quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:04 schreef Capa het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, maar ik heb nog steeds niets ontvangen?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:16 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik hoop dat degene op capa@yahoo.com blij is met zijn invite
.
Alsnog naar het goede adres verstuurd.
Ja, lach maar. Het is diep triest, voor je het weet heef Capa gisteren de vrouw van zijn leven gemist en dan is dat mijn schuldquote:
Die heeft zijn droomvrouw allang gevonden!quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Het is diep triest, voor je het weet heef Capa gisteren de vrouw van zijn leven gemist en dan is dat mijn schuld.
Ik had er ook 2 maar dat is inmiddels gegroeid naar 8, waarbij 2 verwijderd zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:54 schreef EdPowers het volgende:
Zo he! Ik heb me aangemeld bij paiq en heb maar liefst 2 matches!!! Wow.
Hoeveel matches hebben 'normale mensen' gemiddeld? :p
Leuk johquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:42 schreef Metro2005 het volgende:
Paiq in de ijskast
knuz in de ijskast
datecom in de ijskast
Geen datingsites meer voor deze jongen![]()
Gisteren 2e date gehad en weer super verlopen![]()
Ik heb 2 keer op RP gehad, dat ik al helemaal in de startblokken stond om een berichtje terug te sturen, 1e foto was meer dan goed... en toen klikte ik op foto 2quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Nog niemand gevonden en het gaat inderdaad om meerdere foto's
Heb iemand gevonden die me erg leuk lijkt, en hij heeft vijf foto's staan en ik kan alleen maar de eerste zien, vandaar. En ik ben te ongeduldig om op zijn email te wachten (heb er al 1 gehad, maar nog geen antwoord op mijn reactie) dus daarom probeer ik het ff zo
En Litpho, waag het eens je er mee te bemoeien
Of vrouwen met een foto die dusdanig bewerkt is dat je er echt helemaal níets meer op zietquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer op RP gehad, dat ik al helemaal in de startblokken stond om een berichtje terug te sturen, 1e foto was meer dan goed... en toen klikte ik op foto 2en 3 en 4
![]()
En nou snap ik best dat niet elke foto even geweldig is, maar gewoon heel ander type![]()
en dan verwijdert ze jou zeker als jouw gezicht haar niet aanstaat...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of vrouwen met een foto die dusdanig bewerkt is dat je er echt helemaal níets meer op ziet.
1 van m'n matches:
[afbeelding]
Lijkt een beetje op m'n buurvrouw schuin t.o... en ik zie haar wel nachten lang achter de pc, dus wie weet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of vrouwen met een foto die dusdanig bewerkt is dat je er echt helemaal níets meer op ziet.
1 van m'n matches:
[afbeelding]
Mwooah, al een paar keer met haar gebabbeld en ze staat al een week of 4 in het lijstje, dus dat zit wel goed... Maar nee, dit soort foto's schiet niet echt op...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef woutabest het volgende:
[..]
en dan verwijdert ze jou zeker als jouw gezicht haar niet aanstaat...
Regel ff haar email!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op m'n buurvrouw schuin t.o... en ik zie haar wel nachten lang achter de pc, dus wie weet.
Heeft wel een goeie kont Kasta![]()
Ze is wel rond op alle fronten, maar geeft niet toch?quote:
Zolang het beperkt blijft tot 1 kin en buik, wil ik er iig wel ff naar kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:20 schreef -Delta- het volgende:
Ze is wel rond op alle fronten, maar geeft niet toch?Beter te dik dan te dun toch?
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zolang het beperkt blijft tot 1 kin en buik, wil ik er iig wel ff naar kijken.
quote:
Dan laat maar zitten, dan is het sowieso niet die match van mequote:
Moeilijke ventquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:25 schreef kastanova het volgende:
Dan laat maar zitten, dan is het sowieso niet die match van me.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:16 schreef Litpho het volgende:. Ik hoop dat degene op capa@yahoo.com blij is met zijn invite
.
Alsnog naar het goede adres verstuurd.
Dat taboe zal ik proberen te doorbreken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:39 schreef Tranceptor het volgende:
Na 28 topics nog steeds niemand bij een datingsite geslaagd?
OMG. Zo moeilijk is het toch ook weer niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:47 schreef Capa het volgende:
[..]
Dat taboe zal ik proberen te doorbreken.
En zo niet, dan moeten we het in deeltje 29 nog eens proberen.
Waarom was jij ookalweer single?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
OMG. Zo moeilijk is het toch ook weer niet.![]()
Er zijn in het vorige deel en dit deel altijd mensen die zeggen dat ze eenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:39 schreef Tranceptor het volgende:
Volgens mij omdat het niet meer ging met mijn ex, dat is meestal toch de reden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom was jij ookalweer single?
Een kinderhand is snel gevuld zeg ik dan maar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Er zijn in het vorige deel en dit deel altijd mensen die zeggen dat ze eenheel leuk iemand
gevonden hebben en vaker afspreken.
Dat is succesvol lijkt me.![]()
Ach ik vind het ook humor, dat mensen afspreken met de eerste beste op een site, maar goed, als ze er blij van worden, is het goed toch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld zeg ik dan maar.![]()
Jij loopt hier wel lekker cynisch te doen, maar echt veel succes heb je zelf ook niet, wel?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld zeg ik dan maar.![]()
See you in #29quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:50 schreef Tranceptor het volgende:
niet dat het beviel...
done.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:54 schreef jer0 het volgende:
anyone plz invite me to paiq too?
wat isser?quote:
Nee inderdaad, die 2 dates van volgende week ten spijt heb ik heul geen succes.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij loopt hier wel lekker cynisch te doen, maar echt veel succes heb je zelf ook niet, wel?
Ik heb m'n email adres in mijn profiel even gewijzigd, dat oude leverd idd vaker problemen op...dus als je nog hulp wil bij RP mag je me daarop mailenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:09 schreef Christine het volgende:
You have mailquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:17 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ik heb m'n email adres in mijn profiel even gewijzigd, dat oude leverd idd vaker problemen op...dus als je nog hulp wil bij RP mag je me daarop mailen
jawel, ze is heel leuk en heel lievquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:39 schreef Tranceptor het volgende:
Ik hoop voor je dat het iets word man. Keep us posted!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jawel, ze is heel leuk en heel liev
of het echt slagen wordt is natuurlijk nog even afwachten maar t ziet er goed uit hoor
Ik ben bang dat dat in 90% van de gevallen alleen zo tegenvalt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:29 schreef Black-Hole het volgende:
Vandaag was eindelijk een van mijn matches op paiq online en we hebben gezellig geklets en zijn op MSN doorgegaan. Was wel leuk om elkaar op een andere manier te leren kennen dan direct met een foto. Zo krijg je toch een ander beeld van iemand.
dan heb je 5 min verspild en zeg je oh sorry geen match tegen paiq en opbokkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat in 90% van de gevallen alleen zo tegenvalt.![]()
Hmmm.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
dan heb je 5 min verspild en zeg je oh sorry geen match tegen paiq en opbokken![]()
Ja precies, en dat is helaas ook eigenlijk altijd wel zo. Lijkt me niet meer dan logisch dat je een bepaald type man of vrouw aantrekkelijk vindt. En ook al chat iemand nog zo leuk en aardig, ik ben van mening dat uiteindelijk die fysieke klik doorslaggevend is. Als je qua uiterlijk niet op iemand zou kunnen vallen, dan ga je toch niet tegen je gevoel in moeite doen omdat die persoon zo aardig is? Toch?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat in 90% van de gevallen alleen zo tegenvalt.![]()
Preciesquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ja precies, en dat is helaas ook eigenlijk altijd wel zo. Lijkt me niet meer dan logisch dat je een bepaald type man of vrouw aantrekkelijk vindt. En ook al chat iemand nog zo leuk en aardig, ik ben van mening dat uiteindelijk die fysieke klik doorslaggevend is. Als je qua uiterlijk niet op iemand zou kunnen vallen, dan ga je toch niet tegen je gevoel in moeite doen omdat die persoon zo aardig is? Toch?!
Oh niks laat maar, niet belangrijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef Sylvana het volgende:
-Delta- waarom postte je nou vanmiddag???
blijkbaar is het wel belangrijk als je weerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh niks laat maar, niet belangrijk![]()
Verbazingwekkend genoeg is die smaak nog wel eens wat breder (en nee dames en heren, dat is geen teken van wanhoopquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ja precies, en dat is helaas ook eigenlijk altijd wel zo. Lijkt me niet meer dan logisch dat je een bepaald type man of vrouw aantrekkelijk vindt.
Ik ben meteen gestopt op Paiq na de eerste *niet in de smaak gevallen* fotoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik durf niet meer in te loggen. Ik heb gisteren met iemand zitten praten die ik eigenlijk het liefst weer uit mijn lijst flikker, maar omdat ik meer foto's wilde hebben heb ik mijn msn adres gegeven. Gezien het feit dat het een gevoelige jongen is die zichzelf een dichter vind (. )vind ik het te lullig om hem én te blokkeren én van mijn lijst af te knallen.
Ik ben gewoon veel te aardig voor dit date gedoe.
Een echte man zegt nu: "Doe niet zo ingewikkeld, er is wél wat."quote:
Nee dat zijn vrouwen die zo doordrammen, de mannen gapen en slaan hun krant weer open.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:53 schreef Capa het volgende:
[..]
Een echte man zegt nu: "Doe niet zo ingewikkeld, er is wél wat."
Ik wilde graag afhaken toen hij zei dat hij een gevoelige man was die graag gedichten maakt. Dat zie je toch niet aan een foto?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben meteen gestopt op Paiq na de eerste *niet in de smaak gevallen* foto![]()
![]()
Vind het zo sneu anders...![]()
![]()
Niks d'rvan, gewoon afknallen die hap.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef k_i_m het volgende:
Gezien het feit dat het een gevoelige jongen is die zichzelf een dichter vind (. )vind ik het te lullig om hem én te blokkeren én van mijn lijst af te knallen.
Had-ie een traan in zijn linkerooghoek?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik wilde graag afhaken toen hij zei dat hij een gevoelige man was die graag gedichten maakt. Dat zie je toch niet aan een foto?.
Ik voelde de bui al hangen toen hij zei dat hij niet het type was van een blotte babbel (en dus op andere datingsites nooit reacties krijgt)quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wilde graag afhaken toen hij zei dat hij een gevoelige man was die graag gedichten maakt. Dat zie je toch niet aan een foto?.
Tip: regel meer tijdelijke emailadressenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef k_i_m het volgende:
Ik durf niet meer in te loggen. Ik heb gisteren met iemand zitten praten die ik eigenlijk het liefst weer uit mijn lijst flikker, maar omdat ik meer foto's wilde hebben heb ik mijn msn adres gegeven. Gezien het feit dat het een gevoelige jongen is die zichzelf een dichter vind (. )vind ik het te lullig om hem én te blokkeren én van mijn lijst af te knallen.
Dat soort "watjes" zitten merendeel juist op die datingsitesquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef k_i_m het volgende:
Al had ie een traan op zijn reet. Ik ben veel te dominant voor dat soort watjes. Ik wil een date, geen hond.
Welnee, hij is al geblokkeerd op msn, nu nog een goed moment vinden om hem op PaiQ weg te knallen. Ik faseer hem gewoon uitquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tip: regel meer tijdelijke emailadressen.
Ik ben rol-overstijgend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:55 schreef -Delta- het volgende:
Nee dat zijn vrouwen die zo doordrammen, de mannen gapen en slaan hun krant weer open.
Ken je rol![]()
En? Wanneer neem je een voorbeeld aan k_i_m en ga je me uitfaseren?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Christine het volgende:
Mja, ik heb ook zo iemand op paiq. Best leuk om af en toe mee te praten, maar niet 24/7
Ik zoek nog een goed moment, want je lijkt me zo gevoelig...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
En? Wanneer neem je een voorbeeld aan k_i_m en ga je me uitfaseren?
Die types hangen ook meteen aan je lip, zodra je net 2 sec op Paiq zitquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef Christine het volgende:
Mja, ik heb ook zo iemand op paiq. Best leuk om af en toe mee te praten, maar niet 24/7
Nouja ik heb hem ook op msn, en daar spreekt ie me ook constant aan... "hoi spetter" enzo, terwijl ik hem echt nog maar net kenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die types hangen ook meteen aan je lip, zodra je net 2 sec op Paiq zit![]()
Ik heb ook van die meiden die mij constant lekker ding noemen. Dan krijg ik bijna direct het idee of het wel meisjes zijn, want ik ben helemaal niet lekker!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja ik heb hem ook op msn, en daar spreekt ie me ook constant aan... "hoi spetter" enzo, terwijl ik hem echt nog maar net ken
En ik ben er nog niet uit of hij mogelijk leuk zou kunnen zijn, dus ik wil 'm ook niet zomaar verwijderen nog
Whehe...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik heb ook van die meiden die mij constant lekker ding noemen. Dan krijg ik bijna direct het idee of het wel meisjes zijn, want ik ben helemaal niet lekker!![]()
Je weet dat het juist honden zijn die getemd willen worden.quote:
Den Haag heel gewoon? Niets van gemerktquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Whehe...
Mja, ik noem wel snel mensen "schat" of "lieverd", maar dat hoort bij mij denk ik... bovendien is dat hier in den haag heel gewoon. En ik ben een aanhankelijk typ. Maar nooit echt zomaar ongepast, of als begroeting ofzo...
wat heb je in hemelsnaam aangegeven als waarnaar je zoket op zoon site danquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Welnee, hij is al geblokkeerd op msn, nu nog een goed moment vinden om hem op PaiQ weg te knallen. Ik faseer hem gewoon uit.
Nouja, ik zoek een serieuze relatie, geen one-night-stand, emailcontact, of beste vriendquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:12 schreef Capa het volgende:
Dat soort types zijn toch nooit leuk? Eerst noemen ze je spetter, daarna moppie en over twee weken zit je te steengrillen met je schoonmoeder.![]()
Nouja, ik vind het heel normaal iigquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef woutabest het volgende:
[..]
Den Haag heel gewoon? Niets van gemerkt![]()
mailadres?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:21 schreef sam11 het volgende:
Heeft er nog iemand voor mij een paiq invite?
Ik wil niks temmen, daar heb ik geen kracht voorquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef Capa het volgende:
[..]
Je weet dat het juist honden zijn die getemd willen worden.
Niks, dit was een speeddate.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef UberPhreak het volgende:
[..]
wat heb je in hemelsnaam aangegeven als waarnaar je zoket op zoon site dan:D
Ja ben je nou dominant of niet?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:29 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil niks temmen, daar heb ik geen kracht voor.
Dan snap je dus ook wel dat het dan andersom moet om het voor mij interessant te houden.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef k_i_m het volgende:
Dan snap je dus ook wel dat het dan andersom moet om het voor mij interessant te houden.
Dan hoef je iig niet op Paiq te zijn om dat te gaan zoeken, want daar zitten alle zachte ei'tjesquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dan snap je dus ook wel dat het dan andersom moet om het voor mij interessant te houden.
Echte bikkels hangen uit in het bordeel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef -Delta- het volgende:
Dan hoef je iig niet op Paiq te zijn om dat te gaan zoeken, want daar zitten alle zachte ei'tjes![]()
Kasta zit er toch ook tussen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan hoef je iig niet op Paiq te zijn om dat te gaan zoeken, want daar zitten alle zachte ei'tjes![]()
Ik wilde net zeggen dat hij de uitzondering is, maar dat wist je al, dus heb ik achterwege gelaten.quote:
ik dacht altijd dat dat juist zielig wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:43 schreef Capa het volgende:
[..]
Echte bikkels hangen uit in het bordeel.![]()
Ja maar dat is een player, die doet alsof.quote:
Oh, en?quote:
Echte bikkels zijn ook zielig. Die dragen namelijk ook kalashnikovs.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:45 schreef sam11 het volgende:
ik dacht altijd dat dat juist zielig was![]()
Dus als ik het goed begrijp moet ik me als huilende dichter profileren om jouw msn te krijgen?quote:
Want?quote:
Oh ja,quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:48 schreef Sylvana het volgende:
ppssst, voordat er weer een modje komt zeiken, dit is wel weer erg slowchat he
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:47 schreef Capa het volgende:
[..]
Echte bikkels zijn ook zielig. Die dragen namelijk ook kalashnikovs.![]()
Dat komt nog welquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ja,
-OT-
Vandaag heb ik niet de ware gevonden!
Oh dat is wel jammer, idd misschien een nieuwe fotoquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef Sylvana het volgende:
ik had wel wat meer reacties verwacht eigenlijk nou ik me profiel volledig heb ingevuld
misschien dat ik maar weer es een nieuwe foto er op moet zetten ( als hij door die k*t keuring van lexa komt), misschien dat dat helptHeb nog full membership tot 23 januari, en ben eigenlijk niet van plan om daarna te verlengen
geloof het wel, Lexa is 19,95 per maandquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer, idd misschien een nieuwe foto![]()
Is Lexa trouwens net zo duur als RP?
is dat eigelijk niet gewoon duur?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
geloof het wel, Lexa is 19,95 per maand
Oh dat is exact evenveel... ik vond Lexa niks, profiel is te voorgekauwd, je kunt bv niet beroep invullen, allerlei dingen waardoor ik na een dag weer weg wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
geloof het wel, Lexa is 19,95 per maand
Als het goedkoper was, konden de zachte eitjes op Paiq het ook betalen. Je moet er iets voor overhebbenquote:
Ja maar jij hebt al gezoend en gefrunnikt.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het goedkoper was, konden de zachte eitjes op Paiq het ook betalen. Je moet er iets voor overhebben.
Ja, maar jij bent al hotel de botel. Daar hebben we niks aanquote:
dat is idd geen doen neequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Áls ik nog een keer ergens registreer, dan RP, en dan ga ik echt rigoureus te werk, gewoon meteen "geen interesse" sturen ipv eerst 300 te verzamelen en dan 1 voor 1 aan te klikken...![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent al hotel de botel te jong
of foto's met huisdieren of baby's ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarom denken mannen trouwens dat het tof is om met andere vrouwen op de foto te staan, en juist díe foto's te gebruiken om andere vrouwen mee te scoren? Ik snap die redenatie niet zo, want ik vind dat echt ontzettend lame.
Goed punt!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar jij bent al hotel de botel. Daar hebben we niks aan.
Ja en dat deed ik toen niet, was verbaasd dat er zoveel binnen kwam qua berichtjes en zat elk profiel door te nemen alsof het een examen was, ipv gewoon "3x niks" te denken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat is idd geen doen nee
Als iemand een berichtje stuurt met een complimentje over me foto stuur ik meteen " dank je wel" ofzo terug, en als ik geen interesse heb in iemand dan zeg ik dat ook meteen en ik verwijder ook gelijk alle berichtjes van mannen waar ik geen interesse in heb, dus dan heb ik mooi overzichtelijk bij elkaar welke mannen ik wel beter wil leren kennen
Omdat bepaalde mannen op datingsites heel graag willen bewijzen dat ze niet volkomen wereld- en vrouwvreemd zijn? Waarmee ze dus uiteraard het tegendeel bewijzen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef k_i_m het volgende:
Waarom denken mannen trouwens dat het tof is om met andere vrouwen op de foto te staan, en juist díe foto's te gebruiken om andere vrouwen mee te scoren?
Baby's krijg ik ook de rillingen van.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
of foto's met huisdieren of baby's ofzo
Baby's zijn inderdaad niet direct een goed idee. Ik wil toch wel eerst als vriendje worden ingeschaald en pas daarna ergens eventueel als papa.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
meestal zijn het de baby's van anderen hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Baby's zijn inderdaad niet direct een goed idee. Ik wil toch wel eerst als vriendje worden ingeschaald en pas daarna ergens eventueel als papa.
Niet iedereen denkt er zo over.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jawel, maar het stoort me tochquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
meestal zijn het de baby's van anderen hoor
En niet zelden is één van de redenen om op een datingsite te staan de afwezigheid van die ander als goede vader. Generalisatie, ik weet hetquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oja, de "hier sta ik met mijn kleine neefje op de foto" mannenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die bovenste doet me aan Ed O'Neill denken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef k_i_m het volgende:
En dan moeten kiezen tussen dit prethoofd:
[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
.
.
.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef k_i_m het volgende:
[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
.
.
.
Ik krijg alleen maar rot foto's voorbij, continu de meest vreselijke 2...quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef k_i_m het volgende:
[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
.
.
.
MOET je daaruit kiezen......lekkere site danquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef k_i_m het volgende:
[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
.
.
.
Pfoe ben ik ff blij dat ik daar niet tussen sta.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef k_i_m het volgende:
[afbeelding]
en deze
[afbeelding]
.
.
.
Efficiëntie kent geen tijdquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:12 schreef Capa het volgende:
(volgens mij zat ik net met jou te spietdeten trouwens maar je hebt me weggestuurd)
Ja, ik tref het ook altijdquote:
Ik mag alleen vrouwen uitnodigen. 99 stuks.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:11 schreef sam11 het volgende:
heeft er iemand een paig invite?
Als je 99 geïnteresseerde vrouwen zou kennen, zat je dan op Paiq?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef Capa het volgende:
[..]
Ik mag alleen vrouwen uitnodigen. 99 stuks.![]()
![]()
Alleen 's weekends, vermoedelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef Litpho het volgende:
Als je 99 geïnteresseerde vrouwen zou kennen, zat je dan op Paiq?
Ik ben al een half uur niet meer aan het speeddaten, ik heb geen zin om elke keer jongetjes van 20 weg te moeten drukken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:12 schreef Capa het volgende:
[..]
Pfoe ben ik ff blij dat ik daar niet tussen sta.![]()
(volgens mij zat ik net met jou te spietdeten trouwens maar je hebt me weggestuurd)
Ik dacht je in de foto's te herkennen maar ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben al een half uur niet meer aan het speeddaten, ik heb geen zin om elke keer jongetjes van 20 weg te moeten drukken.
Klinkt herkenbaar. Volgens mij ben ik bij Paiq ook in de kneuzen-poule terecht gekomen. Reden waarom ik er maar gewoon niet meer kom.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar rot foto's voorbij, continu de meest vreselijke 2...
Volgens mij moet ik "hoe belangrijk vind je het uiterlijk" wat hoger zetten?![]()
![]()
Ik heb jou al een aantal keer voorbij zien komen ja...quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Volgens mij ben ik bij Paiq ook in de kneuzen-poule terecht gekomen. Reden waarom ik er maar gewoon niet meer kom.![]()
Hm ja dat gevoel kreeg ik ook al.... ik vond het werkelijk 10 keer niks. Zo'n chat met een onbekende en dat idee achter die langzaam verschijnende foto is leuk en origineel. Maar het valt steeds zo tegen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Klinkt herkenbaar. Volgens mij ben ik bij Paiq ook in de kneuzen-poule terecht gekomen. Reden waarom ik er maar gewoon niet meer kom.![]()
Ah! Een medekneus!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb jou al een aantal keer voorbij zien komen ja...![]()
Ach, zolang ik nog in dezelfde poule val als jou en suikerzoet, die heb ik ook al genoeg voorbij zien komen, dan kan ik nog wel leven met die benoeming...quote:
Tis inderdaad elke keer weer behoorlijk schrikken als je de foto te zien krijgt. Krijg er zelf ook zo'n minderwaardigheidscomplex van: "Ben ik dan zelf zo lelijk dat ze denken dat dit een goeie match voor mij is?" Ik bedoel, uiterlijk is niet zaligmakend, maar kom op zeg! Het oog wil toch ook wel wat!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:08 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Hm ja dat gevoel kreeg ik ook al.... ik vond het werkelijk 10 keer niks. Zo'n chat met een onbekende en dat idee achter die langzaam verschijnende foto is leuk en origineel. Maar het valt steeds zo tegen.
Ik kreeg op paiq ook soms echt 2 superlelijke meiden te zien waar je dan een keuze uit moet makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar rot foto's voorbij, continu de meest vreselijke 2...
Volgens mij moet ik "hoe belangrijk vind je het uiterlijk" wat hoger zetten?![]()
![]()
Ik vind foto's met huisdieren juist hartstikke leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef Sylvana het volgende:
Daar betrap ik mezelf wel eens op, dat ik meer stem vanwege het huisdier, dan de persoon erbij...quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik vind foto's met huisdieren juist hartstikke leuk.
En toch gaan alle waarschuwingslampen branden als ik een foto met een baby erop zie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:05 schreef Sylvana het volgende:
Begon z`n naam toevalllig met een J?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef k_i_m het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:01 schreef Klare het volgende:
[..]
Begon z`n naam toevalllig met een J?
Nope, bij Knuz staat je foto er meteen op na het uploaden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:33 schreef het-is-mij het volgende:
knuz heb ik me vlgs mij ook aleens aan gemeld maar was dat daar niet dat je 2 of 3 dagen moet wachten om een foto te uploaden? of was dat meetic?
Die sunchaser lookalike heb ik trouwens ook gehad. Die naam begon met een T. toch?quote:
7 jaar ouder dan wiequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:30 schreef woutabest het volgende:
Psstt Christine...
jij bent 7 jaar ouder, in case you didn't know...![]()
Geweldig he, niets snappen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:34 schreef Christine het volgende:
[..]
7 jaar ouder dan wie
Dan jou? acht jaar scheelt dat, schat
Ik snap je niet
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:36 schreef woutabest het volgende:
[..]
Geweldig he, niets snappen?
Ik zou ook wel eens niets willen snappen, heeeeeeerlijk lijkt me dat.![]()
okay okay!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:36 schreef Christine het volgende:
[..]
(Maar volgens mij zijn we offtopic zo)
Oh dat is erg! Dan staan er 2 lelijkerds en dan moet je toch op 1 foto klikken! Nou ja 'moet', maar goed je snapt 'm wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik kreeg op paiq ook soms echt 2 superlelijke meiden te zien waar je dan een keuze uit moet makennee bedankt.
Paiq, het concept was leuk maar er zitten iets teveel haken en ogen aan, waarvan de afstanden waar geen rekening mee wordt gehouden nog wel de ergste is.
Ga geen 300km rijden elke keer als ik iemand wil zien of ontmoeten
.....etc
Scheelt het uiteindelijk? Ik heb bepaalde foto's waar ik altijd op stem als ik ze tegenkom, maar matchen, ho maar...quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Hebben jullie ook wel eens op paiq dat je niet elke afweging bij het foto's klikken even doordacht maakt, zodat je soms pas ziet wát je eigenlijk geklikt hebt, als het al te laat is?
Zo heb ik net geklikt op een jongen in bikini
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Hebben jullie ook wel eens op paiq dat je niet elke afweging bij het foto's klikken even doordacht maakt, zodat je soms pas ziet wát je eigenlijk geklikt hebt, als het al te laat is?
K_i_m is dan ook gebruikelijkerwijs te druk met het afpoeieren van 20-jarigen om met jou te matchen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheelt het uiteindelijk? Ik heb bepaalde foto's waar ik altijd op stem als ik ze tegenkom, maar matchen, ho maar...![]()
Mag ik één keer raden? De foto's van k_i_m?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scheelt het uiteindelijk? Ik heb bepaalde foto's waar ik altijd op stem als ik ze tegenkom, maar matchen, ho maar...![]()
Lul!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
K_i_m is dan ook gebruikelijkerwijs te druk met het afpoeieren van 20-jarigen om met jou te matchen.
Stom wijf!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Mag ik één keer raden? De foto's van k_i_m?
Jullie creëren gewoon een eigen waarheid. Ik ben me van geen kwaad bewust!quote:
Even zo vaak sta je voor de keus tussen een jongen met lang okselhaar in bikini en een puisterige jongen van 1.50 hoog met een pilsje van 2 liter in zijn hand... wat zou jij doen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Op 'menu' klikken en dan 'foto's beoordelen', dan krijg je weer andere foto's te zien!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Even zo vaak sta je voor de keus tussen een jongen met lang okselhaar in bikini en een puisterige jongen van 1.50 hoog met een pilsje van 2 liter in zijn hand... wat zou jij doen?
Maar nerds kunnen ook aardig en lief en stoer zijn hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef Christine het volgende:
Wel grappig. Vóór PaiQ wist ik niet dat er zoveel nerds bestonden.
Gewoon 'F5' kan ook, pruts-IT'er.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op 'menu' klikken en dan 'foto's beoordelen', dan krijg je weer andere foto's te zien!
Ja maar dat dilemma blijft zich herhalen, je kunt het niet eeuwig blijven ontlopen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op 'menu' klikken en dan 'foto's beoordelen', dan krijg je weer andere foto's te zien!
Ik heb bij de hele lelijke dat ik kiezen in iemands voordeel al teveel eer vind en bij de hele knappe dat ik niet wil kiezen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Ik pas me aan aan mijn publiek in plaats van dat ik mijn toetsenbord fetish opdring aan onwetende vrouwen...quote:
Dat is dan ook direct de enige fetish die je niet van plan bent op te dringen aan onwetende (en vooral onvermoedende) vrouwen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pas me aan aan mijn publiek in plaats van dat ik mijn toetsenbord fetish opdring aan onwetende vrouwen...![]()
ik wiebelde tussen de 6.5 en een 7quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef suikerzoet het volgende:
Ok en nu eerlijk zeggen........ ik kom er net achter dat je foto's blijkbaar een score krijgen en dat erbij staat hoe vaak erop geklikt is en wat het bijbehorende cijfer is. Durft iemand dat te vertellen?
In het begin bracht het me nog wel voldoening dat er bij het klikken bij de andere foto zo'n grote, rodequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb bij de hele lelijke dat ik kiezen in iemands voordeel al teveel eer vind en bij de hele knappe dat ik niet wil kiezen.![]()
Waar kan je die score zien dan? bij mij staat er niks.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef suikerzoet het volgende:
Ok en nu eerlijk zeggen........ ik kom er net achter dat je foto's blijkbaar een score krijgen en dat erbij staat hoe vaak erop geklikt is en wat het bijbehorende cijfer is. Durft iemand dat te vertellen?
Volgens mij hangt dat samen met hoe hoog je cijfer is. Mensen met een 4 of 5 zullen verdomd stil zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef suikerzoet het volgende:
21x beoordeeld, cijfer 9quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef suikerzoet het volgende:
Discretie is een rekbaar begrip, merk ik alweer...quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is dan ook direct de enige fetish die je niet van plan bent op te dringen aan onwetende (en vooral onvermoedende) vrouwen?.
Ik had net een speeddate met iemand die niks zeiquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:03 schreef bateend het volgende:
*speeddate gevonden!*'
'jeuh, laten we lekker speeddaten.'
*speeddate be-eindigt*
![]()
Discretie is het vermijden van detailsquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Discretie is een rekbaar begrip, merk ik alweer...![]()
Zoals een naam van een user die hier toevallig ook post?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Discretie is het vermijden van details.
Doe ik het weer... ik klik op twee kerels die met elkaar aan het stijldansen zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Graag gedaan!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:02 schreef suikerzoet het volgende:
Ik heb maar 1 foto geplaatst tot nu toe... sinds gisteren lid, 64 keer beoordeeld en 8.7 als cijfer. Vind ik wel aardig van ze.
Gaat het nou nog steeds over k_i_m?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een naam van een user die hier toevallig ook post?![]()
Dat wist ik van Christine, niet van jouquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een naam van een user die hier toevallig ook post?![]()
Zeg, als jullie mij in je roddels betrekken, willen jullie dat dan alstjeblieft op zo'n manier doen dat ik ook snap waar het over gaat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wist ik van Christine, niet van jou.
Dit gesprek zetten we wel voort op een ander tijdstip en op een andere plaats...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wist ik van Christine, niet van jou.
Haha! Dank uquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Gaat het nou nog steeds over k_i_m?
Jij staat bij mij onder de genodigden omdat ik jou je invite heb gestuurd. Vanaf daar kan ik ook je foto bekijken. Omgekeerd kan ook overigens als jij kijkt bij 'Chatten met genodigden'.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:13 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Haha! Dank umaar hoe weet jij dan wie ik ben? Niet dat het wat uitmaakt, maar er staan toch geen namen bij?
En nu mag je met Tim om mij battelenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:15 schreef Tranceptor het volgende:
Nu 10 minuten geleden dat ik om een speeddate vroeg
Ik zie wel heel erg veel lelijke vrouwen op Paiq, dus wat dat betreft heb je gelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:17 schreef -Jelmer- het volgende:
Hej jongens, hier nog even een reactie van mij m.b.t. jullie Paiq-ervaringen:
Ik merk wederom dat het weer vooral de dames zijn die zich storen aan het concept van eerst even chatten, dan pas foto zien; en dan voornamelijk omdat de foto van de betreffende kerel eigenlijk 'altijd' tegenvalt! Hoe kan dit, zijn er zoveel meer knappe vrouwen op Paiq dat de mannen hier niet over klagen - of zijn vrouwen gewoon veel veeleisender?
We zijn trouwens van plan de SpeedDate ook te gaan 'matchen', waarbij dit meestal zal neerkomen op dat een vrouw die toevallig eens zin heeft in een SpeedDate de voor haar 'beste' kerel uit het lijstje van wachtenden kerels krijgt. Zou dat het SpeedDaten misschien wat aantrekkelijker maken voor jullie vrouwen?
Oh en 'delta', je zegt dat je na de eerste tegenvallende foto van Paiq bent gegaan; en toch weet je dat er praktisch alleen maar watjes op Paiq zitten? Doe mij eens zo'n cursus conclusies trekken
Ah ok, duidelijk!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij staat bij mij onder de genodigden omdat ik jou je invite heb gestuurd. Vanaf daar kan ik ook je foto bekijken. Omgekeerd kan ook overigens als jij kijkt bij 'Chatten met genodigden'.
Over dat grote verhaal kan ik niet oordelen omdat ik toch een apart verhaal ben, maar singlefeestjes lijken mij best wel eens grappig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:17 schreef -Jelmer- het volgende:
=verhaal=
Als laatste vroeg ik me af, gaan jullie wel eens naar singles-feesten zoals georganiseerd worden door o.a. RP en Lexa? Zoja, hoe zijn dat soort feestjes?
Dat is trouwens niet helemaal waar. Wat ik wel vind, is dat als je foto's gaat kijken op de "wat kanslozere tijden" (laat in de avond bijv.") alleen maar foto's van wat minder aantrekkelijke mannen te zien krijgt. En dan ook niet weinig, maar op een gegeven moment zit er bijna niks aantrekkelijks meer tussenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:17 schreef -Jelmer- het volgende:
Hej jongens, hier nog even een reactie van mij m.b.t. jullie Paiq-ervaringen:
Ik merk wederom dat het weer vooral de dames zijn die zich storen aan het concept van eerst even chatten, dan pas foto zien; en dan voornamelijk omdat de foto van de betreffende kerel eigenlijk 'altijd' tegenvalt! Hoe kan dit, zijn er zoveel meer knappe vrouwen op Paiq dat de mannen hier niet over klagen - of zijn vrouwen gewoon veel veeleisender? Ook bij het foto's beoordelen zul je uiteraard mindere foto's te zien krijgen - hoe moet Paiq anders weten dat dit gebruikers zijn die over het algemeen als minder-knap worden beschouwd?
Zeker! Goed idee! Al is het alleen maar op leeftijd en eventueel woonplaatsquote:We zijn trouwens van plan de SpeedDate ook te gaan 'matchen', waarbij dit meestal zal neerkomen op dat een vrouw die toevallig eens zin heeft in een SpeedDate de voor haar 'beste' kerel uit het lijstje van wachtenden kerels krijgt. Zou dat het SpeedDaten misschien wat aantrekkelijker maken voor jullie vrouwen?
Zeker zo'n kilometer lange lijst met do's en don'ts?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:33 schreef Sylvana het volgende:
aarrg, waarom reageren mannen die niet aan mijn eisen voldoen toch gewoon terwijl ik duidelijk in me profiel heb staan dat ik daar op afknap? heb gewoon in 10 minuten al 3 keer geen interesse gestuurd om die reden
nee hoor, heb maar een paar simpele eisen, zoals niet boven de 30 en uit Overijssel en dan sturen nog mannen van 36 uit Rotterdam een berichtje bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
Zeker zo'n kilometer lange lijst met do's en don'ts?
Daar kan ik nou niet echt tegen
Oh op die manier, daar kan ik nog inkomen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee hoor, heb maar een paar simpele eisen, zoals niet boven de 30 en uit Overijssel en dan sturen nog mannen van 36 uit Rotterdam een berichtje bijvoorbeeld
Het wachten is op degene die vervolgens met dyslexie als excuus gaat zwaaienquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee hoor, heb maar een paar simpele eisen, zoals niet boven de 30 en uit Overijssel en dan sturen nog mannen van 36 uit Rotterdam een berichtje bijvoorbeeld
Tja, geeft ook wel direct het intelligentieniveau aan van de mannen daar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik werd gisteravond ook al zonder wat te zeggen door een Kim weggedruktquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:21 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben al een half uur niet meer aan het speeddaten, ik heb geen zin om elke keer jongetjes van 20 weg te moeten drukken.
Netjes is het niet, maar het is jouw date. Als het niet bevalt, lekker afkappen en niet de schijn op gaan zitten houden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:39 schreef Capa het volgende:
Wat zijn eigenlijk de mores op dat gebied? Als het niet klikt, mag je dan gewoon heel hard weglopen na, pakweg, vijf minuten? Of is dat onbeleefd?
ach joh, wie zegt dat zij niet hard wegrent 'beim ersten Blick in deinen Augen' of daarvoor alquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:39 schreef Capa het volgende:
Hee, heb dus morgen een date irl (via Knuz), maar geen enkele ervaring daarmee, tenminste niet zo out of the blue.
Wat zijn eigenlijk de mores op dat gebied? Als het niet klikt, mag je dan gewoon heel hard weglopen na, pakweg, vijf minuten? Of is dat onbeleefd?
Ik heb echt een godsgruwelijke hekel aan blauwtjes lopen dus alle mogelijke escapes zijn welkom.
Ik zou zeggen dat één drankje blijven zitten wel het minimum aan beleefdheid is. Aan de andere kant, als je die persoon toch nooit meer ziet zijn de consequenties van je gedragen als de eerste de beste hork vermoedelijk ook nihil (of ze moet net een vriendin zijn van die leuke meid waar je als volgende achteraan gaatquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:39 schreef Capa het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef milagro het volgende:
ach joh, wie zegt dat zij niet hard wegrent 'beim ersten Blick in deinen Augen' of daarvoor al
Hm, lijkt me redelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef Litpho het volgende:
Ik zou zeggen dat één drankje blijven zitten wel het minimum aan beleefdheid is.
Ik benader de wereld graag theatraal en het lijkt me gewoon een prachtig gezicht als ik zoiets bij een ander stel zie gebeuren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:48 schreef Sylvana het volgende:
maar gelijk wegrennen na 5 minuten zou ik niet echt netjes vinden, maar goed, als je der daarna nooit meer ziet dan krijg je natuurlijk er geen problemen mee, maar ik zou het erg lullig vinden iig
Gewetensvol zijn voor een ander is altijd makkelijkerquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef milagro het volgende:
wat een gewetensvolle mensen allemaal, hier zeg
Ik heet geen kim op PaiQquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:40 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik werd gisteravond ook al zonder wat te zeggen door een Kim weggedrukt
Lust op het eerste gezicht! Tuurlijk kan dat!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:07 schreef Capa het volgende:
En als ze geweldig is en ze vindt jou ook geweldig en binnen vijf minuten zit je met een boner in je broek en zij met glazige ogen naar je te staren?
(kan dat eigenlijk)
Had ik toch gelijk. Je had wel een hekel aan kou.quote:
Geef je registratie mail adres maar, dan zoek ik je wel opquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij speeddaten? Ik weet in ieder geval al dat ik alle kimmen weg kan drukken...
Het moet wel voor ons beiden een uitdaging blijven dat we strax op elkaar uitkomen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Geef je registratie mail adres maar, dan zoek ik je wel op.
Mijn speeddate is momenteel offline, rukkerquote:
Je was nog niet eens in beeld en je verwachtte al dat hij ging rukken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn speeddate is momenteel offline, rukker.
Speeddaten is niet afhankelijk van een pakket, helaas.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:20 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je zit niet in mijn 'pakket', schijnbaar!![]()
Dan zou die jouwe toch ook moeten oppikkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Speeddaten is niet afhankelijk van een pakket, helaas.
Ik haal degenen gewoon weg waarvan ik niet wil dat ze met me praten, dat is met 1 beoordelingsknop gebeurd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Christine het volgende:
Trouwens, wat wel handig zou zijn voor paiq, is een soort "afwezig" status, of "offline weergeven" zoiets... want ik wil soms wel even snel inloggen om bijv. een invite te sturen, maar het helpt niet als er dan allemaal matches tegen me gaan praten
Dat kan ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik haal degenen gewoon weg waarvan ik niet wil dat ze met me praten, dat is met 1 beoordelingsknop gebeurd.
iig beter dan een man in bikiniquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Tranceptor het volgende:
[afbeelding]
Dit staat onder de vrouwen bij foto's beoordelen.
Die zijn allang blij dat er iemand online isquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Christine het volgende:
Trouwens, wat wel handig zou zijn voor paiq, is een soort "afwezig" status, of "offline weergeven" zoiets... want ik wil soms wel even snel inloggen om bijv. een invite te sturen, maar het helpt niet als er dan allemaal matches tegen me gaan praten
Zitten we weer in dezelfde doelgroep te vissen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef Litpho het volgende:
Het gaat er op Paiq in ieder geval niet beter op worden als een heel stel blondines vergeten dat ze ooit een knopje "offline weergeven" hebben aangeklikt en vervolgens klagen dat ze nooit aanspraak krijgen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Tranceptor het volgende:
[afbeelding]
Zeg, volgens mij moet er iets gedaan worden aan jouw vooroordelen tegenover blondinesquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn allang blij dat er iemand online is. Het gaat er op Paiq in ieder geval niet beter op worden als een heel stel blondines vergeten dat ze ooit een knopje "offline weergeven" hebben aangeklikt en vervolgens klagen dat ze nooit aanspraak krijgen
.
Smaakvolle blondjes die een huisIT'er nodig hebben om hun computer voor ze aan te zetten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zitten we weer in dezelfde doelgroep te vissen?![]()
Ofcorz.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:51 schreef Christine het volgende:
[..]
En jij hebt d'r een oneliner gestuurd?
Hey! Zo heb ik AirwiN ook ontmoetquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Smaakvolle blondjes die een huisIT'er nodig hebben om hun computer voor ze aan te zetten?.
Ja, sorry voor de tikfoutquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ofcorz.![]()
Ik kreeg net een oneliner, OMG!
Sommige mensen zijn echt de weg kwijt.
En jij wilde wel voor hem schoonmaken en ook onder de tafel (stof) zuigen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey! Zo heb ik AirwiN ook ontmoet
Pardon? Ik heb jou pas kennis laten maken met mijn IT kwaliteiten toen onze relatie al wat verder gevorderd was...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey! Zo heb ik AirwiN ook ontmoet
Ach, een stiekeme intelligentietest is nooit weg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn allang blij dat er iemand online is. Het gaat er op Paiq in ieder geval niet beter op worden als een heel stel blondines vergeten dat ze ooit een knopje "offline weergeven" hebben aangeklikt en vervolgens klagen dat ze nooit aanspraak krijgen
.
Vertel het eens. Een succesvolle speeddate?quote:
zal wel een foutje zijn dan, wat een leuke kerel zegquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Tranceptor het volgende:
[afbeelding]
Misschien heeft hij een vrouwen invite van imand gekregen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zal wel een foutje zijn dan, wat een leuke kerel zeg
Je kan ze ook afbrekenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet nog 28 seconden volmaken. Dan kan ik weer verder zoeken.
Ja, zo bot ben ik nou ook weer nietquote:
"Nog 28 seconden met jou doorbrengen zou me de wil tot leven definitief ontnemen. Toedels".quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, zo bot ben ik nou ook weer niet.
De waarheid is hard, ze willen je niet en je bent zo uniek dat er geen enkele match voor je is!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:17 schreef Capa het volgende:
Ik mag altijd 5 min. extra chatten maar daarna is het toch echt met me gedaan.
![]()
En ik wil een lijst matches van hier tot Rio. Voor de heb.
ik heb er nu 3, allemaal offlinequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
De waarheid is hard, ze willen je niet en je bent zo uniek dat er geen enkele match voor je is!
Waarom knip je de foto's er nou af?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:28 schreef timeloop het volgende:
Scores voor de foto?
Ikke benieuwd, toch maar even kijken.
En wat zie ik???
[afbeelding]
* ego takes a giant boost *
![]()
wtf? ik ben nog niet eens bevoegd om becijferd te worden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:28 schreef timeloop het volgende:
Scores voor de foto?
Ikke benieuwd, toch maar even kijken.
En wat zie ik???
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |