ik ook nietquote:Op woensdag 23 november 2005 23:27 schreef Smots het volgende:
Ik heb er trouwens nog geen gepre-ordered.
Ik ook nietquote:Op woensdag 23 november 2005 23:27 schreef Smots het volgende:
quote:... I've been reading about overheating and I think it's all BS started by PS2 people. My 360 was on for 12 hours straight yesterday and it was barely warm...
12 uur gespeeld en nog geen icoontje van een enkele game.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:40 schreef GokuSFE het volgende:
Problemen schijnen wel mee te vallen.
[..]
![]()
duhquote:Op woensdag 23 november 2005 23:40 schreef GokuSFE het volgende:
Problemen schijnen wel mee te vallen.
[..]
![]()
hij heeft een gamerscore van 490, best hoogquote:Op woensdag 23 november 2005 23:43 schreef BMH het volgende:
[..]
12 uur gespeeld en nog geen icoontje van een enkele game.![]()
Xbox Live arcade, en bij de PGR3 (bij PGR2 zit Geometry Wars). De versie op de 360 is Geometry Wars Advancedquote:Op woensdag 23 november 2005 23:47 schreef febster het volgende:
Voor de noobs onderons (ik dus) wie/wat is Geometry Wars en waar zit het in?
quote:But as much as you want to openly embrace PDZ for all its charms, it's impossible to suppress a surge of disappointment for all the seemingly obvious missteps that could have been fixed before the game landed in retail. A lackluster story, unlikable characters, frustrating level designs, lack of more mid-mission checkpoints, all stick out like sore thumbs in an otherwise superfluous package. And we, like lovers scorned, are only bitter because we care.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:27 schreef Smots het volgende:
Nee, dat is pauper, ga eens geld zoeken, zometeen kan ik niet eens op je 360 spelen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:36 schreef pkwarts het volgende:
Ik heb er eentje gepre-ordered maar heb nog niet genoeg geld, is dat ook living on the edge?
KRIJGEN nog wel....quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook nietIk ga er vanuit dat we ze op werk krijgen.
Neuh, zo zou ik 't niet noemen.quote:
Dan neem je hem toch gewoon mee, zeg je dat het de schoonmaker was ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef Smots het volgende:
[..]
KRIJGEN nog wel....
Ik zou er dolgraag één krijgen via mijn werk, maar dat zit er echt niet in.
Nou, dat 'onze' winkel de 360's gaat verkopen zeg maarquote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef Smots het volgende:
[..]
KRIJGEN nog wel....
Dat valt op, met zo'n enorme vierkante klont onder mijn jas het pand uit schuifelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan neem je hem toch gewoon mee, zeg je dat het de schoonmaker was ofzo.
Dat zou lekker zijn! Scheelt je toch een kleine honderd gulden.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, dat 'onze' winkel de 360's gaat verkopen zeg maarDan kan ik er één met 10% korting kopen. Krijgen zit er niet in
hoe de fuck kan ditquote:Op woensdag 23 november 2005 23:49 schreef kepler het volgende:
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145846&did=1
PD0 een negen! Maar....
met deze conclusie:
[..]
BELIEVE!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoe de fuck kan dit
als je al die gameplay filmpjes ziet dan is er kut AI,slechte voice acting en andere dingen die niet kloppen, en dan krijgt ie overal 9ens
Vind het ook een beetje een vreemde conclusie voor een spel dat een 9 krijgt?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoe de fuck kan dit
als je al die gameplay filmpjes ziet dan is er kut AI,slechte voice acting en andere dingen die niet kloppen, en dan krijgt ie overal 9ens
Gheh, Donderdagnacht bij Dr. Games?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef Smots het volgende:
[..]
KRIJGEN nog wel....
Binnenkrijgen, zodat hij er eentje weg kan leggen. Dat is wat hij bedoeltquote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef Smots het volgende:
[..]
KRIJGEN nog wel....
misschien dat ze elke keer een oude build hebben laten zienquote:Op donderdag 24 november 2005 00:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoe de fuck kan dit
Is een klein arcade-spelletje (tof) waarin je blokjes moet neerknallen die dan met toffe effecten uit elkaar spatten. Het kost 5 dollar op marketplace en zit gratis bij PGR3. Voor filmpjes zie hierquote:Op woensdag 23 november 2005 23:47 schreef febster het volgende:
Voor de noobs onderons (ik dus) wie/wat is Geometry Wars en waar zit het in?
Er komen meer Xbox 360's in de winkel te liggen dan dat er kits zijn, maar dit betreft vooral core editions.quote:Op donderdag 24 november 2005 07:49 schreef Woutervn het volgende:
Ok, ik neem aan dat alle pre order kits zijn uitverkocht. Maar is het nog mogelijk om er een los te kopen of is het alleen op pre order. En als dat zo is. Wanneer komt de 2de lading naar nederland?
Gisteren nog geprobeerd PGR3 te reserveren bij Dixons maar daar beginnen ze niet aanquote:Op donderdag 24 november 2005 07:13 schreef washandje het volgende:
[..]
Is een klein arcade-spelletje (tof) waarin je blokjes moet neerknallen die dan met toffe effecten uit elkaar spatten. Het kost 5 dollar op marketplace en zit gratis bij PGR3. Voor filmpjes zie hier
-EGMquote:Need for Speed Most Wanted 7 7.5 7.5
Kameo 6 6 7
Ridge Racer 6 6 6 7.5
Madden 06 8 8 7.5
Call of Duty 2 9 9 8.5
Condemed 7 6 8.5
Och, gewoon bij opening er zijn, ik heb er wel vertrouwen in dat er nog exemplaren van CoD2 en PGR3 liggen. En anders een paar dagen Hexic HDquote:Op donderdag 24 november 2005 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gisteren nog geprobeerd PGR3 te reserveren bij Dixons maar daar beginnen ze niet aan
Ga gewoon voor jezelf af wat voor soort spel je wilt. Kameo is een blinde aanschaf al zeg ik het zelf. De rest is gewoon wikken en wegen, persoonlijke smaak, drukheid op Xbox live, etcquote:Op donderdag 24 november 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
PDZ IGN review..... ongelooflijk hoe verschillend de reviews zijn. Gamespot,... normaal strenger looft dit spel en IGN,... die normaal met 10-en gooit vind het wel goed maar ook weer niet![]()
http://xbox360.ign.com/articles/670/670730p1.html
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet halen bij launch !
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:47 schreef Retuobak het volgende:
CoD2
Lekker gefragged worden door Fliepke
Ik heb nog steeds Kameo liefde ja maar ik schrok wel heel erg van die 5 op Eurogamerquote:Op donderdag 24 november 2005 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga gewoon voor jezelf af wat voor soort spel je wilt. Kameo is een blinde aanschaf al zeg ik het zelf. De rest is gewoon wikken en wegen, persoonlijke smaak, drukheid op Xbox live, etc
dit is handigquote:I was playing PGR3 and got a chat invite. I accepted it and went to the chat and was talking to him for about 5 minutes when I told him "Hey, Im going to get back to PGR3".. he then informed me that I can PLAY PGR3 while Im chatting with him.. while he was playing PD:0. Its not a big deal, but its little shit like that that makes this system so slick. Plus, when he invited me to play PD:0 with him, I was able to open the disc drive, change games and join in with him and never had to stop the chat convo I had going with him. Even cooler is you can do this with more than two people.. in theory you could have 4 people all playing different games (or watching TV even with a media center PC) chatting with each other the whole time.
Waarom konden ze dat dan ook niet doen met het luisteren van MP3?quote:
om jou dwars te zittenquote:Op donderdag 24 november 2005 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom konden ze dat dan ook niet doen met het luisteren van MP3?
Vetjesquote:
Tsja.. je kan gewoon halen wat je wil natuurlijk, en dan als het niet bevalt weer verkopen, komt toch wel goed dan.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
PDZ IGN review..... ongelooflijk hoe verschillend de reviews zijn. Gamespot,... normaal strenger looft dit spel en IGN,... die normaal met 10-en gooit vind het wel goed maar ook weer niet![]()
http://xbox360.ign.com/articles/670/670730p1.html
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet halen bij launch !
omfg dat wou ik al erg graag hebben met de xbox 1 , geile optiequote:
Dat is echt wel weinig naar mijn goesting.. maar wellicht koop ik die eens van iemand overquote:Op donderdag 24 november 2005 12:23 schreef Retuobak het volgende:
8-player games op live met alleen maar fok!kers
als ze dezelfde mappen gebruiken voor MP als ze op de PC doen is het veels te weinig...die mappen zijn inmens groot en met 8 man zoek je tot je een ons weegt naar de vijandquote:Op donderdag 24 november 2005 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is echt wel weinig naar mijn goesting.. maar wellicht koop ik die eens van iemand over
Was het een nachtmerrie?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:02 schreef P-Style het volgende:
Ik droomde dat ik een xbox 360 had!
Nou... in die droom had ik die xbox 360 gekregen, géén idee meer van wie/wat of hoe... en ik wilde 'm eerst verkopen, maar daarna wilde ik 'm houden!quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef H.Flick het volgende:
Ach, ik haal hem toch voor de singleplayer.
Zo erg is dat toch niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Binnenkrijgen, zodat hij er eentje weg kan leggen. Dat is wat hij bedoelt
oh en wtf, samenwerken met insidegamer
Ik heb hem op de PUG ook even gespeeld (was al wat verder in het spel), vond persoonlijk de actie wat te sloom en de gameplay idd niet overdonderendquote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef Smots het volgende:
Ik heb nou een paar uur in Kameo zitten, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat dit geen titel is waar ik echt waanzinnig van onder de indruk ben.
Goed, het spul ziet er allemaal wel heel erg mooi uit, maar de gameplay is zo... tja...zo magertjes.
nee, nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:37 schreef H.Flick het volgende:
Jij bent het dus eens met de Eurogamer review? (als je die gelezen hebt)
Ik vind dat die reviewer er niet ver naast zit, nee.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:37 schreef H.Flick het volgende:
Jij bent het dus eens met de Eurogamer review? (als je die gelezen hebt)
Probleem met de 360 is dat je dan bijvoorbeeld zo'n "houten" frontje hebt met een knalwitte console erachter. Dan ziet het er juist helemaal niet meer uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
FrontjesNet als de bij de Micro gewoon leuk voor als je nét ff wat anders wil dan standaard. Het is iig beter dan 30 verschillende kleuren uitbrengen iig
Nou ja... het is in ieder geval goedkoper dan een nieuwe console kopen met een mooiere kleur die je per se wilt hebben.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
FrontjesNet als de bij de Micro gewoon leuk voor als je nét ff wat anders wil dan standaard. Het is iig beter dan 30 verschillende kleuren uitbrengen iig
Dat dachten ze ook toen ze voor mobieltjes op de markt kwamen.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:56 schreef P-Style het volgende:
Frontjes... dat is toch wel de domste feature van die hele xbox 360!
Ik wil de xbox 360 nou niet bepaald "mobiel" noemen!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:20 schreef Bastard het volgende:
Dat dachten ze ook toen ze voor mobieltjes op de markt kwamen.
We hebben het toch over frontjes.. een koe is ook geen koelkast.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik wil de xbox 360 nou niet bepaald "mobiel" noemen!
En jij denkt dat de "frontjes-verkoop-formule" universeel succesvol werkt voor wèlk apparaat dan ook?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:25 schreef Bastard het volgende:
We hebben het toch over frontjes.. een koe is ook geen koelkast.
Yep, en weet je waarom?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
En jij denkt dat de "frontjes-verkoop-formule" universeel succesvol werkt voor wèlk apparaat dan ook?
Klopt. En bij mobieltjes kan ik dat nog wel begrijpen. Maar niet bij consoles die gewoon een vaste plaats hebben in het huis.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:36 schreef Bastard het volgende:
Yep, en weet je waarom?
Mensen hebben de neiging, hoewel het kuddedieren zijn, zich te onderscheiden van elkaar. Kan er legio voorbeelden van opnoemen als je wilt.
Ga eens op eBay kijken, mensen betalen nu al honderden dollars voor een X05 frontje. Let maar op, dat wordt een gigantisch succesquote:Op donderdag 24 november 2005 14:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt. En bij mobieltjes kan ik dat nog wel begrijpen. Maar niet bij consoles die gewoon een vaste plaats hebben in het huis.Tenzij je xbox-360-LAN-party's gaat organiseren en je je eigen consoles niet wilt verwarren met die van iemand anders.
Het ziet er wel netjes uit maar ik vond het een beetje té modern in de zin van al die blauwe lampjes en icoontjes/pijltjes op je hud en die aangeven waar je teamgenoten zijn, etc.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:08 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het er wel netjes uitzien. Wat bedoel je met té modern dan?
Persoonlijk zal ik dan voor PDZ gaan. Ik heb COD2 al op de PC gespeeld en het is elke keer weer hetzelfde als je het mij vraagt. Missies zijn erg linnear en na een tijdje raak je er gewoon op uitgekeken. Denk dat dit bij PDZ iets anders is en Tony Hawk, tsja ook cool maar meer als game erbij gok ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:11 schreef wc-eend het volgende:
Ik zit nog te twijfelen tussen PDZ, COD 2 en Tony Hawk AW.. weet het gwn niet..
Dan zul je hem wel aan een Amerikaan moeten verkopen, denk dat hij hier niet zoveel opbrengt.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef Morthill het volgende:
Ik zit er nu dus serieus over te denken mijn 360 voor winst proberen te verkopen op ebay. Is lucratief handeltje.
Ik denk dat we ons daar nog over kunnen verbazen.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan zul je hem wel aan een Amerikaan moeten verkopen, denk dat hij hier niet zoveel opbrengt.
Zou ik wel doenquote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef Morthill het volgende:
Ik zit er nu dus serieus over te denken mijn 360 voor winst proberen te verkopen op ebay. Is lucratief handeltje.
Precies mijn plan. Kan ik ondertussen rustig naar lvl 40 spelen in WoW.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:02 schreef Heintje het volgende:
Ach ja, je kan hem altijd op intenet zetten als er hier ook te weinig zijn.
Mocht e er naar jou idee niet genoeg winst op maken dan hou je hem lekker.
En als je er genoeg winst op maakt dan koop je een 2 weker later er gewoon weer 1.
Agh ja, anders heb ik er gewoon plezier van. Helaas ga ik 9 december 2.5 week verhuizen, dus dan kan ik niet spelen.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:05 schreef Fliepke het volgende:
Ik denk niet dat je hem hier voor die bedragen verkocht krijgt hoor, we hebben het hier over nuchtere europeanen
Honderden dollars?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ga eens op eBay kijken, mensen betalen nu al honderden dollars voor een X05 frontje. Let maar op, dat wordt een gigantisch succes
Ik geef je d'r 3 euro voorquote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef Fillipe het volgende:
Damn is die PGR3 carbon faceplate ook een limited edition zoja hoeveel zal ik er voor kunnen vangen?
Alleen word je regelmatig aangevallen door crack-junks, waar gaat dat overquote:Op donderdag 24 november 2005 20:31 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net de IGN videoreview van Condemned gezien en dat lijkt me ook wel heel erg mooi! Heerlijk creepy sfeertje en CSI-momenten! Ik denk dat ik deze wel haal, samen met CoD
Dat snap ik ook niet, maar het is wel engquote:Op donderdag 24 november 2005 20:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Alleen word je regelmatig aangevallen door crack-junks, waar gaat dat over
Goed bezig, zag vandaag weer zo'n demopod en die HDTV ziet er toch zeker wel strak uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:33 schreef Robhimself.2 het volgende:
*Robhimself zit achter z'n nieuwe 20" widescreen TFT*
FUCK HDTV!!
Yup, mn pa heeft mijn 17" op zn werk staan, terwijl hij de 20" voor zn werk had gekocht. Leuk, als de acountants in Zwitserland zitten!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Goed bezig, zag vandaag weer zo'n demopod en die HDTV ziet er toch zeker wel strak uit.
Maar dat zal op die monitor ook wel zo zijn.
Deze zijn een paar dagen geleden op het Xbox 360 feest voor retailers uitgedeeld, zo exclusief zijn ze dus nietquote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef Fillipe het volgende:
Damn is die PGR3 carbon faceplate ook een limited edition zoja hoeveel zal ik er voor kunnen vangen?
Deze dus:
[afbeelding]
Ah zie net dat deze gast al een bod van 45 dollar voor die faceplate heeft
Voor 50 euro doe je m niet weg he?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:52 schreef Smots het volgende:
[..]
Honderden dollars?
Dat meen je niet!
![]()
Damn, dan ben ik blij dat ik er ook 1 heb.....
[afbeelding]
Straks kan ik dit ding voor vette knaken verkopen en dan schaf ik van de winst een Xbox 360 aan.![]()
![]()
psst: HDTV in combinatie met consolesquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:26 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn tv heeft niet eens een scart aansluiting
Dus wat dat betreft is een nieuwe tv geen overbodige luxe. Als ik eventueel een xbox 360 koop is het wel mooi om meteen een hd ready LCD tv te kopen dacht ik zo. Zeker als het beeld dan net zo is als op een demopod.
Die mensen daar zijn ziek in hun hoofd... ZIEK IN HUN HOOFD zeg ik je!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:51 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Jezus dit is toch niet normaal![]()
![]()
OMGquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:51 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Jezus dit is toch niet normaal![]()
![]()
quote:As we reported earlier this week, there have been several reports from gamers that their brand new Xbox 360's have been crashing due to overheating. However, after researching the issue News0r has discovered that in the majority of cases the overheating is being caused by the actions of the gamers themselves and not a malfunction by the hardware.
The problem apparently stems from gamers who are hiding the Xbox 360's PSU away out of sight, and in the majority of cases in an area of poor ventilation. As we stated in our Xbox 360 hands-on back in October, the Xbox 360's PSU has two fans inside the casing. Because of this the 'brick', as many gamers refer to it, needs to be well ventilated - i.e. have at least 1ft of space around it to 'breathe'.
The crashing is much the same as when a PC crashes due to overheating: the power pack overheats and shuts off to prevent the risk of fire. As Xbox UK Chief Neil Thompson told us back in October, "all power supply units for consumer electronics are going to be that big by the end of next year", so it looks like the only way you're going to be able to play the Xbox 360 is with the 'brick' in full view.
Iemand met heel veel geldquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:58 schreef washandje het volgende:
[..]
OMG
En ze gaan ook voor veel minder weg, welke idioot biedt dan nog 5000! dollar
't Is een nieuwe console hè, dus zo verschrikkelijk groot zal het eerste aanbod natuurlijk niet zijn. Aan de andere kant heeft de xbox 360 nog best een aardige launch line-up vergeleken met andere console-launches.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:42 schreef ShaoliN het volgende:
Gisteren even met zo'n ding lopen kloten in de mediamarkt. Toch wel mooi. Maar klopt het dat er in de eerste instantie geen reet te krijgen is voor de 360?
Toch maar eens bestellen dan. Ik heb sowieso nog een dvd speler nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
't Is een nieuwe console hè, dus zo verschrikkelijk groot zal het eerste aanbod natuurlijk niet zijn. Aan de andere kant heeft de xbox 360 nog best een aardige launch line-up vergeleken met andere console-launches.
Ik twijfel verschrikkelijk tussen die 2 titels ! Als CoD2 nou ook zo'n goede Live ondersteuning had had ik het wel geweten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:18 schreef Morthill het volgende:
Als ik de ebay prijzen zie gaan ze eigenlijk niet echt voor woekerprijzen over de toonbank. Ik ga volgende week gewoon genieten van ofwel CoD2 ofwel PD0 op mijn nieuwe console
Ik neig er wel erg naar..... prachtige graphics.... heb het spel gezien bij de MM.... werd echt gekquote:
Ja, alleen kun jij ze niet lezenquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:33 schreef Bastard het volgende:
Had Roy nou al zijn ervaringen van de 360 opgeschreven
Idd, al die vernieuwende gameplay bij shootersquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:32 schreef Bastard het volgende:
Ach.. het gaat toch allemaal om gameplay
PD0 schijnt echt goed te zijn op livequote:Op vrijdag 25 november 2005 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik twijfel verschrikkelijk tussen die 2 titels ! Als CoD2 nou ook zo'n goede Live ondersteuning had had ik het wel geweten.
kheb hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:24 schreef Fliepke het volgende:
DE TWIJFEL!!!!!!!1111111111111111!!!111111111
Zometeen moet ik alles gewoon kopen en ik heb er gewoon niet het geld voor
punt is alleen dat PD0 afgebrand werd voor de reviewsquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef kepler het volgende:
[..]
PD0 schijnt echt goed te zijn op live
CoD2 krijgt gemiddeld de hoogste cijfers. Maar dat vertrouw je niet? Of heb je hem al op de PC?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
mwah ik ben zelf niet zon race gek maar het is de enige titel waarvan ik de reviews vertrouw, en live is het altijd lachuh dat racen (mits het geen : wie de best getunede auto wint Racer is)
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Idd, al die vernieuwende gameplay bij shooters
op de pc al uitgespeeldquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
CoD2 krijgt gemiddeld de hoogste cijfers. Maar dat vertrouw je niet? Of heb je hem al op de PC?
Het lijken wel huisvrouwen met de DDD van de Bijenkorfquote:We've all heard tales of how scarce Xbox 360 stock currently is in Americaland, but it doesn't sound like Wal-Mart was really helping matters just after midnight on Tuesday morning when it announced that the 300-odd people queuing for a new console would be invited to buy them on a first-come, first-served basis.
According to an Associated Press report, the store manager at the Maryland Supercenter cleverly made the announcement shortly before launch, despite customers having devised some system or other of their own to stop people losing out. In scenes presumably reminiscent of that bit in Requiem for a Dream with the back of the lorry and the briefcases full of heroin [er... - Ed], customers surged forward, and some were knocked down and trampled.
"That's when all broke loose," said a chap the AP quotes of the bit when the manager made the announcement. In the end it took ten police officers to sort things out, while Wal-Mart cancelled the sale and everyone had to disperse. So, despite being trampled, nobody even got an Xbox 360 out of it.
More tales of this sort of thing when we discover more violent ones.
Spel wordt vandaag al verstuurdquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En dan haal je ook 1 game in de winkel? Of zit je dalijk zonder game en met een console?
Geef het adres maar waar het bloemetje naartoe kanquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Geef het adres maar waar het bloemetje naartoe kan
pkwartsquote:
Kan je alvast een beetje op het boekje gaan geilen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:36 schreef pkwarts het volgende:
Kan je best kopen, maar dan zit je toch een week lang er naar te staren....
Misschien zijn er met de next-gen games nu ook wel allerlei next-gen epilepsie aanvallen die je kan krijgen! Die je zonder HDTV nooit gehad zou kunnen hebben!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kan je alvast een beetje op het boekje gaan geilen.
De plaatjes op de achterkantquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan kom je erachter dat je controller weggooien uit frustratie een stuk irritanter is als het een draadloze betreft?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef H.Flick het volgende:
Wat denken jullie dat ik over exact 7 dagen om deze tijd aan het doen ben?
volleyballenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef H.Flick het volgende:
Dragon Quest?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef H.Flick het volgende:
Wanneer had je 'm besteld?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:13 schreef Ceased2Be het volgende:
net een aardige mevrouw van de Bart Smit aan de lijn gehad om te bevestigen dat m'n X360 incl PGR3 en Kameo volgende week vrijdag bij me thuis bezorgd wordt
Ach ik kan me niet voorstellen dat ie vrijdag niet meer in de winkel ligt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wanneer had je 'm besteld?
Via bartsmit.com neem ik aan?
Zelf vandaag besteld, aangezien ze nog steeds zeggen:
"Bestel nu en u ontvangt uw bestelling op de dag van release (2 december) thuis!"![]()
De core versie zal er wel zijn, het ging mij om de premium versie:quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:41 schreef gijsje79 het volgende:
Ach ik kan me niet voorstellen dat ie vrijdag niet meer in de winkel ligt.
Ga hem vrijdag gewoon halen, maar heb hem niet besteld ofzo.
http://www.nu.nl/news/631(...)_op_%28video%29.htmlquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:51 schreef matthijst het volgende:
Dus vraag me af of je er vrijdag nog zo makkelijk aan kunt komen.
quote:
verkeerde versie aangeklikt, zit ie dan met een pc spelquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daar zit je dan een week te vroeg met je spel.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
verkeerde versie aangeklikt, zit ie dan met een pc spel
Zolang ik maar CoD2 aan het oefenen ben zodat ik meer dan 0.000000001% kans maak op een frag online tegen pkwartsquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:49 schreef pkwarts het volgende:
Het kan me geen reet boeien wat jij dan doet, zolang ik maar CoD 2 aan het spelen ben.![]()
Minder leuk maar dan zou ik hem wel kunnen spelen....quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
verkeerde versie aangeklikt, zit ie dan met een pc spel
Zolang er geen zwaarden in het spel zitten valt pkwarts wel mee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zolang ik maar CoD2 aan het oefenen ben zodat ik meer dan 0.000000001% kans maak op een frag online tegen pkwarts
Ik denk overigens dat ik bezig ga zijn met het voorbereiden van iets voor fiscale economie voor de week erop
CoD2quote:I, Tim Buckley, hereby stand corrected on the issue of Call of Duty 2. Whereas I have previously had no interest in the franchise, I am enjoying it immensely on Xbox Live.
It may be in part due to the disappointment that is Perfect Dark Zero. I haven't given up on it yet, but so far I'm just not satisfied. The multiplayer seems really glitchy and clunky. Sigh.
But Call of Duty delivers a pretty solid multiplayer experience. I'm absolutely in love with the "Kill Cam". I love it. I want to make sweet, sweet love to it.
When you get killed by the enemy, while you wait to respawn, you get to watch the previous 5-10 seconds through the eyes of the person that ended you. It's really very enjoyable, for all of those moments when you get sniped or ambushed and you had no idea where it came from. It also prevents snipers from being able to camp in one spot for too long.
Dat klinkt idd zeer goedquote:
Nee,..... dit is mijn eerste CoDquote:
Gelukkig ben je niet bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:08 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Hm, ik ga echt voor Perfect Dark Zero. Als ik de reviews leest blijft die game veel langer leuk dan CODII
Lijkt me ook geen verkeerde game.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:08 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Hm, ik ga echt voor Perfect Dark Zero. Als ik de reviews leest blijft die game veel langer leuk dan CODII
Heb de PC demo echt 5x uitgespeeldquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:11 schreef Xrenity het volgende:
CoD2 is saai imo
Eerst denk je 'wow tof!', allemaal actie achter elkaar, etc. Maar dan merk je dat je steeds maar tegen hordes gasten aan't knallen bent. Vind het maar saai
Dat heb ik me Quake of Unreal.. CoD trekt mij gewoon meer dan de restquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:11 schreef Xrenity het volgende:
CoD2 is saai imo
Eerst denk je 'wow tof!', allemaal actie achter elkaar, etc. Maar dan merk je dat je steeds maar tegen hordes gasten aan't knallen bent. Vind het maar saai
mee eens isquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:11 schreef Xrenity het volgende:
CoD2 is saai imo
Ja een soort medal of honor, maar dan met wat meer vrijheid.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
je hebt dus geen vrijheid het werkt een beetje zo :
Je loopt van A naar B en schiet alle duitsers dood.
Bij punt B aangekomen zie je een deur waar je doorheen wilt maar je kan em niet openen.
Blijk dat er ergens nog 3 duitsers rondlopen, die duitsers schiet je dood en dan word er een triggered event geactiveerd, je teammaat trapt de deur in en je gaat van B naar C en krijgt iets soortgelijkes bij C
Liever standaard gameplay goed uitgevoerd dan 'nieuwe' gameplay die na 5 minuten gewoon vervelend en saai wordt, zoals in Brothers in Arms.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
CoD2 ziet er inderdaad geweldig uit, maar de gameplay lijkt mij ook de standaard. Zou ik hem kopen als hij op de huidige generatie consoles zou verschijnen? Nee. Dan liever een titel als Band of Brothers.
Vond het zelf ook een goeie game.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:43 schreef H.Flick het volgende:
BiA vond ik een geweldige game! Maar daar liepen de meningen inderdaad altijd al over uiteen. Over het algemeen vonden de PC-gamers het niks en de console gamers vonden het juist geweldig.
Ik vond het gewoon allemaal wat te simpel, telkens dat flanken op exact dezelfde manier, pffff. Granted, het is 5 minuten erg leuk. Maar daarna zocht ik toch echt naar iets anders, en dat was er nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:43 schreef H.Flick het volgende:
BiA vond ik een geweldige game! Maar daar liepen de meningen inderdaad altijd al over uiteen. Over het algemeen vonden de PC-gamers het niks en de console gamers vonden het juist geweldig.
Weet je, alle games zijn gewoon leuker op een console.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon allemaal wat te simpel, telkens dat flanken op exact dezelfde manier, pffff. Granted, het is 5 minuten erg leuk. Maar daarna zocht ik toch echt naar iets anders, en dat was er niet.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
ff een quote van http://www.nu.nl/news/632(...)%28reportage%29.html
[afbeelding]
De meeste gamers lijken de controller snel onder controle te hebben
Hij iig niet![]()
Pwnedquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
[afbeelding]
Hij iig niet![]()
[afbeelding]
Hij iig niet![]()
omgquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
[afbeelding]
Hij iig niet![]()
OMGquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
[afbeelding]
Hij iig niet![]()
Nou... op alle boxart die is verschenen staan wel PAL of NTSC logotjes. Wat ik sowieso niet begrijp aangezien alle xbox 360 spellen intern gewoon op 720p gerenderd worden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef Tumble het volgende:
Hey is er al wat meer bekend over het feit dat de meeste games niet regio gebonden zijn.
CVG had er een kort stukje over maar kon nog geen titels noemen van usa games die op een europeesche console te spelen waren.Als het zo is loont games kopen in de states natuurlijk enorm.Als voorbeeld noem ik dvdboxoffice ..PGR3 voor 39 euri en PD0 voor 43.
wellicht een idee om als er wat titels bekent zijn daar een sticky van te maken.
Viva la Revolution!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
[afbeelding]
Hij iig niet![]()
Inclusief accessoires en/of games mag ik hopen?quote:Op zondag 27 november 2005 01:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
Vandaag mn XBOX afbetaald. 554,80 euro...
(Daar zit die 39,99 bij inberekend)
quote:Op zondag 27 november 2005 07:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inclusief accessoires en/of games mag ik hopen?
volgens mij bepaalt de uitgever zelf of het spel regio-gebonden is of niet. Was bij de vorige Xbox ook, Halo 2 kon je ook uit Amerika halen volgens mijquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef Tumble het volgende:
Hey is er al wat meer bekend over het feit dat de meeste games niet regio gebonden zijn.
CVG had er een kort stukje over maar kon nog geen titels noemen van usa games die op een europeesche console te spelen waren.Als het zo is loont games kopen in de states natuurlijk enorm.Als voorbeeld noem ik dvdboxoffice ..PGR3 voor 39 euri en PD0 voor 43.
wellicht een idee om als er wat titels bekent zijn daar een sticky van te maken.
[afbeelding]
Hij iig niet![]()
Neen, puur alleen de core ('tard)pack...Nou goed?quote:Op zondag 27 november 2005 07:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inclusief accessoires en/of games mag ik hopen?
Goh ik wist niet dat mijn zoontje van 3 zelfstandig naar de HCC is geweest...quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
[afbeelding]
Hij iig niet![]()
Dat gebeurde laatst ook al met een lege PSP-doos. Die bieders daarop zijn echt zo extreem domquote:
jah komop zegquote:Op zondag 27 november 2005 14:02 schreef DinoPK het volgende:
Tjah dom, aan de andere kant is het schofterig om op zo'n manier mensen op te lichten natuurlijk want ze weten donders goed dat mensen niet altijd even goed lezen (het is notabene geeneens een echte doos, maar een zelf in elkaar geknutseld exemplaar)... Dom van de koper, die kaart het aan bij ebay en 99% zeker hoeft deze echt geen 611 dollar te betalen voor een doosje hoor.
edit: ook die hele lijst met specs erbij vermelden slaat nergens op als het alleen om een doos gaat. Zo kan ik ook wel leuke items gaan plaatsen, en dan er bij vermelden dat het een uitgeprinte foto betreft van een ferrari, daarna alle technische specificaties van het model vermelden, en dan ook nog eens melden dat de kleur rood is. Van het papier natuurlijk.
Ja ik vind ook niet dat die mensen geld terug moeten krijgen, eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 27 november 2005 14:10 schreef kepler het volgende:
[..]
jah komop zegHet staat er toch duidelijk vermeld dat het een doos is! Tuurlijk is het niet correct van hem om zoiets aan te bieden, maar in dit geval leg ik toch 90% van de schuld bij de bieders. Je gaat toch geen 600 dollar bieden zonder dat je de omschrijving leest
en om 12.15 met een grote tas door utrecht lopen is wel zo veilig?quote:Op zondag 27 november 2005 13:27 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Neen, puur alleen de core ('tard)pack...Nou goed?
XBOX 360: 400
Perfect Kwark LE: 70
Project Goddamn racing: 65
RGB SCART: 25
400+70+65+25= 560
- de korting op mn spaarpas: ca. 6 euro
= 554,80
Terwijl ik dit afrekende, kreeg ik weer 30 euro tegoed op mn spaarpasLekker voor de volgende game!
De reden dat ik m afbetaald heb is simpel. Ik wil niet om 00:00 's nachts met 500 euro op zak naar de gameboer gaan. Het stikt in Utrecht nml. van criminele getinte "nederlanders". Dus ik neem geen risico.
Jaquote:Op zondag 27 november 2005 14:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
en om 12.15 met een grote tas door utrecht lopen is wel zo veilig?
En een pinpas ken je niet?quote:Op zondag 27 november 2005 13:27 schreef Robhimself.2 het volgende:
De reden dat ik m afbetaald heb is simpel. Ik wil niet om 00:00 's nachts met 500 euro op zak naar de gameboer gaan. Het stikt in Utrecht nml. van criminele getinte "nederlanders". Dus ik neem geen risico.
Ik woon ook in Utrecht en ben er ook nog niet helemaal gerust op om met mijn 360 naar huis te fietsen, maarja het moet maarquote:Op zondag 27 november 2005 14:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Gameshop Den Haag had COD2, Condemned, Gun en Tony Hawk ook liggen voor 59,99 p/stquote:Op zondag 27 november 2005 14:39 schreef Tumble het volgende:
games gesignaleerd bij MM den haag
Cod2
Condemned
Gun
Tony Hawk american wasteland
prijzen waren gelijk. 64.99
Kameo en pgr3 worden 59.99 bij de MM
Ik ga met de auto........ Bijdehandquote:Op zondag 27 november 2005 14:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Die is stukquote:
Maar dan is dat geld toch ook geen probleem?quote:Op zondag 27 november 2005 15:42 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik ga met de auto........ Bijdehand![]()
kheb het wel eens andersom gehad. Ik zat met mijn gekochte Xbox in de trein, werd mn telefoon gejatquote:Op zondag 27 november 2005 16:37 schreef Fillipe het volgende:
Ach ik ga om 0.00 ook m'n 360 doosje ophalen in Assen, daarna nog met de trein naar Groningen. Zie geen probleem, en een vriend gaat mee. Denk niet dat ze je de hersens in slaan om je 360 doosje te stelen.
En dan is het de dag na de launchquote:Op zondag 27 november 2005 16:42 schreef kepler het volgende:
[..]
kheb het wel eens andersom gehad. Ik zat met mijn gekochte Xbox in de trein, werd mn telefoon gejatMaar goed dat is een ander verhaal
nog maar 6 dagen
tijd vliegt he?quote:
Misschien wordt mijn achterdocht nu wel begrepen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef Morthill het volgende:
We leven toch in een trieste wereld dat dat gebeurt
En als je niks kan geven kan je nog een paar rotstoten op je hoofd krijgen tegenwoordigquote:Op zondag 27 november 2005 17:36 schreef Robhimself.2 het volgende:
Vandaag een play & charge kitje gekocht in Utrecht, prijs viel me nog mee.
Edit: verhaal stond een beetje verkeerd.
Hij was dus met de auto richting gameshop gegaan, gooide geld in de meter. Daarna is hij richting gamestore gelopen (nog voor 00:00) en voordat de deur openging moest ie terug naar zn auto ivm alarm.
Toen is ie dus bedreigd met een mes en kon ie zn portemonnee afstaan. Ze wisten kennelijk dat ie iets moest ophalen. En om 00:00 ga je niet een game of controller aanschaffen.
Vandaar mij ietwat paranoïde voorafbetaling.
Niet als ie in 2-en ligt.quote:
ik denk dat ik die alleen overdag ga spelenquote:Op zondag 27 november 2005 17:48 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Niet als ie in 2-en ligt.![]()
Holy crap!
Eerste 10 minuten Condemned!
"Come out where I can see you!"
Uit een kamertje: "FUCK YOU!"
Damn, toch best een creepy game.
Moet dat niet 460 zijn? Of mis ik iets?quote:Op zondag 27 november 2005 17:58 schreef wc-eend het volgende:
Hij wordt thuisbezorgd bij mij..
Premium + game = 360 euroBen zo blij
Anders ben ik ook wel jaloers jaquote:Op zondag 27 november 2005 18:05 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Moet dat niet 460 zijn? Of mis ik iets?
eplaza verkocht ze wel, was er vandaagquote:Op zondag 27 november 2005 14:44 schreef washandje het volgende:
MM Utrecht had nog geen 360 games. Beetje een teleurstelling maar wel een mooie gelegenheid om mn sinterklaasaankopen maar eens te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |