Waar kan je die score zien dan? bij mij staat er niks.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef suikerzoet het volgende:
Ok en nu eerlijk zeggen........ ik kom er net achter dat je foto's blijkbaar een score krijgen en dat erbij staat hoe vaak erop geklikt is en wat het bijbehorende cijfer is. Durft iemand dat te vertellen?
Volgens mij hangt dat samen met hoe hoog je cijfer is. Mensen met een 4 of 5 zullen verdomd stil zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef suikerzoet het volgende:
Ok en nu eerlijk zeggen........ ik kom er net achter dat je foto's blijkbaar een score krijgen en dat erbij staat hoe vaak erop geklikt is en wat het bijbehorende cijfer is. Durft iemand dat te vertellen?
21x beoordeeld, cijfer 9quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef suikerzoet het volgende:
Discretie is een rekbaar begrip, merk ik alweer...quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is dan ook direct de enige fetish die je niet van plan bent op te dringen aan onwetende (en vooral onvermoedende) vrouwen?.
Ik had net een speeddate met iemand die niks zeiquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:03 schreef bateend het volgende:
*speeddate gevonden!*'
'jeuh, laten we lekker speeddaten.'
*speeddate be-eindigt*
![]()
Discretie is het vermijden van detailsquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Discretie is een rekbaar begrip, merk ik alweer...![]()
Zoals een naam van een user die hier toevallig ook post?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Discretie is het vermijden van details.
Doe ik het weer... ik klik op twee kerels die met elkaar aan het stijldansen zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:40 schreef Christine het volgende:
Hebben jullie ook wel eens op paiq dat je niet elke afweging bij het foto's klikken even doordacht maakt, zodat je soms pas ziet wát je eigenlijk geklikt hebt, als het al te laat is?
Zo heb ik net geklikt op een jongen in bikini
Graag gedaan!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:02 schreef suikerzoet het volgende:
Ik heb maar 1 foto geplaatst tot nu toe... sinds gisteren lid, 64 keer beoordeeld en 8.7 als cijfer. Vind ik wel aardig van ze.
Gaat het nou nog steeds over k_i_m?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een naam van een user die hier toevallig ook post?![]()
Dat wist ik van Christine, niet van jouquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals een naam van een user die hier toevallig ook post?![]()
Zeg, als jullie mij in je roddels betrekken, willen jullie dat dan alstjeblieft op zo'n manier doen dat ik ook snap waar het over gaat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wist ik van Christine, niet van jou.
Dit gesprek zetten we wel voort op een ander tijdstip en op een andere plaats...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat wist ik van Christine, niet van jou.
Haha! Dank uquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Gaat het nou nog steeds over k_i_m?
Jij staat bij mij onder de genodigden omdat ik jou je invite heb gestuurd. Vanaf daar kan ik ook je foto bekijken. Omgekeerd kan ook overigens als jij kijkt bij 'Chatten met genodigden'.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:13 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Haha! Dank umaar hoe weet jij dan wie ik ben? Niet dat het wat uitmaakt, maar er staan toch geen namen bij?
En nu mag je met Tim om mij battelenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:15 schreef Tranceptor het volgende:
Nu 10 minuten geleden dat ik om een speeddate vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |