Slapen zal voor mij niet gaan, ik rij 's nachts naar huis of wanneer dat ook is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:03 schreef jpjedi het volgende:
Jongens:
We hebben nu 5 mailtjes binnen voor het BOF feestje en dat valt me vies tegen! De datum kan de reden niet zijn want die hebben we dus nog niet vastgelegd.
Nu:
-Ferdi
-Escape
-Sickert
-Postman
-Morpheus
Plus natuurlijk Jedi en Dickie
We wachten op bevestiging van
-Incolumis
-Jafarx
-Deathtrial
-Berretje
Meld jullie aan!
Mail is de enige manier om in te schrijven en we hebben maar 7 slaap plaatsen.
ja elkaar een beetje het leven zuurmaken en af en toe goed samenwerken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Als in een online groepje Fokkers wat een spelletje tegen elkaar speelt?
Kon het namelijk nergens uit opmaken. Leuk, maar ik speel geen spelletjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:40 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ja elkaar een beetje het leven zuurmaken en af en toe goed samenwerken.
Tegen elkaar of met elkaar.
We hebben een eigen server dus als je en keer tijd hebt kom je maar langs.
84.244.130.114, is onze server
me too! ben nu bij blacklist member 7! en rijd in een dikke sl! maar vanavond ben ik wel weer ff te vnden op de servert... voor kicks kun je me altijd xfirenquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:34 schreef nlboy het volgende:
Sorry mensen dat ik de laatste tijd niet op de server ben.
Ben een beetje verslaafd geraakt, door Need for Speed: Most Wanted.
tvp
Tering he...quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:54 schreef DeathTrail het volgende:
En wie van jullie heeft de 360 binnen?:P Ben hier met mn broertje bezig, die heeft er een gehaald. Erg leuk gamen i.c.m. 42" (106cm) 1080i hdtv
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:38 schreef escape_nl het volgende:
Alleen ik kan alleen tussen kerst en oud/nieuw ivm het werk.
Dat had ik al aangegeven in het mailtje aan Suikermais
Wat doe je dan in gamesquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kon het namelijk nergens uit opmaken. Leuk, maar ik speel geen spelletjes
Onzequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat doe je dan in games![]()
Niet dat je niet welkom bent hoor, het is hier net een kerk. Er is er maar 1 niet welkom, maar die mag ook niet in de kerk komen![]()
Ik ben bij nummertje 4.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:30 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
me too! ben nu bij blacklist member 7! en rijd in een dikke sl! maar vanavond ben ik wel weer ff te vnden op de servert... voor kicks kun je me altijd xfiren
gister een chase van 36 minsquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:06 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik ben bij nummertje 4.Wordt steeds irritanter.
De cops kan heatlevel 5 hebben en de tegenstanderds worden 'eindelijk' moeilijker.
Gister nog met Raffie gespeeld..quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:22 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Yeah, een memorabel moment...
Ik ben eindelijk niet meer degene met de laagste score bij BoF, eindelijk ben ik Raffie voorbij![]()
Dat komt dan wel doordat hij al 2 weken niet meer heeft gespeeld![]()
Maar het gaat om het idee![]()
Iedereen trouwens zijn Sinterklaas-surprises al af?![]()
Ik moet er nog aan beginnen namelijk...![]()
Wat heb ik toch een schijthekel aan Sinterklaas![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:22 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ik ben eindelijk niet meer degene met de laagste score bij BoF, eindelijk ben ik Raffie voorbij![]()
Vreemd..want in de sig die in de OP staat is vermeld dat zijn laatste battle op 17-11 wasquote:
Het aantal dat tussen haakjes staatquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:06 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Vreemd..want in de sig die in de OP staat is vermeld dat zijn laatste battle op 17-11 was![]()
Die zal dan nog wel niet goed zijn ge-update...maar das alleen maar beter, dat geeft mijn prestatie meer glans![]()
![]()
Wat betekenen trouwens die witte cijfers tussen haakjes in je signature?
ik moet ook nog beginnenquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:22 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ow nee hequote:Op vrijdag 2 december 2005 19:33 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
ik moet ook nog beginnensta aweer op Global Score:8,201
succes met inhalen
Format C: en uit het raam..quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:24 schreef JumperJack het volgende:
DEED ALLES HET NET, NU DIT WEER!!!![]()
![]()
![]()
[bijna] elke keer bij het laden van een nieuwe map, stopt het icoontje van BF2 opeens met draaien, en twee seconden later kan ik de cursor niet meer bewegenenige optie left: uitzetten die hele hap. wordt er nu wel een HEEL KLEIN BEETJE HEEL ERG MOE VAN!!!
![]()
![]()
![]()
iemand een oplossing??![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:50 schreef Suikermais het volgende:
Ferdi..Prutser !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |