Ik heet geen kim op PaiQquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:40 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ik werd gisteravond ook al zonder wat te zeggen door een Kim weggedrukt
Lust op het eerste gezicht! Tuurlijk kan dat!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:07 schreef Capa het volgende:
En als ze geweldig is en ze vindt jou ook geweldig en binnen vijf minuten zit je met een boner in je broek en zij met glazige ogen naar je te staren?
(kan dat eigenlijk)
Had ik toch gelijk. Je had wel een hekel aan kou.quote:
Geef je registratie mail adres maar, dan zoek ik je wel opquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij speeddaten? Ik weet in ieder geval al dat ik alle kimmen weg kan drukken...
Het moet wel voor ons beiden een uitdaging blijven dat we strax op elkaar uitkomen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Geef je registratie mail adres maar, dan zoek ik je wel op.
Mijn speeddate is momenteel offline, rukkerquote:
Je was nog niet eens in beeld en je verwachtte al dat hij ging rukken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn speeddate is momenteel offline, rukker.
Speeddaten is niet afhankelijk van een pakket, helaas.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:20 schreef Roellio het volgende:
[..]
Je zit niet in mijn 'pakket', schijnbaar!![]()
Dan zou die jouwe toch ook moeten oppikkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Speeddaten is niet afhankelijk van een pakket, helaas.
Ik haal degenen gewoon weg waarvan ik niet wil dat ze met me praten, dat is met 1 beoordelingsknop gebeurd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Christine het volgende:
Trouwens, wat wel handig zou zijn voor paiq, is een soort "afwezig" status, of "offline weergeven" zoiets... want ik wil soms wel even snel inloggen om bijv. een invite te sturen, maar het helpt niet als er dan allemaal matches tegen me gaan praten
Dat kan ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik haal degenen gewoon weg waarvan ik niet wil dat ze met me praten, dat is met 1 beoordelingsknop gebeurd.
iig beter dan een man in bikiniquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Tranceptor het volgende:
[afbeelding]
Dit staat onder de vrouwen bij foto's beoordelen.
Die zijn allang blij dat er iemand online isquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Christine het volgende:
Trouwens, wat wel handig zou zijn voor paiq, is een soort "afwezig" status, of "offline weergeven" zoiets... want ik wil soms wel even snel inloggen om bijv. een invite te sturen, maar het helpt niet als er dan allemaal matches tegen me gaan praten
Zitten we weer in dezelfde doelgroep te vissen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef Litpho het volgende:
Het gaat er op Paiq in ieder geval niet beter op worden als een heel stel blondines vergeten dat ze ooit een knopje "offline weergeven" hebben aangeklikt en vervolgens klagen dat ze nooit aanspraak krijgen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Tranceptor het volgende:
[afbeelding]
Zeg, volgens mij moet er iets gedaan worden aan jouw vooroordelen tegenover blondinesquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn allang blij dat er iemand online is. Het gaat er op Paiq in ieder geval niet beter op worden als een heel stel blondines vergeten dat ze ooit een knopje "offline weergeven" hebben aangeklikt en vervolgens klagen dat ze nooit aanspraak krijgen
.
Smaakvolle blondjes die een huisIT'er nodig hebben om hun computer voor ze aan te zetten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zitten we weer in dezelfde doelgroep te vissen?![]()
Ofcorz.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:51 schreef Christine het volgende:
[..]
En jij hebt d'r een oneliner gestuurd?
Hey! Zo heb ik AirwiN ook ontmoetquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Smaakvolle blondjes die een huisIT'er nodig hebben om hun computer voor ze aan te zetten?.
Ja, sorry voor de tikfoutquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ofcorz.![]()
Ik kreeg net een oneliner, OMG!
Sommige mensen zijn echt de weg kwijt.
En jij wilde wel voor hem schoonmaken en ook onder de tafel (stof) zuigen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey! Zo heb ik AirwiN ook ontmoet
Pardon? Ik heb jou pas kennis laten maken met mijn IT kwaliteiten toen onze relatie al wat verder gevorderd was...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey! Zo heb ik AirwiN ook ontmoet
Ach, een stiekeme intelligentietest is nooit weg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die zijn allang blij dat er iemand online is. Het gaat er op Paiq in ieder geval niet beter op worden als een heel stel blondines vergeten dat ze ooit een knopje "offline weergeven" hebben aangeklikt en vervolgens klagen dat ze nooit aanspraak krijgen
.
Vertel het eens. Een succesvolle speeddate?quote:
zal wel een foutje zijn dan, wat een leuke kerel zegquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:44 schreef Tranceptor het volgende:
[afbeelding]
Misschien heeft hij een vrouwen invite van imand gekregen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zal wel een foutje zijn dan, wat een leuke kerel zeg
Je kan ze ook afbrekenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet nog 28 seconden volmaken. Dan kan ik weer verder zoeken.
Ja, zo bot ben ik nou ook weer nietquote:
"Nog 28 seconden met jou doorbrengen zou me de wil tot leven definitief ontnemen. Toedels".quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, zo bot ben ik nou ook weer niet.
De waarheid is hard, ze willen je niet en je bent zo uniek dat er geen enkele match voor je is!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:17 schreef Capa het volgende:
Ik mag altijd 5 min. extra chatten maar daarna is het toch echt met me gedaan.
![]()
En ik wil een lijst matches van hier tot Rio. Voor de heb.
ik heb er nu 3, allemaal offlinequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
De waarheid is hard, ze willen je niet en je bent zo uniek dat er geen enkele match voor je is!
Waarom knip je de foto's er nou af?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:28 schreef timeloop het volgende:
Scores voor de foto?
Ikke benieuwd, toch maar even kijken.
En wat zie ik???
[afbeelding]
* ego takes a giant boost *
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |