nee want nu heb je het zelf al verklootquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurt lang!
Overigens wil ik nu eens een topic zonder de woorden 'PS3', 'HDTV' en 'graphics'. Maar dat zit er niet in he![]()
Na die post niet meer neequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurt lang!
Overigens wil ik nu eens een topic zonder de woorden 'PS3', 'HDTV' en 'graphics'. Maar dat zit er niet in he![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:53 schreef Retuobak het volgende:
Net als de PS3 gaat de Xbox 360 gebruik maken van HDTV resoluties om de graphics te verbeteren.
He lekker ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurt lang!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurt lang!
Lekker naar 22 van die glimnichten kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef H.Flick het volgende:
Misschien haal ik FIFA 2006 ook wel bij de launch, omdat ik niet op PES kan wachten.
Je hebt gelijk... ik haal PES5 wel voor de Xbox als die backwards compatible isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:55 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Lekker naar 22 van die glimnichten kijken![]()
![]()
je hebt groot gelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik haal PES5 wel voor de Xbox als die backwards compatible is
Ja, dit wordt wel een vette game, goede sfeer, goede graphics. Die kan ook op het verlanglijstje erbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Oblivion screens !!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eens in de zoveel jaar heb ik zo'n vaag moment en dan koop ik weer een FIFA. Maar dat ga ik niet meer doen.quote:
360 + lcd hd tvquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Bah, ik krijg mijn 13e maand binnenkort, en ik twijfel gigantisch tussen de Xbox 360 a 400 euro en een LCD HD tv van een fatsoenlijk formaat a rond de 1000of een beamer...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:17 schreef Skull-splitter het volgende:
HD tv...
Ik wil me niet rijk rekenen en weet dat na een LCD tv de pot gewoon leeg is...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
360 + lcd hd tv![]()
Of je koopt een beamer + revolution, want die werken gewoon
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef H.Flick het volgende:
Volgens het Loewe foldertje dat naast me ligt begint het zo'n beetje bij 2500 euro.
niet groot, maar wel HDtv met component en HDMI aansluiting... vanaf zo'n 800 euro...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:19 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij krijg je voor 1000 euro geen grote hdtv, maar dat kan aan mij liggen
* -Struikrover- schrijft zich bij deze in *quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:23 schreef peristilius het volgende:
We organiseren een Fok! tour naar Amerika en kopen allemaal een HDTV.
Ik ga meequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:23 schreef peristilius het volgende:
We organiseren een Fok! tour naar Amerika en kopen allemaal een HDTV.
Ik heb net even gezocht op internet, maar ik kan niet zo snel prijsvergelijkingen tussen NL en Duitsland vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
niet groot, maar wel HDtv met component en HDMI aansluiting... vanaf zo'n 800 euro...
Edit:
In Duitsland kunnen ze ook flink goedkoper zijn...
omgquote:xx: erwin was dus gister naar frankrijk, atari om wat games te checken
xx: kwam ie daar in gesprek met een dude van Xbox Magazine
die hebben al Xbox 360 consoles binnen
anyway, die dude van dat magazine zei dus dat je op een normale tv bijna geen verschil ziet tussen PGR2 en PGR3de resolutie is blijkbaar te laag om alle grafische details en effecten goed te laten zien
ach ik weet bijna zeker dat ze aan het overdrijven zijn, het zal er niet zo mooi uitzien als op een HDtv maar het word echt niet lelijk ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:10 schreef H.Flick het volgende:
Ach, als het verschil echt zo groot is koop ik wel een mooie breedbeeld PC monitor. Is stukken goedkoper en een leuke tussenoplossing.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach ik weet bijna zeker dat ze aan het overdrijven zijn, het zal er niet zo mooi uitzien als op een HDtv maar het word echt niet lelijk ofzo.
en ik kan altijd nog testen of het zo veel uitmaakt door de 360 op me pc monitor aan te sluiten
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:30 schreef Bastard het volgende:
Als dat zo is krijg ik nu al een hekel aan de 360 eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach ik weet bijna zeker dat ze aan het overdrijven zijn, het zal er niet zo mooi uitzien als op een HDtv maar het word echt niet lelijk ofzo.
HD ready waarschijnlijk. Dan kan hij HD imput ondersteunen, maar downscaled hij de resolutie wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
niet groot, maar wel HDtv met component en HDMI aansluiting... vanaf zo'n 800 euro...
Edit:
In Duitsland kunnen ze ook flink goedkoper zijn...
Met een resolutie van 1280*780 valt er niets te downscalen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:20 schreef BMH het volgende:
[..]
HD ready waarschijnlijk. Dan kan hij HD imput ondersteunen, maar downscaled hij de resolutie wel.
Dikke troll natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
omg
Hoe dat dan weer zit. Op Gammo zag ik best aardige beelden![]()
wat doe je normaal op een tv? juist tv kijken. En wat zie je dan...beelden die computers met de beste wil van de wereld nog niet realtime kunnen tonen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
omg
Hoe dat dan weer zit. Op Gammo zag ik best aardige beelden![]()
Wat hij zegt. De diepte, de totale hoeveelheid "objecten" in de speelomgeving en de interactiviteit daarmee die nu op je scherm getoverd kan worden zie je op een non-HDTV ook wel hoor. En met een dikke sportbolide op bijv. Eurosport zie ik ook geen aliasing hoor, ziet er ook retestrak uit. Moet gezegd, op een HD(ready)TV is het vast nog wel stukken mooier/scherper/etc., maar lelijk wordt het zeker niet op een normale TV. (zeker PGR3 niet)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:22 schreef Laton het volgende:
[..]
wat doe je normaal op een tv? juist tv kijken. En wat zie je dan...beelden die computers met de beste wil van de wereld nog niet realtime kunnen tonen.
Op een hdtv-ready televisie ziet het er niet beter uit dan een gewone tv met eenzelfde resolutie omdat hdtv-ready niets meer betekent dan dat ie een hd signaal kan ontvangen. Hij downscaled hem echter naar een resolutie die hij wel aankan. Een hdtv-ready tv is dus een gewone tv met een chip om te downscalen. Hdtv-ready is eigenlijk een slechte term, hdtv-compatible zou beter zijn geweest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:05 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Wat hij zegt. De diepte, de totale hoeveelheid "objecten" in de speelomgeving en de interactiviteit daarmee die nu op je scherm getoverd kan worden zie je op een non-HDTV ook wel hoor. En met een dikke sportbolide op bijv. Eurosport zie ik ook geen aliasing hoor, ziet er ook retestrak uit. Moet gezegd, op een HD(ready)TV is het vast nog wel stukken mooier/scherper/etc., maar lelijk wordt het zeker niet op een normale TV. (zeker PGR3 niet)
Just my ¤0,02![]()
Je vergeet dat een HD-ready tv minstens 720 beeldlijnen moet hebben. Er is dus niet altijd sprake van downscalen op een HD-ready tv. Sterker nog... hij downscaled het ingangssignaal alleen als het 1080i is! Aangezien de meeste HD-ready tv's de bizarre resolutie van 1366x768 hebben, zullen alle 720p signalen zelfs geùpscaled worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:30 schreef Stressbal het volgende:
Op een hdtv-ready televisie ziet het er niet beter uit dan een gewone tv met eenzelfde resolutie omdat hdtv-ready niets meer betekent dan dat ie een hd signaal kan ontvangen. Hij downscaled hem echter naar een resolutie die hij wel aankan. Een hdtv-ready tv is dus een gewone tv met een chip om te downscalen. Hdtv-ready is eigenlijk een slechte term, hdtv-compatible zou beter zijn geweest.
-Edit-
Moet bij gezegd worden dat als het signaal wat de gewone tv ontvangt van dusdanig slechte kwaliteit is dat het niet te vergelijken is met het gedwonscalede hd signaal, de hdtv-ready televisie natuurlijk wel een betere kwaliteit laat zien.
Even opgezocht op internet en inderdaad, hdtv-ready betekent dat de televisie zelf minimaal 720 beeldlijnen kan laten zien. Het verschil is dat een hdtv-ready televise geen hdtv signaal kan ontvangen zonder een hdtv tuner.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je vergeet dat een HD-ready tv minstens 720 beeldlijnen moet hebben. Er is dus niet altijd sprake van downscalen op een HD-ready tv. Sterker nog... hij downscaled het ingangssignaal alleen als het 1080i is! Aangezien de meeste HD-ready tv's de bizarre resolutie van 1366x768 hebben, zullen alle 720p signalen zelfs geùpscaled worden.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja,....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Vooruit, laten we het dan hebben over hoe vet Omikron: Karma wel niet moet worden
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
PGR3 - New York at night
Ik denk niet dat de PS3 hier op een of andere manier nog weer overheen kan.
nomad soul heb ik ook nog orgineel liggen, ooit is voor 15 gulden gekocht geloof ik, ooit is een uurtje gespeeld maar niet serieus mee bezig geweest,das een pauper spel dus?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het vervolg opThe Nomad Soul: Omikron
dat momenteel in ontwikkeling is bij
Quantic Dream
David bowie heeft een gast rol jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:19 schreef H.Flick het volgende:
Nomad Soul, is dat die David Bowie game?
Prachtig om te zien inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
PGR3 - New York at night
omg
Ik denk niet dat de PS3 hier op een of andere manier nog weer overheen kan. Enige zou misschien meer auto's zijn ofzo?
Wat is dat precies? En waar kan ik het aanmaken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:59 schreef pkwarts het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goed dat My Xbox straks werkt als de Xbox 360 er ook daadwerkelijk is. Iedereen al een gamercard aangemaakt?
Hoe dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ziet er wel mooi uit ja, maar de Ps3 kan er altijd overheen. Xbox 360 zelf ook namelijk
Jij denkt serieus dat dit gewoon het mooiste is wat de next-gen gaat brengen en dat er nìks meer overheen kan?quote:
Ach joh, het komt gewoon omdat PGR3 zo nieuw is en er relatief goed uit ziet. Na een tijdje next-gen zie je weer zat dingen die beter kunnen op grafisch vlak. Daarbij, een 1st gen game die direct de mooiste game van de generatie wordt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoe dan?
Echt fotorealisme? Dat je het vershil niet ziet met de werkelijkheid? Dat Star Wars real-time gerendered kan worden? Ik zie het nog niet gebeuren
Dat kan al lang johquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:49 schreef MMaRsu het volgende:
Nou kijk, dit is een 1st gen game. Aan het einde van het leven van de 360 zul je games zien die hier dik overheen gaan. Meer polygonen in de auto's, dat soort dingen. Dat zal echt dicht bij Pixar films komen
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:59 schreef pkwarts het volgende:
Iedereen al een gamercard aangemaakt?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:37 schreef cr0wn het volgende:
[..]
Wat is dat precies? En waar kan ik het aanmaken?![]()
Ja en mijn 6800GE kan ook al Shark Tale in realtime renderenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach joh, het komt gewoon omdat PGR3 zo nieuw is en er relatief goed uit ziet. Na een tijdje next-gen zie je weer zat dingen die beter kunnen op grafisch vlak. Daarbij, een 1st gen game die direct de mooiste game van de generatie wordt?
[..]
Dat kan al lang joh, volgens nVidia kon de Geforce 3 Ti al Toy Story in real time
![]()
Check xbox.nlquote:
Nee, maar ik ben benieuwd of het verschil met een latere generatie groot wordt. Ik denk van niet. (iig niet qua racegames)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
Daarbij, een 1st gen game die direct de mooiste game van de generatie wordt?
Ik denk van wel, er is altijd ruimte voor verbetering en ik zie dat hier ook al wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben benieuwd of het verschil met een latere generatie groot wordt. Ik denk van niet. (iig niet qua racegames)
Oh, moet je Xbox Live voor hebben, dan moet ik nog ff wachtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Check xbox.nlDaar vind je alles.... of check mijn blog
PGR1 - PGR2quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben benieuwd of het verschil met een latere generatie groot wordt. Ik denk van niet. (iig niet qua racegames)
PGR1-Forzaquote:
De next next gen. wordt racen met 200 auto's onlinequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
PGR3 - New York at night
omg
Ik denk niet dat de PS3 hier op een of andere manier nog weer overheen kan. Enige zou misschien meer auto's zijn ofzo?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:01 schreef Retuobak het volgende:
Ik vond de game zeker de moeite waard, vooral omdat ie lekker afwisselend is (adventure, FPS, fighting en racing in een)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De next next gen. wordt racen met 200 auto's online![]()
Wordt nog aan gewerkt. (serieus)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:11 schreef Fliepke het volgende:
Er is toch ooit een plan geweest van een of ander bedrijfje voor een race MMO, volgens mij is die er alleen nooit gekomen
Bedrijfje EA toch? Ze waren toch ooit bezig met een NFS MMO? Motor City ofzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:11 schreef Fliepke het volgende:
Er is toch ooit een plan geweest van een of ander bedrijfje voor een race MMO, volgens mij is die er alleen nooit gekomen
Toch es wat filmpjes downen danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Mensen die de presentatie gemist hebben en willen weten of Oblivion nou wat voor hun is, of er gewoon interesse in hebben.... down deze presentatie.... Teamxbox heeft de 25 minuten presentatie is 6 delen op deze page gezet ! De graphics en physics zijn in een woord briljant te noemen.
http://features.teamxbox.(...)vion-Demo-Movies/p1/
Het is een stuk makkelijker een relatief klein aantal xboxen zonder doos en handleiding etc te verschepen naar de grote winkels dan een volledige launchvoorraad klaar te hebben. En bovendien zijn nog niet alle spellen af en gaan ze zo'n ding natuurlijk nog niet releasen als er geen games voor zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:16 schreef Bigs het volgende:
Hoe kan het nou zijn dat de bij de Mediamarkt al XBox360 demosystemen hebben staan terwijl het ding helemaal nog niet uit is? Wazige actie op zich..
Maar ik moest zeggen dat Call of Duty 2 er op de opgestelde HDTV wel erg mooi uitzag.. zo mooi dat ik denk dat de 360 op een niet-HDTV toch wel een beetje teleur zal stellen
Ik denk het niet !quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:16 schreef Bigs het volgende:
zo mooi dat ik denk dat de 360 op een niet-HDTV toch wel een beetje teleur zal stellen
Ik denk het ook niet, misschien is het geen grote verbetering (of zelfs een achteruitgang) tov een beetje PC qua graphics, maar tov een Xbox (en al helemaal tov bijv. een PS2) is de stap enorm.quote:
Inderdaad.. hou nou je bek maar eens over HD-TV, formaten, outputlines, directfeeds, kabels, en plugs. En ga gewoon gamen met je hoofd!quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:16 schreef Chocobo het volgende:
Heb je HD,..... gefeliciteerd,.... geen HD,.... ook gefeliciteerd,.... ga nu maar gamen !! Bij de een is een PC spel ook mooier dan de ander ivm een mooie grafische kaart.
Ja, lijkt me echt niks aan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:10 schreef Bastard het volgende:
Wow, was overigs de Quake 4 trailer hier al gepost?!
Ja idd, en niet iedereen heeft de centen (over) voor een HDTV van 2500 euro+ of een PC van 2500 euro+quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:16 schreef Chocobo het volgende:
Heb je HD,..... gefeliciteerd,.... geen HD,.... ook gefeliciteerd,.... ga nu maar gamen !! Bij de een is een PC spel ook mooier dan de ander ivm een mooie grafische kaart.
ik denk dat je grote kans hebt dat ze op de launchdag aankomenquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:17 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt niks aan eerlijk gezegd.
Zit overigens wel serieus te overwegen mijn game voor de launch bij de gcshop te bestellen. 70 euro vind ik eigenlijk te gek worden en ik wil best 12 euro besparen voor een dagje later gamen. Er zit bovendien al een heel tof spelletje geinstalleerd op mijn HD
Daarom eigenlijk, maar ik ben dus ook bereid het risico te nemen dat het niet zo is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:22 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat je grote kans hebt dat ze op de launchdag aankomen
Tis niet eens te vergelijken ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:36 schreef Retuobak het volgende:
Ik ga liever voor CoD2, veel meeslepender dan een Quake, leukere setting, toffere wapens etc.
Je hebt een wapen en je schiet op gedrochten. Same.quote:
Het mist alleen wat goeie snelheid en het jagen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je hebt een wapen en je schiet op gedrochten. Same.
CoD is voor een 'realistische' shooter nog behoorlijk snel anders.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het mist alleen wat goeie snelheid en het jagen.
Dat zal best, maar tis echt wel wat anders dan een Quake of UC game hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:43 schreef Retuobak het volgende:
[..]
CoD is voor een 'realistische' shooter nog behoorlijk snel anders.
Kan ik me goed voorstellen. Ga je nog wel aan de Live als ie komt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
Nou, gister mijn pre-order kit teruggebracht.Maar ik blijf dit topic zeker in de gaten houden! Die 360 komt zeker in huis. Alleen niet in december.
Jawel, als Final Fantasy XI uitkomt ga is hem sowiezo halen. Dat spel moet ik gamenquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:34 schreef pkwarts het volgende:
Kan ik me goed voorstellen. Ga je nog wel aan de Live als ie komt?
quote:Virtually nobody realized at a glance it was a new Xbox and not the standard one. The kids under 15 mobbed it equally with the other kiosks, and I think only two kids there with mother had any idea what the 360 truly is. They seemed a bit confused about just who makes Xbox however - I swear I heard one of them talking about the new Mario on it, while watching someone play Kameo.
uit hetzelfde topic:quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:40 schreef Xrenity het volgende:
Wel geinig om te lezen van GAF; impressies van de demo kiosk, klik
[..]
quote:everyone seemed very impressed by the games was playing, call of duty especially. pretty much anyone that walked down the aisle, whether kid or adult women, would stop an watch for a min or more. several mid twenty year olds stopped by and chatted with me, and were VERY impressed with what they saw. many were surprised to see demos and would say "wow, i didnt know this was out already" and shit like that.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:32 schreef Bastard het volgende:
Geen Quake 3 of Unreal Championship fans dus.. pussys
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel, als Final Fantasy XI uitkomt ga is hem sowiezo halen. Dat spel moet ik gamen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel, als Final Fantasy XI uitkomt ga is hem sowiezo halen. Dat spel moet ik gamen
Misschien wel met de next gen.. dan heeft iedereen live geloof ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om mn live account gewoon op te zeggen. Ik speel nooit online...
Je kijgt eerst 2 maanden gratis Live gold. Dus je hoeft pas na 2 maanden een abo. te kopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:57 schreef H.Flick het volgende:
Iedereen is online, maar om te spelen moet je nog een extra abonnement nemen dacht ik.
Standaard silver en de eerste 2 maanden gold..quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:57 schreef H.Flick het volgende:
Iedereen is online, maar om te spelen moet je nog een extra abonnement nemen dacht ik.
Selectief quoten is ook een vakquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:40 schreef Xrenity het volgende:
Wel geinig om te lezen van GAF; impressies van de demo kiosk, klik
[..]
Jajaquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:08 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik dacht ik haal het leukste deel eruit
Het went.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maandje nog
Ik ben wel een beetje skeptisch over FPS games op een console. Ik heb tot nu toe alleen maar games gespeeld op de PC. FPS spelen op de PC geweldig door de muis, die heb je niet op een XBox 360...kan iemand me vertellen cq overtuigen dat ook een FPS goed te spelen is op een console?
Een goede matchmaking zou geweldig zijn!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:35 schreef kepler het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/662/662347p1.html
een lang, maar interessant stuk over TrueSkill Matchmaking op Xbox Live op de 360
in het kort: een nieuwe matchmaking die met twee waardes rekent. De eerste is hoe vaak je verliest of wint en de tweede is de afwijking die hierop mogelijk is. Vooral op de tweede waarde zijn veel wiskundige berekingen losgelaten en het schijnt dus erg goed te moeten gaan werken. Klinkt iig erg goed
Bij de mediamarkt nog niets gezien vandaag (amsterdam arena)quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:16 schreef Bigs het volgende:
Hoe kan het nou zijn dat de bij de Mediamarkt al XBox360 demosystemen hebben staan terwijl het ding helemaal nog niet uit is? Wazige actie op zich..
Maar ik moest zeggen dat Call of Duty 2 er op de opgestelde HDTV wel erg mooi uitzag.. zo mooi dat ik denk dat de 360 op een niet-HDTV toch wel een beetje teleur zal stellen
In Eindhoven stonden er een paar, zag er best oké uit, en de controller lag goed in de handquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt nog niets gezien vandaag (amsterdam arena)
-1 off-topicquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:05 schreef Oksel het volgende:
Ken HALO niet, maar bijvoorbeeld Metroid op de GC is zeer goed te spelen..Ben benieuwd hoe het gaat worden op de Revo..
Dat verhaal heb ik al vaker gelezen en het verbaast me eerlijk gezegd helemaal niks!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:15 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7233
als dit echt waar isdan worden de games nog mooier/indrukwekkender
mooi toch, dan worden de games nog beter/mooierquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik al vaker gelezen en het verbaast me eerlijk gezegd helemaal niks!
Precies, als je nu niet tevreden bent met de X360 games dan koop je hem gewoon nog niet. Ik ben al zeer tevreden en kan alleen maar dromen over hoe vet het allemaal nog worden gaat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:36 schreef H.Flick het volgende:
Hoezo word je genaaid dan? Het is toch altijd zo dat latere games mooier zijn...
Ik hoop het.. ik hoop echt dat het gaat werken op de revo! Het is natuurlijk niet makkelijk om zoiets goed te laten werken..! Als het flopt omdat het niet goed werkt is Nintendo de lul..quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:08 schreef H.Flick het volgende:
Ik neem aan dat er op de revo geen lock-on functie meer nodig is.
Ik denk dat die 2e een soort ELO-rating word, dus als je van een sterk persoon verliest verlies je weining punten en van iemand die veel lager staat dan jouw verlies je heel veel punten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:35 schreef kepler het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/662/662347p1.html
een lang, maar interessant stuk over TrueSkill Matchmaking op Xbox Live op de 360
in het kort: een nieuwe matchmaking die met twee waardes rekent. De eerste is hoe vaak je verliest of wint en de tweede is de afwijking die hierop mogelijk is. Vooral op de tweede waarde zijn veel wiskundige berekingen losgelaten en het schijnt dus erg goed te moeten gaan werken. Klinkt iig erg goed
Nou de revo wordt echt niet de fps console hoor. Nintendo is nooit zo'n fan geweest van geweldadige games en de makers van goede fps'ers zijn nooit fan geweest van Nintendo. Tel daarbij op dat op Nintendo consoles nooit veel spellen verkocht worden van andere developpers dan Ninty zelf en er blijven vrij weing redenen over voor de fps devvies om voor de revo te gaan ontwikkelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik hoop het.. ik hoop echt dat het gaat werken op de revo! Het is natuurlijk niet makkelijk om zoiets goed te laten werken..! Als het flopt omdat het niet goed werkt is Nintendo de lul..
Zo werkt het halo2 ranking systeem ook hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2e een soort ELO-rating word, dus als je van een sterk persoon verliest verlies je weining punten en van iemand die veel lager staat dan jouw verlies je heel veel punten.
als nintendo nou een poging had gedaan om van het kiddie imago af te komen zoals ze wouden doen dan hadden er mischien wel devvs geweest die naar de revo waren gestapt, een aangezien ze nog steeds een kiddie stempel hebben zal dat wel niet gebeurenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nou de revo wordt echt niet de fps console hoor. Nintendo is nooit zo'n fan geweest van geweldadige games en de makers van goede fps'ers zijn nooit fan geweest van Nintendo. Tel daarbij op dat op Nintendo consoles nooit veel spellen verkocht worden van andere developpers dan Ninty zelf en er blijven vrij weing redenen over voor de fps devvies om voor de revo te gaan ontwikkelen.
nope, het werkt juist totaal anders dan ELO omdat die gebaseerd is op 1-op-1 wedstrijden (Schaken). Hier zijn ze dus nu vanaf gestaptquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2e een soort ELO-rating word, dus als je van een sterk persoon verliest verlies je weining punten en van iemand die veel lager staat dan jouw verlies je heel veel punten.
jawel, maar niet dat de eerste games maar 50% van de processor benutten (of zeg ik nu rare dingenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:36 schreef H.Flick het volgende:
Hoezo word je genaaid dan? Het is toch altijd zo dat latere games mooier zijn...
Ja. Je zegt rare dingen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef kepler het volgende:
jawel, maar niet dat de eerste games maar 50% van de processor benutten (of zeg ik nu rare dingen)
Tis dat ik er niet meer in de buurt woon, dus dan maar hier checken over een maandje...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:59 schreef febster het volgende:
[..]
In Eindhoven stonden er een paar, zag er best oké uit, en de controller lag goed in de hand
ok laat ik het anders zeggen:quote:
Als de games ècht maar één core gebruiken en de andere twee totaal niet, dan maken deze games natuurlijk maar 33% gebruik van de processor, maar aangezien games nooit volledig geoptimaliseerd zijn, is dit percentage eigenlijk nog minder dan 33%. Aan de andere kant zullen games nooit de volledige 100% halen en maken launchgames (zoals al gezegd) nooit fatsoenlijk gebruik van de hardware.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef kepler het volgende:
ok laat ik het anders zeggen:
de eerste games gebruiken maar 50% van de processor omdat ze op 22 november in de winkels moeten liggen. Dat is natuurlijk wel jammer, maar een begrijpelijk zet van Microsoft (als het waar is natuurlijk)
gaat om de threads geloof ik. Elke core kan twee threads tegelijk uitvoeren, maar daarvan wordt er dus maar eentje gebruikt. Dit is dus (volgens de geruchten) omdat Microsoft de games op 22 nov in de winkels wil hebben, das logisch. Maar dan wordt de hardware niet voor 100% benut. Tuurlijk zullen de eerste launchgames niet 100% efficient van de hardware gebruik maken, ik denk eerder 33% ofzo. Stel je voor dat de Xbox maar 32 Mb van zijn geheugen gebruikte bij de launch, dat is gewoon zonde.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als de games ècht maar één core gebruiken en de andere twee totaal niet, dan maken deze games natuurlijk maar 33% gebruik van de processor, maar aangezien games nooit volledig geoptimaliseerd zijn, is dit percentage eigenlijk nog minder dan 33%. Aan de andere kant zullen games nooit de volledige 100% halen en maken launchgames (zoals al gezegd) nooit fatsoenlijk gebruik van de hardware.
Ik zie het probleem niet zo. Games zullen alleen maar sneller en mooier worden en als je geen zin hebt in een "niet zo mooie" launchgame, dan wacht je toch een jaar of twee met de aanschaf van de xbox 360?
Speel ze op de Revolution als je FPS games wilt spelenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maandje nog
Ik ben wel een beetje skeptisch over FPS games op een console. Ik heb tot nu toe alleen maar games gespeeld op de PC. FPS spelen op de PC geweldig door de muis, die heb je niet op een XBox 360...kan iemand me vertellen cq overtuigen dat ook een FPS goed te spelen is op een console?
ik weet het zelf ook niet meerquote:
er staan als demo-pods bij verschillende winkels. Binnenkort zal er echt wel reclame komenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Speel ze op de Revolution als je FPS games wilt spelen. De controller is daar perfect voor
Ik vraag me af hoe de Xbox 360 het zal doen bij de launch. MS maakt tot nu toe nog weinig reclame vind ik... De launch is al over een maand, dan zou je tegen deze tijd toch al wat meer reclame verwachten. Het hoeft niet op de tv te zijn, maar ook gewoon bij winkels.
Of die revo controller perfect is betwijfel ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Speel ze op de Revolution als je FPS games wilt spelen. De controller is daar perfect voor
Ik vraag me af hoe de Xbox 360 het zal doen bij de launch. MS maakt tot nu toe nog weinig reclame vind ik... De launch is al over een maand, dan zou je tegen deze tijd toch al wat meer reclame verwachten. Het hoeft niet op de tv te zijn, maar ook gewoon bij winkels.
Zou jij ooit van origin of hex168 gehoord hebben als je niet op FOK! had gezeten of een andere gamesite?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Of die revo controller perfect is betwijfel ik
maar microsoft maakt wel degelijk reclame, alleen geen reclame die iedereen opvangt.
kijk naar origin en hex168 , en kijk 's avonds TMF , daar word ook druk reclame gemaakt.
er zal vast wel normale reclame komen rond 25 november ofzo
Dat mannetje moeten ze echt dringend de nek omdraaien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:25 schreef Keromane het volgende:
Is de nieuwe Xbox ook uitgerust met een headset die je soms kunt vergeten uit te zetten als je naar je moeder schreeuwt voor chocolademelk?
http://video.google.com/videoplay?docid=-7153152098207965240
gewoon de switch uitzettenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:35 schreef H.Flick het volgende:
I want some motherfucking chocolatemilk.
Die jeugd van tegenwoordig. Ze zouden hem moeten afschieten.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:03 schreef Bastard het volgende:
Boeiend.
Ga ergens anders nintendo fanboys werven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:09 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet het zelf ook niet meer
als de games maar goed worden eigenlijk![]()
Ook voor FPS?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:48 schreef Emerica het volgende:
Controller ligt ook erg lekker in de hand.
De xbox controller was al perfect voor FPS, deze helemaal, zeker nu met de shoulderbuttons die de zwarte en witte knoppen hebben vervangen.quote:
Worden die shoulderbuttons veel gebruikt? Ik zit namelijk met het probleem dat ik de triggers altijd met mijn wijsvinger gebruikte, met die extra shoulderbuttons lijkt dit mij lastig. Misschien mezelf maar eens aanleren om mn middelvinger te gebruiken ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:50 schreef Emerica het volgende:
[..]
De xbox controller was al perfect voor FPS, deze helemaal, zeker nu met de shoulderbuttons die de zwarte en witte knoppen hebben vervangen.
Ik speelde natuurlijk meteen zonder een uitleg van de controls en heb die shoulderbuttons niet echt essentieel hoeven gebruiken. Maar het punt is dat ik vroeger die zwarte+witte knop altijd op een onmogelijke plek vond zitten, en nu hebben ze het perfect vlak boven de triggers gedaan. Je went echt snel aan de controller omdat het de positieve dingen van de S heeft en dan nog verbeterd met de shoulderbuttons en de nieuwe knop om het xbox menu te openen. Ook zijn die lichtjes met de aanduiding van welke controller (1,2,3,4) erg mooi en handig, geen gezeik met uitzoeken welke controller het isquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Worden die shoulderbuttons veel gebruikt? Ik zit namelijk met het probleem dat ik de triggers altijd met mijn wijsvinger gebruikte, met die extra shoulderbuttons lijkt dit mij lastig. Misschien mezelf maar eens aanleren om mn middelvinger te gebruiken ofzo.
Ja, ik vond de Xbox S persoonlijk iets fijner, maar heb ook nog niet echt lang met de 360 controller kunnen spelen. Als ik eenmaal gewend ben zal het wel fijn spelen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:58 schreef Emerica het volgende:
[..]
Ik speelde natuurlijk meteen zonder een uitleg van de controls en heb die shoulderbuttons niet echt essentieel hoeven gebruiken. Maar het punt is dat ik vroeger die zwarte+witte knop altijd op een onmogelijke plek vond zitten, en nu hebben ze het perfect vlak boven de triggers gedaan. Je went echt snel aan de controller omdat het de positieve dingen van de S heeft en dan nog verbeterd met de shoulderbuttons en de nieuwe knop om het xbox menu te openen. Ook zijn die lichtjes met de aanduiding van welke controller (1,2,3,4) erg mooi en handig, geen gezeik met uitzoeken welke controller het is![]()
Wat vond je van PGR3 en Kameoquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:48 schreef Emerica het volgende:
Net zelf 3 uurtjes kunnen spelen met de Xbox 360 bij een pers presentatie van Microsoft. Perfect Dark Zero, Kameo, Dead or Alive 4, Project Gotham Racing 3 en King Kong waren speelbaar. Het waren allemaal wel nog beta versies die draaiden op devkits en dat was vooral te merken bij Perfect Dark Zero waar de AI nog niet af was en veel dingen met sound en graphics nog geimplenteerd moesten worden, maar hoe dan ook dat apparaat heeft me weten te impressen. We speelden dan wel op gelikte Samsung HDtv's, maar alle features en de games die ik gespeeld heb waren echt top!Controller ligt ook erg lekker in de hand en het nieuwe menu systeem is perfect gemaakt.
Halen dit apparaat!
Gamert is van geenstijl, die horen er geen reet aan te vindenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:59 schreef Emerica het volgende:
Kameo had ik nooit echt interesse in, maar die game viel me zwaar mee. Hij was zelfs erg tof. Leuk al die gameplay elementen met die monsters en de toch wel droge engelse humor die er vaak in zat. Graphics waren ook erg mooi, hoewel die dude van gamert.nl het daar niet mee eens was, maar dat lees je denk ik wel op hun site
Project Gotham Racing zag er echt prachtig uit en speelde heerlijk, heb ff met oa de Spyker kunnen rijden op alle circuits die er stuk voor stuk erg goed uitzagen. En we hebben nog de photomode gezien en wat multiplayer potjes gedaan (die ik uiteraard stuk voor stuk gewonnen heb). Als je PGR2 leuk vond, zul je deze ook waarderen, hoewel er in de gameplay niet super veel veranderd is.
CoD 2 was er niet.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:59 schreef Emerica het volgende:
hoewel er in de gameplay niet super veel veranderd is.
Kameo !!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:59 schreef Emerica het volgende:
Kameo had ik nooit echt interesse in, maar die game viel me zwaar mee. Hij was zelfs erg tof. Leuk al die gameplay elementen met die monsters en de toch wel droge engelse humor die er vaak in zat. Graphics waren ook erg mooi, hoewel die dude van gamert.nl het daar niet mee eens was, maar dat lees je denk ik wel op hun site
Project Gotham Racing zag er echt prachtig uit en speelde heerlijk, heb ff met oa de Spyker kunnen rijden op alle circuits die er stuk voor stuk erg goed uitzagen. En we hebben nog de photomode gezien en wat multiplayer potjes gedaan (die ik uiteraard stuk voor stuk gewonnen heb). Als je PGR2 leuk vond, zul je deze ook waarderen, hoewel er in de gameplay niet super veel veranderd is.
CoD 2 was er niet.
Hoorde van iemand anders die heeft gespeeld dat PDZ en kameo (surprisingly) de beste games warenquote:
Ligt er maar net aan wat je smaak is. Ik vind aan DOA4 bijvoorbeeld niks aan, terwijl de game er best goed uit ziet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoorde van iemand anders die heeft gespeeld dat PDZ en kameo (surprisingly) de beste games warenVooral PDZ scheen pwn te zijn.
Er zit een High Definition kabel bij met (als het goed is) een SCART convertor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:52 schreef Fillipe het volgende:
Als je het premium pakket koopt moet je toch ook nog een scartkabel voor de x360 erbij kopen als je hem tenminste via die ingang op je tv wilt aansluiten? Bij het core pakket krijg je wel een scartkabel voor je x360 maar voor zover ik weet zit die niet in het premium pakket of is dit dus verandert?
De optische uitgang zit ook op de HD kabel hoor!quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:54 schreef H.Flick het volgende:
Geen idee. Maar je kunt sowieso beter een RGB Scartkabel kopen als je hem op een 'gewone' TV gaat aansluiten. Betere kwaliteit en je krijgt zo'n optische uitgang voor 5.1 geluid erbij.
Serieus? Dan ben ik door iemand voorgelogenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
De optische uitgang zit ook op de HD kabel hoor!
Ow, dat scheelt dan dus weer 30equote:Op maandag 31 oktober 2005 20:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Er zit een High Definition kabel bij met (als het goed is) een SCART convertor.
Kijk maar goed op de verschillende plaatjes, de aansluiting zit op de connector die in je XBOX360 komt te zittenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Serieus? Dan ben ik door iemand voorgelogen
HQ Scart plug kost je max. 15 euro als ie er niet bij zit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ow, dat scheelt dan dus weer 30e
Dank je
Ja oke maar dat is wel weer 15equote:Op maandag 31 oktober 2005 21:08 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
HQ Scart plug kost je max. 15 euro als ie er niet bij zit.
Ja maar zo kun je natuurlijk nog wel eventjes doorgaan, en als student zijnde is 500 e al een behoorlijk bedrag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef H.Flick het volgende:
Als je 500 euro uitgeeft aan een console kan die 15 euro er ook nog wel bij. Als je een auto koopt maakt die mattenset ook niet meer uit, zeg maar.
Als student zijnde kun je je gamen eigenlijk helemaal niet permitteren!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:22 schreef Fillipe het volgende:
Ja maar zo kun je natuurlijk nog wel eventjes doorgaan, en als student zijnde is 500 e al een behoorlijk bedrag.
Kutverslaving is het.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als student zijnde kun je je gamen eigenlijk helemaal niet permitteren!
Koop je de xbox 360, ga je een composite aansluiting gebruiken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef peristilius het volgende:
Er zit een gewone composite aansluiting met scart adapter bij de premium pack als het goed is. Dus geen RGB, maar wel mogelijkheid om op scart aan te sluiten.![]()
Ik ga er ook zeker een kopen, maar het hoeft niet om te kunnen spelen op een normale tv.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Koop je de xbox 360, ga je een composite aansluiting gebruiken.Nee, een RGB kabel is gewoon een essentiële aanschaf als je geen HDTV hebt.
Zei ik tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:38 schreef Fillipe het volgende:
Oke oke overtuigd, ik ga voor kwaliteit dus dan koop ik er ook maar een RGB kabeltje bij.
En wat is nu 15e als je toch al 500e in totaal kwijt bent
Ik ga voor component ! Jij ook neem ik aan !quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, een RGB kabel is gewoon een essentiële aanschaf als je geen HDTV hebt.
Nou ja... gaat een beetje moeilijk als je tv geen component ingang heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga voor component ! Jij ook neem ik aan !
kruimel werk, ik win de oudejaarsloterij. Kan ik gelijk dat 5000 dollar pakket uit Amerika halenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:36 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga een HDTV winnen met een of lootje dat ik gekocht heb voor Jantje Beton, dus dan hoef ik die RGBkabel ook niet meer te kopen.
yummiequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:19 schreef Robhimself.2 het volgende:
Nieuw Perfect Dark filmpje!!
Tis wederom het bekende "Rooftops" deel, maar nu in goede kwaliteit en het filmpje duurt ca. 8 minuten!
http://www.xboxyde.com/news_2225_en.html
*Gaat verder kijken*
kleuren zijn gescheiden in een RGB kabel en zorg voor een betere kwaliteit naar het schijntquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:38 schreef Laton het volgende:
jongens wat is die rgb kabel dan en wat kost ie? dan wordt het beeld beter op een normale tv ofzo?
Waar woont ie?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:44 schreef Retuobak het volgende:
Ja YourMaster, maar dan heeft Gamedemon een HDTV, de rest moet er dan nog een
Dat is ook gewoon zo, op de oude XBOX was het in ieder geval een enorm verschil. Als je natuurlijk een 15 jaar oude sloebermerk tv hebt, dan hoef je het niet te doen nee, maar dan koop je ws. ook geen 360quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef kepler het volgende:
[..]
kleuren zijn gescheiden in een RGB kabel en zorg voor een betere kwaliteit naar het schijnt
Een 15 jaar oude sloebertv is wel de makkelijkste manier om goedkoop een enorm scherm te hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:47 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo, op de oude XBOX was het in ieder geval een enorm verschil. Als je natuurlijk een 15 jaar oude sloebermerk tv hebt, dan hoef je het niet te doen nee, maar dan koop je ws. ook geen 360
Maar als de kwaliteit daarvan niet toereikend is voor de huidige markt (geen PAL60/NTSC), kan je m net zo goed opblazen met oud en nieuw.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:52 schreef Laton het volgende:
[..]
Een 15 jaar oude sloebertv is wel de makkelijkste manier om goedkoop een enorm scherm te hebben![]()
[ontopic]Filmpje gekeken?[/ontopic]quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:59 schreef kepler het volgende:
ok nog 1 keer een discussie over TV's in dit topic en ik open er een nieuw topic over, gaan jullie daar maar lekker discussieren![]()
yup, ziet er zekers mooi uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
[ontopic]Filmpje gekeken?[/ontopic] Zo dan?
hou toch op man, die plasmaschermen zijn allemaal wel leuk, maar ze gebruiken ook nog eens 4x zoveel energie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:58 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Maar als de kwaliteit daarvan niet toereikend is voor de huidige markt (geen PAL60/NTSC), kan je m net zo goed opblazen met oud en nieuw.
Vergelijk zo'n stuk antiek eens met een TV van nu.....
Ik hoop voor jou dat dit niet een verkapte "ik praat mijn oude troep goed" post is, want dan moet je er geen apparaat aanhangen wat minstens 10x de huidige straatwaarde van zo'n TV is.
Just my 10 cents..
Je kan niet eens lezen, discussie afgelopen. Ik noem nergens plasma tv...... (helderheid, contrast, dat zijn belangrijke zaken).quote:
hij bedoelt dat ik wederom een prijsvraag win en dat het een HDTV isquote:
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=7020quote:Xbox 360 game The Elders Scrolls IV: Oblivion will not be out until the second quarter of 2006,
nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:35 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=7020
Goed nieuws. Minder bugs en een betere framerate plz.
Dan ben ik in de war met iemand andersquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... gaat een beetje moeilijk als je tv geen component ingang heeft.
read-only toch?quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het gaaf dat ik m'n iPod erop aan kan sluiten.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... gaat een beetje moeilijk als je tv geen component ingang heeft.
We weten waar ie woont. We zorgen gewoon dat ie niet mee doed. Godfather komt ook binnekort uit (ergens 2006), paardehoofd in zijn bed leggen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:44 schreef Retuobak het volgende:
Ja YourMaster, maar dan heeft Gamedemon een HDTV, de rest moet er dan nog een
Ja vind ik ook,.... ze moeten deze ruwe diamant nu gaan slijpenquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:35 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=7020
Goed nieuws. Minder bugs en een betere framerate plz.
Meer hoeft imho ook niet, 360 komt toch naast m'n PC te staanquote:
lekker . paardenvlees pwntquote:Op dinsdag 1 november 2005 07:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
We weten waar ie woont. We zorgen gewoon dat ie niet mee doed. Godfather komt ook binnekort uit (ergens 2006), paardehoofd in zijn bed leggen?
Ziet er realistisch uit, tis er immers leegquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:52 schreef Aether het volgende:
Xbox360 lounge Japan
[afbeelding]
Bron: Watch.Impress
exactly my thoughtsquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:58 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ziet er realistisch uit, tis er immers leeg
quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:58 schreef Retuobak het volgende:
Ziet er realistisch uit, tis er immers leeg
Hier kan ik zoooo niet tegen hequote:[15:07:54] (H) -- DisCo: xbox 360 is uit in amerkia
[15:07:57] (H) -- DisCo: amerika
[15:08:21] Davy: whahahahaha
[15:08:41] (H) -- DisCo: ehmmm da denk jij 2 november je hebt nu al
cheats voor games
[15:08:53] (H) -- DisCo: moet je link he vn die chetas als bewijs
[15:09:25] (H) -- DisCo: http://www.wogaming.com/
[15:09:40] Davy: doe niet zo dom
[15:09:43] Davy: 360 is nog niet uit
[15:09:44] (H) -- DisCo: derde tony hawk
[15:09:48] (H) -- DisCo: ehmm dat wel
[15:10:30] Davy: 2 Halo 3
Publisher: Microsoft Game Studios | Platform: X360 | Genre:
Action
release:
Q2 2006
3 The Elder Scrolls IV: Oblivion
Publisher: 2K Games | Platform: X360 | Genre: Role-Playing
release:
12/05/2005
4 Perfect Dark Zero
Publisher: Microsoft Game Studios | Platform: X360 | Genre:
Action
release:
11/16/2005
5 NBA 2K6
Publisher: 2K Sports | Platform: X360 | Genre: Sports
release:
11/15/2005
6 Call of Duty 2
Publisher: Activision | Platform: X360 | Genre: Action
release:
11/15/2005
7 Dead or Alive 4
Publisher: Tecmo | Platform: X360 | Genre: Action
release:
11/18/2005
8 Ridge Racer 6
Publisher: Namco | Platform: X360 | Genre: Driving
release:
11/22/2005
9 NBA Live 06
Publisher: EA Sports | Platform: X360 | Genre: Sports
release:
11/15/2005
10 Condemned: Criminal Origins
Publisher: Sega | Platform: X360 | Genre: Adventure
release:
11/22/2005
[15:10:35] Davy: waar zie jij 1 november ?
[15:10:53] (H) -- DisCo: waarom bel je :S
[15:10:59] Davy: omdat je dom doet
[15:11:07] Davy: iedereen weet dat 360 pas eind november komt
[15:11:08] Davy: behalve jij
[15:11:14] (H) -- DisCo: w8 ik geef nou link
[15:11:15] Davy: jij denkt dat je alles beter weet dan de rest
[15:11:28] Davy: waarom is de xbox 360 uit zonder games dan ?
[15:11:50] (H) -- DisCo: met games ja
[15:11:56] (H) -- DisCo: w8 dan ik geef link
[15:12:01] Davy: welke games dan ?
[15:12:11] Davy: kijk dan op gamespot
[15:12:22] Davy: wacht ik zet je ff op schut op forum
[15:12:32] (H) -- DisCo: tony hawk american wasteland
[15:12:38] Davy: niet voor 360
[15:12:39] Davy: whgahah
[15:12:42] Davy: kijk gamespot
[15:12:45] (H) -- DisCo: kijk zelf dnq
[15:12:51] Davy: ok
[15:14:03] Davy:
http://www.gamespot.com/xbox360/sports/tonyhawksunderground
3/index.html
[15:14:07] Davy: Release Date: Nov 15, 2005 (more)
[15:14:09] Davy: gedist
[15:14:09] Davy: alweer
[15:14:16] Davy: jij denkt echt dat je slimmer bent :S
[15:14:23] (H) -- DisCo: OWWWWWWWW NOU DIS IK JOUW KIJK MAR OWWW
[15:14:27] (H) -- DisCo: LINK KIJK MARRRR
OWWW
[15:14:29] Davy: kom maar
[15:14:34] (H) -- DisCo: http://www.xboxsolution.com/article2469.html
[15:14:40] (H) -- DisCo: kijk maar waneer ze uit zijn
[15:15:02] (H) -- DisCo: ennn gedist he
[15:15:20] Davy: LEZEN
[15:15:23] Davy: er staat echt of nep ?
[15:15:28] Davy: nep dus
[15:15:30] (H) -- DisCo: in amerika is ie uit maar nog niet in
NOORD-AMERIKA
[15:15:31] Davy: kijk naar nieuws datum
[15:15:31] Davy: Xbox 360 Game Release Dates Leaked - Real or Rumor?
[15:15:38] Davy: August 06 2005
[15:15:43] (H) -- DisCo: in amerika is ie uit maar nog niet in
NOORD-AMERIKA
[15:15:54] Davy: zeg ik dat :S?
[15:15:55] Davy: ook niet
[15:16:05] (H) -- DisCo: wel
[15:16:05] Davy: lezen, er staat echt of nep
[15:16:07] Davy: nep dus
[15:16:09] Davy: is oud nieuws
[15:16:12] (H) -- DisCo: nee echt
[15:16:15] Davy: anders zou die morgen uitkomen
[15:16:19] (H) -- DisCo: nee nieuwe nieuws
[15:16:22] Davy: DOE NIET DOM ALSJEBLIEFT JE ZET JEZELF VOOR SCHUT
[15:16:36] Davy: KIJK DAN NIEUWS DATUM NERD
[15:16:36] Davy: August 06 2005
[15:16:38] Davy: August 06 2005
[15:16:38] Davy: August 06 2005
[15:16:39] Davy: August 06 2005
[15:16:41] (H) -- DisCo: nee hoor
[15:16:48] Davy: beter kijken
Ik ken hem irl hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat een aggresieve houding tegen die nep gamer.
Dacht dat het hier om de mensen die bleven hangen na SW: E1 gingquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:52 schreef Aether het volgende:
Xbox360 lounge Japan
[afbeelding]
Bron: Watch.Impress
Dude... je weet dat er veel oplichters rondlopen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:06 schreef GokuSFE het volgende:
Mijn xbox360 wordt gefinancierd vanuit Nigeria![]()
Ik word rijk![]()
Am lary james,am living in netherland this my home
ADDRESS:Pres. J.V. van Wierdsmastraat 2183151 Ej Hoek van Holland
i will like to buy your xbox for 450euros for my son schooling in nigeria,he his having his birthday in 2weeks time and i want it as birthday gift for him....but unfortunately am not in netherland presently,am in germany for a business trip, i want you to ship the item to this address below
NAME:larry ademola
ADDRESS:No 59 alafia mokola,
CITY:Ibadan
STATE:Oyo state
ZIP CODE:23402
COUNTRY:Nigeria
Kindly send me your name and adress in full with your bank account and the total price of the item with register(tpg post),so that i can contact moneygram for your payment immediately.
am waiting for your reply immediately because i want it to get to him on time.
![]()
![]()
Oh ok, dan is het goed. Want die Afrikanen zijn een ware plaag wat dit betreft.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:12 schreef GokuSFE het volgende:
Diestond er niet voor nix...
Deze kreeg ik net ook:
Hello,Thanks for the mail.i am Mrs Linda Smith from Limburg.I am presently in a two weeks conference in london and i want to buy your item for my friend on vacation to a country called nigeria in Africa .She really need the item fastly and i will like to pay you for the item as soon as possible. please try to relpy me as soon as possible and tell me the total cost including shipping cost to her in nigeria.I will transfer the the money from my HSBC bank in netherland to your own bank account. Hope to hear from you as soon as possible.Have a nice day.Thanks
Hebben ze een xbox tekort in Nigeria ofzo?
Wat kunnen ze eigenlijk met je bankrekeningnr (IBAN/BIC), want ze denken zeker toch niet dat iemand zoiets opstuurt VOORDAT het geld binnen is? Naja, je zal er vast van die simpele zielen tussen hebben zittenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:13 schreef Emerica het volgende:
[..]
Oh ok, dan is het goed. Want die Afrikanen zijn een ware plaag wat dit betreft.
NIET DOEN!!! Mijn broertje heeft ook een keer een bod gekregen op zn dvd speler voor 300 euro. De mail kwam uit raadmaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:21 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Wat kunnen ze eigenlijk met je bankrekeningnr (IBAN/BIC), want ze denken zeker toch niet dat iemand zoiets opstuurt VOORDAT het geld binnen is? Naja, je zal er vast van die simpele zielen tussen hebben zitten
Your point being?quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:48 schreef BMH het volgende:
King kong op demo pod in winkels:
[afbeelding]
Call of Duty 2 op demopod:
[afbeelding]
The heat! Can't take it anymore.quote:Op dinsdag 1 november 2005 23:56 schreef MMaRsu het volgende:
haha jezus what the fuck happened daaro?
quote:Your a god and you can play golf.. Or you can be EVIL!... and do.... Evil things with golfballs!
Hou je smoesjes voor je pleasequote:Deze camera maakt een zooitje van bewegend beeld. N4S deed erg fotogeniek en bleef een paar keer vast zitten voor wat fototjes.
Ik vind het gaaf dat jij een iPod hebt.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het gaaf dat ik m'n iPod erop aan kan sluiten.
Kun je ons ook laten meegenieten door te vertellen wat de grap is?quote:Op woensdag 2 november 2005 00:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind het gaaf dat jij een iPod hebt.
In Japan zijn ze over de Xbox 360 in ieder geval zeer enthousiast.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |