abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:11:30 #151
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31817097
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:05 schreef Oksel het volgende:
Ken HALO niet, maar bijvoorbeeld Metroid op de GC is zeer goed te spelen.. Ben benieuwd hoe het gaat worden op de Revo..
-1 off-topic
The line is a dot to you!
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:15:33 #152
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31817214
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7233

als dit echt waar is dan worden de games nog mooier/indrukwekkender
The line is a dot to you!
pi_31817574
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:15 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7233

als dit echt waar is dan worden de games nog mooier/indrukwekkender
Dat verhaal heb ik al vaker gelezen en het verbaast me eerlijk gezegd helemaal niks!
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:30:01 #154
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31817628
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat verhaal heb ik al vaker gelezen en het verbaast me eerlijk gezegd helemaal niks!
mooi toch, dan worden de games nog beter/mooier

maar goed, je wordt toch een beetje genaaid op deze manier
The line is a dot to you!
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:36:06 #155
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31817798
Hoezo word je genaaid dan? Het is toch altijd zo dat latere games mooier zijn...
pi_31818094
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:36 schreef H.Flick het volgende:
Hoezo word je genaaid dan? Het is toch altijd zo dat latere games mooier zijn...
Precies, als je nu niet tevreden bent met de X360 games dan koop je hem gewoon nog niet. Ik ben al zeer tevreden en kan alleen maar dromen over hoe vet het allemaal nog worden gaat.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:55:11 #157
58560 Oksel
Gezellig.
pi_31818397
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:08 schreef H.Flick het volgende:
Ik neem aan dat er op de revo geen lock-on functie meer nodig is .
Ik hoop het.. ik hoop echt dat het gaat werken op de revo! Het is natuurlijk niet makkelijk om zoiets goed te laten werken..! Als het flopt omdat het niet goed werkt is Nintendo de lul..
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:55:37 #158
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_31818414
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:35 schreef kepler het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/662/662347p1.html

een lang, maar interessant stuk over TrueSkill Matchmaking op Xbox Live op de 360

in het kort: een nieuwe matchmaking die met twee waardes rekent. De eerste is hoe vaak je verliest of wint en de tweede is de afwijking die hierop mogelijk is. Vooral op de tweede waarde zijn veel wiskundige berekingen losgelaten en het schijnt dus erg goed te moeten gaan werken. Klinkt iig erg goed
Ik denk dat die 2e een soort ELO-rating word, dus als je van een sterk persoon verliest verlies je weining punten en van iemand die veel lager staat dan jouw verlies je heel veel punten.
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_31818511
Ach zolang ik maar kan PGR3'en zal het me allemaal een worst wezen
pi_31818546
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik hoop het.. ik hoop echt dat het gaat werken op de revo! Het is natuurlijk niet makkelijk om zoiets goed te laten werken..! Als het flopt omdat het niet goed werkt is Nintendo de lul..
Nou de revo wordt echt niet de fps console hoor. Nintendo is nooit zo'n fan geweest van geweldadige games en de makers van goede fps'ers zijn nooit fan geweest van Nintendo. Tel daarbij op dat op Nintendo consoles nooit veel spellen verkocht worden van andere developpers dan Ninty zelf en er blijven vrij weing redenen over voor de fps devvies om voor de revo te gaan ontwikkelen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:04:37 #161
63302 rockstah
New World Disorder
pi_31818709
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Ik denk dat die 2e een soort ELO-rating word, dus als je van een sterk persoon verliest verlies je weining punten en van iemand die veel lager staat dan jouw verlies je heel veel punten.
Zo werkt het halo2 ranking systeem ook hoor.
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:04:56 #162
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31818722
Ik verwacht 500 Mario FPS spin-offs. Maar dit is het Xbox360 topic, dus we gaan weer over die console praten, ok?
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:06:49 #163
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31818789
Het vernieuwende van het nieuwe ranking sysyteem is toch dat je niet enorm veel hoeft te spelen om een hogere ranking te krijgen? Althans, dat begrijp ik uit die IGN tekst.
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:09:02 #164
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_31818877
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:59 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Nou de revo wordt echt niet de fps console hoor. Nintendo is nooit zo'n fan geweest van geweldadige games en de makers van goede fps'ers zijn nooit fan geweest van Nintendo. Tel daarbij op dat op Nintendo consoles nooit veel spellen verkocht worden van andere developpers dan Ninty zelf en er blijven vrij weing redenen over voor de fps devvies om voor de revo te gaan ontwikkelen.
als nintendo nou een poging had gedaan om van het kiddie imago af te komen zoals ze wouden doen dan hadden er mischien wel devvs geweest die naar de revo waren gestapt, een aangezien ze nog steeds een kiddie stempel hebben zal dat wel niet gebeuren
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:13:12 #165
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31818997
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Ik denk dat die 2e een soort ELO-rating word, dus als je van een sterk persoon verliest verlies je weining punten en van iemand die veel lager staat dan jouw verlies je heel veel punten.
nope, het werkt juist totaal anders dan ELO omdat die gebaseerd is op 1-op-1 wedstrijden (Schaken). Hier zijn ze dus nu vanaf gestapt

Je moet het stuk maar lezen
The line is a dot to you!
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:25:42 #166
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31819380
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:36 schreef H.Flick het volgende:
Hoezo word je genaaid dan? Het is toch altijd zo dat latere games mooier zijn...
jawel, maar niet dat de eerste games maar 50% van de processor benutten (of zeg ik nu rare dingen )
The line is a dot to you!
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:30:41 #167
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31819536
Ach, als het mooi is vind ik het best. En als ze dan maar 10% benutten is het ook goed.
pi_31819823
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef kepler het volgende:
jawel, maar niet dat de eerste games maar 50% van de processor benutten (of zeg ik nu rare dingen )
Ja. Je zegt rare dingen.
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:47:58 #169
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_31820128
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:59 schreef febster het volgende:

[..]

In Eindhoven stonden er een paar, zag er best oké uit, en de controller lag goed in de hand
Tis dat ik er niet meer in de buurt woon, dus dan maar hier checken over een maandje...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 30 oktober 2005 @ 20:48:16 #170
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31820139
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja. Je zegt rare dingen.
ok laat ik het anders zeggen:

de eerste games gebruiken maar 50% van de processor omdat ze op 22 november in de winkels moeten liggen. Dat is natuurlijk wel jammer, maar een begrijpelijk zet van Microsoft (als het waar is natuurlijk)
The line is a dot to you!
pi_31820371
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef kepler het volgende:
ok laat ik het anders zeggen:

de eerste games gebruiken maar 50% van de processor omdat ze op 22 november in de winkels moeten liggen. Dat is natuurlijk wel jammer, maar een begrijpelijk zet van Microsoft (als het waar is natuurlijk)
Als de games ècht maar één core gebruiken en de andere twee totaal niet, dan maken deze games natuurlijk maar 33% gebruik van de processor, maar aangezien games nooit volledig geoptimaliseerd zijn, is dit percentage eigenlijk nog minder dan 33%. Aan de andere kant zullen games nooit de volledige 100% halen en maken launchgames (zoals al gezegd) nooit fatsoenlijk gebruik van de hardware.

Ik zie het probleem niet zo. Games zullen alleen maar sneller en mooier worden en als je geen zin hebt in een "niet zo mooie" launchgame, dan wacht je toch een jaar of twee met de aanschaf van de xbox 360?
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:03:14 #172
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31820698
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als de games ècht maar één core gebruiken en de andere twee totaal niet, dan maken deze games natuurlijk maar 33% gebruik van de processor, maar aangezien games nooit volledig geoptimaliseerd zijn, is dit percentage eigenlijk nog minder dan 33%. Aan de andere kant zullen games nooit de volledige 100% halen en maken launchgames (zoals al gezegd) nooit fatsoenlijk gebruik van de hardware.

Ik zie het probleem niet zo. Games zullen alleen maar sneller en mooier worden en als je geen zin hebt in een "niet zo mooie" launchgame, dan wacht je toch een jaar of twee met de aanschaf van de xbox 360?
gaat om de threads geloof ik. Elke core kan twee threads tegelijk uitvoeren, maar daarvan wordt er dus maar eentje gebruikt. Dit is dus (volgens de geruchten) omdat Microsoft de games op 22 nov in de winkels wil hebben, das logisch. Maar dan wordt de hardware niet voor 100% benut. Tuurlijk zullen de eerste launchgames niet 100% efficient van de hardware gebruik maken, ik denk eerder 33% ofzo. Stel je voor dat de Xbox maar 32 Mb van zijn geheugen gebruikte bij de launch, dat is gewoon zonde.

Ik maak er ook niet zo'n probleem van, want ik vind de huidge games al supermooi Het is alleen jammer dat niet alle hardware volledig wordt benut, maar zoals dus al gezegd een begrijpelijke keuze van Microsoft.

zul je zien dat het niet waar is, heb ik het hele stuk voor niks getypt...
The line is a dot to you!
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:05:18 #173
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31820762
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:07:03 #174
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_31820817
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maandje nog

Ik ben wel een beetje skeptisch over FPS games op een console. Ik heb tot nu toe alleen maar games gespeeld op de PC. FPS spelen op de PC geweldig door de muis, die heb je niet op een XBox 360...kan iemand me vertellen cq overtuigen dat ook een FPS goed te spelen is op een console?
Speel ze op de Revolution als je FPS games wilt spelen . De controller is daar perfect voor

Ik vraag me af hoe de Xbox 360 het zal doen bij de launch. MS maakt tot nu toe nog weinig reclame vind ik... De launch is al over een maand, dan zou je tegen deze tijd toch al wat meer reclame verwachten. Het hoeft niet op de tv te zijn, maar ook gewoon bij winkels.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zondag 30 oktober 2005 @ 21:09:37 #175
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31820914
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 21:05 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
ik weet het zelf ook niet meer

als de games maar goed worden eigenlijk
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')