Ben bezigquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:58 schreef Incolumis het volgende:
ik heb geen toegang tot de stats dinges, dus kun je dat effe fixen aub?
en je OP url is niet goed
pas op he, anders gooi ik je in Pleintje, bij de kinders!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:01 schreef Suikermais het volgende:
man..man..altijd wat te zeiken..die tukkers !!
gek wordt je ervan...
haha..van de meeste van die kids had ik de vader kunnen zijn.Ben er trouwesn ook al jaren niet meer geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:12 schreef Incolumis het volgende:
[..]
pas op he, anders gooi ik je in Pleintje, bij de kinders!![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:26 schreef nlboy het volgende:
Super OP Fillipe
Alleen waarom sta ik er niet bij...?
Goed bezig! Als de andere leden die nu niet in de OP staan dit ook even willen doen zal ik de OP gelijk updatenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ik heb ook mijn tracker ding maar even online gegooid op het band-of-fokkers-forum.....
1 |
ik kan het wel hostenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef Fillipe het volgende:
Zo de tussenafbeeldingen zijn aangepast op de achtergrond, en nog wat kleine foutjes weggehaald. En als iemand met stabiele hosting het hele goedje (OP + Illustraties) even wilt hosten graag, pm me dan even dan stuur ik in een RAR alles op.
Gelukt je staat er tussen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:02 schreef Incolumis het volgende:
eh?
Ben even aan het avondeten (stoommaaltijdje Appie) en TS gaat niet werken nog steeds te lui om een HS te kopen (komt binnenkort verandering in)! Maar ik kom straks wel knallen denk ik, ben toch te brak om ook maar iets anders te doenquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:09 schreef Incolumis het volgende:
nu naar TS jij en gamen!
jij bent wle een goedkope tvp'r hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:01 schreef Umm-Qasr het volgende:
tvp
Ja, SOG* hé kan er niets aan doen. Moet eigenlijk hard aan de studie maar goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hele mooie OP (echt te veel tijd over of nie) vond de vorige toch leuker![]()
topic is wel ok alleen het mist al die icoontjesquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:18 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja, SOG* hé kan er niets aan doen. Moet eigenlijk hard aan de studie maar goed
En de andere was ook super leuk idd.
*Studie Ontwijkend Gedrag
Je bedoelt onze usericons, ja ik zal eens kijken of dat nog mooi wordt om ze erbij te zetten. Puik plan!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
topic is wel ok alleen het mist al die icoontjesmischien kun je die er nog bij zetten morgen
Zo jij staat er nu ook in, trouwens Morpheus DeathTrail moet nog een bevestigingsmail krijgen van het forum zou jij die hem nog kunnen sturen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:22 schreef DeathTrail het volgende:
[[url=http://sigimages.bf2tracker.com/101399/2/sig1.png]afbeelding][/url]Op dit moment Precies een combat score van 20.000
Nette OP Fillipe!![]()
Duurt zo'n herinstall zo lang bij jou?quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:57 schreef domolanglekker het volgende:
jullie kunnen opgelucht ademhalen.. mijn xp systeem heeft er de brui aangegevendat wordt een herinstall en ik zal de komende dagen niet op t slagveld verschijnen. Maar..
Na de herinstall reageer ik mijn frustaties af op jullie
Misschien een tip. Ik kwam 'ergens' Windows XP Scene Edition tegen. Gloednieuw en dus nergens ook objectieve reviews te vinden. Ik ga m volgende week installeren op een andere HD om te kijken of t uit maakt in performancequote:Op zaterdag 19 november 2005 01:57 schreef domolanglekker het volgende:
jullie kunnen opgelucht ademhalen.. mijn xp systeem heeft er de brui aangegevendat wordt een herinstall en ik zal de komende dagen niet op t slagveld verschijnen. Maar..
Na de herinstall reageer ik mijn frustaties af op jullie
Ik ga even voor je kijken !quote:
Aangezwengeld, zou weer moeten werken. Laat het even weten of de mapcycle weer fucked is dan kijk ik er zo even naar zodat ik dat bewijs door kan spelen aan i3d. Vraag aan andere admins dan ook om er nu eventjes vanaf te blijvenquote:
Dat wegduiken/wegrollen wat jij bedoelt, is als je strafed (a of d) en dan pronen (z). Dus, een combinatie van a&z of d&zquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
O MY FUCKING *()&)(_+()* ik ging net nog ff spelen voor het slapen maar kon ik beter niet doen!
Wat is dit spel soms slecht voor je humeur. Af en toe schieten mannetjes je met 1 kogel neer ik snap dat echt niet. En dat gebeurd heel vaak als ze zo 'wegduiken' 'wegrollen' Hoe doe je dat eigenlijk, welke toetsen.
Volgens mij ben je dan max payne mode zodat je heel langzaam gaat en jij alle tijd hebt om je vijand neer te knallen.
Ahh ga eens proberen dan.. irritant als iemand dat doetquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:36 schreef DeathTrail het volgende:
[..]
Dat wegduiken/wegrollen wat jij bedoelt, is als je strafed (a of d) en dan pronen (z). Dus, een combinatie van a&z of d&z
Pizzaquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:56 schreef JK het volgende:
He waar sta ik in de OP ? Yankees81.... of heeft FJD van mijn centen een pizza gekocht ?![]()
digitale ingangen voor niet nog niet gedecodeerde signalen..optisch is in theorie net wat zuiverder dan coax. maar denk niet dat iemand dat verschil kan horen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:50 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mijn Logitech z-5500 setje staat + Creative X-Fi Extreme Music geluidskaart. Wat een geluid, echt bizar gewoon. Nu zit je helemaal in het slagveld als je battlefield speelt![]()
Weet alleen iemand wat optical input en coax input precies inhoud?
ik zei toch dat ik het wel wilde hostenquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:01 schreef Fillipe het volgende:
Zo Putfile gaf al snel de brui aan de afbeeldingen! Maar het probleem is inmiddels verholpen: Mitch heeft de OP en de afbeeldingen op z'n hosting geplaatst. Stabiele OP server nu dus
Game on
Ja klopt, maar ik heb Mitch in m'n msn lijst dus dat was even makkelijker en snellerquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik het wel wilde hosten
frank_dijkstra bij heetmeelquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:56 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik heb Mitch in m'n msn lijst dus dat was even makkelijker en sneller![]()
Ging zeker lekker,quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:28 schreef sebnl het volgende:
heb geloof ik heel de dag met Escape meegereden
hij ging lekker![]()
Klopt alleen past dat niet in de titelquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zou er dit van maken:
"Het Band of Fok!kers BF2 Topic - Liquideren is ook onze passie"
Drumpie..das de auto punish bij een aantal tk`squote:Op zaterdag 19 november 2005 19:28 schreef Drumpie het volgende:
Mag ik niet meer op de server komen ofzo, ik ben verbannen door de beheerder omdat ik teveel teammoorden heb gepleegd ( terwijl dat niet klopt mischien 2 maar dat is niet zo erg )
Ik had op t zelfde moment precies t zelfdequote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef Fillipe het volgende:
Grrr net lekker aan het spelen "Your connection to the server has lost".Iemand aan het kloten in de admintools of zit I3d weer te falen?
Ik heb geen xfire hoezo?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
@ JMPoStMaN (of wat de volgorde ook is wat betreft grote en kleine letters) heb je Xfire??
Je hoeft je niet te verontschuldigen voor Clean Sweep hoor. Het is mijn probleem dat ik me soms te veel erger aan BF2 en dat ik natuurlijk niet Clean Sweep en Wake hou.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:59 schreef Incolumis het volgende:
clean sweep was op mijn verzoek, sorry daarvoor, had em al een tijdje niet gespeeld. ik vind het persoonlijk erg op Wake lijken, maar dan wat donkerder. meer verschil zit er niet in
quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:10 schreef Incolumis het volgende:
"Liquideren is ook een optie"
mmmm toch eens alles verzamelen en de netwerkbeheerder lief aankijken... pakkie shag beloven ofzo. Mijn systeem begint ook vervuild te raken..quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
![]()
Liquideren is ook onze passie
Eigenlijk nog met twee streepjes op ook. Geniale humor
@Jedi, zoals ik gister zei heb ik nu een dual boot. Vandaag liep m'n systeem weer eens in de soep toen ik aan het HD goochelen was met Partition Magic. Nu op een clean install is m'n PC zooooo veel sneller dat dual boot zeker een goede optie is.
Bredaquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:30 schreef Suikermais het volgende:
goed..de server ligt op de kont. Een mooie kans om met z'n allen eens te overleggen waar naar toe te gaan om een biertje te drinken. Zegt u maar waar ?
BoF personal forumquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:30 schreef Suikermais het volgende:
goed..de server ligt op de kont. Een mooie kans om met z'n allen eens te overleggen waar naar toe te gaan om een biertje te drinken. Zegt u maar waar ?
Waar de fuck zien jullie Barcelona etc? Ik moet speciaal vanavond naar NOS Studio Sport kijken om de samenvattingen te zien (Premier & Spaans)quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:49 schreef Incolumis het volgende:
neeeeeeeeeeeeee kut Robert!
ik heb een aantal progjes waarmee je alle betaalzenders ter wereld kan zien al zijn sommige op slechte kwaliteit. Je Chinees moet ook wel goed zijn of je kan het vertaal manual gebruiken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:53 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Waar de fuck zien jullie Barcelona etc? Ik moet speciaal vanavond naar NOS Studio Sport kijken om de samenvattingen te zien (Premier & Spaans)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |