quote:Virtually nobody realized at a glance it was a new Xbox and not the standard one. The kids under 15 mobbed it equally with the other kiosks, and I think only two kids there with mother had any idea what the 360 truly is. They seemed a bit confused about just who makes Xbox however - I swear I heard one of them talking about the new Mario on it, while watching someone play Kameo.
uit hetzelfde topic:quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:40 schreef Xrenity het volgende:
Wel geinig om te lezen van GAF; impressies van de demo kiosk, klik
[..]
quote:everyone seemed very impressed by the games was playing, call of duty especially. pretty much anyone that walked down the aisle, whether kid or adult women, would stop an watch for a min or more. several mid twenty year olds stopped by and chatted with me, and were VERY impressed with what they saw. many were surprised to see demos and would say "wow, i didnt know this was out already" and shit like that.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:32 schreef Bastard het volgende:
Geen Quake 3 of Unreal Championship fans dus.. pussys
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel, als Final Fantasy XI uitkomt ga is hem sowiezo halen. Dat spel moet ik gamen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel, als Final Fantasy XI uitkomt ga is hem sowiezo halen. Dat spel moet ik gamen
Misschien wel met de next gen.. dan heeft iedereen live geloof ik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om mn live account gewoon op te zeggen. Ik speel nooit online...
Je kijgt eerst 2 maanden gratis Live gold. Dus je hoeft pas na 2 maanden een abo. te kopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:57 schreef H.Flick het volgende:
Iedereen is online, maar om te spelen moet je nog een extra abonnement nemen dacht ik.
Standaard silver en de eerste 2 maanden gold..quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:57 schreef H.Flick het volgende:
Iedereen is online, maar om te spelen moet je nog een extra abonnement nemen dacht ik.
Selectief quoten is ook een vakquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:40 schreef Xrenity het volgende:
Wel geinig om te lezen van GAF; impressies van de demo kiosk, klik
[..]
Jajaquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:08 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik dacht ik haal het leukste deel eruit
Het went.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maandje nog
Ik ben wel een beetje skeptisch over FPS games op een console. Ik heb tot nu toe alleen maar games gespeeld op de PC. FPS spelen op de PC geweldig door de muis, die heb je niet op een XBox 360...kan iemand me vertellen cq overtuigen dat ook een FPS goed te spelen is op een console?
Een goede matchmaking zou geweldig zijn!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:35 schreef kepler het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/662/662347p1.html
een lang, maar interessant stuk over TrueSkill Matchmaking op Xbox Live op de 360
in het kort: een nieuwe matchmaking die met twee waardes rekent. De eerste is hoe vaak je verliest of wint en de tweede is de afwijking die hierop mogelijk is. Vooral op de tweede waarde zijn veel wiskundige berekingen losgelaten en het schijnt dus erg goed te moeten gaan werken. Klinkt iig erg goed
Bij de mediamarkt nog niets gezien vandaag (amsterdam arena)quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:16 schreef Bigs het volgende:
Hoe kan het nou zijn dat de bij de Mediamarkt al XBox360 demosystemen hebben staan terwijl het ding helemaal nog niet uit is? Wazige actie op zich..
Maar ik moest zeggen dat Call of Duty 2 er op de opgestelde HDTV wel erg mooi uitzag.. zo mooi dat ik denk dat de 360 op een niet-HDTV toch wel een beetje teleur zal stellen
In Eindhoven stonden er een paar, zag er best oké uit, en de controller lag goed in de handquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt nog niets gezien vandaag (amsterdam arena)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |