Ja de demo zit erbij, niet de full versionquote:Op maandag 5 december 2005 00:48 schreef Laton het volgende:
[..]
koop gotham 3 . daar zit ie gratis bij![]()
echt waar?quote:Op maandag 5 december 2005 01:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja de demo zit erbij, niet de full version
Echte gameshops proberen, want Dixons weet het echt niet. Dec - Februari zeggen ze daar. De Macro en FRS zegt dat ook. Is er niks op Play.com meer te bestellen?quote:Op maandag 5 december 2005 06:55 schreef wc-eend het volgende:
Weet iemand wanneer de volgende lading binnenkomt? Ik had begrepen deze week?
een xbox live arcade game voor de zoveelste keerquote:
Play verstuurt sowieso geen hardware buiten de U.K.quote:Op maandag 5 december 2005 07:28 schreef Chocobo het volgende:
Is er niks op Play.com meer te bestellen?
Wow jij schiet wel op met PGR3quote:Op maandag 5 december 2005 08:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
een xbox live arcade game voor de zoveelste keer
Uh?quote:Op maandag 5 december 2005 07:52 schreef DaMSWer het volgende:
Geo ziet er zeker slick uit
Jammer dat je niet gewoon vanuit je luie stoel ff kan bellen voor credits ofzo. Nu moet je weer naar de winkel om credits aan te schaffen
Daar heb ik helemaal geen tijd voorDer moet gegamed worden
Nee, maar het kan dus wel vanuit je luie stoel en je hoeft niet eens te bellenquote:Op maandag 5 december 2005 08:50 schreef MMaRsu het volgende:
Hij heeft het toch niet over een credit card?
Ik weet het Flliepke, het is vroeg
Oww zo, ja idd, maar moet je wel een CC hebbenquote:Op maandag 5 december 2005 08:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee, maar het kan dus wel vanuit je luie stoel en je hoeft niet eens te bellen
Een lamme student, zoals ik, krijgt die van de rabobank voor 11 euro per jaar. Een game importeren per jaar en je hebt hem er al uitquote:Op maandag 5 december 2005 08:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oww zo, ja idd, maar moet je wel een CC hebben
quote:Op maandag 5 december 2005 08:12 schreef Morthill het volgende:
Tijd om de OP te veranderen zie ik.
Hij heeft zijn tijd hard nodig als hij twi wil kunnen verslaan met PGR3.quote:Op maandag 5 december 2005 09:04 schreef Retuobak het volgende:
Ik nomineer Gamedemon, die heeft toch tijd genoeg getuige z'n gamerscore.
Ik denk dat het meer een kwestie van niet kunnen is dan een kwestie van niet slim zijn...quote:Op maandag 5 december 2005 09:18 schreef wc-eend het volgende:
14 dec pas de volgende lading.. hmmm lijkt me niet.. dat zou niet slim zijn van MS denk ik..
In Amerika is het elke vrijdag weer een beetje releasedag (zie het forum van Teamxbox maar), ik denk niet dat MS heel veel achterhoud hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 09:41 schreef wc-eend het volgende:
:p denk dat microsoft wel wat achterhoudt.. beetje zorgen dat je een soort 2e release dag kan creeren..
Precies, en die heb ik niet. En WIL ook helemaal geen CC. Gewoon telefoonnummer kunnen bellen lijkt me gewoon makkelijk. Is ook zo met prepaid dingen.quote:Op maandag 5 december 2005 08:53 schreef MMaRsu het volgende:
Oww zo, ja idd, maar moet je wel een CC hebben
3 hele goeie punten waar ik blind een petitie voor zou tekenenquote:Op maandag 5 december 2005 11:50 schreef Heintje het volgende:
Ik vind het jammer dat je gamerscore geen marktplace points zijn.
Een spel kost 65 euro. daarmee kun je 1000 punten halen. Dat is 12 euro. Betaal je toch nog 53 euro voor het spel.
En waarom staan verdomme alle arcade demos bij mijn played games. Die wil ik daar niet hebben maar ik kan ze volgens mij niet verweideren.
En ik zou het ook wel fijn vinden als je het booten van DVD uit kon zetten. Ik wil gewoon bij mijn dachboard komen. Niet meteen in een spel.
Maar buiten dat is het een super apparaat.
uitgespeeld op zilver, paar gouden cups en 1/3 is platinum, ik wil em voor het weekend volledig platinum hebben verdomme!quote:
punt 1 zie ik niet gebeuren, kost gewoon teveel geldquote:Op maandag 5 december 2005 11:50 schreef Heintje het volgende:
Een spel kost 65 euro. daarmee kun je 1000 punten halen. Dat is 12 euro. Betaal je toch nog 53 euro voor het spel.
En waarom staan verdomme alle arcade demos bij mijn played games. Die wil ik daar niet hebben maar ik kan ze volgens mij niet verweideren.
En ik zou het ook wel fijn vinden als je het booten van DVD uit kon zetten. Ik wil gewoon bij mijn dachboard komen. Niet meteen in een spel.
Ach ik zou er voor tekenen! Dan zou ik wel even iets meer uitgeven en alle andere accessoires erbij kopenquote:Op maandag 5 december 2005 12:24 schreef HeatWave het volgende:
ja, de core. Maar die wil niemand.
Ik ook niet.
Over Dimension plus gesproken, ik was erg sceptisch in het begin maar ze hebben me toch mooi een premium kunenn leveren op launch day en het pre.order bundeltje kreeg ik er toen toch ook nog bij.quote:Op maandag 5 december 2005 12:23 schreef Fillipe het volgende:
O trouwens, ik zie net bij Dimension Plus het volgende staan:
- Xbox 360 Core systeem, ¤299,- VOORRADIG
Zou opzich wel mooi zijn als je marketpoints kon verdienen op live idd.quote:Op maandag 5 december 2005 11:50 schreef Heintje het volgende:
Zaken als controllers wel. Tenminste... vroegah iig wel (vorig jaar)quote:Op maandag 5 december 2005 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Play verstuurt sowieso geen hardware buiten de U.K.
Ik heb ook weer niet zo'n haast.quote:Op maandag 5 december 2005 12:26 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ach ik zou er voor tekenen! Dan zou ik wel even iets meer uitgeven en alle andere accessoires erbij kopen![]()
Ligt er wel aan wanneer ze de premium's weer verwachten
En RGB kabels ookquote:Op maandag 5 december 2005 12:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zaken als controllers wel. Tenminste... vroegah iig wel (vorig jaar)
cool, tnx.quote:Op maandag 5 december 2005 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
Als je een auto aan het selecteren bent ga je naar More... doe je walk around in je garage, en dan staan er ergens 2 arcade kasten, pak Geometry wars evolved (2) en word verliefd
1. Maar er komen ook doodleuk een paar honderd punten bij je totaal te behalen gamerscore te staan terwijl je geen achievements kan halen met demo's.quote:Op maandag 5 december 2005 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En die arcade demos heb je nou in eenmaal gespeeld dus blijven ze er staan, nogal logisch lijkt me.
En ik denk dat auto boot ook wel uitgezet kan worden toch of niet?je kan iig via het live menu naar je dashboard
ben niet thuis atm, ik zal vanavond is kijken, heb je al bij het System blade gekeken of daar ergens instellingen ervoor staan?quote:Op maandag 5 december 2005 12:38 schreef YourArsonist het volgende:
[..]
1. Maar er komen ook doodleuk een paar honderd punten bij je totaal te behalen gamerscore te staan terwijl je geen achievements kan halen met demo's.
2. Ik heb het nog niet kunnen vinden![]()
Volgens mij heb ik alles nagelopen op de handleiding na maar ik kan wat over het hoofd gezien hebben, ik had wel wat beters te doen dan dit soort dingen uitzoeken namelijkquote:Op maandag 5 december 2005 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ben niet thuis atm, ik zal vanavond is kijken, heb je al bij het System blade gekeken of daar ergens instellingen ervoor staan?
Maar Hexic staat niet op DVDquote:Op maandag 5 december 2005 12:50 schreef H.Flick het volgende:
Meestal wil ik toch een game spelen als ik de Xbox aanzet, dus vind ik het ook niet erg dat hij meteen de DVD start.
Ik vond Bejeweled altijd wel geinig, Hexic == Bejeweled + taktiek. En Fliepke (proberen te) verslaan op de leaderboards is gewoon een erg leuke bezigheid. Ik heb nog geen MP's dus of Geometry Wars verslavender is (voor mij) weet ik (nog) niet. De demo iig niet.quote:Op maandag 5 december 2005 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
wat vind iedereen toch zo verslavend aan hexic? kheb 1 potje gespeeld en vond het maar saai
Doe mij maar geometry wars!
Niet zoveel, maar ik vind het wel grappig om yourarsonist te pestenquote:Op maandag 5 december 2005 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
wat vind iedereen toch zo verslavend aan hexic? kheb 1 potje gespeeld en vond het maar saai
Doe mij maar geometry wars!
quote:Op maandag 5 december 2005 13:30 schreef SqueaK het volgende:
mijn broer wil een PSP gaan halen...
ik probeer hem over te halen om een XBOX360 te kopen...ik ben zelfs bereid om het verschil tussen die 2 te betalen... maar nog wil hij voor die PSP gaan...
hoe kan ik hem overhalen voor de 360 te gaan ?
quote:Op maandag 5 december 2005 13:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het verschil op basis van die screenshots niet eens zo heel groot.
Super Mario Bros. heeft zeker ook vergelijkbare graphics met Kameo of niet?quote:Op maandag 5 december 2005 13:37 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het verschil op basis van die screenshots niet eens zo heel groot.
Maar inderdaad het zijn 2 totaal anderen dingen Als hij een PSP wil omdat hij veel onderweg is lijkt het me niet dat je hem kunt overhalen een Xbox360 te kopen.
quote:Op maandag 5 december 2005 13:06 schreef Fliepke het volgende:
Geometry wars hoe het ongeveer gespeeld moet worden.
http://media.gamerfeed.com/blogs/bdawson/geowars/GeoWars2_3.wmv
De vertraging in het filmpje zijn overigens te wijten aan de codec en niet aan de game zelf, want die loopt lekker vlot
In je eerste garage, staan 2 arcadekastenquote:Op maandag 5 december 2005 12:31 schreef piet_pelle het volgende:
Waar is die geo wars demo eigenlijk te vinden in pgr3 ?
Gcshopquote:Op maandag 5 december 2005 14:59 schreef Heintje het volgende:
Vandaag zaten mijn spellen nog niet binnen?
Zijn er hier die PGR of Kameo al wel binnen hebben van GCShop?
+ Ze leveren nooit op maandag dus als het goed is heb je dat morgen wel.... tenzij ze gewoon hun werk niet gedaan hebben en tenzij je wel op tijd betaald hebt uiteraard.quote:Op maandag 5 december 2005 15:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gcshop![]()
Bij zo'n grote release als dit vertrouw ik die zaakjes nooitNee ik haal het liever realtime zeg maar,.... !
Volgens mijn plaatselijke Dixons komende woensdagquote:Op maandag 5 december 2005 06:56 schreef Retuobak het volgende:
14 december volgens mijn plaatselijke Dixons
Is het iemand al opgevallen dat PGR 3 in een super stabiele 60 fp/s draait? Of de 2 player ook 60 is weet ik niet maar het draait soepeler dan elke xbox racer in 2 player en ook daar heb ik geen slowdown gezien.quote:Op maandag 5 december 2005 16:44 schreef Laton het volgende:
Ik vond die demo van kameo echt volstrekt onboeiend...is die representatief voor de rest van het spel?
Is dat zo gek dan? Ik dacht dat de meeste console games wel zo waren (tis m'n eerste console, dus correct me if I'm wrong)quote:Op maandag 5 december 2005 17:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Is het iemand al opgevallen dat PGR 3 in een super stabiele 60 fp/s draait? Of de 2 player ook 60 is weet ik niet maar het draait soepeler dan elke xbox racer in 2 player en ook daar heb ik geen slowdown gezien.
Prachtig ook racen met je eigen muziek direct van je Ipod.
60quote:Op maandag 5 december 2005 17:12 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Is het iemand al opgevallen dat PGR 3 in een super stabiele 60 fp/s draait? Of de 2 player ook 60 is weet ik niet maar het draait soepeler dan elke xbox racer in 2 player en ook daar heb ik geen slowdown gezien.
Prachtig ook racen met je eigen muziek direct van je Ipod.
Van de grote racers was alleen GT-4 60 fp/s en dat alleen doordat er maar een heel beperkt aantal auto's tegelijk in beeld konden en ze consessies met de omgeving gedaan hadden. Verder zag 2 player in elk spel op elke console er gewoonweg brak uit en waren er ook nog eens geruchten van enkele Sony fanboys (ik noem geen namenquote:Op maandag 5 december 2005 17:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan? Ik dacht dat de meeste console games wel zo waren (tis m'n eerste console, dus correct me if I'm wrong)
Mmm als dat zo is dan hebben ze het wel heel erg goed gedaan want het is niet te onderscheiden van 60 fp/s.quote:Op maandag 5 december 2005 17:18 schreef kepler het volgende:
[..]
60
volgens mij is het 30 met motion-blur
60 met motion blur. Je merkt 30 direct..nare update.quote:Op maandag 5 december 2005 17:18 schreef kepler het volgende:
[..]
60
volgens mij is het 30 met motion-blur
welke updatequote:Op maandag 5 december 2005 17:50 schreef Laton het volgende:
[..]
60 met motion blur. Je merkt 30 direct..nare update.
Ik vind er ook niks aanquote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef washandje het volgende:
Geometry wars zuigt echt(of: ik zuig in GW)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |