kheb hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:24 schreef Fliepke het volgende:
DE TWIJFEL!!!!!!!1111111111111111!!!111111111
Zometeen moet ik alles gewoon kopen en ik heb er gewoon niet het geld voor
punt is alleen dat PD0 afgebrand werd voor de reviewsquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:20 schreef kepler het volgende:
[..]
PD0 schijnt echt goed te zijn op live
CoD2 krijgt gemiddeld de hoogste cijfers. Maar dat vertrouw je niet? Of heb je hem al op de PC?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
mwah ik ben zelf niet zon race gek maar het is de enige titel waarvan ik de reviews vertrouw, en live is het altijd lachuh dat racen (mits het geen : wie de best getunede auto wint Racer is)
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Idd, al die vernieuwende gameplay bij shooters
op de pc al uitgespeeldquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
CoD2 krijgt gemiddeld de hoogste cijfers. Maar dat vertrouw je niet? Of heb je hem al op de PC?
Het lijken wel huisvrouwen met de DDD van de Bijenkorfquote:We've all heard tales of how scarce Xbox 360 stock currently is in Americaland, but it doesn't sound like Wal-Mart was really helping matters just after midnight on Tuesday morning when it announced that the 300-odd people queuing for a new console would be invited to buy them on a first-come, first-served basis.
According to an Associated Press report, the store manager at the Maryland Supercenter cleverly made the announcement shortly before launch, despite customers having devised some system or other of their own to stop people losing out. In scenes presumably reminiscent of that bit in Requiem for a Dream with the back of the lorry and the briefcases full of heroin [er... - Ed], customers surged forward, and some were knocked down and trampled.
"That's when all broke loose," said a chap the AP quotes of the bit when the manager made the announcement. In the end it took ten police officers to sort things out, while Wal-Mart cancelled the sale and everyone had to disperse. So, despite being trampled, nobody even got an Xbox 360 out of it.
More tales of this sort of thing when we discover more violent ones.
Spel wordt vandaag al verstuurdquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En dan haal je ook 1 game in de winkel? Of zit je dalijk zonder game en met een console?
Geef het adres maar waar het bloemetje naartoe kanquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Geef het adres maar waar het bloemetje naartoe kan
pkwartsquote:
Kan je alvast een beetje op het boekje gaan geilen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:36 schreef pkwarts het volgende:
Kan je best kopen, maar dan zit je toch een week lang er naar te staren....
Misschien zijn er met de next-gen games nu ook wel allerlei next-gen epilepsie aanvallen die je kan krijgen! Die je zonder HDTV nooit gehad zou kunnen hebben!quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kan je alvast een beetje op het boekje gaan geilen.
De plaatjes op de achterkantquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan kom je erachter dat je controller weggooien uit frustratie een stuk irritanter is als het een draadloze betreft?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef H.Flick het volgende:
Wat denken jullie dat ik over exact 7 dagen om deze tijd aan het doen ben?
volleyballenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef H.Flick het volgende:
Dragon Quest?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:23 schreef H.Flick het volgende:
Wanneer had je 'm besteld?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:13 schreef Ceased2Be het volgende:
net een aardige mevrouw van de Bart Smit aan de lijn gehad om te bevestigen dat m'n X360 incl PGR3 en Kameo volgende week vrijdag bij me thuis bezorgd wordt
Ach ik kan me niet voorstellen dat ie vrijdag niet meer in de winkel ligt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wanneer had je 'm besteld?
Via bartsmit.com neem ik aan?
Zelf vandaag besteld, aangezien ze nog steeds zeggen:
"Bestel nu en u ontvangt uw bestelling op de dag van release (2 december) thuis!"![]()
De core versie zal er wel zijn, het ging mij om de premium versie:quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:41 schreef gijsje79 het volgende:
Ach ik kan me niet voorstellen dat ie vrijdag niet meer in de winkel ligt.
Ga hem vrijdag gewoon halen, maar heb hem niet besteld ofzo.
http://www.nu.nl/news/631(...)_op_%28video%29.htmlquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:51 schreef matthijst het volgende:
Dus vraag me af of je er vrijdag nog zo makkelijk aan kunt komen.
quote:
verkeerde versie aangeklikt, zit ie dan met een pc spelquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:27 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daar zit je dan een week te vroeg met je spel.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:34 schreef pkwarts het volgende:
[..]
verkeerde versie aangeklikt, zit ie dan met een pc spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |