Ja, ik ben direct al heel erg populairquote:Op zondag 4 december 2005 19:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ik kan niet wachten totdat ik je achterstevoren kan tikken dadelijk
Die zeus nexium doet alles op novice volgens mijquote:Op zondag 4 december 2005 20:05 schreef Bastard het volgende:
Valt me ook op dat er veel mensen zijn die alleen steal of bronze hebben gehaald
PGR2 was zilver makkelijk te doen, goud redelijk goed, hooguit 4x opnieuw proberen..
Jij gaat nog problemen krijgen met winnen twiquote:Op zondag 4 december 2005 19:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt nog een maand of drie om het PGR2-platinum niveau te halen. PGR3 platinum niveau moet lukken, als het Gamedemon ook lukt
Er komt volgende week een nieuwe ladingquote:Op zondag 4 december 2005 21:03 schreef MMaRsu het volgende:
Een vriend van me wil nog een 360 halen vrijdag, zouden er dan nog core packs zijn? Hij neemt er dan een harde schijf en een draadloze controller bij ( en een play&charge kit ).
Zullen ze nog te koop zijn die core packs?
Zijn er geen leaderboards dan? Kan je kijken hoe goed je bent vergeleken met de rest van de wereld.quote:Op zondag 4 december 2005 21:58 schreef Retuobak het volgende:
Mmmh ben net online vernederd door Gamedemon met PGR3. Ik kan rustig zeggen dat ik momenteel de slechtste PGR3 speler ter wereld ben
zelfkennis is okquote:Op zondag 4 december 2005 22:14 schreef Retuobak het volgende:
Zijn er, en bij meerdere dingen was ik laatste
dat is idd wel heel kneuzerigquote:Op zondag 4 december 2005 22:14 schreef Retuobak het volgende:
Zijn er, en bij meerdere dingen was ik laatste
Correctie: PGR 3 graphics zijn leuk, maar op een 32" HDTV zijn ze pas echtquote:Op zondag 4 december 2005 17:40 schreef Bigs het volgende:
Klopt het dat je in Quake 4 op Xbox live maar 4 maps kunt spelen in Deathmatch? Ik kom telkens alleen maar dezelfde 4 tegen![]()
BTW.. PGR 3 Graphics:
Gunquote:Op zondag 4 december 2005 22:20 schreef Fillipe het volgende:
Ziet Gun er nog een beetje mooi uit op de 360 en is het 'n leuke shooter? Volgens mij heeft Heintje deze game ook, lijkt me ook wel 'n grappige titel.
de FRS in Rdam centrum (lijnbaan) had vanmiddag nog een core-packquote:Op zondag 4 december 2005 21:03 schreef MMaRsu het volgende:
Een vriend van me wil nog een 360 halen vrijdag, zouden er dan nog core packs zijn? Hij neemt er dan een harde schijf en een draadloze controller bij ( en een play&charge kit ).
Zullen ze nog te koop zijn die core packs?
Hmm, mooi om te weten dat winkels ze iig nog hebben liggen, even wat winkels opbellen morgenquote:Op zondag 4 december 2005 23:12 schreef kepler het volgende:
[..]
de FRS in Rdam centrum (lijnbaan) had vanmiddag nog een core-pack
ook de informatique in Berkel en Rodenrijs heeft ze nog op voorraad
Kijk, dat is natuurlijk wel heel cool he. Gebeurt je niet zo vaak.quote:Op zondag 4 december 2005 21:58 schreef Retuobak het volgende:
Mmmh ben net online vernederd door Gamedemon met PGR3. Ik kan rustig zeggen dat ik momenteel de slechtste PGR3 speler ter wereld ben
Leven? welk leven? waar heb je het over?quote:
Je hebt hem uitquote:Op maandag 5 december 2005 00:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Leven? welk leven? waar heb je het over?
Kheb PGR3 in 1 weekend uitgespeeld
Heb je al gekeken hoe ver ik met kameo ben?quote:Op maandag 5 december 2005 00:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je hebt hem uit? en nog verder met Kameo dan ik en die speel ik best veel
Jaquote:Op maandag 5 december 2005 00:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Heb je al gekeken hoe ver ik met kameo ben?
Net die dikke griet bevrijd en Chilla gekregen....quote:Op maandag 5 december 2005 00:34 schreef H.Flick het volgende:
Waar zitten jullie met Kameo dan? Ik heb net Chilla weer gekregen, maar ik denk dat ik de helft gemist heb aan sidequests om fruit te vinden.
Schiet ook niet opquote:Op maandag 5 december 2005 00:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net die dikke griet bevrijd en Chilla gekregen....![]()
Daar zit ik dus ook precies. Ik vond het al verschrikkelijk ver eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2005 00:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net die dikke griet bevrijd en Chilla gekregen....![]()
Heb net de 9e elemental gevondenquote:Op maandag 5 december 2005 00:34 schreef H.Flick het volgende:
Waar zitten jullie met Kameo dan? Ik heb net Chilla weer gekregen, maar ik denk dat ik de helft gemist heb aan sidequests om fruit te vinden.
ja . volgeladen en leeggespeeltquote:Op maandag 5 december 2005 00:35 schreef Chocobo het volgende:
Iemand al de play and charge kit geprobeerd? Is de batterypack al vol of niet? Ik las wel dat je in je menu ziet hoeveel % leven er nog in dat ding zit... klopt dat?
Of Speel op zn minst de demoquote:Op maandag 5 december 2005 00:39 schreef Gamedemon het volgende:
o en iedereen die niet te beroert is 5 euro uit te geven:
Koop Geometry wars ! bij xbox live arcade dat spel is zoooo cool, tis eigenlijk ook de mooiste xbox 360 game !
langerquote:Op maandag 5 december 2005 00:40 schreef H.Flick het volgende:
wtf?! je doet toch iets van 25 uur met zo'n accu? Heb je zoveel gespeeld?! Ziekelijk.
koop gotham 3 . daar zit ie gratis bijquote:Op maandag 5 december 2005 00:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja . volgeladen en leeggespeelt
Staat een klein batterijtje linksbovenin, en als je controller bijna leeg is dan gaat de ring of light op je controller rondjes draaien zeg maar.
o en iedereen die niet te beroert is 5 euro uit te geven:
Koop Geometry wars ! bij xbox live arcade dat spel is zoooo cool, tis eigenlijk ook de mooiste xbox 360 game !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |