Je zou toch zeggen dat je genoeg luiers thuis zou hebbenquote:Op woensdag 7 december 2005 16:29 schreef Bastard het volgende:
Test drive...
en ik heb vlgs mij net in mijn broek geplast
quote:
Dat ziet er toch wel heel lekker uit.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:29 schreef Bastard het volgende:
Test drive...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1600km of Hawaiian streets
Dé must-have voor mij van volgend jaar. MMO racing FTWquote:Op woensdag 7 december 2005 16:29 schreef Bastard het volgende:
Test drive...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1600km of Hawaiian streets
Wél HD tv 720 of hoger nodig om het zó mooi te krijgen, denk ik.quote:
Ach je ziet met PGR3 dat het er ook zonder HDTV allemaal briljant uitzietquote:Op woensdag 7 december 2005 17:56 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wél HD tv 720 of hoger nodig om het zó mooi te krijgen, denk ik.
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:57 schreef washandje het volgende:
[..]
Ach je ziet met PGR3 dat het er ook zonder HDTV allemaal briljant uitziet
Ik las www.bestelkneus.nlquote:Op woensdag 7 december 2005 17:59 schreef Fillipe het volgende:
http://www.bestekeus.nl/s(...)99/products_id/15181
Iemand die een paar goede webwinkels kent die ook HDTV's aanbieden?
De vraag is meer of je gebruik wilt maken van live of nietquote:Op woensdag 7 december 2005 18:36 schreef Boomlaars het volgende:
Ik heb een Xbox Core, en twijfel of ik wel een harde schijf ga kopen, en of een 65 MB memory niet volstaat, aangezien de harddrive verder alleen functioneert als opslagmedium voor muziek, films en Xbox360 demo's.. Voor muziek en films heb ik mijn PC en ipod, en demo's.. tsja die interesseren mij ook niet zo. Is het dan toch niet verstandiger het bij een Memorystick te houden?
tuurlijk.. mooi zat.. maar met HD nog veel mooier.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:57 schreef washandje het volgende:
[..]
Ach je ziet met PGR3 dat het er ook zonder HDTV allemaal briljant uitziet
mijn tv heeft HD 480p en da's al mooi. ergens heb ik spijt dat ik ipv 106 cm plasma niet een 80 cn lcd gekocht heb (hogere resolutie)quote:Visually, PGR3 is set up to look absolutely gorgeous when in 720p or 1080i. It's still pretty in 480p, but it looks more like an Xbox game to be honest. The high-def setting makes a world of difference. If you don't have a High-definition set-up, look into it quick!
wordt, denk ik, mijn volgende game.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:25 schreef Retuobak het volgende:
Oh wat is Call of Duty 2 toch geweldig zeg
Veteran is echt ongelofelijk moeilijk voor me (nog n00b met controller, heb pas sinds vrijdag m'n eerste console) Maar toch inmiddels de Russische campaign weten te voltooien op veteran
. Nu nog de veel moeilijkere Britse en Amerikaanse campaigns
.
quote:Op woensdag 7 december 2005 18:36 schreef Boomlaars het volgende:
Ik heb een Xbox Core, en twijfel of ik wel een harde schijf ga kopen, en of een 65 MB memory niet volstaat, aangezien de harddrive verder alleen functioneert als opslagmedium voor muziek, films en Xbox360 demo's.. Voor muziek en films heb ik mijn PC en ipod, en demo's.. tsja die interesseren mij ook niet zo. Is het dan toch niet verstandiger het bij een Memorystick te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |