Inclusief accessoires en/of games mag ik hopen?quote:Op zondag 27 november 2005 01:54 schreef Robhimself.2 het volgende:
Vandaag mn XBOX afbetaald. 554,80 euro...
(Daar zit die 39,99 bij inberekend)
quote:Op zondag 27 november 2005 07:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inclusief accessoires en/of games mag ik hopen?
volgens mij bepaalt de uitgever zelf of het spel regio-gebonden is of niet. Was bij de vorige Xbox ook, Halo 2 kon je ook uit Amerika halen volgens mijquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef Tumble het volgende:
Hey is er al wat meer bekend over het feit dat de meeste games niet regio gebonden zijn.
CVG had er een kort stukje over maar kon nog geen titels noemen van usa games die op een europeesche console te spelen waren.Als het zo is loont games kopen in de states natuurlijk enorm.Als voorbeeld noem ik dvdboxoffice ..PGR3 voor 39 euri en PD0 voor 43.
wellicht een idee om als er wat titels bekent zijn daar een sticky van te maken.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
ff een quote van http://www.nu.nl/news/632(...)%28reportage%29.html
[afbeelding]
De meeste gamers lijken de controller snel onder controle te hebben
Hij iig niet![]()
Neen, puur alleen de core ('tard)pack...Nou goed?quote:Op zondag 27 november 2005 07:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inclusief accessoires en/of games mag ik hopen?
Goh ik wist niet dat mijn zoontje van 3 zelfstandig naar de HCC is geweest...quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
ff een quote van http://www.nu.nl/news/632(...)%28reportage%29.html
[afbeelding]
De meeste gamers lijken de controller snel onder controle te hebben
Hij iig niet![]()
Dat gebeurde laatst ook al met een lege PSP-doos. Die bieders daarop zijn echt zo extreem domquote:
jah komop zegquote:Op zondag 27 november 2005 14:02 schreef DinoPK het volgende:
Tjah dom, aan de andere kant is het schofterig om op zo'n manier mensen op te lichten natuurlijk want ze weten donders goed dat mensen niet altijd even goed lezen (het is notabene geeneens een echte doos, maar een zelf in elkaar geknutseld exemplaar)... Dom van de koper, die kaart het aan bij ebay en 99% zeker hoeft deze echt geen 611 dollar te betalen voor een doosje hoor.
edit: ook die hele lijst met specs erbij vermelden slaat nergens op als het alleen om een doos gaat. Zo kan ik ook wel leuke items gaan plaatsen, en dan er bij vermelden dat het een uitgeprinte foto betreft van een ferrari, daarna alle technische specificaties van het model vermelden, en dan ook nog eens melden dat de kleur rood is. Van het papier natuurlijk.
Ja ik vind ook niet dat die mensen geld terug moeten krijgen, eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 27 november 2005 14:10 schreef kepler het volgende:
[..]
jah komop zegHet staat er toch duidelijk vermeld dat het een doos is! Tuurlijk is het niet correct van hem om zoiets aan te bieden, maar in dit geval leg ik toch 90% van de schuld bij de bieders. Je gaat toch geen 600 dollar bieden zonder dat je de omschrijving leest
en om 12.15 met een grote tas door utrecht lopen is wel zo veilig?quote:Op zondag 27 november 2005 13:27 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Neen, puur alleen de core ('tard)pack...Nou goed?
XBOX 360: 400
Perfect Kwark LE: 70
Project Goddamn racing: 65
RGB SCART: 25
400+70+65+25= 560
- de korting op mn spaarpas: ca. 6 euro
= 554,80
Terwijl ik dit afrekende, kreeg ik weer 30 euro tegoed op mn spaarpasLekker voor de volgende game!
De reden dat ik m afbetaald heb is simpel. Ik wil niet om 00:00 's nachts met 500 euro op zak naar de gameboer gaan. Het stikt in Utrecht nml. van criminele getinte "nederlanders". Dus ik neem geen risico.
Jaquote:Op zondag 27 november 2005 14:23 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
en om 12.15 met een grote tas door utrecht lopen is wel zo veilig?
En een pinpas ken je niet?quote:Op zondag 27 november 2005 13:27 schreef Robhimself.2 het volgende:
De reden dat ik m afbetaald heb is simpel. Ik wil niet om 00:00 's nachts met 500 euro op zak naar de gameboer gaan. Het stikt in Utrecht nml. van criminele getinte "nederlanders". Dus ik neem geen risico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |