Tsja.. je kan gewoon halen wat je wil natuurlijk, en dan als het niet bevalt weer verkopen, komt toch wel goed dan.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
PDZ IGN review..... ongelooflijk hoe verschillend de reviews zijn. Gamespot,... normaal strenger looft dit spel en IGN,... die normaal met 10-en gooit vind het wel goed maar ook weer niet![]()
http://xbox360.ign.com/articles/670/670730p1.html
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet halen bij launch !
omfg dat wou ik al erg graag hebben met de xbox 1 , geile optiequote:
Dat is echt wel weinig naar mijn goesting.. maar wellicht koop ik die eens van iemand overquote:Op donderdag 24 november 2005 12:23 schreef Retuobak het volgende:
8-player games op live met alleen maar fok!kers
als ze dezelfde mappen gebruiken voor MP als ze op de PC doen is het veels te weinig...die mappen zijn inmens groot en met 8 man zoek je tot je een ons weegt naar de vijandquote:Op donderdag 24 november 2005 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is echt wel weinig naar mijn goesting.. maar wellicht koop ik die eens van iemand over
Was het een nachtmerrie?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:02 schreef P-Style het volgende:
Ik droomde dat ik een xbox 360 had!
Nou... in die droom had ik die xbox 360 gekregen, géén idee meer van wie/wat of hoe... en ik wilde 'm eerst verkopen, maar daarna wilde ik 'm houden!quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef H.Flick het volgende:
Ach, ik haal hem toch voor de singleplayer.
Zo erg is dat toch niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Binnenkrijgen, zodat hij er eentje weg kan leggen. Dat is wat hij bedoelt
oh en wtf, samenwerken met insidegamer
Ik heb hem op de PUG ook even gespeeld (was al wat verder in het spel), vond persoonlijk de actie wat te sloom en de gameplay idd niet overdonderendquote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef Smots het volgende:
Ik heb nou een paar uur in Kameo zitten, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat dit geen titel is waar ik echt waanzinnig van onder de indruk ben.
Goed, het spul ziet er allemaal wel heel erg mooi uit, maar de gameplay is zo... tja...zo magertjes.
nee, nog niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:37 schreef H.Flick het volgende:
Jij bent het dus eens met de Eurogamer review? (als je die gelezen hebt)
Ik vind dat die reviewer er niet ver naast zit, nee.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:37 schreef H.Flick het volgende:
Jij bent het dus eens met de Eurogamer review? (als je die gelezen hebt)
Probleem met de 360 is dat je dan bijvoorbeeld zo'n "houten" frontje hebt met een knalwitte console erachter. Dan ziet het er juist helemaal niet meer uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
FrontjesNet als de bij de Micro gewoon leuk voor als je nét ff wat anders wil dan standaard. Het is iig beter dan 30 verschillende kleuren uitbrengen iig
Nou ja... het is in ieder geval goedkoper dan een nieuwe console kopen met een mooiere kleur die je per se wilt hebben.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
FrontjesNet als de bij de Micro gewoon leuk voor als je nét ff wat anders wil dan standaard. Het is iig beter dan 30 verschillende kleuren uitbrengen iig
Dat dachten ze ook toen ze voor mobieltjes op de markt kwamen.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:56 schreef P-Style het volgende:
Frontjes... dat is toch wel de domste feature van die hele xbox 360!
Ik wil de xbox 360 nou niet bepaald "mobiel" noemen!quote:Op donderdag 24 november 2005 14:20 schreef Bastard het volgende:
Dat dachten ze ook toen ze voor mobieltjes op de markt kwamen.
We hebben het toch over frontjes.. een koe is ook geen koelkast.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik wil de xbox 360 nou niet bepaald "mobiel" noemen!
En jij denkt dat de "frontjes-verkoop-formule" universeel succesvol werkt voor wèlk apparaat dan ook?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:25 schreef Bastard het volgende:
We hebben het toch over frontjes.. een koe is ook geen koelkast.
Yep, en weet je waarom?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
En jij denkt dat de "frontjes-verkoop-formule" universeel succesvol werkt voor wèlk apparaat dan ook?
Klopt. En bij mobieltjes kan ik dat nog wel begrijpen. Maar niet bij consoles die gewoon een vaste plaats hebben in het huis.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:36 schreef Bastard het volgende:
Yep, en weet je waarom?
Mensen hebben de neiging, hoewel het kuddedieren zijn, zich te onderscheiden van elkaar. Kan er legio voorbeelden van opnoemen als je wilt.
Ga eens op eBay kijken, mensen betalen nu al honderden dollars voor een X05 frontje. Let maar op, dat wordt een gigantisch succesquote:Op donderdag 24 november 2005 14:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt. En bij mobieltjes kan ik dat nog wel begrijpen. Maar niet bij consoles die gewoon een vaste plaats hebben in het huis.Tenzij je xbox-360-LAN-party's gaat organiseren en je je eigen consoles niet wilt verwarren met die van iemand anders.
Het ziet er wel netjes uit maar ik vond het een beetje té modern in de zin van al die blauwe lampjes en icoontjes/pijltjes op je hud en die aangeven waar je teamgenoten zijn, etc.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:08 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het er wel netjes uitzien. Wat bedoel je met té modern dan?
Persoonlijk zal ik dan voor PDZ gaan. Ik heb COD2 al op de PC gespeeld en het is elke keer weer hetzelfde als je het mij vraagt. Missies zijn erg linnear en na een tijdje raak je er gewoon op uitgekeken. Denk dat dit bij PDZ iets anders is en Tony Hawk, tsja ook cool maar meer als game erbij gok ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:11 schreef wc-eend het volgende:
Ik zit nog te twijfelen tussen PDZ, COD 2 en Tony Hawk AW.. weet het gwn niet..
Dan zul je hem wel aan een Amerikaan moeten verkopen, denk dat hij hier niet zoveel opbrengt.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:43 schreef Morthill het volgende:
Ik zit er nu dus serieus over te denken mijn 360 voor winst proberen te verkopen op ebay. Is lucratief handeltje.
Ik denk dat we ons daar nog over kunnen verbazen.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:50 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan zul je hem wel aan een Amerikaan moeten verkopen, denk dat hij hier niet zoveel opbrengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |