-1 off-topicquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:05 schreef Oksel het volgende:
Ken HALO niet, maar bijvoorbeeld Metroid op de GC is zeer goed te spelen..Ben benieuwd hoe het gaat worden op de Revo..
Dat verhaal heb ik al vaker gelezen en het verbaast me eerlijk gezegd helemaal niks!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:15 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7233
als dit echt waar isdan worden de games nog mooier/indrukwekkender
mooi toch, dan worden de games nog beter/mooierquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik al vaker gelezen en het verbaast me eerlijk gezegd helemaal niks!
Precies, als je nu niet tevreden bent met de X360 games dan koop je hem gewoon nog niet. Ik ben al zeer tevreden en kan alleen maar dromen over hoe vet het allemaal nog worden gaat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:36 schreef H.Flick het volgende:
Hoezo word je genaaid dan? Het is toch altijd zo dat latere games mooier zijn...
Ik hoop het.. ik hoop echt dat het gaat werken op de revo! Het is natuurlijk niet makkelijk om zoiets goed te laten werken..! Als het flopt omdat het niet goed werkt is Nintendo de lul..quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:08 schreef H.Flick het volgende:
Ik neem aan dat er op de revo geen lock-on functie meer nodig is.
Ik denk dat die 2e een soort ELO-rating word, dus als je van een sterk persoon verliest verlies je weining punten en van iemand die veel lager staat dan jouw verlies je heel veel punten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:35 schreef kepler het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/662/662347p1.html
een lang, maar interessant stuk over TrueSkill Matchmaking op Xbox Live op de 360
in het kort: een nieuwe matchmaking die met twee waardes rekent. De eerste is hoe vaak je verliest of wint en de tweede is de afwijking die hierop mogelijk is. Vooral op de tweede waarde zijn veel wiskundige berekingen losgelaten en het schijnt dus erg goed te moeten gaan werken. Klinkt iig erg goed
Nou de revo wordt echt niet de fps console hoor. Nintendo is nooit zo'n fan geweest van geweldadige games en de makers van goede fps'ers zijn nooit fan geweest van Nintendo. Tel daarbij op dat op Nintendo consoles nooit veel spellen verkocht worden van andere developpers dan Ninty zelf en er blijven vrij weing redenen over voor de fps devvies om voor de revo te gaan ontwikkelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik hoop het.. ik hoop echt dat het gaat werken op de revo! Het is natuurlijk niet makkelijk om zoiets goed te laten werken..! Als het flopt omdat het niet goed werkt is Nintendo de lul..
Zo werkt het halo2 ranking systeem ook hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2e een soort ELO-rating word, dus als je van een sterk persoon verliest verlies je weining punten en van iemand die veel lager staat dan jouw verlies je heel veel punten.
als nintendo nou een poging had gedaan om van het kiddie imago af te komen zoals ze wouden doen dan hadden er mischien wel devvs geweest die naar de revo waren gestapt, een aangezien ze nog steeds een kiddie stempel hebben zal dat wel niet gebeurenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Nou de revo wordt echt niet de fps console hoor. Nintendo is nooit zo'n fan geweest van geweldadige games en de makers van goede fps'ers zijn nooit fan geweest van Nintendo. Tel daarbij op dat op Nintendo consoles nooit veel spellen verkocht worden van andere developpers dan Ninty zelf en er blijven vrij weing redenen over voor de fps devvies om voor de revo te gaan ontwikkelen.
nope, het werkt juist totaal anders dan ELO omdat die gebaseerd is op 1-op-1 wedstrijden (Schaken). Hier zijn ze dus nu vanaf gestaptquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik denk dat die 2e een soort ELO-rating word, dus als je van een sterk persoon verliest verlies je weining punten en van iemand die veel lager staat dan jouw verlies je heel veel punten.
jawel, maar niet dat de eerste games maar 50% van de processor benutten (of zeg ik nu rare dingenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:36 schreef H.Flick het volgende:
Hoezo word je genaaid dan? Het is toch altijd zo dat latere games mooier zijn...
Ja. Je zegt rare dingen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:25 schreef kepler het volgende:
jawel, maar niet dat de eerste games maar 50% van de processor benutten (of zeg ik nu rare dingen)
Tis dat ik er niet meer in de buurt woon, dus dan maar hier checken over een maandje...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:59 schreef febster het volgende:
[..]
In Eindhoven stonden er een paar, zag er best oké uit, en de controller lag goed in de hand
ok laat ik het anders zeggen:quote:
Als de games ècht maar één core gebruiken en de andere twee totaal niet, dan maken deze games natuurlijk maar 33% gebruik van de processor, maar aangezien games nooit volledig geoptimaliseerd zijn, is dit percentage eigenlijk nog minder dan 33%. Aan de andere kant zullen games nooit de volledige 100% halen en maken launchgames (zoals al gezegd) nooit fatsoenlijk gebruik van de hardware.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:48 schreef kepler het volgende:
ok laat ik het anders zeggen:
de eerste games gebruiken maar 50% van de processor omdat ze op 22 november in de winkels moeten liggen. Dat is natuurlijk wel jammer, maar een begrijpelijk zet van Microsoft (als het waar is natuurlijk)
gaat om de threads geloof ik. Elke core kan twee threads tegelijk uitvoeren, maar daarvan wordt er dus maar eentje gebruikt. Dit is dus (volgens de geruchten) omdat Microsoft de games op 22 nov in de winkels wil hebben, das logisch. Maar dan wordt de hardware niet voor 100% benut. Tuurlijk zullen de eerste launchgames niet 100% efficient van de hardware gebruik maken, ik denk eerder 33% ofzo. Stel je voor dat de Xbox maar 32 Mb van zijn geheugen gebruikte bij de launch, dat is gewoon zonde.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als de games ècht maar één core gebruiken en de andere twee totaal niet, dan maken deze games natuurlijk maar 33% gebruik van de processor, maar aangezien games nooit volledig geoptimaliseerd zijn, is dit percentage eigenlijk nog minder dan 33%. Aan de andere kant zullen games nooit de volledige 100% halen en maken launchgames (zoals al gezegd) nooit fatsoenlijk gebruik van de hardware.
Ik zie het probleem niet zo. Games zullen alleen maar sneller en mooier worden en als je geen zin hebt in een "niet zo mooie" launchgame, dan wacht je toch een jaar of twee met de aanschaf van de xbox 360?
Speel ze op de Revolution als je FPS games wilt spelenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maandje nog
Ik ben wel een beetje skeptisch over FPS games op een console. Ik heb tot nu toe alleen maar games gespeeld op de PC. FPS spelen op de PC geweldig door de muis, die heb je niet op een XBox 360...kan iemand me vertellen cq overtuigen dat ook een FPS goed te spelen is op een console?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |