quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:59 schreef Emerica het volgende:
hoewel er in de gameplay niet super veel veranderd is.
Kameo !!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:59 schreef Emerica het volgende:
Kameo had ik nooit echt interesse in, maar die game viel me zwaar mee. Hij was zelfs erg tof. Leuk al die gameplay elementen met die monsters en de toch wel droge engelse humor die er vaak in zat. Graphics waren ook erg mooi, hoewel die dude van gamert.nl het daar niet mee eens was, maar dat lees je denk ik wel op hun site
Project Gotham Racing zag er echt prachtig uit en speelde heerlijk, heb ff met oa de Spyker kunnen rijden op alle circuits die er stuk voor stuk erg goed uitzagen. En we hebben nog de photomode gezien en wat multiplayer potjes gedaan (die ik uiteraard stuk voor stuk gewonnen heb). Als je PGR2 leuk vond, zul je deze ook waarderen, hoewel er in de gameplay niet super veel veranderd is.
CoD 2 was er niet.
Hoorde van iemand anders die heeft gespeeld dat PDZ en kameo (surprisingly) de beste games warenquote:
Ligt er maar net aan wat je smaak is. Ik vind aan DOA4 bijvoorbeeld niks aan, terwijl de game er best goed uit ziet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoorde van iemand anders die heeft gespeeld dat PDZ en kameo (surprisingly) de beste games warenVooral PDZ scheen pwn te zijn.
Er zit een High Definition kabel bij met (als het goed is) een SCART convertor.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:52 schreef Fillipe het volgende:
Als je het premium pakket koopt moet je toch ook nog een scartkabel voor de x360 erbij kopen als je hem tenminste via die ingang op je tv wilt aansluiten? Bij het core pakket krijg je wel een scartkabel voor je x360 maar voor zover ik weet zit die niet in het premium pakket of is dit dus verandert?
De optische uitgang zit ook op de HD kabel hoor!quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:54 schreef H.Flick het volgende:
Geen idee. Maar je kunt sowieso beter een RGB Scartkabel kopen als je hem op een 'gewone' TV gaat aansluiten. Betere kwaliteit en je krijgt zo'n optische uitgang voor 5.1 geluid erbij.
Serieus? Dan ben ik door iemand voorgelogenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
De optische uitgang zit ook op de HD kabel hoor!
Ow, dat scheelt dan dus weer 30equote:Op maandag 31 oktober 2005 20:56 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Er zit een High Definition kabel bij met (als het goed is) een SCART convertor.
Kijk maar goed op de verschillende plaatjes, de aansluiting zit op de connector die in je XBOX360 komt te zittenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:58 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Serieus? Dan ben ik door iemand voorgelogen
HQ Scart plug kost je max. 15 euro als ie er niet bij zit.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ow, dat scheelt dan dus weer 30e
Dank je
Ja oke maar dat is wel weer 15equote:Op maandag 31 oktober 2005 21:08 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
HQ Scart plug kost je max. 15 euro als ie er niet bij zit.
Ja maar zo kun je natuurlijk nog wel eventjes doorgaan, en als student zijnde is 500 e al een behoorlijk bedrag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:15 schreef H.Flick het volgende:
Als je 500 euro uitgeeft aan een console kan die 15 euro er ook nog wel bij. Als je een auto koopt maakt die mattenset ook niet meer uit, zeg maar.
Als student zijnde kun je je gamen eigenlijk helemaal niet permitteren!quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:22 schreef Fillipe het volgende:
Ja maar zo kun je natuurlijk nog wel eventjes doorgaan, en als student zijnde is 500 e al een behoorlijk bedrag.
Kutverslaving is het.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als student zijnde kun je je gamen eigenlijk helemaal niet permitteren!
Koop je de xbox 360, ga je een composite aansluiting gebruiken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:27 schreef peristilius het volgende:
Er zit een gewone composite aansluiting met scart adapter bij de premium pack als het goed is. Dus geen RGB, maar wel mogelijkheid om op scart aan te sluiten.![]()
Ik ga er ook zeker een kopen, maar het hoeft niet om te kunnen spelen op een normale tv.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Koop je de xbox 360, ga je een composite aansluiting gebruiken.Nee, een RGB kabel is gewoon een essentiële aanschaf als je geen HDTV hebt.
Zei ik tochquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:38 schreef Fillipe het volgende:
Oke oke overtuigd, ik ga voor kwaliteit dus dan koop ik er ook maar een RGB kabeltje bij.
En wat is nu 15e als je toch al 500e in totaal kwijt bent
Ik ga voor component ! Jij ook neem ik aan !quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee, een RGB kabel is gewoon een essentiële aanschaf als je geen HDTV hebt.
Nou ja... gaat een beetje moeilijk als je tv geen component ingang heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga voor component ! Jij ook neem ik aan !
kruimel werk, ik win de oudejaarsloterij. Kan ik gelijk dat 5000 dollar pakket uit Amerika halenquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:36 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga een HDTV winnen met een of lootje dat ik gekocht heb voor Jantje Beton, dus dan hoef ik die RGBkabel ook niet meer te kopen.
yummiequote:Op maandag 31 oktober 2005 23:19 schreef Robhimself.2 het volgende:
Nieuw Perfect Dark filmpje!!
Tis wederom het bekende "Rooftops" deel, maar nu in goede kwaliteit en het filmpje duurt ca. 8 minuten!
http://www.xboxyde.com/news_2225_en.html
*Gaat verder kijken*
kleuren zijn gescheiden in een RGB kabel en zorg voor een betere kwaliteit naar het schijntquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:38 schreef Laton het volgende:
jongens wat is die rgb kabel dan en wat kost ie? dan wordt het beeld beter op een normale tv ofzo?
Waar woont ie?quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:44 schreef Retuobak het volgende:
Ja YourMaster, maar dan heeft Gamedemon een HDTV, de rest moet er dan nog een
Dat is ook gewoon zo, op de oude XBOX was het in ieder geval een enorm verschil. Als je natuurlijk een 15 jaar oude sloebermerk tv hebt, dan hoef je het niet te doen nee, maar dan koop je ws. ook geen 360quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:40 schreef kepler het volgende:
[..]
kleuren zijn gescheiden in een RGB kabel en zorg voor een betere kwaliteit naar het schijnt
Een 15 jaar oude sloebertv is wel de makkelijkste manier om goedkoop een enorm scherm te hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:47 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo, op de oude XBOX was het in ieder geval een enorm verschil. Als je natuurlijk een 15 jaar oude sloebermerk tv hebt, dan hoef je het niet te doen nee, maar dan koop je ws. ook geen 360
Maar als de kwaliteit daarvan niet toereikend is voor de huidige markt (geen PAL60/NTSC), kan je m net zo goed opblazen met oud en nieuw.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:52 schreef Laton het volgende:
[..]
Een 15 jaar oude sloebertv is wel de makkelijkste manier om goedkoop een enorm scherm te hebben![]()
[ontopic]Filmpje gekeken?[/ontopic]quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:59 schreef kepler het volgende:
ok nog 1 keer een discussie over TV's in dit topic en ik open er een nieuw topic over, gaan jullie daar maar lekker discussieren![]()
yup, ziet er zekers mooi uitquote:Op maandag 31 oktober 2005 23:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
[ontopic]Filmpje gekeken?[/ontopic] Zo dan?
hou toch op man, die plasmaschermen zijn allemaal wel leuk, maar ze gebruiken ook nog eens 4x zoveel energie.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:58 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Maar als de kwaliteit daarvan niet toereikend is voor de huidige markt (geen PAL60/NTSC), kan je m net zo goed opblazen met oud en nieuw.
Vergelijk zo'n stuk antiek eens met een TV van nu.....
Ik hoop voor jou dat dit niet een verkapte "ik praat mijn oude troep goed" post is, want dan moet je er geen apparaat aanhangen wat minstens 10x de huidige straatwaarde van zo'n TV is.
Just my 10 cents..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |