Zolang ik maar CoD2 aan het oefenen ben zodat ik meer dan 0.000000001% kans maak op een frag online tegen pkwartsquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:49 schreef pkwarts het volgende:
Het kan me geen reet boeien wat jij dan doet, zolang ik maar CoD 2 aan het spelen ben.![]()
Minder leuk maar dan zou ik hem wel kunnen spelen....quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
verkeerde versie aangeklikt, zit ie dan met een pc spel
Zolang er geen zwaarden in het spel zitten valt pkwarts wel mee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zolang ik maar CoD2 aan het oefenen ben zodat ik meer dan 0.000000001% kans maak op een frag online tegen pkwarts
Ik denk overigens dat ik bezig ga zijn met het voorbereiden van iets voor fiscale economie voor de week erop
CoD2quote:I, Tim Buckley, hereby stand corrected on the issue of Call of Duty 2. Whereas I have previously had no interest in the franchise, I am enjoying it immensely on Xbox Live.
It may be in part due to the disappointment that is Perfect Dark Zero. I haven't given up on it yet, but so far I'm just not satisfied. The multiplayer seems really glitchy and clunky. Sigh.
But Call of Duty delivers a pretty solid multiplayer experience. I'm absolutely in love with the "Kill Cam". I love it. I want to make sweet, sweet love to it.
When you get killed by the enemy, while you wait to respawn, you get to watch the previous 5-10 seconds through the eyes of the person that ended you. It's really very enjoyable, for all of those moments when you get sniped or ambushed and you had no idea where it came from. It also prevents snipers from being able to camp in one spot for too long.
Dat klinkt idd zeer goedquote:
Nee,..... dit is mijn eerste CoDquote:
Gelukkig ben je niet bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:08 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Hm, ik ga echt voor Perfect Dark Zero. Als ik de reviews leest blijft die game veel langer leuk dan CODII
Lijkt me ook geen verkeerde game.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:08 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Hm, ik ga echt voor Perfect Dark Zero. Als ik de reviews leest blijft die game veel langer leuk dan CODII
Heb de PC demo echt 5x uitgespeeldquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:11 schreef Xrenity het volgende:
CoD2 is saai imo
Eerst denk je 'wow tof!', allemaal actie achter elkaar, etc. Maar dan merk je dat je steeds maar tegen hordes gasten aan't knallen bent. Vind het maar saai
Dat heb ik me Quake of Unreal.. CoD trekt mij gewoon meer dan de restquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:11 schreef Xrenity het volgende:
CoD2 is saai imo
Eerst denk je 'wow tof!', allemaal actie achter elkaar, etc. Maar dan merk je dat je steeds maar tegen hordes gasten aan't knallen bent. Vind het maar saai
mee eens isquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:11 schreef Xrenity het volgende:
CoD2 is saai imo
Ja een soort medal of honor, maar dan met wat meer vrijheid.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
je hebt dus geen vrijheid het werkt een beetje zo :
Je loopt van A naar B en schiet alle duitsers dood.
Bij punt B aangekomen zie je een deur waar je doorheen wilt maar je kan em niet openen.
Blijk dat er ergens nog 3 duitsers rondlopen, die duitsers schiet je dood en dan word er een triggered event geactiveerd, je teammaat trapt de deur in en je gaat van B naar C en krijgt iets soortgelijkes bij C
Liever standaard gameplay goed uitgevoerd dan 'nieuwe' gameplay die na 5 minuten gewoon vervelend en saai wordt, zoals in Brothers in Arms.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:28 schreef Strolie75 het volgende:
CoD2 ziet er inderdaad geweldig uit, maar de gameplay lijkt mij ook de standaard. Zou ik hem kopen als hij op de huidige generatie consoles zou verschijnen? Nee. Dan liever een titel als Band of Brothers.
Vond het zelf ook een goeie game.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:43 schreef H.Flick het volgende:
BiA vond ik een geweldige game! Maar daar liepen de meningen inderdaad altijd al over uiteen. Over het algemeen vonden de PC-gamers het niks en de console gamers vonden het juist geweldig.
Ik vond het gewoon allemaal wat te simpel, telkens dat flanken op exact dezelfde manier, pffff. Granted, het is 5 minuten erg leuk. Maar daarna zocht ik toch echt naar iets anders, en dat was er nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:43 schreef H.Flick het volgende:
BiA vond ik een geweldige game! Maar daar liepen de meningen inderdaad altijd al over uiteen. Over het algemeen vonden de PC-gamers het niks en de console gamers vonden het juist geweldig.
Weet je, alle games zijn gewoon leuker op een console.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon allemaal wat te simpel, telkens dat flanken op exact dezelfde manier, pffff. Granted, het is 5 minuten erg leuk. Maar daarna zocht ik toch echt naar iets anders, en dat was er niet.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
ff een quote van http://www.nu.nl/news/632(...)%28reportage%29.html
[afbeelding]
De meeste gamers lijken de controller snel onder controle te hebben
Hij iig niet![]()
Pwnedquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
[afbeelding]
Hij iig niet![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
[afbeelding]
Hij iig niet![]()
omgquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
[afbeelding]
Hij iig niet![]()
OMGquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
[afbeelding]
Hij iig niet![]()
Nou... op alle boxart die is verschenen staan wel PAL of NTSC logotjes. Wat ik sowieso niet begrijp aangezien alle xbox 360 spellen intern gewoon op 720p gerenderd worden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:42 schreef Tumble het volgende:
Hey is er al wat meer bekend over het feit dat de meeste games niet regio gebonden zijn.
CVG had er een kort stukje over maar kon nog geen titels noemen van usa games die op een europeesche console te spelen waren.Als het zo is loont games kopen in de states natuurlijk enorm.Als voorbeeld noem ik dvdboxoffice ..PGR3 voor 39 euri en PD0 voor 43.
wellicht een idee om als er wat titels bekent zijn daar een sticky van te maken.
Viva la Revolution!quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:25 schreef knater het volgende:
[afbeelding]
Hij iig niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |