The single player mode contains four difficulties. In the multi player mode, you compete by trying to escape from the dungeon fastest.

Geen idee wat ik er van moet verwachten
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:16:07 #3
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_33898431
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

niks, dan kan het alleen maar meevallen
    The line is a dot to you!
    pi_33898453
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik heb trouwens een game bij Play Asia besteld voor 15 euro incl verzenden. Hij is al eerder in dit topic genoemd, maar toen wassie uitverkocht (nu weer overigens):

Mawashite Koron
    [..]

[afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Ik heb ook geen idee, maar voor die prijs kan het bijna niet fout gaan. Tevens was het filmpje op 1up hetgene wat me overhaalde: http://ds.1up.com/do/previewPage?cId=3146122&did=1
    Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:19:14 #5
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_33898529
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef Webby het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee, maar voor die prijs kan het bijna niet fout gaan. Tevens was het filmpje op 1up hetgene wat me overhaalde: http://ds.1up.com/do/previewPage?cId=3146122&did=1
    Ah, jij was diegene die m ook gekocht had?
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_33898583
    idd

Ik check elke week de play-asia newsbrief de seconde dat ik hem binnen zie komen voor van die one-week deals ...

Als er mensen zijn die veel play-asia spullen kopen is het maybe een leuk idee om elkaars affiliate links te gebruiken
    pi_33898882
    Ik heb het filmpje nog niet gezien, maar het lijkt wel op een van de minigames van Wario Ware waarin je het balletje uit een doolhof moet draaien.
    Houd van een lijntje.
    pi_33899075
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Post vorige topic:

Mawashite Koron
    [..]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

hert ziet er wel supertof uit
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_33905307
    Godver me touchscreen klopt niet

De rand aan de rechterkant reageert niet goed. Wanneer ik op het meest uiterste gedeelte druk krijg ik het resultaat een paar mm links daarvan
    Hierdoor kan ik niet verder komen in Mario & Luigi 2...

Iemand een oplossing, behalve terugbrengen?
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
    pi_33905466
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:41 schreef Yankee_One het volgende:
    Godver me touchscreen klopt niet

De rand aan de rechterkant reageert niet goed. Wanneer ik op het meest uiterste gedeelte druk krijg ik het resultaat een paar mm links daarvan
    Hierdoor kan ik niet verder komen in Mario & Luigi 2...

Iemand een oplossing, behalve terugbrengen?
    Eerst calibraten proberen?
    "Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
    pi_33905780
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:45 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Eerst calibraten proberen?
    Held
    Xbox live: Nathan Six
    Hattrick: The Yanks
    pi_33905934
    quote:
    Tetris, de Russische puzzelgame die de GameBoy hielp grootmaken, komt naar de DS, zo maakt Nintendo vandaag bekend. De game moet op 20 maart al in de Amerikaanse winkels liggen, en zal daarnaast online gaan met de Nintendo WiFi Connection. Naast gewoon Tetris zal de game zes andere modes bevatten, gebaseerd op bekende Nintendo helden. Zo zullen Mario, Zelda, en Metroid hun opwachting maken in speciale modes.

De ene mode bevat speciale puzzels om op te lossen, de andere draait om head-to-head actie tegen een tegenspeler, en als je wat afleiding wil kan je met maximaal negen andere spelers spelen op 10 DSen en maar één gamecard! Online zal het mogelijk zijn om met twee of vier spelers te spelen, waar je punten kan verdienen door te winnen. Hoe meer punten je hebt, hoe hoger je rating. Andere spelers kunnen je rating ook zien; dat geeft je wat om over op te scheppen. Tot slot zal ook het touch-screen gebruikt kunnen worden, voor nog betere controle over het spel.
    http://www.ds-gamer.nl/article/2651p1.html
    pi_33905968
    tetrinet!
    pi_33906016
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 15:59 schreef Webby het volgende:
    Tetrinet!

Daar ben ik lang verslaafd aan geweest, als dit ook maar een beetje in de buurt komt kan het best aardig zijn, maar dan mag het wel voor een budget prijs, 50 euro voor tetris is wat teveel van het goede..
    edit en quote lijken op elkaar
    pi_33906877
    quote:
    w00t, met 10 man tegelijk. Zwaar ownage. 8 man bomberman was al geniaal.
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_33907278
    Ik zou mario party wel op de DS willen . Lijkt me geweldig met het touchscreen.
    pi_33907598
    We beginnen dit jaar met Mario en Luigi 2
      dinsdag 10 januari 2006 @ 16:53:24 #18
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_33907902
    Wat zijn de controls op de DS toch megaslecht. Ik had al lang geleden op een DS gespeeld (Nintendogs demo), maar toen had ik nog geen Micro als vergelijking. Nu heb ik vandaag op een DS gespeeld (Mario Kart demo). De D-pad op de DS is echt niet te doen, veel te groot en te plat, de knoppen zijn veel te klein en de plat. Ze zijn ook te klikkerig.

Hopelijk wordt dat een stuk beter met de DS SP.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_33908144
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 16:53 schreef Ruzbeh het volgende:
    Wat zijn de controls op de DS toch megaslecht. Ik had al lang geleden op een DS gespeeld (Nintendogs demo), maar toen had ik nog geen Micro als vergelijking. Nu heb ik vandaag op een DS gespeeld (Mario Kart demo). De D-pad op de DS is echt niet te doen, veel te groot en te plat, de knoppen zijn veel te klein en de plat. Ze zijn ook te klikkerig.

Hopelijk wordt dat een stuk beter met de DS SP.

Koop er nu eerst maar eens eentje, meneertje-gameplay-boven graphics.
    pi_33908224
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 16:59 schreef Thomper het volgende:

[..]

Koop er nu eerst maar eens eentje, meneertje-gameplay-boven graphics.
    Hij heeft gelijk, dus ik zie het probleem niet?
    <@Richardfun> top Morthill ^O^
    <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
    Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
    pi_33913446
    ik kriijg altijd kramp als ik langer dan een uur zit te ds en
    pi_33913511
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 16:45 schreef Xrenity het volgende:
    We beginnen dit jaar met Mario en Luigi 2
    wanneer komt die hier uit
    pi_33913707
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:31 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

wanneer komt die hier uit
    27 januari
    pi_33913747
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:30 schreef Hellrazor het volgende:
    ik kriijg altijd kramp als ik langer dan een uur zit te ds en
    Ja ik ook

Bij Mariokart hadden ze de gasknop moeten veranderen, die zit te erg rechts, mijn duim verkrampt dan. Hopenlijk krijgt het nieuwe DS design betere knoppen.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 20:25:57 #25
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_33915676
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef Xrenity het volgende:

[..]

27 januari
    10 februari
    push it to the limit
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties