quote:Op donderdag 29 december 2005 14:12 schreef ranja het volgende:
Ik weet niet hoe 'indie' alles is maar hier een lijstje uit mijn bookmarks. Blijft lastig dat de search niet meer werkt
Blonde redhead
Queen adreena
Tegan & Sara
Dover
Juliana Hatfield
Dot Allison
Gitaarbandjes met zangeres (4AD en zo)
Gitaarbandjes met zangeres (4AD en zo) Deel 2
Gitaarbandjes met zangeres (4AD en zo) Deel 3
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ziehier een perfect werkende search: http://forumtools.phserver.net/search_lite/
En jouw in MUZ geopende topics: http://forumtools.phserver.net/search_lite/search.php?title=&ts=ranja&forum%5B%5D=30&max=50&searchtype=fulltext
Ik heb 'm net 2 keer gedraaid en vind het een verdraaid goede plaat. Heerlijk accent en inderdaad Blur, maar wat hoekiger, agressiever en minder catchy.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:14 schreef Z het volgende:
Overigens van The Joggers vind ik ' With a Cape and a Cane' stukken beter dan ' Solid Guild'. De amg is het niet met me eens maar wat weten die nou.
Belachelijk inderdaad dat de search rechtsboven niet doorlinkt, daar velen deze search niet eens kennen.quote:
Hee, waar is John Cunningham? Ik ben wel voor aparte topics ook, lekker leuk.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:46 schreef pfaf het volgende:
Aanzetje, en na 3 minuten zat om het op alfabet te zetten.
Het grote Belle & Sebastian topic (deel 2)
Calexico
Bright Eyes
Daniel Johnston
Death Cab For Cutie
Evil Superstars
Ghinzu
Guided By Voices
The Go! Team
Grandaddy
Interpol
Kaizers Orchestra
Mogwai
The Shins
Okkervil River
Seafood
Teenage Fanclub
Phoenix
Het ultieme Pavement topic
Wie kent de band Pinback?
Super Furry Animals
Wannadies
The Zutons
En of bands als Zutons erbij horen weet ik ook niet.
Ik wilde zelf voorstellen om hier een apart topic voor te onderhouden, waar we dan naar linken in de OP van de indiereeks. Anders wordt het wel een erg wanordelijke puinzooi.quote:Op donderdag 29 december 2005 17:30 schreef DaisyDuke het volgende:
Poeh, dat gaat een OP worden die zich met die van Trivia kan gaan meten!
Kan ook. En die dan updaten als er voldoende toevoegingen aan die lijst zijn, een beetje zoals we met de concertagenda omgaan (alleen copy/pasten we die laatste weer wel in zijn totaliteit naar de OP).quote:Op donderdag 29 december 2005 18:05 schreef Z het volgende:
Of alle topics in 1 post stoppen en daar naar linken vanuit de OP?
Ik vind hem vooral erg humoristisch en leuk gevonden.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:09 schreef Z het volgende:
Die Aphex Twin clip is echt enorm 'disturbing' overigens.
humoristisch, leuk of disturbing....hangt er een beetje vanaf welke drugs je hebt genomen ;-)quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:46 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral erg humoristisch en leuk gevonden.![]()
Lag ook een beetje aan de bui waarin in was gisten denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 00:46 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral erg humoristisch en leuk gevonden.![]()
Het zwijgen hierop betekent dat het een goede optie is of juist niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:10 schreef peaceman het volgende:
Waarom geen OP die uit 2 posts bestaat? Is dat een bezwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |