quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
PGR3 - New York at night
Ik denk niet dat de PS3 hier op een of andere manier nog weer overheen kan.
nomad soul heb ik ook nog orgineel liggen, ooit is voor 15 gulden gekocht geloof ik, ooit is een uurtje gespeeld maar niet serieus mee bezig geweest,das een pauper spel dus?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:03 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het vervolg opThe Nomad Soul: Omikron
dat momenteel in ontwikkeling is bij
Quantic Dream
David bowie heeft een gast rol jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:19 schreef H.Flick het volgende:
Nomad Soul, is dat die David Bowie game?
Prachtig om te zien inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
PGR3 - New York at night
omg
Ik denk niet dat de PS3 hier op een of andere manier nog weer overheen kan. Enige zou misschien meer auto's zijn ofzo?
Wat is dat precies? En waar kan ik het aanmaken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:59 schreef pkwarts het volgende:
Ik ben benieuwd hoe goed dat My Xbox straks werkt als de Xbox 360 er ook daadwerkelijk is. Iedereen al een gamercard aangemaakt?
Hoe dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ziet er wel mooi uit ja, maar de Ps3 kan er altijd overheen. Xbox 360 zelf ook namelijk
Jij denkt serieus dat dit gewoon het mooiste is wat de next-gen gaat brengen en dat er nìks meer overheen kan?quote:
Ach joh, het komt gewoon omdat PGR3 zo nieuw is en er relatief goed uit ziet. Na een tijdje next-gen zie je weer zat dingen die beter kunnen op grafisch vlak. Daarbij, een 1st gen game die direct de mooiste game van de generatie wordt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoe dan?
Echt fotorealisme? Dat je het vershil niet ziet met de werkelijkheid? Dat Star Wars real-time gerendered kan worden? Ik zie het nog niet gebeuren
Dat kan al lang johquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:49 schreef MMaRsu het volgende:
Nou kijk, dit is een 1st gen game. Aan het einde van het leven van de 360 zul je games zien die hier dik overheen gaan. Meer polygonen in de auto's, dat soort dingen. Dat zal echt dicht bij Pixar films komen
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:59 schreef pkwarts het volgende:
Iedereen al een gamercard aangemaakt?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:37 schreef cr0wn het volgende:
[..]
Wat is dat precies? En waar kan ik het aanmaken?![]()
Ja en mijn 6800GE kan ook al Shark Tale in realtime renderenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach joh, het komt gewoon omdat PGR3 zo nieuw is en er relatief goed uit ziet. Na een tijdje next-gen zie je weer zat dingen die beter kunnen op grafisch vlak. Daarbij, een 1st gen game die direct de mooiste game van de generatie wordt?
[..]
Dat kan al lang joh, volgens nVidia kon de Geforce 3 Ti al Toy Story in real time
![]()
Check xbox.nlquote:
Nee, maar ik ben benieuwd of het verschil met een latere generatie groot wordt. Ik denk van niet. (iig niet qua racegames)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:49 schreef Retuobak het volgende:
Daarbij, een 1st gen game die direct de mooiste game van de generatie wordt?
Ik denk van wel, er is altijd ruimte voor verbetering en ik zie dat hier ook al wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben benieuwd of het verschil met een latere generatie groot wordt. Ik denk van niet. (iig niet qua racegames)
Oh, moet je Xbox Live voor hebben, dan moet ik nog ff wachtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Check xbox.nlDaar vind je alles.... of check mijn blog
PGR1 - PGR2quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben benieuwd of het verschil met een latere generatie groot wordt. Ik denk van niet. (iig niet qua racegames)
PGR1-Forzaquote:
De next next gen. wordt racen met 200 auto's onlinequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:03 schreef Xrenity het volgende:
PGR3 - New York at night
omg
Ik denk niet dat de PS3 hier op een of andere manier nog weer overheen kan. Enige zou misschien meer auto's zijn ofzo?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:01 schreef Retuobak het volgende:
Ik vond de game zeker de moeite waard, vooral omdat ie lekker afwisselend is (adventure, FPS, fighting en racing in een)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:59 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
De next next gen. wordt racen met 200 auto's online![]()
Wordt nog aan gewerkt. (serieus)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:11 schreef Fliepke het volgende:
Er is toch ooit een plan geweest van een of ander bedrijfje voor een race MMO, volgens mij is die er alleen nooit gekomen
Bedrijfje EA toch? Ze waren toch ooit bezig met een NFS MMO? Motor City ofzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:11 schreef Fliepke het volgende:
Er is toch ooit een plan geweest van een of ander bedrijfje voor een race MMO, volgens mij is die er alleen nooit gekomen
Toch es wat filmpjes downen danquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Mensen die de presentatie gemist hebben en willen weten of Oblivion nou wat voor hun is, of er gewoon interesse in hebben.... down deze presentatie.... Teamxbox heeft de 25 minuten presentatie is 6 delen op deze page gezet ! De graphics en physics zijn in een woord briljant te noemen.
http://features.teamxbox.(...)vion-Demo-Movies/p1/
Het is een stuk makkelijker een relatief klein aantal xboxen zonder doos en handleiding etc te verschepen naar de grote winkels dan een volledige launchvoorraad klaar te hebben. En bovendien zijn nog niet alle spellen af en gaan ze zo'n ding natuurlijk nog niet releasen als er geen games voor zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:16 schreef Bigs het volgende:
Hoe kan het nou zijn dat de bij de Mediamarkt al XBox360 demosystemen hebben staan terwijl het ding helemaal nog niet uit is? Wazige actie op zich..
Maar ik moest zeggen dat Call of Duty 2 er op de opgestelde HDTV wel erg mooi uitzag.. zo mooi dat ik denk dat de 360 op een niet-HDTV toch wel een beetje teleur zal stellen
Ik denk het niet !quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:16 schreef Bigs het volgende:
zo mooi dat ik denk dat de 360 op een niet-HDTV toch wel een beetje teleur zal stellen
Ik denk het ook niet, misschien is het geen grote verbetering (of zelfs een achteruitgang) tov een beetje PC qua graphics, maar tov een Xbox (en al helemaal tov bijv. een PS2) is de stap enorm.quote:
Inderdaad.. hou nou je bek maar eens over HD-TV, formaten, outputlines, directfeeds, kabels, en plugs. En ga gewoon gamen met je hoofd!quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:16 schreef Chocobo het volgende:
Heb je HD,..... gefeliciteerd,.... geen HD,.... ook gefeliciteerd,.... ga nu maar gamen !! Bij de een is een PC spel ook mooier dan de ander ivm een mooie grafische kaart.
Ja, lijkt me echt niks aan eerlijk gezegd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:10 schreef Bastard het volgende:
Wow, was overigs de Quake 4 trailer hier al gepost?!
Ja idd, en niet iedereen heeft de centen (over) voor een HDTV van 2500 euro+ of een PC van 2500 euro+quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:16 schreef Chocobo het volgende:
Heb je HD,..... gefeliciteerd,.... geen HD,.... ook gefeliciteerd,.... ga nu maar gamen !! Bij de een is een PC spel ook mooier dan de ander ivm een mooie grafische kaart.
ik denk dat je grote kans hebt dat ze op de launchdag aankomenquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:17 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt niks aan eerlijk gezegd.
Zit overigens wel serieus te overwegen mijn game voor de launch bij de gcshop te bestellen. 70 euro vind ik eigenlijk te gek worden en ik wil best 12 euro besparen voor een dagje later gamen. Er zit bovendien al een heel tof spelletje geinstalleerd op mijn HD
Daarom eigenlijk, maar ik ben dus ook bereid het risico te nemen dat het niet zo is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:22 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat je grote kans hebt dat ze op de launchdag aankomen
Tis niet eens te vergelijken ookquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:36 schreef Retuobak het volgende:
Ik ga liever voor CoD2, veel meeslepender dan een Quake, leukere setting, toffere wapens etc.
Je hebt een wapen en je schiet op gedrochten. Same.quote:
Het mist alleen wat goeie snelheid en het jagen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Je hebt een wapen en je schiet op gedrochten. Same.
CoD is voor een 'realistische' shooter nog behoorlijk snel anders.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het mist alleen wat goeie snelheid en het jagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |