Iedereen gamedquote:Op woensdag 7 december 2005 14:25 schreef kepler het volgende:
moet ik nu als enige zonder de 360 een nieuw topic openen
Ik heb er ook nog geen hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 14:25 schreef kepler het volgende:
moet ik nu als enige zonder de 360 een nieuw topic openen
dan maak ik in mn eentje dit topic wel volquote:
Geen gevaren meer op de Hexic leaderboardsquote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef Fliepke het volgende:
godverdegodver
Ik kan niet meer op live komen vanwege een of ander grapje van mn provider
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:39 schreef Gamedemon het volgende:
en toch ga ik een nieuwe OP klussen vandaag
Heb Hexic inmiddels ook ontdekt, stond gisteravond nr. 2 van de 4 fokkers in m'n friendslist...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:40 schreef YourArsonist het volgende:
[..]
Geen gevaren meer op de Hexic leaderboards![]()
(Nee serieus, dat is bruut genaaid, hopelijk lossen ze het snel op. Welke provider?)
Xboxyde.comquote:Op woensdag 7 december 2005 15:59 schreef Badabingea het volgende:
tvp
Iemand filmpjes van spellen op de Xbox 360?
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:59 schreef Badabingea het volgende:
tvp
Iemand filmpjes van spellen op de Xbox 360?
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:12 schreef Chocobo het volgende:
Hoe gaat je reputatie eigenlijk omhoog? Is dat als je positieve reviews van mensen krijgt?
DAT is verneukeratief!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:14 schreef BMH het volgende:
OMG! Xbox 360 & basketball kaartjes voor $80
Ebay zorgde ervoor dat het bieden stopt bij $80 omdat basketball kaartjes niet door verkocht mogen worden boven de adviesprijs. De bieder heeft nu dus een XBox 360 + 2 basketball kaartjes voor $80
Je zou toch zeggen dat je genoeg luiers thuis zou hebbenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:29 schreef Bastard het volgende:
Test drive...
en ik heb vlgs mij net in mijn broek geplast
quote:
Dat ziet er toch wel heel lekker uit.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:29 schreef Bastard het volgende:
Test drive...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1600km of Hawaiian streets
Dé must-have voor mij van volgend jaar. MMO racing FTWquote:Op woensdag 7 december 2005 16:29 schreef Bastard het volgende:
Test drive...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wél HD tv 720 of hoger nodig om het zó mooi te krijgen, denk ik.quote:
Ach je ziet met PGR3 dat het er ook zonder HDTV allemaal briljant uitzietquote:Op woensdag 7 december 2005 17:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wél HD tv 720 of hoger nodig om het zó mooi te krijgen, denk ik.
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:57 schreef washandje het volgende:
[..]
Ach je ziet met PGR3 dat het er ook zonder HDTV allemaal briljant uitziet
Ik las www.bestelkneus.nlquote:Op woensdag 7 december 2005 17:59 schreef Fillipe het volgende:
http://www.bestekeus.nl/s(...)99/products_id/15181
Iemand die een paar goede webwinkels kent die ook HDTV's aanbieden?
De vraag is meer of je gebruik wilt maken van live of nietquote:Op woensdag 7 december 2005 18:36 schreef Boomlaars het volgende:
Ik heb een Xbox Core, en twijfel of ik wel een harde schijf ga kopen, en of een 65 MB memory niet volstaat, aangezien de harddrive verder alleen functioneert als opslagmedium voor muziek, films en Xbox360 demo's.. Voor muziek en films heb ik mijn PC en ipod, en demo's.. tsja die interesseren mij ook niet zo. Is het dan toch niet verstandiger het bij een Memorystick te houden?
tuurlijk.. mooi zat.. maar met HD nog veel mooier.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:57 schreef washandje het volgende:
[..]
Ach je ziet met PGR3 dat het er ook zonder HDTV allemaal briljant uitziet
mijn tv heeft HD 480p en da's al mooi. ergens heb ik spijt dat ik ipv 106 cm plasma niet een 80 cn lcd gekocht heb (hogere resolutie)quote:Visually, PGR3 is set up to look absolutely gorgeous when in 720p or 1080i. It's still pretty in 480p, but it looks more like an Xbox game to be honest. The high-def setting makes a world of difference. If you don't have a High-definition set-up, look into it quick!
wordt, denk ik, mijn volgende game.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:25 schreef Retuobak het volgende:
Oh wat is Call of Duty 2 toch geweldig zeg
Veteran is echt ongelofelijk moeilijk voor me (nog n00b met controller, heb pas sinds vrijdag m'n eerste console) Maar toch inmiddels de Russische campaign weten te voltooien op veteran
. Nu nog de veel moeilijkere Britse en Amerikaanse campaigns
.
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:36 schreef Boomlaars het volgende:
Ik heb een Xbox Core, en twijfel of ik wel een harde schijf ga kopen, en of een 65 MB memory niet volstaat, aangezien de harddrive verder alleen functioneert als opslagmedium voor muziek, films en Xbox360 demo's.. Voor muziek en films heb ik mijn PC en ipod, en demo's.. tsja die interesseren mij ook niet zo. Is het dan toch niet verstandiger het bij een Memorystick te houden?
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:33 schreef Retuobak het volgende:
Tja ik kan alleen maar zeggen dat het onzin is, no fucking way dat PGR3 er uit ziet als een Xbox game. Wat hebben mensen toch met het overschatten van de Xbox nu de opvolger er is?
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:12 schreef Frikandel_B. het volgende:
Hoe zit dat nou:
Ik heb windows xp pro, ik wil niet overgaan naar media gelul.
Maar ik wil wel de voledige xbox360 kopen, ken ik dan alsnog tv opnemen op de hd zonder de pc?
en muziek enzo?
Agree, ik vond de russische levels er wel wat kaal en CoD 1 achtig uit zien. Maar de Britse levels zijn veel gedetaileerder waardoor je toch een beter gevoel bij de game krijgtquote:Op woensdag 7 december 2005 19:25 schreef Retuobak het volgende:
Oh wat is Call of Duty 2 toch geweldig zeg
Veteran is echt ongelofelijk moeilijk voor me (nog n00b met controller, heb pas sinds vrijdag m'n eerste console) Maar toch inmiddels de Russische campaign weten te voltooien op veteran
. Nu nog de veel moeilijkere Britse en Amerikaanse campaigns
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
Tractorbanden onder een Lotus Elise? wtf.........quote:Op woensdag 7 december 2005 16:29 schreef Bastard het volgende:
Test drive...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
met dat laatste ben ik het ook wel eens. details als stof en lichteffecten in PGR3 zijn schitterend en zeker nextgen.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:33 schreef Retuobak het volgende:
Tja ik kan alleen maar zeggen dat het onzin is, no fucking way dat PGR3 er uit ziet als een Xbox game. Wat hebben mensen toch met het overschatten van de Xbox nu de opvolger er is?
Cristal questquote:Op woensdag 7 december 2005 16:31 schreef Bastard het volgende:
360 expels two more old school Live games
Mutant Storm Reloaded and Mac classic Crystal Quest live again
[07/12/2005 11:12]
Microsoft has added two brand new but classically designed games to their Xbox 360 Live Arcade range, in the shape of Crystal Quest and Mutant Storm Reloaded.
Released as part of Xbox 360's Marketplace, the two titles can be bought and downloaded by anyone who uses the next-generation of Live, with the price and the chance of a free preview depending on which package you have.
As you can see from these screens, the games hark back to a time when developers didn't rely on epic plots, fancy polygons or immense manuals in place of fun. Instead they both offer simple gameplay and instant gratification.
Crystal Quest and Mutant Storm Reloaded are available for download on Xbox 360 now
[afbeelding]
Cristal quest
[afbeelding]
Mutant storm
tractie johquote:Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Tractorbanden onder een Lotus Elise? wtf.........
Ik heb ook de PGR3 theme, ziet er leuk uit iddquote:Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Tractorbanden onder een Lotus Elise? wtf.........
Iemand al themes gebruikt? Mijn menu ziet er nu een stuk leuker uit met die PGR3 theme
Ik maar één, maar sta daar dan ook wel gewoon op nummer éénquote:Op woensdag 7 december 2005 14:37 schreef kepler het volgende:
[..]
dan maak ik in mn eentje dit topic wel vol
heb intussen 4 reserveringen staan
De Xbox360 is alleen een extender van Media Center. Het opnemen van TV programma gebeurt nog steeds via je PC en je TV-kaart.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:43 schreef Frikandel_B. het volgende:
Hoe zit dat nou:
Maar ik wil wel de voledige xbox360 kopen, ken ik dan alsnog tv opnemen op de hd zonder de pc?
en muziek enzo?
OKEJ WIE HELPT MIJ HIER MEE, GVD
Leer eerst duidelijk nederlands......quote:Op woensdag 7 december 2005 21:43 schreef Frikandel_B. het volgende:
Hoe zit dat nou:
en muziek enzo?
OKEJ WIE HELPT MIJ HIER MEE, GVD
bringgggdingdingquote:Op woensdag 7 december 2005 22:27 schreef Fillipe het volgende:
Klote, verbreekt net de verbinding van m'n PGR3 session. Was zeker gezellig
Ja, het was leukquote:Op woensdag 7 december 2005 22:27 schreef Fillipe het volgende:
Klote, verbreekt net de verbinding van m'n PGR3 session. Was zeker gezellig
PGR noem ik ook gewoon een REM game in plaats van Race game. Ik houd er totaal niet van, maar als je er van houdt is PGR wel de race game voor een console.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:12 schreef moz het volgende:
Ben bezig met PGR3 maar vind het rijden absoluut ruk
Heb maanden met burnout gespeeld en probeer nu ook met PGR door bochten te driften. Burnout is gewoon te soepel, ik moet helemaal omschakelen
Ik vind het wel wat hebben, daardoor heeft het nog bestaansrecht naast andere racers.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:18 schreef BMH het volgende:
[..]
PGR noem ik ook gewoon een REM game in plaats van Race game. Ik houd er totaal niet van, maar als je er van houdt is PGR wel de race game voor een console.
Het is wat arcade-achtig om te spelen, maar om te zien en beleven errug leuk en mooi.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, daardoor heeft het nog bestaansrecht naast andere racers.
nee PGR3 is een normale Race game.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:18 schreef BMH het volgende:
[..]
PGR noem ik ook gewoon een REM game in plaats van Race game. Ik houd er totaal niet van, maar als je er van houdt is PGR wel de race game voor een console.
Haha, irritante kikker(s)!quote:
Ik reed iig niet in die F50, doe mij maar dee mooie oranje kleurige Mclaren! Overigens ga ik vaker sessies hosten, ging echt prima en het was gezellig. Toch ook geen last gehad van lag?quote:Op woensdag 7 december 2005 23:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, het was leuk. Was in de laatste race zelfs 2e. Wel sorry trouwens voor degene in de Ferrari F50, heb ik een keertje per ongeluk achterstevoren gezet, niet m'n bedoeling (zat wat te glibberen na het niet zien van een bocht
)
Nou vind ik het sowieso onzinnig om kracht in "veelvouden van voorgangers" uit te drukken, maar dat de xbox 360 een veel beter ontwerp heeft dan de xbox en erg veel potentie heeft was inderdaad al duidelijk. Ik had alleen tot vandaag nog steeds geen representatieve bewegende beelden gezien (lees: een echte 360 in actie). En ik moet toegeven dat dat ding mijn aandacht toch behoorlijk te pakken had!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:19 schreef Retuobak het volgende:
Kameo
En tuurlijk ziet het er netjes uit, ding is wat? 15 keer zo krachtig als de Xbox?
Denk je eens in wat kwaliteitsdevelopers als epic daar in de toekomst mee kunnen als je ziet wat ze uit de Xbox hebben gehaald. Ik kan niet wachten iig.
Top, en nee inderdaad volgende keer iets meer afwisseling in de wagenklasses.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:24 schreef Retuobak het volgende:
Nee, absoluut geen last van lag, toss me de volgende keer ook maar gewoon weer een invite en goede kans dat ik van de partij ben. Hoop alleen niet op teveel A-klasse races, heb die wagens nog totaal niet onder controle,
Koop er gewoon een joh, gaan we livenquote:Op donderdag 8 december 2005 00:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou vind ik het sowieso onzinnig om kracht in "veelvouden van voorgangers" uit te drukken, maar dat de xbox 360 een veel beter ontwerp heeft dan de xbox en erg veel potentie heeft was inderdaad al duidelijk. Ik had alleen tot vandaag nog steeds geen representatieve bewegende beelden gezien (lees: een echte 360 in actie). En ik moet toegeven dat dat ding mijn aandacht toch behoorlijk te pakken had!
Ik heb echt zin in deze nieuwe generatie!
Maar àls ik er een zou kopen, dan zou ik dat eigenlijk alleen doen voor DOA4 en verder ben ik de komende paar maanden nog wel zoet met m'n huidige console.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:30 schreef Retuobak het volgende:
Koop er gewoon een joh, gaan we liven
ik had em uit in 9 uur en vond em maar matigquote:Op donderdag 8 december 2005 00:19 schreef Chocobo het volgende:
Net weer Kameo gespeeld.... snap echt de wat negatieve reviews soms niet. Ik ben het volledig met Gamespot eens. Heerlijk spel met een goede Rare sfeer.... best pittig ook af en toe. Geen walk in the park ala Conker bv.
KameoIk moet nog zoveel doen.... zit op de helft en heb er 12 uur op zitten
echte mooie dingen zijn er ook niet op de ps2quote:
kheb pas 3 jaar live...quote:
Xbox Live Arcade is een héél toffe featurequote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 08:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xbox Live Arcade is een héél toffe feature![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |