-1 off-topicquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:05 schreef Oksel het volgende:
Ken HALO niet, maar bijvoorbeeld Metroid op de GC is zeer goed te spelen..Ben benieuwd hoe het gaat worden op de Revo..
Dat verhaal heb ik al vaker gelezen en het verbaast me eerlijk gezegd helemaal niks!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:15 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7233
als dit echt waar isdan worden de games nog mooier/indrukwekkender
mooi toch, dan worden de games nog beter/mooierquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik al vaker gelezen en het verbaast me eerlijk gezegd helemaal niks!
Precies, als je nu niet tevreden bent met de X360 games dan koop je hem gewoon nog niet. Ik ben al zeer tevreden en kan alleen maar dromen over hoe vet het allemaal nog worden gaat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:36 schreef H.Flick het volgende:
Hoezo word je genaaid dan? Het is toch altijd zo dat latere games mooier zijn...
Ik hoop het.. ik hoop echt dat het gaat werken op de revo! Het is natuurlijk niet makkelijk om zoiets goed te laten werken..! Als het flopt omdat het niet goed werkt is Nintendo de lul..quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:08 schreef H.Flick het volgende:
Ik neem aan dat er op de revo geen lock-on functie meer nodig is.
Ik denk dat die 2e een soort ELO-rating word, dus als je van een sterk persoon verliest verlies je weining punten en van iemand die veel lager staat dan jouw verlies je heel veel punten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:35 schreef kepler het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/662/662347p1.html
een lang, maar interessant stuk over TrueSkill Matchmaking op Xbox Live op de 360
in het kort: een nieuwe matchmaking die met twee waardes rekent. De eerste is hoe vaak je verliest of wint en de tweede is de afwijking die hierop mogelijk is. Vooral op de tweede waarde zijn veel wiskundige berekingen losgelaten en het schijnt dus erg goed te moeten gaan werken. Klinkt iig erg goed
Nou de revo wordt echt niet de fps console hoor. Nintendo is nooit zo'n fan geweest van geweldadige games en de makers van goede fps'ers zijn nooit fan geweest van Nintendo. Tel daarbij op dat op Nintendo consoles nooit veel spellen verkocht worden van andere developpers dan Ninty zelf en er blijven vrij weing redenen over voor de fps devvies om voor de revo te gaan ontwikkelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik hoop het.. ik hoop echt dat het gaat werken op de revo! Het is natuurlijk niet makkelijk om zoiets goed te laten werken..! Als het flopt omdat het niet goed werkt is Nintendo de lul..
Zo werkt het halo2 ranking systeem ook hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2e een soort ELO-rating word, dus als je van een sterk persoon verliest verlies je weining punten en van iemand die veel lager staat dan jouw verlies je heel veel punten.
als nintendo nou een poging had gedaan om van het kiddie imago af te komen zoals ze wouden doen dan hadden er mischien wel devvs geweest die naar de revo waren gestapt, een aangezien ze nog steeds een kiddie stempel hebben zal dat wel niet gebeurenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nou de revo wordt echt niet de fps console hoor. Nintendo is nooit zo'n fan geweest van geweldadige games en de makers van goede fps'ers zijn nooit fan geweest van Nintendo. Tel daarbij op dat op Nintendo consoles nooit veel spellen verkocht worden van andere developpers dan Ninty zelf en er blijven vrij weing redenen over voor de fps devvies om voor de revo te gaan ontwikkelen.
nope, het werkt juist totaal anders dan ELO omdat die gebaseerd is op 1-op-1 wedstrijden (Schaken). Hier zijn ze dus nu vanaf gestaptquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2e een soort ELO-rating word, dus als je van een sterk persoon verliest verlies je weining punten en van iemand die veel lager staat dan jouw verlies je heel veel punten.
jawel, maar niet dat de eerste games maar 50% van de processor benutten (of zeg ik nu rare dingenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:36 schreef H.Flick het volgende:
Hoezo word je genaaid dan? Het is toch altijd zo dat latere games mooier zijn...
Ja. Je zegt rare dingen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef kepler het volgende:
jawel, maar niet dat de eerste games maar 50% van de processor benutten (of zeg ik nu rare dingen)
Tis dat ik er niet meer in de buurt woon, dus dan maar hier checken over een maandje...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:59 schreef febster het volgende:
[..]
In Eindhoven stonden er een paar, zag er best oké uit, en de controller lag goed in de hand
ok laat ik het anders zeggen:quote:
Als de games ècht maar één core gebruiken en de andere twee totaal niet, dan maken deze games natuurlijk maar 33% gebruik van de processor, maar aangezien games nooit volledig geoptimaliseerd zijn, is dit percentage eigenlijk nog minder dan 33%. Aan de andere kant zullen games nooit de volledige 100% halen en maken launchgames (zoals al gezegd) nooit fatsoenlijk gebruik van de hardware.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef kepler het volgende:
ok laat ik het anders zeggen:
de eerste games gebruiken maar 50% van de processor omdat ze op 22 november in de winkels moeten liggen. Dat is natuurlijk wel jammer, maar een begrijpelijk zet van Microsoft (als het waar is natuurlijk)
gaat om de threads geloof ik. Elke core kan twee threads tegelijk uitvoeren, maar daarvan wordt er dus maar eentje gebruikt. Dit is dus (volgens de geruchten) omdat Microsoft de games op 22 nov in de winkels wil hebben, das logisch. Maar dan wordt de hardware niet voor 100% benut. Tuurlijk zullen de eerste launchgames niet 100% efficient van de hardware gebruik maken, ik denk eerder 33% ofzo. Stel je voor dat de Xbox maar 32 Mb van zijn geheugen gebruikte bij de launch, dat is gewoon zonde.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als de games ècht maar één core gebruiken en de andere twee totaal niet, dan maken deze games natuurlijk maar 33% gebruik van de processor, maar aangezien games nooit volledig geoptimaliseerd zijn, is dit percentage eigenlijk nog minder dan 33%. Aan de andere kant zullen games nooit de volledige 100% halen en maken launchgames (zoals al gezegd) nooit fatsoenlijk gebruik van de hardware.
Ik zie het probleem niet zo. Games zullen alleen maar sneller en mooier worden en als je geen zin hebt in een "niet zo mooie" launchgame, dan wacht je toch een jaar of twee met de aanschaf van de xbox 360?
Speel ze op de Revolution als je FPS games wilt spelenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maandje nog
Ik ben wel een beetje skeptisch over FPS games op een console. Ik heb tot nu toe alleen maar games gespeeld op de PC. FPS spelen op de PC geweldig door de muis, die heb je niet op een XBox 360...kan iemand me vertellen cq overtuigen dat ook een FPS goed te spelen is op een console?
ik weet het zelf ook niet meerquote:
er staan als demo-pods bij verschillende winkels. Binnenkort zal er echt wel reclame komenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Speel ze op de Revolution als je FPS games wilt spelen. De controller is daar perfect voor
Ik vraag me af hoe de Xbox 360 het zal doen bij de launch. MS maakt tot nu toe nog weinig reclame vind ik... De launch is al over een maand, dan zou je tegen deze tijd toch al wat meer reclame verwachten. Het hoeft niet op de tv te zijn, maar ook gewoon bij winkels.
Of die revo controller perfect is betwijfel ikquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Speel ze op de Revolution als je FPS games wilt spelen. De controller is daar perfect voor
Ik vraag me af hoe de Xbox 360 het zal doen bij de launch. MS maakt tot nu toe nog weinig reclame vind ik... De launch is al over een maand, dan zou je tegen deze tijd toch al wat meer reclame verwachten. Het hoeft niet op de tv te zijn, maar ook gewoon bij winkels.
Zou jij ooit van origin of hex168 gehoord hebben als je niet op FOK! had gezeten of een andere gamesite?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Of die revo controller perfect is betwijfel ik
maar microsoft maakt wel degelijk reclame, alleen geen reclame die iedereen opvangt.
kijk naar origin en hex168 , en kijk 's avonds TMF , daar word ook druk reclame gemaakt.
er zal vast wel normale reclame komen rond 25 november ofzo
Dat mannetje moeten ze echt dringend de nek omdraaien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:25 schreef Keromane het volgende:
Is de nieuwe Xbox ook uitgerust met een headset die je soms kunt vergeten uit te zetten als je naar je moeder schreeuwt voor chocolademelk?
http://video.google.com/videoplay?docid=-7153152098207965240
gewoon de switch uitzettenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:35 schreef H.Flick het volgende:
I want some motherfucking chocolatemilk.
Die jeugd van tegenwoordig. Ze zouden hem moeten afschieten.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:03 schreef Bastard het volgende:
Boeiend.
Ga ergens anders nintendo fanboys werven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Speel ze op de Revolution als je FPS games wilt spelen. De controller is daar perfect voor
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:09 schreef kepler het volgende:
[..]
ik weet het zelf ook niet meer
als de games maar goed worden eigenlijk![]()
Ook voor FPS?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:48 schreef Emerica het volgende:
Controller ligt ook erg lekker in de hand.
De xbox controller was al perfect voor FPS, deze helemaal, zeker nu met de shoulderbuttons die de zwarte en witte knoppen hebben vervangen.quote:
Worden die shoulderbuttons veel gebruikt? Ik zit namelijk met het probleem dat ik de triggers altijd met mijn wijsvinger gebruikte, met die extra shoulderbuttons lijkt dit mij lastig. Misschien mezelf maar eens aanleren om mn middelvinger te gebruiken ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:50 schreef Emerica het volgende:
[..]
De xbox controller was al perfect voor FPS, deze helemaal, zeker nu met de shoulderbuttons die de zwarte en witte knoppen hebben vervangen.
Ik speelde natuurlijk meteen zonder een uitleg van de controls en heb die shoulderbuttons niet echt essentieel hoeven gebruiken. Maar het punt is dat ik vroeger die zwarte+witte knop altijd op een onmogelijke plek vond zitten, en nu hebben ze het perfect vlak boven de triggers gedaan. Je went echt snel aan de controller omdat het de positieve dingen van de S heeft en dan nog verbeterd met de shoulderbuttons en de nieuwe knop om het xbox menu te openen. Ook zijn die lichtjes met de aanduiding van welke controller (1,2,3,4) erg mooi en handig, geen gezeik met uitzoeken welke controller het isquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Worden die shoulderbuttons veel gebruikt? Ik zit namelijk met het probleem dat ik de triggers altijd met mijn wijsvinger gebruikte, met die extra shoulderbuttons lijkt dit mij lastig. Misschien mezelf maar eens aanleren om mn middelvinger te gebruiken ofzo.
Ja, ik vond de Xbox S persoonlijk iets fijner, maar heb ook nog niet echt lang met de 360 controller kunnen spelen. Als ik eenmaal gewend ben zal het wel fijn spelen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:58 schreef Emerica het volgende:
[..]
Ik speelde natuurlijk meteen zonder een uitleg van de controls en heb die shoulderbuttons niet echt essentieel hoeven gebruiken. Maar het punt is dat ik vroeger die zwarte+witte knop altijd op een onmogelijke plek vond zitten, en nu hebben ze het perfect vlak boven de triggers gedaan. Je went echt snel aan de controller omdat het de positieve dingen van de S heeft en dan nog verbeterd met de shoulderbuttons en de nieuwe knop om het xbox menu te openen. Ook zijn die lichtjes met de aanduiding van welke controller (1,2,3,4) erg mooi en handig, geen gezeik met uitzoeken welke controller het is![]()
Wat vond je van PGR3 en Kameoquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:48 schreef Emerica het volgende:
Net zelf 3 uurtjes kunnen spelen met de Xbox 360 bij een pers presentatie van Microsoft. Perfect Dark Zero, Kameo, Dead or Alive 4, Project Gotham Racing 3 en King Kong waren speelbaar. Het waren allemaal wel nog beta versies die draaiden op devkits en dat was vooral te merken bij Perfect Dark Zero waar de AI nog niet af was en veel dingen met sound en graphics nog geimplenteerd moesten worden, maar hoe dan ook dat apparaat heeft me weten te impressen. We speelden dan wel op gelikte Samsung HDtv's, maar alle features en de games die ik gespeeld heb waren echt top!Controller ligt ook erg lekker in de hand en het nieuwe menu systeem is perfect gemaakt.
Halen dit apparaat!
Gamert is van geenstijl, die horen er geen reet aan te vindenquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:59 schreef Emerica het volgende:
Kameo had ik nooit echt interesse in, maar die game viel me zwaar mee. Hij was zelfs erg tof. Leuk al die gameplay elementen met die monsters en de toch wel droge engelse humor die er vaak in zat. Graphics waren ook erg mooi, hoewel die dude van gamert.nl het daar niet mee eens was, maar dat lees je denk ik wel op hun site
Project Gotham Racing zag er echt prachtig uit en speelde heerlijk, heb ff met oa de Spyker kunnen rijden op alle circuits die er stuk voor stuk erg goed uitzagen. En we hebben nog de photomode gezien en wat multiplayer potjes gedaan (die ik uiteraard stuk voor stuk gewonnen heb). Als je PGR2 leuk vond, zul je deze ook waarderen, hoewel er in de gameplay niet super veel veranderd is.
CoD 2 was er niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |