quote:- Helicopter now carry 8 missiles rather than 14
- TV-Guided missile now have a shorter range
- Hit points on all air vehicles has been reduced
- AA missile lock has been improved
- Support kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Sniper kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- Anti-Tank kits have had their primary weapons adjusted for accuracy
- "Dolphin Diving" is no longer possible
- Players can no longer jump and shoot at the same time
- "Prone Spamming" is now fixed
- "Sprint exploit" is now fixed
- The Sa80 weapon has been improved
- The G3A3 weapon has been improved
- Reload while sprinting has been enabled
- Chinese and MEC APCs can now shoot through penetrable materials
- Damage decreased for the M134
- Medic defibrillator paddles have been adjusted. They now reload while not in use.
quote:De volgende leden (die zijn of haar statsignature hebben upgeload op het aparte BoF forum) zijn allemaal lid van BoF. Dit is dus de rankstand binnen BoF zelf. Escape is op dit moment de #1 van BoF.
Hmm..patchen wil volgens mij wel eens helpen. ik heb ook geen SF,maar kan gewoon gamen op de BoF-serverquote:Op woensdag 14 december 2005 17:51 schreef Drumpie het volgende:
Ik kan ook geen server meer vinden waar ik op kan spelen en als ik de BoF! IP intoets krijg ik dat ik geen SF heb ( heb ik ook niet ) en dat ik die moet aanschaffen
Proficiat Kerel!quote:Op woensdag 14 december 2005 18:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Allemaal bedankt voor de felicitaties
Komt perfect geluid uit m'n Logitech Z-4 Speakers
Eigenlijk al te laat maar goed.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:34 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ga waarschijnlijk met nlboy mee als introducee.
hmmm moet toch meer gaan spelenquote:Op woensdag 14 december 2005 18:17 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Het is me gelukt Raffie, ik ben je weer voorbij![]()
Ook NLboy heeft er minder dan mij zie ik...whooo, niet meer degene met het laagste aantal punten![]()
Ja, ik hoorde het pas een paar dagen geleden van hem. Sorry daarvoor.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Eigenlijk al te laat maar goed.![]()
Je bezet een volledige plek of kom je als gezelschap? En welke dagen mag ik je verwachten?![]()
kort samengevat:quote:Op woensdag 14 december 2005 16:06 schreef RudyCarell het volgende:
Jongens nieuws over de volgende BF2 patch
voor de luie mensen onder ons:
[..]
Jongens, moet ik nu alles voorkauwen! Hij postte zoiets als: 'gefiliciteerd' .quote:Op woensdag 14 december 2005 16:51 schreef jpjedi het volgende:
Fillipe,
Timminater 16 jaar: ah vandaar
Vanwaar deze opmerking? ik volg je niet zo..
Dat heb ik ook gedaan (speel soms in de bof server) maar ik krijg maar geen mail.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:33 schreef Fillipe het volgende:
@Rog, en kom inderdaad eens bij BoF! Oftewel aanmelden op dat forum!
Frank! Lullo! Fix dat eens!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan (speel soms in de bof server) maar ik krijg maar geen mail.
Ik ben dan druk met zooi aan het sjouwen voor de lan. Dus misschien wat later op de avond.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik geloof niks van die patch, ze zouden dan eindelijk eens naar de community geluisterd hebben en dat bestaat niet. Overigens zou ik het ook stom vinden als je niet meer kunt springen en schieten tegelijk.
Remindertje
Zijn er nog BoF-ers die donderdagavond zin hebben om te spelen op de FoD server?
Wij zijn in ieder geval met 6 FoD-ers en nog 2a3 "huurlingen".
Server: i3d - Ranked Fight or Die! BF2
IP:84.244.131.36:16567
Je kan er gewoon op hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb me echt al iets van een paar maanden geleden aangemeldt.
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:31 schreef Incolumis het volgende:
nlboy pak es een nieuwere namenlijst, mijne staat er weer niet tussen :s
En ik heb je echt al een paar maanden geautoriseerdquote:Op woensdag 14 december 2005 22:08 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb me echt al iets van een paar maanden geleden aangemeldt.
ben er tussen de regulier- en live-uitzendig van BBquote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik geloof niks van die patch, ze zouden dan eindelijk eens naar de community geluisterd hebben en dat bestaat niet. Overigens zou ik het ook stom vinden als je niet meer kunt springen en schieten tegelijk.
Remindertje
Zijn er nog BoF-ers die donderdagavond zin hebben om te spelen op de FoD server?
Wij zijn in ieder geval met 6 FoD-ers en nog 2a3 "huurlingen".
Server: i3d - Ranked Fight or Die! BF2
IP:84.244.131.36:16567
is het klaar is het klaar?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:03 schreef Suikermais het volgende:
Jedi !!!!
Bel mij eens effe terug. Heb info over je systeem...
Yep....morgen alleen nog effe de hdd's , geluidskaartje en dvd-fikker inbouwenquote:Op donderdag 15 december 2005 17:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
is het klaar is het klaar?![]()
ik vind gamen op een laptop namelijk armoedig![]()
Overigens heb ik vreselijk veel zin in de lan![]()
HoeRRR A voor Jediquote:Op donderdag 15 december 2005 17:45 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Yep....morgen alleen nog effe de hdd's , geluidskaartje en dvd-fikker inbouwen
En waarom?quote:Op donderdag 15 december 2005 17:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik vind gamen op een laptop namelijk armoedig![]()
ben jij ook al zo'n laptop pauperquote:
Dus die Simpsons seizoenen kan ik wel vergeten??quote:Op donderdag 15 december 2005 19:07 schreef kievit19 het volgende:
veel plezier allemaal op de LAN ,
als ik wat meer tijd had, was ik de zondag ook wel even gekomen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |